6 volgers · 97065x bekeken
Wij hebben zelf echt nog niks gekocht, heb wel een paar rompertjes gekregen.
ik heb ook zooooveel gekregen, denk dat ik eigenlijk teveel heb
In september ofzo gaan we de babykamer ophalen bij me zus, dies nog van haar dochter geweest. Vind ik wel speciaal
zeker speciaal
spannendhoop voor je dat je kleintje t wil laten zien
dat hoop ik ook ja!
zo vanmorgen zijn bij mijn beste dinnetje de vliezen gebrokendus zit nu met spanning te wachten
oei spannend!
dat hoop ik ook ja!
amy wilde t met de 20 weken echo niet laten zien dus toen ook pretecho laten maken met 25 weken en toen wilde ze t wel laten zien
oei spannend!
pffffffffffff echt wel hahaha
morgen heb ik mn pretecho en dan weet ik op ik een jongen of een meisje krijg![]()
![]()
jippieeeee spannend
spannendhoop voor je dat je kleintje t wil laten zien
bij ons konden we er niet omheen
zo vanmorgen zijn bij mijn beste dinnetje de vliezen gebrokendus zit nu met spanning te wachten
oh jippie weer een kleine erbij
Vandaag 14 weken & 2 dagen!
geweldig
je hebt wel een eng plaatje trouwens
vanmiddag was de kraamzorg geweest voor een intake
morgen mn laatste halve dagje werken en dan lekker verlof
vanmiddag was de kraamzorg geweest voor een intake uitleg gehad over hoe het allemaal gaat enzo ik ga 4 dagen in het kraamhotel en zo te horen word dat genieten!
morgen mn laatste halve dagje werken en dan lekker verlof en dan maar afwachten tot de kleine man komt
lekker genieten dan inderdaad
oooooooooh wat heerlijk! dan moet ík bijna bevallen
hehe spannuuuund
en eigenlijk begin ik pas januari weer want volgens mij zijn we tussen kerst en oud en nieuw dicht
MuwahahaZo moet de baby er uitzien bij 14 weken, zeggen ze xD
Je hebt gwn een naald en draad, en dan moet iemand die boven je buik stilhouden. Als die heen en weer gaat zeggen ze dat het een jochie word, en als die ronddraait een meid.
nou bij ons klopte dat dus voor geen meter, zou een jongen zijn nou heb toch echt een meisje hahahaha
Deb is je vriendin ondertussen al bevallen
yep gisteravond om 18:32 van een zoon Djaymen
Wij horen 7 september pas wat het is. Bij de 20 weken echo. Maar nou zat ik te denken, we hebben 13 augustus nog een afspraak bij de gyn. Die volgt al zn patienten en vind het leuk om ze dan nog te zien als het eindelijk is gelukt en maakt dan zelf nog een echo. Volgens mij ben ik dan 17 weken dus ik kan natuurlijk altijd even proberen of hij wil kijken wat het is..., 
ik was ook helemaal hyper toen ik wist wat het werd
ik eerder verbaasd hahahaha omdat ik zo overtuigd was dat t een jongetje was hahahaha en t bleek een meisje....
zo ik ben thuis verlof wel vreemd hoor
lekker genieten nu
we hebben 13 augustus nog een afspraak bij de gyn. Die volgt al zn patienten en vind het leuk om ze dan nog te zien als het eindelijk is gelukt en maakt dan zelf nog een echo. Volgens mij ben ik dan 17 weken dus ik kan natuurlijk altijd even proberen of hij wil kijken wat het is...,
kan je doen
yep gisteravond om 18:32 van een zoon Djaymen ik ga vanavond op kraamvisite
leuk
it's a girl!!! whaaaaa het was zo gaaf om te zien!
super hoor
zo ik ben thuis verlof wel vreemd hoor
nou geniet er maar lekker van
even proberen of hij wil kijken wat het is...,
idd je kan het altijd ff proberen.. wie weet
ik kan natuurlijk altijd even proberen of hij wil kijken wat het is...,
spannend!!
ik eerder verbaasd hahahaha omdat ik zo overtuigd was dat t een jongetje was hahahaha en t bleek een meisje....
hahaha
ik juist het tegenovergestelde, ik dacht dat het een meisje werd en het was een jongetje
lekker genieten nu
jaaa lekker op me hol zitten
nou geniet er maar lekker vanen zal idd wel vreemd zijn niet meer te hoeven werken ik moet nog 3 dagen werken na het weekend
het is echt vreemd ja
het is echt vreemd jazit nu al te denken wat ik allemaal moet gaan doen
nou ten eerste lekker gaan genieten!
dus ik kan natuurlijk altijd even proberen of hij wil kijken wat het is...,
als hij toch al een kijkje gaat nemen, why not!
ik dacht eerlijk gezegt ook dat het een jochie was, ik kon maar geen leuke jongensnaam bedenken!
ik was ook helemaal hyper toen ik wist wat het werd
zo..ik ook joh!
![[img width=29 height=15]http://members.chello.nl/m.rademaker6/smileys/smilegabbersnel.gif[/img]](http://members.chello.nl/m.rademaker6/smileys/smilegabbersnel.gif)