| Betreft: | evenement: DJ Vince, zaterdag 31 maart 2007 om 22:00 |
Vond het een superfeestje. Veel oude knallers gehoord en ik vond de balans tussen het softe en het harde prima, tot het eind toe staan beuken, heerlijk
Maar goed, fijn om te zien dat er een aantal mensen zich hier aardig hebben vermaakt op dit feest.
Maar hoe ik de reacties hier lees vond het gros het een goed feest met hier en daar wat minpuntjes, maar dat heeft elk feest.
niks gemist zo te lezen ben blij dat we vorige week voor promo hebben gekozen dat was een vet feest
niks gemist zo te lezen ben blij dat we vorige week voor promo hebben gekozen dat was een vet feest
Over oude knaller gesproken, ik wachte de hele avond al op chronical disorder van menace to society.. en tijdens angerfist kwam die dan..
Ik vond het vrij sfeerloos in het begin, het publiek was een soort combinatie van boeren en clubkutten.
zaterdag 21.45 uur: medewerker Art of Dance tegen medewerker Art of Dance : " shit!, we zijn de aankleding vergeten!" medewerker Art of Dance tegen medewerker Art of Dance : "kom, dan hangen we snel ff dat rooie ding op, dat achter in de vrachtwagen ligt...
om een uur of 4 werd er naast mij flink geknokt door een man of 10.verder was het een topsfeer
Was alweer 4 maanden geleden dat ik op een feestje ben geeest en dan beleef je het toch veel intenser dan wanneer je iedere week gaat, zoals ik ooit deed.
waar kun je die dj vince shirts hale?
zaterdag 21.45 uur: medewerker Art of Dance tegen medewerker Art of Dance : " shit!, we zijn de aankleding vergeten!" medewerker Art of Dance tegen medewerker Art of Dance : "kom, dan hangen we snel ff dat rooie ding op, dat achter in de vrachtwagen ligt..
Veel water drinken (denk wel 40 euro aan water besteed
net of de decoratie zo belangrijk is