Partyflock

Forumonderwerp · 939384
Waarschuw beheerder
Nou, daar zijn we alweer :). Het eerstvolgende Intuition Event dient zich aan, en wel in onze hoofdstad Amsterdam, op 16 Juni 2007.

Intuition Recordings released omstreeks deze tijd zijn eerste officiele mix cd. Een dubbelaar, gemixed door mister Intuition himself, Menno de Jong. Daarbij hoort natuurlijk een cd release party, en wel in de state of the art knusse club Studio 80 op het Rembrandtsplein in Amsterdam.

Area 1 zal Menno's domein zijn, met een daverende 8 uur's set.

Area 2:

Hosted by Outside The Box Music:

Eelke Kleijn vs Nick Hogendoorn
Fine Taste
C-Jay
Cliff Coenraad
Kimito Lopez
Re:Locate

Entree is zoals altijd, 10 euro in de voorverkoop, maaar, elke bezoeker krijgt de mix cd gratis bij de ingang van Studio 80 !

Voorverkoop gaat binnenkort van start, wees er snel bij, want er passen maar 400/450 man maximaal in de club !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van IrEeNtJe op dinsdag 22 mei 2007 om 19:19:
Als iemand me de code geeft van die banner zal ik ook nog ff licht spammen

gewoon rechtsklik erop en dan eigenschappen (y)
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=468 height=60 cacheid=0009ff0a001ccb4704d6cfc91a01e4c71d]http://img.photobucket.com/albums/v357/Sparcootje/cdrelease.gif[/img]
:cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -Gonzo- op dinsdag 22 mei 2007 om 17:33:
maar man man man: wat een undergroundsche uitstraling heeft de toko

Oei, ben benieuwd hoor. Hoeval bezoekers kunnen er in?
Waarschuw beheerder
donateur
aankomende donderdag Utrecht ff vervuilen met flyers.. :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 22 mei 2007 om 20:25:
aankomende donderdag Utrecht ff vervuilen met flyers..

-1
Waarschuw beheerder
donateur
oh zo, tuurlijk doen we dat! :D
we zien elkaar sowieso zondag!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RobKC op maandag 28 mei 2007 om 13:00:
http://intuitionevents.hyves.nl

:D
Waarschuw beheerder
Sjiiiiit... ik zie nu pas hoeveel voor mij bekende forummers er naar dit feest gaan :| Gezellig boeltje!!!

Pfff... dit wordt wel erg lastig zo :S TranceSetters of dit feestje :|

Als het gaat om de people: Dan dit feestje :D
Als het gaat om de muziek: Dan weet ik het niet zo goed. TranceSetterz laat me wel een hoop andere namen leren kennen. Aan de andere kant: dat kan altijd nog en dit gezellige clubje overslaan klinkt ook een beetje zonde...
Als het gaat om de prijs: hmmm... 2 for 1... is 7.50 per kaartje. Scheelt dan ook maar 2.50... is ook niet echt iets om over te struikelen....

Pfff... knaag, denk en ratel...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauWo op dinsdag 29 mei 2007 om 11:52:
Als het gaat om de prijs: hmmm... 2 for 1... is 7.50 per kaartje. Scheelt dan ook maar 2.50... is ook niet echt iets om over te struikelen....

Denk je ook effe aan die fijne gratis dubbel CD, die je van Intuition erbij krijgt? ;)

Werkzaam bij Afterhours.fm
Waarschuw beheerder
8 uur Menno.. pff dat kan niet goed zijn. Area 2 is maar een matige line-up al vraag je het mij.

Zou erg leuk kunnen zijn. Toch ga ik helaas niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Gonzo- op dinsdag 29 mei 2007 om 12:26:
Denk je ook effe aan die fijne gratis dubbel CD, die je van Intuition erbij krijgt?

Ook dat nog...

Oke... ehm... tja... dan denk ik dat ik toch maar voor dit Intuition feestje ga ;) :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb nog een kaartje over dacht een kaartje gekocht te hebben voor het summer event maar dat was dus een kaartje voor dit evenement.
Terwijl ik al een kaartje voor deze party had gekocht,dus als iemand interesse heeft in dit kaartje laat het me maar even weten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anjunian op dinsdag 29 mei 2007 om 18:59:
dus als iemand interesse heeft in dit kaartje

You've got PM ;)
Waarschuw beheerder
donateur
hoe kun je nu twijfelen tussen Trancesetterz en dit topfeest? :cheer:
Waarschuw beheerder
PM gehad en bericht terug gestuurd voor alle anderen kaartje is naar LauWo gegaan. :)
Waarschuw beheerder
Lijkt me makkelijke keus: MENNO & FRIENDS!! :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Delphin op dinsdag 29 mei 2007 om 20:25:
Lijkt me makkelijke keus: MENNO & FRIENDS!!

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delphin op dinsdag 29 mei 2007 om 20:25:
Lijkt me makkelijke keus: MENNO & FRIENDS!!

Jep jep jep... jullie hebben opzich ook wel gelijk ;) :yes:
Uitspraak van anjunian op dinsdag 29 mei 2007 om 20:25:
PM gehad en bericht terug gestuurd voor alle anderen kaartje is naar LauWo gegaan

En dan krijg je dit :cheer: Supah! (Y) :D
Waarschuw beheerder
donateur
goede keuze, Laurens! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op maandag 14 mei 2007 om 21:54:
Bas & Ram
Dave202
Jochen Miller
Mark Sherry
Talla 2xlc

Een super line-up

Allemaal staan ze op TranceSetterz

in één van mijn favo locaties, op drie minuten fietsen

en nóg gewoon naar Menno's Intuition Sessions gaan

Hier nog een Trancesetterzfan.....En toch was de keuze snel gemaakt!!!! hahaha :D
Zeker nu Fred en Inez hun verjaardagen vieren!!! Gaat een heel mooi feest worden!!!!!! Re-Locate nu eens live horen!!! Ben benieuwd!!!

Menno als je weer zo'n meesterlijke set neerzet als bij ASOT300 dan maak je me heel erg blij! :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
vast wel.. :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Present, Heb er echt reuze veel zin in, De set van Menno op de ASOT party was erg lekker,Hopelijk draait Oceanlab - Satelite, de best tranceplaat in mijn ogen. Als hij die draait heb ik echt een topavond gehad, dan mag hij van mij alleen maar meuk draaien. En hopelijk die Oceanic ook nog even langs:) Studio 80 is niet al te grote club, was daar vorig jaar met de pre party van Trance Energy, maar vraag mij af of daar 800 man in kunnen, of misschien was het toen in de kleine zaal die pre party.
Waarschuw beheerder
donateur
lol, nu alweer verbannen.. :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
OUT THIS WEEK: MENNO DE JONG PRES. INTUITION SESSIONS VOLUME 1 - SOUTH AFRICA (2CD)

Disc 1
1. Orkidea ft. Marc Mitchell - Eternal Love
2. Mulika - Escalate
3. Jonas Steur ft. Jennifer Rene - Fall To Pieces
4. Yarune - Airballoon (A Dreamer's Guide)
5. El Cortez - Desert Rose
6. Myth - Sjamaan
7. Menno de Jong - Nolthando
8. First State - Evergreen
9. MLV - Love Planet
10. Kimito Lopez - Sub Runner
11. Menno de Jong ft. Re:locate - Solid State
12. Leon Bolier ft. Astrid - Crazy People (Alternative Mix)
13. Cliff Coenraad - Manjula
14. Whirloop - Cirrus Station

Disc 2
1. Jonas Steur - Castamara
2. Jonas Steur - Silent Waves
3. Menno de Jong - Tundra (Fierce Dub)
4. Menno de Jong - Tundra (Original Mix)
5. Menno de Jong - Tundra (Mark Otten Remix)
6. Airbase - Escape
7. Airbase - For The Fallen
8. Fable - Above
9. Fable - Nightshift
10. Fable - Nightshift (Re:Locate Remix)

:cheer:

Vooral die 1e cd, kijk ik naar uit :P

:bounce:

Sjamaan!!!!
... Menno, ik móet m horen hoor volgende week vrijdag!!!! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
is vast wel 'n gaatje voor te vinden in die acht uur :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Tuuurlijk :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op woensdag 6 juni 2007 om 20:45:
OUT THIS WEEK: MENNO DE JONG PRES. INTUITION SESSIONS VOLUME 1 - SOUTH AFRICA (2CD)

[img width=557 height=551]http://www.4djsonly.com/cache/e8114e41af60d423d80cda1ee4e34325[/img]
is al te bestellen @ 4DJs Only :)
Waarschuw beheerder
donateur
ga m gewoon lekker bij FRS halen, einde van de week :yes:
Zeg maar: mijn vakantie :D
Waarschuw beheerder
donateur
huh? je krijgt de CD op 't feest zelf, remember? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 6 juni 2007 om 21:12:
je krijgt de CD op 't feest zelf

Oh jaaaa :cheer:

Beter!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 6 juni 2007 om 21:12:
huh? je krijgt de CD op 't feest zelf, remember?

is daar een beperkte oplage van? Zeg maar de eerste 500 mensen ofzo? Of, is het aantal cd's gelijk aan het aantal kaarten / mensen? Ik gok en hoop ook zeker op dat laatste :P Een vriend van me gaat mee en wel gaaf als dat zijn eerste originele trance cd wordt (die gast met dat space-y groene-gat T-shirt die @ ASOT 300 was ;)) :cheer:
Waarschuw beheerder
iedere bezoeker :) , dus ook je vriend. Beperkt zijn wel de gesigneerde cd's, alleen de mensen die een vvk kaartje hebben gekocht, krijgen een gesigneerde cd gratis. Mensen die een kaartje aan de deur kopen (is trouwens net zo goedkoop als via vvk) krijgen ook een cd, niet gesigneerd :).
Artiest {SHOWLIST artist 53429, 65021}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op donderdag 7 juni 2007 om 10:03:
iedere bezoeker

:D

mooi geregeld.
waar vind je dat nou nog?
voor 10 euro Menno de Jong 8 uur solo, een gratis cd en een geweldige avond? :P:P:P
Waarschuw beheerder
hmjah :P opzich staat in de intuition newsletter die ik gister kreeg dat er een beperkt aantal van 400 kaarten is en dat het bijna is uitverkocht? :) was vorige week in 80, inderdaad erg klein, hier op pf staat dat er 300 man ofzo in kan, dus met 2 zalen 400 lijkt mij redelijk logisch

edit:
"For those who can’t wait that long, or haven’t managed to get a hold of one of the limited 400 tickets available for this nearly sold-out event; the CD will be officially released in The Netherlands on the 8th of June, and can be purchased at stores such as Free Record Shop."

tadaa :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nog ruim een weekje! :cheer:
Waarschuw beheerder
Ilan bedankt voor je mooi interviewtje met Menno!!!! :bloem:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Sinds iemand (we noemen geen namen) die Hummer afbestelde, ging het he-le-maal fout

:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kim72 op vrijdag 8 juni 2007 om 23:55:
stemmen op de haltertop naar keuze

Oh pleaze.... en er dan allemaal hetzelfde uitzien zeker? Hoe origineel... Bij een bepaalde organisatie hebben ze er zelfs speciale feesten voor gemaakt... iets met wit en met zwart. Enig die saamhorigheid...

:D Ik heb zwart/oranje gestemd omdat dan de gasten ook makkelijker wat donkers aan kunnen doen waardoor het oranje mooi het publiek accentueert ;) Roze is de kleur die nu erg hip is en tja... hoe mooi meisjes het ook vinden... hip = fout :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kim72 op vrijdag 8 juni 2007 om 20:02:
Ilan bedankt voor je mooi interviewtje met Menno!!!!

graag gedaan! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LauWo op zaterdag 9 juni 2007 om 06:44:
Oh pleaze.... en er dan allemaal hetzelfde uitzien zeker? Hoe origineel... Bij een bepaalde organisatie hebben ze er zelfs speciale feesten voor gemaakt... iets met wit en met zwart. Enig die saamhorigheid...

Je mist het punt, Laurens.

Dus doe s niet zo lullig.

Roze is de kleur die nu erg hip is

Roze is altijd hip en het ging om de girlie shirts.

hip = koel

psies :)

zijn we het toch nog eens vandaag.
Waarschuw beheerder
Ahhhhh... Beebie :D Sorry... ik ben een beetje synisch :yes:
Ergens zit er mijn mening in, anders kom ik niet op die shizzle. Ik hoopte dat deel 2 van mijn comment een beetje de boel recht zette als het cynische er niet uit gehaald kon worden... (dat lukt ook niet zomaar bij kant en klare tekst zonder enige intonatie etc.)

En tja... ik ben vaak anti-hip. Ik zoek zelf altijd naar originaliteit. En ik zei al, of julliue het nou gewoon mooi vinden of niet, het is nu hip dus dan kan het niet :P

En dan om de comment helemaal waardeloos te maken: BOEIEND! Jullie hebben fun en ik houd van precies die reacties geven wat precies tegen de rest in gaat :P ;) Sorry... dat vind ik nu eenmaal droog :yes: Anti-climaxen...

Oh well... ik houd me weer even afzijdig ;) Vooral veel plezier verder met het sharen van roze/oranje haltertop ideeen etc. (Y) En dat meen ik :) Jullie halen er gewoon plezier uit, laat het nou niet ineens 'verziekt' worden door een gast die het droog vind tegenovergestelde reacties te plaatsen :P Kijk er gewoon doorheen, doet mij ook een plezier. Volgende keer moet je iets posten als: "LauWo, je hebt helemaal gelijk! (Y) Losers dat we zijn :D" Of iets in de trent waar het dan in mijn comment overgaat...

Dan 'versla' je mij in de zin van: dan ben ik blij :yes: (Y) Maar tot op heden niemand die echt dat terug doet, behalve 'Goldrush' :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
:D Laurens wat doe je serieus joh :aai::lol:

T zal mij (en volgens mij de rest van ons schaapjes) aan mn *piep* roesten of jij iets 'cool' vindt of niet;)

Belangrijkere zaken:

Ik heb al de hele dag binnenpretjes wanneer ik een week vooruit denk:lief::cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
*zucht*