| Betreft: | evenement: DJ Vince, zaterdag 31 maart 2007 om 22:00 |
ik sta hier met mijn mobiel op vince en het is echt vet!!
bavaria bier is gewoonweg niet te zuipen brabants zeikwater voer je een hond nog niet
bavaria bier is gewoonweg niet te zuipen brabants zeikwater voer je een hond nog niet
iets tegen honden?
maar hardcore dat blijft toch altijd wel het toppunt. stampen tot je er bij neer valt
stampen tot je er bij neer valt! hoe harder hoe beter!
vond angerfist nog eens een keer goed
Wat dan een beetje jammer is, is dat er van die herkauwende kamelen tegen de zwarte afzetting zitten. Ga dan gewoon lekker naar huis....
nee da zal geen vechtpartijen, om half 8 was er tog een man of 20 flink bezig..
gelukkig geen vechtpartijen
Muziek:
Stond heerlijk hard!Leuke sets gehoord met als uitschieter Darkraver, Vince, Panic! Wat zijn dat een helden zeg! Heerlijke early!
Noizesuppressor was kut, eentonige troep! Misschien kwam het omdat ik op dat moment nogal van de wereld raakte... Set van Day-mar, Sceletor en Vince was niet om op los te gaan, hadden ze beter wat early kunnen programmeren!
Verder gezellige sfeer!
Vond het een superfeestje. Veel oude knallers gehoord en ik vond de balans tussen het softe en het harde prima,
ie gewoon stil blijven staan ga lekker naar huis..
harder zachter harder zachter ... (N)
niet doen nergens voor nodig .. laat die mensen lekker .. vier je eigen feestje .. laatste aanpassing 1 april 2007 17:25
vind 't triest dat je daar je feest door laat verpesten.. of naja triest.. btje zielig eigenlek
nee da zal geen vechtpartijen, om half 8 was er tog een man of 20 flink bezig..
gelukkig geen vechtpartijen
was een goed feestje
Toen m'n vriendin wegging, was de zaal praktisch leeg, dat was iets na 07.00 uur
Uitspraak van knallen! op zondag 1 april 2007 om 17:26:
allen weinig sfeer en veel stilstaande mensen
Sfeer was juist top..
ook met stilstaande mensen
Vond het een superfeestje. Veel oude knallers gehoord en ik vond de balans tussen het softe en het harde prima, tot het eind toe staan beuken, heerlijk
Vond het een superfeestje. Veel oude knallers gehoord en ik vond de balans tussen het softe en het harde prima, tot het eind toe staan beuken, heerlijk
Maar goed, fijn om te zien dat er een aantal mensen zich hier aardig hebben vermaakt op dit feest.
Maar hoe ik de reacties hier lees vond het gros het een goed feest met hier en daar wat minpuntjes, maar dat heeft elk feest.
niks gemist zo te lezen ben blij dat we vorige week voor promo hebben gekozen dat was een vet feest
niks gemist zo te lezen ben blij dat we vorige week voor promo hebben gekozen dat was een vet feest
Over oude knaller gesproken, ik wachte de hele avond al op chronical disorder van menace to society.. en tijdens angerfist kwam die dan..
Ik vond het vrij sfeerloos in het begin, het publiek was een soort combinatie van boeren en clubkutten.
zaterdag 21.45 uur: medewerker Art of Dance tegen medewerker Art of Dance : " shit!, we zijn de aankleding vergeten!" medewerker Art of Dance tegen medewerker Art of Dance : "kom, dan hangen we snel ff dat rooie ding op, dat achter in de vrachtwagen ligt...
om een uur of 4 werd er naast mij flink geknokt door een man of 10.verder was het een topsfeer
Was alweer 4 maanden geleden dat ik op een feestje ben geeest en dan beleef je het toch veel intenser dan wanneer je iedere week gaat, zoals ik ooit deed.
waar kun je die dj vince shirts hale?
zaterdag 21.45 uur: medewerker Art of Dance tegen medewerker Art of Dance : " shit!, we zijn de aankleding vergeten!" medewerker Art of Dance tegen medewerker Art of Dance : "kom, dan hangen we snel ff dat rooie ding op, dat achter in de vrachtwagen ligt..
Veel water drinken (denk wel 40 euro aan water besteed
net of de decoratie zo belangrijk is
snap echt niet wat iemand nou bezielt om te gaan knokken op een feest blijf dan voortaan lekker thuis .
geloof als ik het hier zo lees dat niemand op vechtersbazen zit te wachten dus waarom vind het dan plaats ?
beetje lomp idee ook kaartje te betalen om te gaan vechten
ik vond de aankleding goed!
Ga nou al sinds '96 naar feesten en in al die tijd nog maar een klap zien vallen.
En over de sfeer snap ik nie dat mensen klagen
Vond dat er een releax sfeertje hing. Iedereen was vriendelijk en als er iemand je per ongeluk aan tikte dan zeiden ze netje sorry...
Korte sets, waardoor de nummers meestal niet afgedraaid worden, sta je ff los te gaan, stopt ie weer.
Veel vechtpartijen en bloed gezien, begon al toen we buiten in de rij stonden.
enuhhh de site begon met een P geloof k
nice quality too Sayra !
ahah fok de aankleding als eer maar een dj staat en flink wat speakers en hardcore
en die vechtpartijen kwamen door die gefrusteerde boeren die de 1-1 van za niet aankonden
maar op het einde kregen ze zelf klappen 1 gast ging zowat dood onderhand lag in een dikke plas bloed eigen schuld dikke bult feesjes zijn er om te feesten en niet om te knokken!
Er zouden ook foto's op www.jda.nl komen.. maar die doet het niet.. weet iemand het goede adres???
Wat weet jij er van als dit je 1e feest was
Wat weet jij er van als dit je 1e feest was