Partyflock

Forumonderwerp · 941416
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 16 juni 2007 om 11:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ik weet het, er worden elk jaar weer ontzettend veel topics geopend over defqon. Maar ik moet toch het volgende ff kwijt! :yes:

Ik ga dit jaar niet naar defqon, omdat er sowieso die maand veel feesten zijn voor mij. Maar ook omdat ik het zo jammer vind, dat er altijd hardstyle gedraaid wordt in de mainstage! Elk jaar dat ik ga stelt dit me zo teleur...

Ik zou het zo vet vinden als er nou is earlyrave/hardcore gedraaid zou worden, of techno! Want wees nou eerlijk!? Het mooie weer, en de aakleding buiten, en het vuurwerk blijft toch het mooiste van defqon. [img width=678 height=452 cacheid=0001f1ae000486328363e16f1a01d6ca5d]https://photo.partyflock.nl/images/60996/main/260295.jpg[/img]

Alleen JAMMER dat er altijd de zelfde muziek gedraaid wordt!! En ook tot het eind! Niet eens ff een paar andere platen.....

Dus elk jaar sluit ik me avond weer af in een tent omdat daar gewoon naar mijn mening de vetste muziek gedraaid wordt! Earlyrave/hardcore/techno. Ik wil niet zeggen dat ik me niet uitermate goed vermaak die avond! Maaar ik baal er wel van......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shockproof op maandag 9 april 2007 om 16:14:
Ik vind het perfect zo en met mij nog zo'n 10.000 minimaal Zo heeft het altijd goed gewerkt bij Q..geen reden om het te veranderen dus
En stel dat het anders gaat dan normaal dan zeurt de helft weer dat het normale beter was
Kortom: Het is nooit goed genoeg voor iedereen..Maar uitverkocht raakt het sowieso en de meerderheid is tevreden.

Rake woorden! :D Het is wel zo.

Maar dat maakt het er niet minder jammer om.
Waarschuw beheerder
mwah, ik ben het er wel mee eens dat er voor de buitenlucht wat meer variatie mag komen. Er staan ook eigenlijk gewoon te veel tenten.

Dance Valley 2004 had 4 enorme buitenstages. 1 Mainstage met verschillende genres, 1 HQ stage voor harddance, 1 Carl Cox stage voor techno en 1 Armada stage voor Trance.

Zo kan iedereen er voor kiezen om of binnen of buiten te feesten. Op Defqon moet je voor hardcore/techno/hardtrance in een tent staan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 9 april 2007 om 16:16:
mwah, ik ben het er wel mee eens dat er voor de buitenlucht wat meer variatie mag komen. Er staan ook eigenlijk gewoon te veel tenten.

Dance Valley 2004 had 4 enorme buitenstages. 1 Mainstage met verschillende genres, 1 HQ stage voor harddance, 1 Carl Cox stage voor techno en 1 Armada stage voor Trance.

Zo kan iedereen er voor kiezen om of binnen of buiten te feesten. Op Defqon moet je voor hardcore/techno/hardtrance in een tent staan.laatste aanpassing 9 april 2007 16:17

Zou wat zijn als het dit jaar echt KUT weer is!! :X:X

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom een topic als je toch niet gaat..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simonhaha op maandag 9 april 2007 om 16:33:
gaa naar dominator ofzo

idd vind het niet vreemd dat hardstyle op de main staat. het trekt het meeste volk aan en is de hoofdstroming van qdance.
dus heb er absoluut geen moeite mee

Waarschuw beheerder
ik ben dit jaar te vinden op AWFS, Defqon line-up boeit me niet zo, paar leuke namen in de Techno verders alleen maar herhaling.
Vorig jaar vond ik het wel okee maar het kon zeker niet tippen aan AWFS, vind ik dan :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Shockproof op maandag 9 april 2007 om 16:14:
Ik vind het perfect zo en met mij nog zo'n 10.000 minimaal Zo heeft het altijd goed gewerkt bij Q..geen reden om het te veranderen dus

Zo is het B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 april 2007 om 16:41:
hahahha het is een soort zondag vandaag

nou dat is bij mij meestal de dag met de minste diepgang :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van appeltje voor de dorst op maandag 9 april 2007 om 16:43:
nou dat is bij mij meestal de dag met de minste diepgang

ow sorry wist niet dat je nu boos werd :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 april 2007 om 16:47:
ow sorry wist niet dat je nu boos werd

ben niet boooooooooooooooooooos :d

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van appeltje voor de dorst op maandag 9 april 2007 om 16:48:
ben niet boooooooooooooooooooos

gelukkig anders had ik ff een appeltje geschild :devil:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 april 2007 om 16:49:
gelukkig anders had ik ff een appeltje geschild

mag alsnog :bloos:
waarom is dit topic eigenlijk nog niet dicht :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van appeltje voor de dorst op maandag 9 april 2007 om 16:51:
mag alsnog
waarom is dit topic eigenlijk nog niet dicht

geen idee :No:

zal straks wel weer strafpuntjes hebben omdat we niet ON topic zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 april 2007 om 16:55:
zal straks wel weer strafpuntjes hebben omdat we niet ON topic zijn

weet al geeneens meer waar dit topic eigenlijk over ging :bloos:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zolang ik maar naar Orange kan vluchten boeit het me geen reet hoe kut de line up van de main is (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van britainnnn! op maandag 9 april 2007 om 15:45:
Alleen JAMMER dat er altijd de zelfde muziek gedraaid wordt!! En ook tot het eind! Niet eens ff een paar andere platen.....

Dus elk jaar sluit ik me avond weer af in een tent omdat daar gewoon naar mijn mening de vetste muziek gedraaid wordt! Earlyrave/hardcore/techno. Ik wil niet zeggen dat ik me niet uitermate goed vermaak die avond! Maaar ik baal er wel van......

Dan ga je toch naar een ander outdoorfeest? :/
Waarschuw beheerder
donateur
ach weet je.. het maakt mij helemaal niet zo uit wie er draait of wat.. als t maarn beetje knalt.. ik ga voornamelijk naar defqon voor de goede sfeer en de locatie en alles:D
zoveel tenten zoveel keus en met dat zonnetje erbij boeit t me echt helemaal niks :no:

Waarschuw beheerder
donateur
lkker boeiend allemaal ik vermaak me wel daar wat ken mij het verrekke waar wat gedraaid word
Waarschuw beheerder
nou dan ga je toch lkr een ander feest bezoeken,
defqon is (volgens mij) een van de meest bezochte outdoor dance feesten van nederland, en iedere keer vliegen de kaartjes zo de deur uit, dus zolang het zo succesvol blijft zal q-dance er toch niks aan veranderen, dus je kan wel verwachten dat op de komende 4 defqons ook hardstyle op de main gedraaid zal worden :)
en mij hoor je niet zeiken ;) vind het juist wel best zo :)
Waarschuw beheerder
Denk toch echt dat Dance Valley en Mysteryland een stukje drukker bezocht zijn, maar dat heeft ook te maken met de capaciteit/vergunning van Almere Strand.
Waarschuw beheerder
oke dat wist ik niet, maar zijn die feesten ook zo succesvol als defqon? volgens mij waren van die 2 feesten de kaarten iig niet uitverkocht de laatste paar edities, maar ik kan het mis hebben
Waarschuw beheerder
Ja dat is zo, Defqon is zeer populair, maar de capaciteit is ook een stukje kleiner.

Zou Defqon 60.000 kaarten verkopen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 9 april 2007 om 18:33:
Zou Defqon 60.000 kaarten verkopen?

dan was dat feest wel op een groter strand gegeven.
maar uhh ze komen wel een heel eind denk ik
Waarschuw beheerder
hmmm ja ik zou het niet weten, maar ik denk dat het wel rond de 40000/45000 zit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :yes: ramona :yes: loves the dj op maandag 9 april 2007 om 18:59:
ik vind dit leuk...

jij vind dat leuk...

beetje moeilijk om iedereen naar de zin te maken

Iedereen naar de zin maken is onmogelijk, maar wat meer variatie in de buitenlucht zou best kunnen. Hardstyle zal toch wel de hoofdmoot blijven dan.
Waarschuw beheerder
Goh wat verschrikkelijk dat je dr niet ben!!
Wat een jankerd ben jij ook zeg zoveel dj's en tenten ik kan me overal wel vermaken dan.
Volgens mij is dr een andere reden heb je geen centjes soms
Waarschuw beheerder
hij wil gewoon zijn muziek combineren met de charme van de mainstage. niks mis mee toch?
mja dus geen defqon voor hem..
Waarschuw beheerder
Boeiend..