Welke symptonen hadden jullie in het begin van jullie zwangerschap? En hoelang heeft het geduurd vooraleer jullie in verwachting waren?
En hoelang heeft het geduurd vooraleer jullie in verwachting waren?
Welke symptonen hadden jullie in het begin van jullie zwangerschap?
Het heeft in totaal 4 jaar geduurd... wij waren er niet bewust mee bezig maar uiteindelijk duurde het wel zolang voordat ik zwanger was van Kay.
Welke symptonen hadden jullie in het begin van jullie zwangerschap?
En hoelang heeft het geduurd vooraleer jullie in verwachting waren?
verder heb ik nergens last van gehad.. niet van mijn borsten helemaal niks..
succes.
Ik gooi alles eruit en moeeee...
Nu 2 maanden bezig... Ik hoop dat ik niet te lang hoef te wachten!!
jochie
als het om mij heen maar goed is
anders kan ik net zo goed zelf ook ophouden met leven
ja die moet je erbij nemen hé, maar dat zal je ergens wel met plezier doen
had je een voorkeur voor het geslacht of dacht je van als het maar gezond is?
mijn vriend zou graag een meisje hebben, voor mij maakt het niet uit!
Eenmaal dat je zwanger bent zal je daar niet meer aan denken hoor,neem het van mij aan
Nee ik ben niet zwanger, maar maar me wel een beetje zorgen, want ik weet nu niet waar ik aan toe ben en de dokter kan nu nog niks voor me betekenen
Nee ik ben niet zwanger, maar maar me wel een beetje zorgen, want ik weet nu niet waar ik aan toe ben en de dokter kan nu nog niks voor me betekenen
Anders ff een afspraak maken bij de gyn. wie weet kan die wat meer betekenen voor je?
Alleen die misselijkheid, in het begin vond ik het niet zo erg...maar bijna dertien weken de hele dag misselijk en moeten spugen vond ik op het laatst niet meer zo heel erg tof
als ik straks zwanger ben dan zal dat idd helemaal niet belangrijk zijn!laatste aanpassing 8 mei 2007 10:41
Welke symptonen hadden jullie in het begin van jullie zwangerschap? En hoelang heeft het geduurd vooraleer jullie in verwachting waren?
Ik zou toch eens gaan naar de gyneacoloog
waar eventueel het probleem kan liggen.
of bedoel je iets anders?laatste aanpassing 8 mei 2007 16:08
jullie zitten in de oefen fase
ik ben gestopt met de pil en laat deze nu een beetje uit mijn lichaam gaan
over 2 maanden gaan de remmen los
blijft een lucky shot he
Denk dat het een hoop flauwekul is hoor
of bedoel je iets anders?laatste aanpassing 8 mei 2007 16:08
nee ik denk dat ze bedoeld omdat je al een jaar gestopt bent met de pil en nog niet zwanger.
ja idd heb ik ook gedaan,das voor te voorkomen dat u kindje geen open rug heeft
Foliumzuur gaan slikken wordt ook geadviseerd als je stopt met de pil om zwanger te raken.
Foliumzuur
als je een jaar bezig bent met zwanger worden kan je naar de gyneacoloog gaan en dit bespreken
bijna 18 weken nu, en echt nergens last van gehad