Partyflock

Forumonderwerp · 939995
Waarschuw beheerder
Ik vroeg me af ofdat jullie vinden dat je een relatie kan krijgen met iemand waar je mee scharrelt. of dat je daar beter niet aan kan beginnen en het een scharrel laten?

voor de mannen: als je met iemand scharrelt omdat je zegt geen relatie te willen zou dit nog kunnen veranderen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Marouscha op zondag 1 april 2007 om 20:12:
voor de mannen: als je met iemand scharrelt omdat je zegt geen relatie te willen zou dit nog kunnen veranderen?

ja maar je krijgt het altijd naar je kop geslingerd :)

Waarschuw beheerder
dat kan heel goed :yes:
je leert mekaar in ieder geval goed kennen zodat de kans op een goeie relatie veel groter is :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 april 2007 om 20:13:
je leert mekaar in ieder geval goed kennen zodat de kans op een goeie relatie veel groter is

Ja dat denk ik ook:yes:

Maar als iemand na een paar x scharrelen zegt geen relatie te willen.. denk je dan toch dat t zou kunnen gebeuren..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 april 2007 om 20:13:
ja maar je krijgt het altijd naar je kop geslingerd

Hoe bedoel je precies?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Marouscha op zondag 1 april 2007 om 20:15:
Hoe bedoel je precies?

als je kenbaar maakt dat je niks vast wil in het begin

maar later erop terug komt

krijg je dat heel erg lang te horen

trust me :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar als iemand na een paar x scharrelen zegt geen relatie te willen.. denk je dan toch dat t zou kunnen gebeuren..

:yes:
en ik spreek uit eigen ervaring :x

Waarschuw beheerder
donateur

Dat kan, maar hoeft niet :)
Bij mij is het één keer wel gebeurd.. Ook een keertje niet :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat kan heel goed
je leert mekaar in ieder geval goed kennen zodat de kans op een goeie relatie veel groter is

En je weet al hoe de sex is
dat is weer een voordeel,
Goed neuken.... mag blijven :kwijl:
Slecht neuken.... optieven :devil:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *ikke* op zondag 1 april 2007 om 20:28:
Goed neuken.... mag blijven
Slecht neuken.... optieven

hihi ja dat spreekt voor zich anders heb je al niets aan een scharrel ;)
Waarschuw beheerder
Hoe zouden jullie dat aanpakken als jij wel een relatie wil?

Waarschuw beheerder

Je heb een scharrel en je bent verliefd (L)

Wat schattig!!

Vrouwen *zucht*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marouscha op zondag 1 april 2007 om 20:32:
Hoe zouden jullie dat aanpakken als jij wel een relatie wil?

gewoon nuchter blijven je moet niet overdreven op ze lip gaan hangen dan word ie helemaal naar

je moet gewoon rustig blijven maak veel complimentjes wees lief voor m koop af en toe een leuk shirt ofzo
volgens mij is dat echt de beste tactiek

Mijn ex en ik waren eerst ook een beetje aan t klooien hij vi=ond mij leuk ik hem niet ..
todat ie allemaal lieve dingen zei en lieve dingen voor me deed enz opeens vond ik t helemaal niet leuk als ik m met een ander meisje zag praten en wou ik ook helemaal niet dat ie weg ging ik miste m steeds vaker en we gingen ook veel smsen zo zijn de vlinders gekomen en we zijn toch dik anderhalf jaar samen geweest!
Waarschuw beheerder
donateur

ze is verliefd op dr neukertje (L)

how cute :D

geef niet hor, je leert het nog wel gescheiden te houden
Waarschuw beheerder
Ja dat klopt..
Maar vroeg me dat ook af in het algemeen.

Ik denk namelijk dat als iemand zegt geen relatie te willen dat dat ook zo is. en was benieuwd of mensen hebben meegemaakt dat t dus wel veranderd...

Alhoewel ik bij mijn scharrel soms wel t idee heb dat t gewoon net lijkt alsof we een relatie hebben en dan 2 weken later ineens weer niet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 april 2007 om 20:41:
gewoon nuchter blijven je moet niet overdreven op ze lip gaan hangen dan word ie helemaal naar

Dat doe ik ook niet.. dat zou ik zelf ook niet fijn vinden.
Als we elkaar op een feest tegen komen is het meestal ook ff een praatje en dan ga ik gewoon weer mijn eigen weg. ik weet ook bijna zeker dat hij niet het gevoel heeft dat ik achter hem aanzit ofzo
je moet gewoon rustig blijven maak veel complimentjes wees lief voor m koop af en toe een leuk shirt ofzo

Mijn ex en ik waren eerst ook een beetje aan t klooien hij vi=ond mij leuk ik hem niet ..
todat ie allemaal lieve dingen zei en lieve dingen voor me deed enz opeens vond ik t helemaal niet leuk als ik m met een ander meisje zag praten en wou ik ook helemaal niet dat ie weg ging ik miste m steeds vaker en we gingen ook veel smsen zo zijn de vlinders gekomen en we zijn toch dik anderhalf jaar samen geweest!

Kijk eens aan:)

Bedankt voor de tip (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marouscha op zondag 1 april 2007 om 20:46:
Bedankt voor de tip (F)

You are welcome (F)

Succes!!

Waarschuw beheerder

wat 'n geslijm zeg
hij wilt je of hij wilt je niet

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 april 2007 om 20:57:
wat 'n geslijm zeg

Idd :|
Waarschuw beheerder
Ik vroeg me af ofdat jullie vinden dat je een relatie kan krijgen met iemand waar je mee scharrelt.

wat the fuck maakt dat nou uit :/

Waarschuw beheerder
al koop je 100 shirts, als je alleen maar z'n neukertje bent dan blijf je dat ook
dus gewoon liggen, benen wijd en je bek houwen :[
Waarschuw beheerder

Ja klopt ook!
maar als iemand je nog niet kent en daarna leert kennen zou t kunnen veranderen

Waarschuw beheerder
wat 'n geslijm zeg

bullshit is geen geslijm

hij heeft gewoon nog niet door hoe leuk die dr vind O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 april 2007 om 21:04:
al koop je 100 shirts, als je alleen maar z'n neukertje bent dan blijf je dat ook
dus gewoon liggen, benen wijd en je bek houwen :[

naaaaah jij bent echt te erg! ;D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marouscha op zondag 1 april 2007 om 21:05:
maar als iemand je nog niet kent en daarna leert kennen zou t kunnen veranderen

dat zou kunnen ja
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 april 2007 om 21:06:
naaaaah jij bent echt te erg

ghegheghe :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 april 2007 om 21:05:
hij heeft gewoon nog niet door hoe leuk die dr vind O:)

En dat zit 'm dan in dat soort dingen? :rot:
Complimentjes, t-shirts en rustig blijven? :lol:

Oké :\
Waarschuw beheerder
het kan maar zo zijn dat die scharrel heel goed bij je pas!

waarom niet dan :D

Waarschuw beheerder
alles kan :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 april 2007 om 21:27:
alles kan

Vind ik ook :jaja:

Waarschuw beheerder
Kan maar gaat meestal toch nie goed, en dan heb je nix meer. gewoon blijve scharrele:)

Waarschuw beheerder
Ligt eraan of die liever scharrel eieren heeft of niet.

Waarschuw beheerder
Ik vroeg me af ofdat jullie vinden dat je een relatie kan krijgen met iemand waar je mee scharrelt. of dat je daar beter niet aan kan beginnen en het een scharrel laten?

als je verliefd wordt, is het goed je hart te volgen denk ik...

Waarschuw beheerder
Dat word toch niets.....ik ken het van mezelf, eerste 2 mnd hem lafjes ertegenaan hangen en dan 2 mnd later als je toch de beslissing hebt genomen om te nemen een domper te krijgen dat ze toch niet was wat je zocht......ik ga voor liefde op het eerste gezicht :P
Waarschuw beheerder
dat kan heel goed

:yes: sluit ik me bij aan
Uitspraak van *ikke* op zondag 1 april 2007 om 20:28:
Goed neuken.... mag blijven
Slecht neuken.... optieven

:respect: :lol:
Uitspraak van *LRH* op zondag 1 april 2007 om 20:41:
geef niet hor, je leert het nog wel gescheiden te houden

kan toch zijn dat ze eerst zelf g1 relatie wou.. en na het verstrijken van de tijd dat verandert?
wrm kies je anders voor een scharrel;)

Waarschuw beheerder
op t moment van vriendschap naar scharrel :lol:
relatie? hmm neu liever niet haha van beide kanten, en anders zou het een zogenaamde 'open' relatie worden...
Waarschuw beheerder
Scharrel is een manier om iemand goed te kennen voor je een relatie begint.. Kan dus veranderen ja maar dan moet dat wel heel duidelijk van 2 kanten komen

Waarschuw beheerder

waarom zou dat niet kunnen, vaak merken mensen pas wat ze aan elkaar hebben als ze langer met elkaar omgaan, en dat kan via allerlei wegen, dus ook via scharrelen er achter komen dat diegene eigenlijk wel heel goed bij je past.

Waarschuw beheerder
Ik vind dat chicks moeten kunnen scharrelen. Die zien er dan ook veel gezonder uit en smaken ook veel beter.

Ik zou mezelf best wel een paar kado willen geven.

http://www.origineelkado.nl/hetkado.html
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 00:34:
waarom zou dat niet kunnen, vaak merken mensen pas wat ze aan elkaar hebben als ze langer met elkaar omgaan, en dat kan via allerlei wegen, dus ook via scharrelen er achter komen dat diegene eigenlijk wel heel goed bij je past.

Ja, daar ben ik het mee eens!

Denken jullie dat ik er gewoon voor moet gaan. of beter kan wachten met me gevoelens te uiten.. en eerst nog een aantal x afspreken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeterX op zondag 1 april 2007 om 23:48:
Kan dus veranderen ja maar dan moet dat wel heel duidelijk van 2 kanten komen

Maar als het in het begin van 1 kant komt kan dat nog van 2 kanten worden denk je?

Waarschuw beheerder
Zou kunnen, maarjah ligt aan de gevoelens die je krijgt. Meestal is het zo dat het juist niet gebeurt.. Bij mij is het zo dat het vanaf het begin goed moet zitten, anders doe je der niks mee...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2007 om 12:16:
Meestal is het zo dat het juist niet gebeurt..

:yes: heb t idd helaas vaker mee gemaakt:(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2007 om 12:16:
Bij mij is het zo dat het vanaf het begin goed moet zitten, anders doe je der niks mee...

Precies. :yes:

Waarschuw beheerder

van relatie naar scharrel naar relatie werkt ook wel hoor ;)
Waarschuw beheerder
Nja ik denk dat scharrelen altijd wel iets te maken heeft met wederzijdse aantrekkingskracht. Het is dus ook niets vreemds als er opeens blijkt dat 1 van de beiden of beiden iets voor elkaar voelen dus why not?

Heb zelf 2 jaar een scharrel gehad, en ja soms is het best lastig van elkaar te scheiden vooral als je ook zo nog eens met elkaar omgaat! Toverwoord is wel dat je je plek kent, als je erin stapt en je WEET dat het scharrelen is, ga dan geen vreemde dingen opeens eisen of claimen of whatever....ten eerste bereik je daar niets mee en ten tweede is dat niet fair, je wist waar je aan begon in the beginning, dat je opeens gevoelens krijgt daar kan de ander niets aan doen he:)

overigens; psssst ook een scharrel kun je op termijn gaan missen;):bloos:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bruxa op dinsdag 3 april 2007 om 18:30:
ga dan geen vreemde dingen opeens eisen of claimen

Nee dat doe ik ook zeker niet! Ik gedraag me wat dat betreft ook gewoon als maar een scharrel..

Maar vind t soms moeilijk of ik wel of niet een leuk/lief/geil berichtje naar hem kan sturen ofdat ik dan bij hem de indruk wek dat ik het anders zie.. dat soort dingen zeg maar.
Als ik hem met zijn vrienden tegen kom maken we meestal gewoon een praatje.. een enkele keer hebben we gewoon gezoend met zijn/mijn vrienden er bij..

overigens; psssst ook een scharrel kun je op termijn gaan missen

Ja, ik denk dat dat komt omdat te tijd die je samen door brengt toch erg fijn is en als je dat niet zou missen kan je het net zo goed niet doen ;)

Waarschuw beheerder
ik denk dat het wel zou kunnen..
omdat je op een gegeven moment toch misschien meer naar elkaar toetrekt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marouscha op dinsdag 3 april 2007 om 19:29:
Maar vind t soms moeilijk of ik wel of niet een leuk/lief/geil berichtje naar hem kan sturen ofdat ik dan bij hem de indruk wek dat ik het anders zie.. dat soort dingen zeg maar.

Tja, denk dat eerlijk zijn naar jezelf de 1e stap is:) Als je de behoefte voelt een lief/leuk berichtje te sturen kan het ook zijn omdat je het JUIST ook anders ziet!!Vrouwen zijn vaak nu eenmaal wat gevoeliger in dit soort dingen....en tja wie weet ben je voor hem ook wel wat meer dan gewoon een scharrel? Al eens met hem over gehad?
Waarschuw beheerder
Ik denk dat als je aan een relatie begint het duidelijk van beide kanten moet komen voor een gezonde relatie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeterX op dinsdag 3 april 2007 om 22:47:
Ik denk dat als je aan een relatie begint het duidelijk van beide kanten moet komen voor een gezonde relatie

absolutely:)

maar soms kan het weleens voorkomen dat je beiden wat om elkaar heen loopt te draaien omdat je allebei denkt "hij/zij ziet t maar als scharrel" terwijl je al een tijdje beiden wat anders wilt :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bruxa op dinsdag 3 april 2007 om 22:32:
Al eens met hem over gehad?

Alleen in het begin eigenlijk, toen ik hem net leerde kennen vroeg ik hem of dit serieus was/kon worden.. toen gaf hij aan geen vaste relatie te willen.

Om eerlijk te zijn vind ik het moeilijk om erover te beginnen.. omdat ik zo denk: dadelijk geeft hij aan dat ik niets meer voor hem beteken dan een scharrel. nou ik denk dat t dan niet slim is om door te scharrelen.. omdat ik meer voel voor hem. Maar ik wil eigenlijk niet stoppen.
Waarschuw beheerder
Nee, maar hoe realistisch is het om door te scharrelen terwijl jij tegenwoordig heel anders erin staat dan toen je een tijdje geleden eraan begon? Voor jou is het dan niet echt scharrelen meer he?
(boh mona hier ofzo?:D) bij mij is het enigzins ook zo misgelopen, godzijdank nog steeds goed en leuk contact, maar dat is zeeeeeeeer uitzonderlijk moet je denken he;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als je met iemand scharrelt omdat je zegt geen relatie te willen zou dit nog kunnen veranderen?

Tuurlijk je kan ook in je relatie zeggen dat je het meer ziet als een scharrel ;-)

Waarschuw beheerder

Waarom zou het niet kunnen dan? Van een scharrel kan zeker een heel mooi relatie uit bloeien...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bruxa op dinsdag 3 april 2007 om 22:56:
absolutely

maar soms kan het weleens voorkomen dat je beiden wat om elkaar heen loopt te draaien omdat je allebei denkt "hij/zij ziet t maar als scharrel" terwijl je al een tijdje beiden wat anders wilt laatste aanpassing 3 april 2007 22:58

True :yes:

Waarschuw beheerder
Scharrelen is gewoon een typisch voorbeeld van 'wel de lusten, niet de lasten'.

En meestal groeit er uit een scharrel géén relatie. Waarom zou hij de koe gaan kopen als ie de melk ook gratis kan krijgen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 00:33:
'wel de lusten, niet de lasten'.

LAFT relatie dus ....living apart fucking together

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 00:33:
Scharrelen is gewoon een typisch voorbeeld van 'wel de lusten, niet de lasten'.

En meestal groeit er uit een scharrel géén relatie.

Ik ben het hier niet mee eens :S heb het wel vaker bij vrienden gezien dat het wel goed kan gaan..
maar goed iedereen heeft zijn of haar eigen mening.. het kan idd ook verkeerd gaan dat klopt.

Waarschuw beheerder
donateur
'k moet zeggen dat het voor mij goed uit heeft gepakt... ga lekker bij en met hem wonen! Kan dus allemaal goed gaan maar ligt een beetje aan je situatie liggen.

Waarschuw beheerder
Alles kan, Maar of het zal werken...
Als je dat allebij zou willen, moet je het proberen toch..
Wie niet waagd die niet wint
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 april 2007 om 12:11:
Wie niet waagd die niet wint

ja, das zeker zo!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 april 2007 om 06:08:
'k moet zeggen dat het voor mij goed uit heeft gepakt..

fijn om te horen (Y)
Waarschuw beheerder
heel herkenbaar dit..
Je kunt 2 dingen doen:
1. eerlijk zeggen dat het voor jou meer is geworden dan alleen scharrelen.Dan geef je hem de kans om ook toe te geven of om ' weg te rennen' ..
2. niets zeggen en hopen dat het over gaat?

Ik zou voor het eerste gaan..want als je echt iets voor hem voelt hou je jezelf voor de gek als je doorgaat met scharrelen..en geloof me: Ik kan het weten.

succes!
(k)
Waarschuw beheerder
Hoe zouden jullie het aanpakken om je scharrel te versieren?

Zou t een goed idee zijn om hem bijvoorbeeld mee te vragen voor een dagje uit(dierentuin ofzo?)

Waarschuw beheerder
Van relatie naar scharrel :D

Waarschuw beheerder
Geen bullshit er omheen, gewoon zeggen waar het op staat. Hij moet jou leuk vinden om jou, niet omdat je hem paait, leuke dingen met hem gaat doen of kadootjes voor hem koopt etc.

Vrouwem maken vaak de fout het gedrag van de man te gaan zitten analyseren en er allerlei betekenissen aan te koppelen. "Hij doet of zegt dat, dus daar zal hij dan wel zus of zo mee bedoelen". Negen van de tien klaar slaan ze de plank finaal mis.

Ik zou al je moed verzamelen en gewoon het gesprek aan gaan zonder poespas er om heen. Als hij zegt niet hetzelfde te voelen weet je in ieder geval waar je aan toe bent, hoe kut dat op dat moment ook is. Wees dan wel zo slim te kappen met scharrelen, want dat werkt dan natuurlijk niet ;-)

Kwets jezelf niet door achter hem aan te huppelen en de analyticus uit te hangen! Keep it real zou ik zeggen....

succes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juni 2007 om 09:09:
Geen bullshit er omheen, gewoon zeggen waar het op staat. Hij moet jou leuk vinden om jou, niet omdat je hem paait, leuke dingen met hem gaat doen of kadootjes voor hem koopt etc.

Ja ik vind wel dat je daar gelijk in hebt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:/ ... nope ... komt altijd terug in je smoel :/
Waarschuw beheerder
Tis heel lastig...
Ik heb het ook gehad in het begin is het allemaal leuk en aardig als het uitkomt en je er beiden zin inhebt.. Maar op een gegeven moment kwam er voor mij te veel gevoel bij terwijl hij geen relatie wilde.. Uiteindelijk is het allemaal verrot afgelopen. Ik zou er dus niet snel meer aan beginnen..

Maar ik geloof wel dat als het gevoel voor beiden groeit het kan werken..
Waarschuw beheerder
Tussen mij en Theun is het begonnnen als one night stand, toen hebben we er nog 2 weken over nagedacht, en na die 2 weken ben ik bij m ingetrokken en het gaat nog steeds goed.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Plinge op zaterdag 2 juni 2007 om 23:18:

en wat kan je doen om dat een beetje voor te zorgen?

Hem een dagje mee uit neem ergens heen(dierentuin of weet ik het waar?) zodat je elkaar ook op een andere manier leert kennen

Waarschuw beheerder

als ik zeg dat ik wil scharrelen zeg ik dat niet zonder reden.... in mijn geval kan dat niet meer veranderen.... ben eigenlijk nog nooit verliefd geworden op iemand waarmee ik scharrel en merk bij mijn vrienden dat zij dat ook zo ervaren
Waarschuw beheerder
en weetje van jezelf ook waarom dat niet gebeurt?

Gaat t dan misschien omdat je qua uiterlijk niet op die persoon valt of sta je er niet open voor? of heeft t de reden dat je het innerlijk gewoonweg niets vind?

Waarschuw beheerder

Van sex relatie naar relatie :D Werkt perfect (Y)

Spreek uit eigen ervaring :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 11:20:
Van sex relatie naar relatie Werkt perfect

Spreek uit eigen ervaring

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 11:21:

Vertel :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 11:20:
Van sex relatie naar relatie Werkt perfect

Spreek uit eigen ervaring

Hoe is dat bij jou gegaan dan?
Gaf de ander in het begin ook aan geen relatie te willen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 11:27:
Vertel

niet zo moeilijk
ik neukte diegene eerst al anderhalf jaar ofzo
en toen pas kregen we 'n relatie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 11:32:
en toen pas kregen we 'n relatie

kwam dat doordat jullie elkaar steeds beter leerde kennen en bleek dat je elkaar toch leuker vond dan je dacht?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marouscha op maandag 4 juni 2007 om 11:29:
Hoe is dat bij jou gegaan dan?
Gaf de ander in het begin ook aan geen relatie te willen?

Even een lang verhaal kort maken hoor ;)

Ik heb hem leren kennen via partyflock. We wilden allebei in het begin geen relatie, dus was het gewoon puur voor de sex. Mijn fout was dat ik naderhand wel steeds verliefder begon te worden, maar ik hield me mond omdat ik wist dat hij dat niet wou. We hadden afgesproken dat als we sex zouden hebben met iemand anders dat we het dan wel eerlijk zouden vertellen. Ik had dus afgesproken met een andere jongen en had van tevoren gezegd dat er misschien wel wat zou kunnen gebeuren. In principe was er niks aan de hand. Achteraf bleek dus dat hij besefte dat hij het helemaal niet leuk vond dat ik met een andere gozer was. Alleen had hij zich er in eerste instantie voor afgesloten. Nog best een heftige ruzie om gehad ook. Maar goed, daarna hebben we alles uitgepraat en dat was het begin van onze relatie :)

Waarschuw beheerder
Zou makkelijk kunnen, geef me een reden waarvoor niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 11:36:
Mijn fout was dat ik naderhand wel steeds verliefder begon te worden,

Tja daar kan je niet altijd iets aan doen natuurlijk

Maar goed, daarna hebben we alles uitgepraat en dat was het begin van onze relatie

(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marouscha op maandag 4 juni 2007 om 11:35:
kwam dat doordat jullie elkaar steeds beter leerde kennen en bleek dat je elkaar toch leuker vond dan je dacht?

ja dat was zeker zo
we gingen uiteindelijk meer voelen voor elkaar
en dat was het begin van onze relatie

(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marouscha op maandag 4 juni 2007 om 10:20:
en weetje van jezelf ook waarom dat niet gebeurt?

Gaat t dan misschien omdat je qua uiterlijk niet op die persoon valt of sta je er niet open voor? of heeft t de reden dat je het innerlijk gewoonweg niets vind?

ik ben inderdaad wel heel erg kritisch... maar het heeft er bij mij vaak mee te maken dat ik toch na een paar weken weer op iemand uitgekeken raak (erg he...)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 11:47:
ja dat was zeker zo
we gingen uiteindelijk meer voelen voor elkaar

Maar betekent dit dan dus dat je puur op het innerlijk valt en door t uiterlijk in eerste instantie niets meer wilde dan scharrelen?
of zie ik dat dan verkeerd?

of had t er gewoon mee ta maken dat je eigenlijk geen relatie wilde
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 11:49:
maar het heeft er bij mij vaak mee te maken dat ik toch na een paar weken weer op iemand uitgekeken raak (erg he...)

Nouja erg zou ik t niet noemen.. beter dat je alleen gelukkig bent dan dat je samen met iemand maar half gelukkig bent toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 11:49:
ik ben inderdaad wel heel erg kritisch... maar het heeft er bij mij vaak mee te maken dat ik toch na een paar weken weer op iemand uitgekeken raak (erg he...)

Heb ik ook vaak last van hoor :P

Waarschuw beheerder
Als mannen zeggen dat ze nog niet toe zijn aan een relatie, of deze nog niet willen......

Dan willen ze vaak geen relatie met jou.

En als ze dan wel de juiste persoon tegenkomen, dan kun jij als scharrel het apezuur krijgen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 april 2007 om 21:04:
dus gewoon liggen, benen wijd en je bek houwen

whaha :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 12:31:
Dan willen ze vaak geen relatie met jou.

Zou goed kunnen inderdaad..

Waarschuw beheerder
als er van beide kanten gevoelens zijn kun je relatie aangaan, waarom niet :/

Waarschuw beheerder

Jazeker!!

Ben dr afgelopen 14 mei mee getrouwd...

Begon ook als een scharreltje 5 jaar geleden :)

Waarschuw beheerder
psssst ook een scharrel kun je op termijn gaan missen

zeker wel, en dan komen er van die gedachtes naar boven van : Was het wel een scharrel? Vond ik hem/haar niet echt leuk?

Kutdingen zijn dat altijd :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 14:19:
Kutdingen zijn dat altijd :/

Eg wel, en dan later denken: was het wel een juiste beslissing?
Waarschuw beheerder
Je weet meestal wel als je begint te scharrelen of dat een persoon is waar je eventueel ook een relatie mee zou kunnen krijgen.. Maar dat je alle twee zo gaat denken is meestal niet het geval..

Als ik een jongen echt leuk vind dan ga ik er niet mee scharrelen het is of het een of het ander...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

conclusie je wil dat hij je scharrel nietmeer is, maar je vriend word.....

nope............er zal altijd een zijn die het liever niet heeft....tenzij je echt gek op elkaar bent..maar dan was je ook geen scharrel alleen van elkaar;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MCanic op maandag 4 juni 2007 om 14:22:
Eg wel, en dan later denken: was het wel een juiste beslissing?

Ja precies, dat soort dingen zetten je altijd aan het denken :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 april 2007 om 23:50:
Waarom zou het niet kunnen dan? Van een scharrel kan zeker een heel mooi relatie uit bloeien...

meee eeeens :P hhe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !! op maandag 4 juni 2007 om 15:03:
nope............er zal altijd een zijn die het liever niet heeft....tenzij je echt gek op elkaar bent..maar dan was je ook geen scharrel alleen van elkaar

Nee dat is zeker waar!!
Maar ik vroeg me juist af of dat dat beeld zeg maar niet kon veranderen.. dat je eerst geen relatie wilt wel scharrelen maar daarna toch voor relatie kiest

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 20:55:

Inderdaad!:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marouscha op dinsdag 5 juni 2007 om 18:58:
Maar ik vroeg me juist af of dat dat beeld zeg maar niet kon veranderen.. dat je eerst geen relatie wilt wel scharrelen maar daarna toch voor relatie kiest

Waarschuw beheerder
Mijn huidige partner was voor mij toendertijd niet meer dan een scharrel en wilde niet 'verliefd' worden...Maar goed de liefde had wat anders in petto en we zijn nu al ruim 3 jaar samen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juni 2007 om 09:16:
Mijn huidige partner was voor mij toendertijd niet meer dan een scharrel en wilde niet 'verliefd' worden...Maar goed de liefde had wat anders in petto en we zijn nu al ruim 3 jaar samen

Mooie zaak (Y)
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
tsja, ik denk dat dat best mogelijk is.. ik bedoel, gevoelens kunnen veranderen toch? ;)
Waarschuw beheerder
oeh spannend ik zie hem volgende week maandag.. iemand nog tips voor me?

Waarschuw beheerder
Geen idee..
Gevoelens kunnen veranderen..
Meestal begint een vriendje als een soort 'scharrel' toch??8)

Waarschuw beheerder
Ik vroeg me af ofdat jullie vinden dat je een relatie kan krijgen met iemand waar je mee scharrelt

Geen ervaring mee. Ik scharrel niet ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 20:55:
meee eeeens hhe

:bloos: hihi

Waarschuw beheerder

ja hoor waarom nie....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 17:10:
ja hoor waarom nie....

idd

het loopt zoals t loopt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marouscha op dinsdag 12 juni 2007 om 12:05:
oeh spannend ik zie hem volgende week maandag.. iemand nog tips voor me?

gewoon doen waar je zin in hebt :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 17:30:
gewoon doen waar je zin in hebt

Ja, lijkt me logisch:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 16:56:
Meestal begint een vriendje als een soort 'scharrel' toch??

zie het om me heen wel regelmatig gebeuren ja :jaja:

Waarschuw beheerder
:yes: kan wel, ik ken een gozer die altijd om het hardste riep en ik wil geen relatie meer bladiebla..

en hij heeft nu een relatie met 1 van zn scharrels.. dus het kan wel, als je geduldig genoeg bent:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marouscha op woensdag 13 juni 2007 om 10:27:
Ja, lijkt me logisch

dan komt het ook vanzelf wel goed met die scharrel :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juni 2007 om 11:10:
dan komt het ook vanzelf wel goed met die scharrel

ik hoop t :$

Waarschuw beheerder
Tuurlijk wrom niet:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Plinge op zaterdag 2 juni 2007 om 23:18:
Tis heel lastig...
Ik heb het ook gehad in het begin is het allemaal leuk en aardig als het uitkomt en je er beiden zin inhebt.. Maar op een gegeven moment kwam er voor mij te veel gevoel bij terwijl hij geen relatie wilde.. Uiteindelijk is het allemaal verrot afgelopen. Ik zou er dus niet snel meer aan beginnen..

Helemaal mee eens!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van "Lot" op dinsdag 19 juni 2007 om 10:44:

ja:)
maar hoe merk/zie je dat??

Waarschuw beheerder
Als een gast alleen wil neuken met je, dan wil hij gewoon neuken en niet meer dan dat. Meestal is de vrouw in kwestie gewoon niet interessant genoeg voor een relatie, ook al zegt hij anders, want dan dan zou jij niet willen scharrelen.

Geloof dat zoiets alleen kan uitgroeien tot een relatie, omdat de man dan zwakte gaat tonen en zich "verplicht" gaat voelen om dan toch maar een relatie te beginnen, aangezien het gezeur van de vrouw hem te veel word...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 11:39:
Als een gast alleen wil neuken met je, dan wil hij gewoon neuken en niet meer dan dat. Meestal is de vrouw in kwestie gewoon niet interessant genoeg voor een relatie, ook al zegt hij anders, want dan dan zou jij niet willen scharrelen.

Geloof dat zoiets alleen kan uitgroeien tot een relatie, omdat de man dan zwakte gaat tonen en zich "verplicht" gaat voelen om dan toch maar een relatie te beginnen, aangezien het gezeur van de vrouw hem te veel word...

Voor het allergrootste deel ben ik het met je verhaal eens:) Alleen het laatste deel niet als enige! In die zin dat het inderdaad vanuit die insteek een relatie kan worden, maar het kan ook zijn dat de man in kwestie de vrouw tijdens het scharrelen (afhankelijk vd wijze van scharrelen) de vrouw leert kennen op een andere manier dan voorheen en alsnog verliefd wordt, dat dit maar zeer weinig gebeurd dat is een feit:)
Waarschuw beheerder
hmm ik ben bang dat jullie voor t grootste deel gelijk hebben..:(
Maar wat ik dan niet helemaal snap is dat t bij me scharrel bijvoorbeeld Wel lijkt alsof dat ie het echt kei leuk met me heeft..
We kunnen samen lachen leuk kletsen enz.
aan de ene kant denk ik als je t puur en alleen om de seks doet.. zou ik dat dan niet beter merken dan nu?
bovendien moet er toch iets zijn van aantrekkingskracht??
of zit ik daar echt helemaal fout bij??

Artiest Proxiron
Waarschuw beheerder
ja waarom niet... alles kan veranderen he :).

Waarschuw beheerder

:roflol:
waarom zouden ze van een scharrel naar een relatie willen als ze je scharrelend ook kunnen neuken, zonder al het gezeik?

Waarschuw beheerder
wat een KUT topic

sorry dat ik het zeg :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 juli 2007 om 20:34:
sorry dat ik het zeg

Geeft niet, ben het er wel mee eens (Y)

Waarschuw beheerder
yeah. :cheer:

officieel verklaard tot kuttopic :)
Waarschuw beheerder
scharrel is maar een woord
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juni 2007 om 09:09:

Vrouwem maken vaak de fout het gedrag van de man te gaan zitten analyseren en er allerlei betekenissen aan te koppelen. "Hij doet of zegt dat, dus daar zal hij dan wel zus of zo mee bedoelen". Negen van de tien klaar slaan ze de plank finaal mis.

Ik zou al je moed verzamelen en gewoon het gesprek aan gaan zonder poespas er om heen. Als hij zegt niet hetzelfde te voelen weet je in ieder geval waar je aan toe bent, hoe kut dat op dat moment ook is. Wees dan wel zo slim te kappen met scharrelen, want dat werkt dan natuurlijk niet

Kwets jezelf niet door achter hem aan te huppelen en de analyticus uit te hangen! Keep it real zou ik zeggen....

succes

Mooi gezegd. :) Ik herken dat analyserende heel sterk van mezelf. Ik doe dat overigens ook bij vriendinnen, man ik doe dat nog bij de bakker haha, heel erg irritant is dat. Maar goed, ik ben me er wel van bewust, dat is al iets.

Denk dat het zeker zo is dat je van meet af aan open, eerlijk en duidelijk tegen elkaar moet zijn. Als jij meer voelt en de ander niet zul je moeten kiezen of je jezelf daarbij neerlegt of het afkapt.

Ik scharrel al 4 jaar, simpelweg omdat ik gewoon nog geen zin heb in een relatie. Dat neemt niet weg dat er zeker wel gevoelens zijn, maar ik kan daar gewoon van genieten zonder dat ik er eisen bij stel of dingen verwacht. Als mn scharrels een ander hebben ofzo vind ik dat ook niet zo'n probleem. Voor mij is het simpel, ik voel gewoon oprecht wat ik voel en dat is voor mij voldoende. Het is jammer dat daar heel vaak eisen aan gesteld worden. Heb het zelf ook wel eens gehad hoor, dat ik dacht "ja nu wil ik er wel voor gaan" maar het laatste jaar denk ik toch, waarom zou ik? Ik vind het wel prima zo. Ik heb gewoon op mn eigen manier mn eigen relaties met mn scharrels als je het zo bekijkt, haha.

Waarmee ik zeker niet uitsluit dat er ooit meer van komt. Denk dat de kans zelfs zeer groot is dat het op die manier zal lopen want ik stap niet meer halsoverkop in een relatie. Laat mij maar lekker rustig aan een tijdje klooien met iemand, ik heb niet zo'n haast. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 2 juli 2007 om 13:21:
Ik scharrel al 4 jaar, simpelweg omdat ik gewoon nog geen zin heb in een relatie. Dat neemt niet weg dat er zeker wel gevoelens zijn, maar ik kan daar gewoon van genieten zonder dat ik er eisen bij stel of dingen verwacht. Als mn scharrels een ander hebben ofzo vind ik dat ook niet zo'n probleem. Voor mij is het simpel, ik voel gewoon oprecht wat ik voel en dat is voor mij voldoende. Het is jammer dat daar heel vaak eisen aan gesteld worden. Heb het zelf ook wel eens gehad hoor, dat ik dacht "ja nu wil ik er wel voor gaan" maar het laatste jaar denk ik toch, waarom zou ik? Ik vind het wel prima zo. Ik heb gewoon op mn eigen manier mn eigen relaties met mn scharrels als je het zo bekijkt, haha.

Dit wat jij verwoord klinkt zoooo ontzettend herkenbaar he:) Mensen hebben een bepaalde kijk op wat liefde zou moeten zijn, helaas heb ik mijzelf door dat standaard maatschappelijk geaccepteerde beeld laten meeslepen, terwijl ik godverdimme de mooiste scharrel had die ik kon wensen en ik eigenlijk precies zoals jij omschrijft ook kon genieten van de gevoelens die ik ervoer zonder daar eigenlijk meer eisen aan te stellen. Maar goed, doordat ik dacht dat er nog iets meer zou moeten zijn dan dat, een soort van bevestiging ofzo van het hele gebeuren ben ik het uiteindelijk kwijtgeraakt. Maar goed, lessons of life he;) Enige sleutel tot succes is in elk geval precies wat je zegt, eerlijkheid..direct zijn en gewoon zeggen wat je graag wilt of verwacht alleen dan kan je erachter komen of die ander jou ook kan bieden wat je wilt of verwacht en voorkom je een langslepend gekwetst gevoel met een hoop gissen en raden!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bruxa op maandag 2 juli 2007 om 15:03:
Dit wat jij verwoord klinkt zoooo ontzettend herkenbaar he Mensen hebben een bepaalde kijk op wat liefde zou moeten zijn, helaas heb ik mijzelf door dat standaard maatschappelijk geaccepteerde beeld laten meeslepen, terwijl ik godverdimme de mooiste scharrel had die ik kon wensen en ik eigenlijk precies zoals jij omschrijft ook kon genieten van de gevoelens die ik ervoer zonder daar eigenlijk meer eisen aan te stellen. Maar goed, doordat ik dacht dat er nog iets meer zou moeten zijn dan dat, een soort van bevestiging ofzo van het hele gebeuren ben ik het uiteindelijk kwijtgeraakt. Maar goed, lessons of life he Enige sleutel tot succes is in elk geval precies wat je zegt, eerlijkheid..direct zijn en gewoon zeggen wat je graag wilt of verwacht alleen dan kan je erachter komen of die ander jou ook kan bieden wat je wilt of verwacht en voorkom je een langslepend gekwetst gevoel met een hoop gissen en raden!!

Ja, precies. Soms pinnen mensen zich zo vast op wat ze zouden willen of moeten, dat ze vergeten te zien wat ze eigenlijk al hebben. Het gevoel an sich is toch al genoeg bevestiging? Better enjoy that. Het gaat vaak pas fout als mensen verwachtingen gaan kweken. Omdat ze meer zekerheid willen. Tja, in dit leven is eigenlijk niets zeker. je hebt alleen het moment en het enige wat je kunt doen is daarvan genieten.

Trouwens, in de praktijk ben ik ook nog lang niet zover dat me dit altijd lukt hoor. Ook ik heb mn angsten en onzekerheden en ook ik zoek soms nog te vaak naar bevestiging. Maar het gaat me wel steeds beter af eigenlijk :)
Waarschuw beheerder
dat is wat ik bedoel met life is a way of learning;)
k zou er dan ook een moord voor doen om die scharrel over te mogen doen maar dan met de new and improved me hahaha :D maar goed, dat is vaak weinig zinvol;)

Maar dus bij deze de vraag aan topicstarter, waarom wil je precies die vastigheid?Biedt het je iets extra's wat je nu niet hebt?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bruxa op maandag 2 juli 2007 om 18:24:
Biedt het je iets extra's wat je nu niet hebt?

Deze vraag stel ik mezelf ook wel eens.
Voor mij is het vooral denk ik dat ik dan me gevoel over hem betreft kan uiten.. ik vind het leuk om iemand te laten weten hoe leuk ik iets vind dat kan zijn door een compliment. of iemand verrassen(kleine dingetjes) of met die persoon iets leuks ondernemen..
Wat dat soort dingen betreft probeer ik me in te houden en op mezelf te letten dat het niet te erg lijkt of dat ik hem persee wil.. (wat ik ook niet met die dingen wil zeggen.. maar zo ben ik gewoon)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marouscha op maandag 2 juli 2007 om 19:22:
Deze vraag stel ik mezelf ook wel eens.
Voor mij is het vooral denk ik dat ik dan me gevoel over hem betreft kan uiten.. ik vind het leuk om iemand te laten weten hoe leuk ik iets vind dat kan zijn door een compliment. of iemand verrassen(kleine dingetjes) of met die persoon iets leuks ondernemen..
Wat dat soort dingen betreft probeer ik me in te houden en op mezelf te letten dat het niet te erg lijkt of dat ik hem persee wil.. (wat ik ook niet met die dingen wil zeggen.. maar zo ben ik gewoon)

Herkenbaar, zo heb ik er ook een tijdje in gestaan...en maar de boel aan het forceren zodat hij niet dacht dat ik too much wanted zeg maar, mja de vraag is hoelang ga je dit volhouden? Ik bedoel, soms ga je juist door die geforceerde houding rare uitspattingen krijgen. De sleutel tot succes is denk ik gewoon jezelf zijn, als jij iets leuks met hem wilt ondernemen moet je dat gewoon voorstellen...een scharrel kan op zoveel manieren uiting krijgen. En je merkt vanzelf hoever hij wilt gaan, ik zou gewoon zeggen tast je grens met hem af, ben je zelf, laat hem weten hoe je over hem denkt en zie waar het schip strandt. Je hoeft uiteraard niet per definitie nu de trouwring op je nachtkastje te gaan leggen;) maar als jij graag een vorm van verdieping vindt in deze scharrel moet je daar gewoon naartoe werken, en als hij dan afhaakt dan is het duidelijk dat hij daar geen behoefte aan heeft:)
Waarschuw beheerder
Het kan gebeuren. Vrij logisch toch? Scharrelen gebeurt meestal omdat je nogal een behoefte hebt aan lichamelijke aandacht (knuffels, kussen, sex) en als daaruit uit liefde ontstaat, dan is dat mooi meegenomen denk ik. :) Met zo iemand voel je je meestal al meteen vertrouwt. Als je met die persoon scharrelt ga je er natuurlijk wel vanuit dat die persoon dat niet ook met een ander doet, dus vertrouwen moet er eigenlijk bij het scharrelen al zijn lijkt mij.
Of ben ik zo ouderwets? :/
Uit eigen ervaring duren die relaties meestal niet al te lang, maar dat is meestal omdat ik vrij snel op iemand uitgekeken ben... naja, zij weten niet meer te boeien, dus eigenlijk is het hun schuld! :evil: :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bakaYaro op maandag 2 juli 2007 om 21:49:
Met zo iemand voel je je meestal al meteen vertrouwt. Als je met die persoon scharrelt ga je er natuurlijk wel vanuit dat die persoon dat niet ook met een ander doet, dus vertrouwen moet er eigenlijk bij het scharrelen al zijn lijkt mij.

ja maar dat kan je ook weer niet afspreken toch :9
scharrelen doe je toch juist om de vrijheid te houden ?

:d
Waarschuw beheerder
jah precies ik vond het ook al zo apart, wanneer je bij het scharrelen beiden trouw gaat zijn kan je net zo goed t gewoon een relatie noemen haha :D
Waarschuw beheerder
Ja, maar er is een verschil tussen scharrelen en 1nachtstandjes. Als ik met een meid scharrel, ben ik wel zo hypocriet om er van uit te gaan dat ze niet met 30 tegelijk scharrelt :x
Waarschuw beheerder
haha jah in feite snap ik de kern wel! In feite zie je het scharrelen toch als NET iets meer dan een one-night stand en betekent die persoon dus ergens ook net wat meer voor je:) Het zou toch wel effe mooi bezeikt zijn als die ander dan voor elke dag een "bijzonder" iemand heeft he;) Mja, realiteit is dat die ander daar geheel vrij in is.......alhoewel ik dat ook niet "geaccepteerd" zou hebben van mijn scharrel, in die zin dat ik er geen ruzie cq stress over zou maken want tja he's free to do what he wants...maar ik zou er wel zelf mee kappen dan denk ik!
Waarschuw beheerder
Ja uiteraard. De vrijheid van het scharrelen (of zullen we het gewoon (tijdelijke) fuckbuddy noemen?) is dat je kunt zeggen "zeg, ik vind het saai worden/ik ben verliefd geworden/ik ga dood" zonder dat degene haar wereld om je heen heeft gebouwd (verliefdheid, zucht).
Weet je, dit is iets waar je eigenlijk niet over na moet denken maar gewoon doen! DAT is scharrelen :evil: Gewoon gaan met die banaan zonder consequenties als je weer eens een keer niets van je laat horen. :banana:
Waarschuw beheerder
Een relatie bied je vastigheid. Vastigheid kan omslaan naar saai heid.

Ik wil nu ff een beetje rondscharrelen om te kijken wat ik wil, een relatie kan altijd nog.

En hoe weet je nou of je de ware hebt gevonden als je er niet meerdere hebt geprobeerd :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van miss poes op dinsdag 3 juli 2007 om 13:21:
Een relatie bied je vastigheid. Vastigheid kan omslaan naar saai heid.

Ik wil nu ff een beetje rondscharrelen om te kijken wat ik wil, een relatie kan altijd nog.

En hoe weet je nou of je de ware hebt gevonden als je er niet meerdere hebt geprobeerd

Ik geloof sowieso niet in 1 ware. Ik bedoel, je maakt zelf voortdurend veranderingen door. Ik loop ook niet al 29 jaar met hetzelfde kapsel, of wel dan? ;) Ik heb het gewoon een tijdje leuk met iemand, klaar. Soms duurt dat langer, soms maar heel kort. En een relatie, ik weet niet of dat me nu zoveel vastigheid zou bieden want ik denk toch niet dat ik dat nog zou kunnen op de manier zoals ik dat voorheen deed. Ik geloof gewoon echt niet zo in monogamie. Ik zou sowieso heel veel vrijheid en tijd voor mezelf nodig hebben. moet er echt niet meer aan denken iedere dag samen te slapen ofzo. Ik vind het meer dan zat als ik iemand eens in de twee weken een keer zie en zou er ook geen moeite mee hebben als het minder vaak is.
Waarschuw beheerder
Saai heid klinkt ook wat negatief, eerder gewoonte

Waarschuw beheerder
als je met iemand scharrelt omdat je zegt geen relatie te willen zou dit nog kunnen veranderen?

jep ik geef je 1% kans
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bruxa op maandag 2 juli 2007 om 21:41:
Herkenbaar, zo heb ik er ook een tijdje in gestaan...en maar de boel aan het forceren zodat hij niet dacht dat ik too much wanted zeg maar, mja de vraag is hoelang ga je dit volhouden? Ik bedoel, soms ga je juist door die geforceerde houding rare uitspattingen krijgen. De sleutel tot succes is denk ik gewoon jezelf zijn, als jij iets leuks met hem wilt ondernemen moet je dat gewoon voorstellen...een scharrel kan op zoveel manieren uiting krijgen. En je merkt vanzelf hoever hij wilt gaan, ik zou gewoon zeggen tast je grens met hem af, ben je zelf, laat hem weten hoe je over hem denkt en zie waar het schip strandt. Je hoeft uiteraard niet per definitie nu de trouwring op je nachtkastje te gaan leggen maar als jij graag een vorm van verdieping vindt in deze scharrel moet je daar gewoon naartoe werken, en als hij dan afhaakt dan is het duidelijk dat hij daar geen behoefte aan heeft

Bedankt voor je serieuze reactie:) hier heb ik iig wat te nadenken over.. ik denk inderdaad dat ik dat ook gewoon moet doen.. wat heeft t ten slotte voor zin om iets voort te zetten waarbij ik niet volledig mezelf kan zijn.. en idd als hij afhaakt is er iig duidelijkheid en ik denk dat ik dan maar gewoon verder moet zonder hem mocht dat gebeuren ook al zo ik het scharrelen dan missen..
Waarschuw beheerder

:yes: niet altijd natuurlijk, maar het kan wel! Is bij mij en m'n meisje min of meer ook gebeurd. Geen spijt van trouwens!

Waarschuw beheerder
ja denk het wel gevoelens kunnen veranderen
heb zelf nog niet meegemaakt maar goed :P
maarw wat niet is kan nog komen
Waarschuw beheerder
zo en vanaf nu ga ik wegblijven uit dit topic, want ik krijg nog sentimentele gevoelens richting mn last scharrel ook hahaahah :D
HOudoeeeeeeeee
Waarschuw beheerder
als je niet scharrelt kun je toch niet zo makkelijk een relatie met iemand beginnen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bruxa op dinsdag 3 juli 2007 om 00:36:
jah precies ik vond het ook al zo apart, wanneer je bij het scharrelen beiden trouw gaat zijn kan je net zo goed t gewoon een relatie noemen haha

enerzijds wel anderzijds niet, bij mij was het eerst een relatie, maar omdat hij er nog niet aan toe was is het nu een scharrel, wel op de voorwaarde dat we niet met anderen gaan.. maar toch het is een scharrel :/
Uitspraak van Marouscha op dinsdag 3 juli 2007 om 19:16:
Bedankt voor je serieuze reactie hier heb ik iig wat te nadenken over.. ik denk inderdaad dat ik dat ook gewoon moet doen.. wat heeft t ten slotte voor zin om iets voort te zetten waarbij ik niet volledig mezelf kan zijn.. en idd als hij afhaakt is er iig duidelijkheid en ik denk dat ik dan maar gewoon verder moet zonder hem mocht dat gebeuren ook al zo ik het scharrelen dan missen..

hoelang scharrel je al met hem dan? is ook moeilijk als je een scharrel hebt om over gevoelens beginnen te praten en te laten doorschemeren dat jij eigenlijks meer wil :jaja:
Waarschuw beheerder
Volgens mij werkt 't niet omdat je elkaar als scharrel zijnde alleen gebruikt voor de sex. Als je dan gelijk wat begint ken je elkaar nog helemaal niet goed.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iris_c op woensdag 4 juli 2007 om 20:40:
Volgens mij werkt 't niet omdat je elkaar als scharrel zijnde alleen gebruikt voor de sex. Als je dan gelijk wat begint ken je elkaar nog helemaal niet goed.

Tja, is dat anders wel altijd het geval? Hoeveel mensen worden er niet verliefd en baseren daar hun relatie op? Denk dat er maar weinig mensen zijn die elkaar al maanden en door en door kennen voor ze ergens in stappen. :)

Waarschuw beheerder
NOu ik ging dus met een jongen 7 maanden lang. Maar ik wou alleen een vaste scharrel en verder ook nog met andere kunnen gaan en doen en laten wat ik wou. Hij werd dus verliefd op mij. Drama, ik vol blijven houden dat ik geen relatie wou. Op vakantie dus met iemand anders geweest. En dat is er nu uit. Hij is nu helemaal boos en klaar met me, terwijl we niks, nooit hebben gehad. Ach ja ik heb een leuke vakantie gehad:)