16284x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van Kay-Styleop zondag 22 april 2007 om 14:43:
psv
Jullie verliezen nog vandaag. wat een bagger spel tot nu toe haha
donateur
Beter AJAX dan p$v en az
donateur
ow ow, PSV toch, 11 punten gewoon verkloot.
Na vandaag denk ik toch dat AZ de beste papieren heeft, Ajax had er gewoon een paar extra moeten scoren (wat mogelijk geweest was)en geen tegengoals moeten krijgen, maar ja.
Ik hou toch hoop dat Ajax het wordt, alhoewel ik het AZ ook wel gun met hun attractieve voetbal. Zolang het maar geen PSV is
Na vandaag denk ik toch dat AZ de beste papieren heeft, Ajax had er gewoon een paar extra moeten scoren (wat mogelijk geweest was)en geen tegengoals moeten krijgen, maar ja.
Ik hou toch hoop dat Ajax het wordt, alhoewel ik het AZ ook wel gun met hun attractieve voetbal. Zolang het maar geen PSV is
AZ word kampioen klaar geen ajax geen psv klaar leer er maar mee leven net als in den haag klaar en een mooie rel in het zuiderpark als afsluiting
vaarwel zuiderpark mijn club mijn stadion mijn alles
never forged it aan alle fans van AZ alvast gefelisiteerd
en tot over 2 jaar
ADO komt nooit meer terug
Achja laten we hopen dat excelsior volgende week een goeie wedstrijd speelt
ze spelen thuis dus ze hebben dan wel een soort van plicht tegenover het publiek
En excelsior heeft wel wat te verliezen: ze staan nu geloof k op gelijk aantal punten met RKC op de 16e plek
Exelsior kan dus nog 17e worden met als gevolg dat ze het in de nacompetitie
tegen moeilijkere tegenstanders van de jupiler league moeten voetballen
Denk eerlijk gezegd dat az gewoon kampioen wordt, maar hoop nog op een wondertje dat ajax kampioen wordt 
tegen moeilijkere tegenstanders van de jupiler league moeten voetballen
laatste aanpassing
vaarwel zuiderpark mijn club mijn stadion mijn alles
Den haag heeft idd op een passende manier afscheid genomen van hun stadion
zal niet snel goed komen daar denk ik.
maarja, Top Oss uit is ook een mooie pot....
Op voetbalgebied verdient AZ het zeker. Verder is het een zeer trieste bedoeling daar in Alkmaar, waar we ons als Nederlanders ook voor kunnen schamen als dat trieste zooitje straks Europa in moet. Zal moeilijk worden om bij uitwedstrijden de wave in te zetten zonder groot scherm.
Nog steeds gun ik het PSV of Ajax meer als AZ. Maarja vrees toch voor AZ.
Nog steeds gun ik het PSV of Ajax meer als AZ. Maarja vrees toch voor AZ.

![[MJK]koning den haag[MJK]](/images/user/66620_2947198.jpg)