Partyflock

Forumonderwerp · 939995
Waarschuw beheerder
Ik vroeg me af ofdat jullie vinden dat je een relatie kan krijgen met iemand waar je mee scharrelt. of dat je daar beter niet aan kan beginnen en het een scharrel laten?

voor de mannen: als je met iemand scharrelt omdat je zegt geen relatie te willen zou dit nog kunnen veranderen?
Waarschuw beheerder
zo en vanaf nu ga ik wegblijven uit dit topic, want ik krijg nog sentimentele gevoelens richting mn last scharrel ook hahaahah :D
HOudoeeeeeeeee
Waarschuw beheerder
als je niet scharrelt kun je toch niet zo makkelijk een relatie met iemand beginnen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bruxa op dinsdag 3 juli 2007 om 00:36:
jah precies ik vond het ook al zo apart, wanneer je bij het scharrelen beiden trouw gaat zijn kan je net zo goed t gewoon een relatie noemen haha

enerzijds wel anderzijds niet, bij mij was het eerst een relatie, maar omdat hij er nog niet aan toe was is het nu een scharrel, wel op de voorwaarde dat we niet met anderen gaan.. maar toch het is een scharrel :/
Uitspraak van Marouscha op dinsdag 3 juli 2007 om 19:16:
Bedankt voor je serieuze reactie hier heb ik iig wat te nadenken over.. ik denk inderdaad dat ik dat ook gewoon moet doen.. wat heeft t ten slotte voor zin om iets voort te zetten waarbij ik niet volledig mezelf kan zijn.. en idd als hij afhaakt is er iig duidelijkheid en ik denk dat ik dan maar gewoon verder moet zonder hem mocht dat gebeuren ook al zo ik het scharrelen dan missen..

hoelang scharrel je al met hem dan? is ook moeilijk als je een scharrel hebt om over gevoelens beginnen te praten en te laten doorschemeren dat jij eigenlijks meer wil :jaja:
Waarschuw beheerder
Volgens mij werkt 't niet omdat je elkaar als scharrel zijnde alleen gebruikt voor de sex. Als je dan gelijk wat begint ken je elkaar nog helemaal niet goed.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iris_c op woensdag 4 juli 2007 om 20:40:
Volgens mij werkt 't niet omdat je elkaar als scharrel zijnde alleen gebruikt voor de sex. Als je dan gelijk wat begint ken je elkaar nog helemaal niet goed.

Tja, is dat anders wel altijd het geval? Hoeveel mensen worden er niet verliefd en baseren daar hun relatie op? Denk dat er maar weinig mensen zijn die elkaar al maanden en door en door kennen voor ze ergens in stappen. :)

Waarschuw beheerder
NOu ik ging dus met een jongen 7 maanden lang. Maar ik wou alleen een vaste scharrel en verder ook nog met andere kunnen gaan en doen en laten wat ik wou. Hij werd dus verliefd op mij. Drama, ik vol blijven houden dat ik geen relatie wou. Op vakantie dus met iemand anders geweest. En dat is er nu uit. Hij is nu helemaal boos en klaar met me, terwijl we niks, nooit hebben gehad. Ach ja ik heb een leuke vakantie gehad:)