Partyflock

Forumonderwerp · 939900
Betreft: evenement: DJ Vince, zaterdag 31 maart 2007 om 22:00

Waarschuw beheerder
We kunnen er niet bij zijn maar willen wel weten hoe het is/was.

Ok het is nog vroeg maar vertel :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bumba op zondag 1 april 2007 om 20:46:
Vond het een superfeestje. Veel oude knallers gehoord en ik vond de balans tussen het softe en het harde prima, tot het eind toe staan beuken, heerlijk

Over oude knaller gesproken, ik wachte de hele avond al op chronical disorder van menace to society.. en tijdens angerfist kwam die dan.. zo'n vet nummer. Voluit rammen!
Waarschuw beheerder
mn eerste feestje , en wat voor een!
supersupervet!!

Waarschuw beheerder
donateur
waar kun je die dj vince shirts hale?
Waarschuw beheerder
donateur
Zo te zien heb ik niet veel gemist!

Verder zie ik ook dat de meningen erg verdeeld zijn onder de leden.

Aan de kant wel blij dat ik niet ben geweest en aan de andere kant wel minder blij.

Maar goed, fijn om te zien dat er een aantal mensen zich hier aardig hebben vermaakt op dit feest.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hellfire op zondag 1 april 2007 om 22:45:
Maar goed, fijn om te zien dat er een aantal mensen zich hier aardig hebben vermaakt op dit feest.

Mja, ik heb me prima vermaakt. Een feest is bijna nooit volmaakt, er zijn altijd wel mensen die ergens iets op aan te merken hebben. Maar hoe ik de reacties hier lees vond het gros het een goed feest met hier en daar wat minpuntjes, maar dat heeft elk feest.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaartenBo op zondag 1 april 2007 om 23:11:
Maar hoe ik de reacties hier lees vond het gros het een goed feest met hier en daar wat minpuntjes, maar dat heeft elk feest.

Het was ook gewoon een goed feest, alleen was de rij zo overdreven lang dat voor veel mensen de feeststemming er al uit was voordat ze binnen waren. Er werden blikjes gegooid, ergens achter in de rij was een vechtpartij, mensen begonnen elkaar te duwen en er werd wat gescholden dus ja dat bevorderd de feeststemming niet bepaald. Misschien dat het daarom in het begin nog niet helemaal los ging, want het was echt een lange kutrij die flink op je zenuwen begon te werken.
Waarschuw beheerder
Was mijn 2e feest als technicus, heb de hele avond t scherm dat achter de dj's stond in de gaten staan houden. heel andere beleving van n feest kan ik je zeggen.

was wel n geinige avond en heb mezelf toch zeker wel vermaakt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
niks gemist zo te lezen ben blij dat we vorige week voor promo hebben gekozen dat was een vet feest

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mama van Kayne en Liam op zondag 1 april 2007 om 23:46:
niks gemist zo te lezen ben blij dat we vorige week voor promo hebben gekozen dat was een vet feest

:/ zeker wel! was een zwaar vet feest!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 april 2007 om 23:51:
zeker wel! was een zwaar vet feest!

Waarschuw beheerder
ik vind het ook een k## locatie ben er al een paar jaar niet meer geweest laten ze eerst maar eens wat airco aanschaffen.
Waarschuw beheerder

Promo was idd wel wat vetter dan Vince, maar het was
gister ook een heeeerlijk feessie :woop:
Waarschuw beheerder

IDD HEERLIJK FEESTJE!!!!!!!!

Waarschuw beheerder

helemaal mee eens! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 april 2007 om 21:22:
Heb je verder niet meer gezien, maar je hebt je vermaakt dus

Nee alleen toen wij binnenkwamen maar heel ffies :( Had zelfs mn jas nog aan toen geloof ik :9

Maar ik vond het een geslaagd feestje! Jij was VIP toch, ook wel vermaakt dan denk ik :9 ?

Waarschuw beheerder
donateur
Die hitte, boeiend was wel even vervelend maar als je goed uit je dak gaat merk je er niks meer van!

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen moeten altijd wat te zeiken hebben...

Er zijn idd wat dingen die ik beter gewend ben van AOD!
Zo als de aankleding :
[img width=677 height=453 cacheid=000dc3cf00276ac8585ee90f1a01d47253]https://photo.partyflock.nl/images/79771/main/321053.jpg[/img]
:roflol: dit was gewoon alles :x

En aan de zeikant stond de muziek ook zacht, maar dan ga je toch int midden staan :)

En warm, tja:D op welk feest is t nie warm?? Heb liever dit dan dat ik t koud heb!

En over de sfeer snap ik nie dat mensen klagen :/
Vond dat er een releax sfeertje hing. Iedereen was vriendelijk en als er iemand je per ongeluk aan tikte dan zeiden ze netje sorry...
Valt niks van te zeggen!

Ik vond het een geweldig feest!
Was nie zo heel druk, had lekker de plaats om te dansen en te lopen, nergens geen lange wachtrijen, muziek was goed, sfeer was super.. wa wil je nog meer?:D

(Y)Vince!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 april 2007 om 17:53:
Uitspraak van EHV-Robin-EHV op zondag 1 april 2007 om 13:47:
gelukkig geen vechtpartijen

was een goed feestje

om een uur of 4 werd er naast mij flink geknokt door een man of 10.verder was het een topsfeertje
Waarschuw beheerder
vond het een lekker feesje. vet gedraaid,mooie dames, sfeer was in orde. en het was om mn verjaardag te vieren.
enkel decoratie was minder. DJ VINCE :woop:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MaartenBo op zondag 1 april 2007 om 22:04:
Over oude knaller gesproken, ik wachte de hele avond al op chronical disorder van menace to society.. en tijdens angerfist kwam die dan..

:roflol: pannenkoek!

Oude knaller... :lol:
Chronic Disorder komt uit 2002 ofzo.

En dat Angerfist em ging draaien had je ook wel van tevoren kunnen raden he?
Gezien het feit dat Menace II Society en de Boze Vuist dezelfde is :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 april 2007 om 19:43:
Ik vond het vrij sfeerloos in het begin, het publiek was een soort combinatie van boeren en clubkutten.

Op zich niks mis mee (leven en laten leven (F)) maar als je het mij vraagt toch liever ander volk op een hardcore feest nl. de echte liefhebbers.

Vond er geen zak aan, stond voor het eerst sinds lange tijd al om 3:30 uur buiten en heb daar toen meer lol gehad dan binnen.. wat een idioten allemaal :lol:

Waarschuw beheerder
[img width=677 height=453 cacheid=001403cc00276ac8585ee90f1a01d47d5d]https://photo.partyflock.nl/images/79771/main/321053.jpg[/img]

zaterdag 21.45 uur: medewerker Art of Dance tegen medewerker Art of Dance : " shit!, we zijn de aankleding vergeten!" medewerker Art of Dance tegen medewerker Art of Dance : "kom, dan hangen we snel ff dat rooie ding op, dat achter in de vrachtwagen ligt...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 11:48:
zaterdag 21.45 uur: medewerker Art of Dance tegen medewerker Art of Dance : " shit!, we zijn de aankleding vergeten!" medewerker Art of Dance tegen medewerker Art of Dance : "kom, dan hangen we snel ff dat rooie ding op, dat achter in de vrachtwagen ligt...

tis geen Q-dance! ik vond de aankleding goed!

Waarschuw beheerder
en nog 1 keer voor al die "wanna-be hooligans" : echte hooligans gaan ergens in een buitenwijk-donker-steegje met 10 tegen 10 staan vechten en daarna een Lager drinken in de pub. En niet op een hardcore feest boos kijken met je voetbalshirt aan en denken van: "ik sla jullie allemaal kapot als jullie me aankijken". En als je dan ga vechten, ga dan vechten, en niet met 3 man doortrappen als iemand op de grond ligt. losers :loser:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Breda-Mike op maandag 2 april 2007 om 11:12:
om een uur of 4 werd er naast mij flink geknokt door een man of 10.verder was het een topsfeer

om een uur of half 7 ook!
maat van me werd nog tege zn kop aangeslage terwijl we dr gewoon tussein stonde en niks deje
Waarschuw beheerder
donateur
Goed feestje, over de locatie is al genoeg gezegd....

Vond het gezellig, een paar vechtpartijtjes gezien maar al met al goed vermaakt.

Waarschuw beheerder
tis geen Q-dance! ik vond de aankleding goed!

welke aankleding?
Waarschuw beheerder
iedereen die over de wachtrij klaagd is gewoon aan de verkeerde kant aangesloten. aan de andere kant was ik binnen 5 minuten binnen
Nou jullie hebben echt heel wat gemist hoor!!!
Vanaf 12 uur... Jah toen kwam vince :yes: Was het hakken geblazen!!! De sfeer was ook super goed.. heel wat koekwause mensen maar wel erg gezellig... heb ook helemaal geen ruzies gezien gelukkig.. wel 2 mensen afgevoerd zien worden door de ehbo... tjaaa hitte,hardcore en drugs... dat gaat bij sommige mensen niet samen :no:
Helaas is de tijd weer veels te snel voorbij gegaan :(

Waarschuw beheerder
donateur
dj vince nieuwe site??
http://www.dj-vince.nl/pages/home.htm
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ROBBIN op maandag 2 april 2007 om 12:04:
een paar vechtpartijtjes , al met al goed vermaakt.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ROBBIN op maandag 2 april 2007 om 12:04:
Goed feestje, over de locatie is al genoeg gezegd....

:yes:
de sfeer vond ik ook heel relaxed, geen vechtpartij gezien..
Artiest Mannie
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 april 2007 om 23:51:
zeker wel! was een zwaar vet feest!

jammer dat ze geen bananen meer verkochten :(
Waarschuw beheerder
donateur
Weet iemand die foto site met jda? nog iets.. kom er ff niet op hoe die site precies heette :$

Wel gezellie feestje!!
Waarschuw beheerder
Minpuntjes:
Het beursgebouw is gewoon te warm maar dat wist ik vantevoren aangezien ik er middels al heel vaak geweest ben. Veel water drinken (denk wel 40 euro aan water besteed) en een waaier gekocht en af en toe naar achter lopen waar het wat frisser is.
Jammer dat je nergens rustig kon zitten behalve op de smerige vloer.
De regen die van het plafond af komt, maarja ook dat weet ik ondertussen.
Korte sets, waardoor de nummers meestal niet afgedraaid worden, sta je ff los te gaan, stopt ie weer.
Veel vechtpartijen en bloed gezien, begon al toen we buiten in de rij stonden.

Pluspunten:
Heb zelf weinig last gehad van de vechtpartijen behalve toen we achterin stonden, moesten we ff aan de kant omdat er zo n 30 man tegen elkaar in stond te hakken.
Verder was de sfeer goed.
Veel goede nummers gehoord, heb me het grootste deel van de avond goed vermaakt.
Veel bekenden tegen gekomen.
Was alweer 4 maanden geleden dat ik op een feestje ben geeest en dan beleef je het toch veel intenser dan wanneer je iedere week gaat, zoals ik ooit deed.
Waarschuw beheerder
K vond het ook zeker vet feesje...
En jah van de wachtrij hadden we niet echt veel last;)
stonden er al om kwart voor 10 dus waren zo binnen...
Super warm da wel maar heeft de pret ni gedrukt!
T was goed te doen.
Waarschuw beheerder
chill feest en de hitte viel reuze mee in vergelijken met feesten in verleden. hier zulle ze toch nooit genoeg aan doen, stelletje ***** :[
Waarschuw beheerder
Vond het ook een goed feest.
Beursgebouw blijft toch het beursgebouw geen idee of ze daar ooit nog iets aan zullen veranderen.
Sfeer was iid goed van vechtpartijen heb ik er 1 gezien.
Was binnen 20 minuten binnen.
De decoratie was wel minder maar dat is aod.
Geluid was naar mijn menig goed, alleen op het begin niet toen de boxen nu en dan nog eens uitvielen.
Muziek was ook vet maar niet echt vernieuwd.

Al met al het was weer gezellig GJ Vince !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DonniePablo op maandag 2 april 2007 om 14:16:
Was alweer 4 maanden geleden dat ik op een feestje ben geeest en dan beleef je het toch veel intenser dan wanneer je iedere week gaat, zoals ik ooit deed.

idd, ik was ook al een paar maandjes niet naar een groot feestje gegaan je leeft er zo wat meer naar toe en het is idd intenser.
Waarschuw beheerder
donateur
was wel een leuk feestje geloof ik :bier: heheh :P
wel paar vechtpartijen gezien (n)
vond het wel een beetje raar dat je nergens mocht zitten, als je ergens aan zijkant ging zitten kwam gelijk security dat je niet mocht zitten zoiets heb ik nog nooit meegemaakt :S en er vielen op een gegeven moment zweetdruppels van het dak :S maar daar was ik al voor gewaarschuwd, iemand vertelde me zelfs dat het de vorige keer nog erger was.

enne
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 april 2007 om 22:35:

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zattejan:bier: op maandag 2 april 2007 om 16:28:

zaterdagnacht op het feest :[ en eventueel nog bij mid-town (eindhoven) als ze ze daar nog krijgen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 11:48:
zaterdag 21.45 uur: medewerker Art of Dance tegen medewerker Art of Dance : " shit!, we zijn de aankleding vergeten!" medewerker Art of Dance tegen medewerker Art of Dance : "kom, dan hangen we snel ff dat rooie ding op, dat achter in de vrachtwagen ligt..

:lol: :lol:
Waarschuw beheerder
net of de decoratie zo belangrijk is:/
Waarschuw beheerder
Leuk stuk over Vince tegen de rest

http://3voor12.vpro.nl/weblogs/rebelbass/bericht/33965577

Waarschuw beheerder
snap echt niet wat iemand nou bezielt om te gaan knokken op een feest blijf dan voortaan lekker thuis :S.

geloof als ik het hier zo lees dat niemand op vechtersbazen zit te wachten dus waarom vind het dan plaats ?

beetje lomp idee ook kaartje te betalen om te gaan vechten :looser:

Artiest {SHOWLIST artist 17148, 32373}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van EHV-Robin-EHV op maandag 2 april 2007 om 16:47:
net of de decoratie zo belangrijk is

boeit me normaal ook niet veel maar dit was gewoon cheap :P
Waarschuw beheerder
De jezusbus dat was idd echt heel erg vet :D