mwha...ik weet t nog niet...twijfel om nog naar ML te gaan...
Dan moet je effe bij Tim wezen, hij krijgt een aardig stapeltje mee nl.
Mocht ie ze al op hebben dan huppel ik misschien nog wel rond met een plaatje of 20 in m'n tas
ik zal hem overigens wel aanschaffen, vind die dub track wel dope van tim.
Pak een paar favoriete platenzaakjes.
En leg wat platen neer op basis van consignatie.
Zullen ze altijd mee instemmen.
En niet te haastig. Zo'n plaat moet groeien.
goeie berichten!
E-troit + Nachtmantel hebben voor een super weekend gezorgd! Waardige afsluiter voor dit festival seizoen lijkt me
Waardige afsluiter voor dit festival seizoen lijkt me
was je nog naar die after gegaan pim?
geen idee of ze nog verder gaan
eigenaar van de bunker wil er een soort van discotheek van maken die voor iedereen toegankelijk is...![]()
Daarom werd de bar nu ook door de eigenaar zelf gerund..
maar de eigenaar van de bunker wil er een soort van discotheek van maken die voor iedereen toegankelijk is
Laatste Nachtmantel was mooi! 5 is een mooi aantal ook om te stoppen in de bunker.
Discotheek willen ze niet maken maar wel zelf dj's inhuren etc.
Het zal nog wel mogelijk zijn voor ons feesten daar te doen, we hebben hier alleen geen trek in omdat er veel feesten van andere organisaties aan zitten te komen. Het speciale is er voor ons een beetje van af.
We gaan opzoek naar een nieuwe onbekende locatie. Mocht er iemand tips hebben dan hoor ik het graag!
Laatste Nachtmantel was mooi! 5 is een mooi aantal ook om te stoppen in de bunker.
Discotheek willen ze niet maken maar wel zelf dj's inhuren etc.
Het zal nog wel mogelijk zijn voor ons feesten daar te doen, we hebben hier alleen geen trek in omdat er veel feesten van andere organisaties aan zitten te komen. Het speciale is er voor ons een beetje van af.
We gaan opzoek naar een nieuwe onbekende locatie. Mocht er iemand tips hebben dan hoor ik het graag!
nou Carter, vertel...welke?