Partyflock

Forumonderwerp · 938646
1 volger · 83153x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
In de Noorderplassen in Almere-Stad is zaterdagmiddag het stoffelijk overschot geborgen van Cassandra van Schaijk.

Buurtbewoners waren aan het varen bij de Oostvaardersdijk toen ze het lichaam vonden.

Vorige week werd ook in de Noorderplassen gezocht naar de vermiste Cassandra van Schaijk, een 17-jarig meisje uit Almere. Cassandra werd sinds 24 maart vermist na een bezoek aan het Almere Events Center, het voormalige Eindelijk.

bron:www.omroepflevoland.nl

Sinds zaterdagochtend 24 maart, 04.00 uur wordt de 17-jarige Cassandra Adriana Schayk uit Almere vermist. Ze was vrijdagavond uitgegaan in Almere-stad bij danscafé 'Eindelijk' en is daarna niet meer thuisgekomen. Cassandra heeft rond 04.00 uur 's nachts met een vriend gebeld.

Politie Flevoland heeft extra mensen ingezet bij het zoeken naar het vermiste meisje Cassandra van Schayk uit Almere. De 17-jarige Cassandra is op zaterdag 24 maart voor het laatst gezien. Sindsdien is zij niet meer thuis geweest en heeft zij niets meer van zich laten horen. De politie heeft inmiddels op verschillende adressen gekeken en bekenden van het meisje benaderd. Tot op heden heeft dat niet geleid tot haar opsporing. De politie zet extra mensen in om de binnengekomen tips na te kunnen lopen en hoopt daarmee dat zij Cassandra op korte termijn terug kan brengen bij haar verontruste ouders.

Geboorteplaats / jaar: Stratford, Canada, 1989
Weg sinds: Zaterdag 24 maart 2007
Laatste woonplaats: Almere-stad
Land: Nederland
Uiterlijke kenmerken: Honingblond lang sluik haar met lichtere plukken, los gedragen, blauwe ogen, 1.73 m. normaal postuur, blanke huidskleur. Op het moment van verdwijning droeg Cassandra een blauwe spijkerbroek met op de kontzak een doodshoofd, rood spagetti-truitje met opschrift 'hardcore', een wit vest met capuchon. Ze heeft een zwarte rugzak met een rokje bij zich.

het feit dat ze nog online is geweest komt omdat haar familie op haar profiel heeft ingelogd

De politie verzoekt mensen, die Cassandra na haar tijdstip van verdwijning hebben gezien of gesproken of mensen die kennis hebben van haar verblijfplaats, dit te melden bij de recherche van de politie in Almere op 0900-8844. Meer informatie over Cassandra is te vinden onder de Opsporingsberichten op politie.nl/flevoland.

Wie weet hier meer over alsjeblieft Normale berichten!!!!!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
dan had ze er ff moeten bijzetten dat het ging om de foto wat op tv (??) is uitgezonden ofzo.
Waarschuw beheerder
BTW, het heb naar de TV draait door gestuurd! Is gewoon een stomme fout van SBS echt een blunder
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
waarom ook niet laat hun er maar een grap omheen maken
Waarschuw beheerder
Ja zat het net ook te kijken.Echt dom dat ze inzoomde op dat andere meisje en niet op Cassandra.
Echt zo stom...

Uitspraak van Gwn. Linda op donderdag 5 april 2007 om 22:57:
het heb naar de TV draait door gestuurd

(Y)

Familie en vrienden van Cassandra,heel veel sterkte :bah:
Waarschuw beheerder
dat schiet lekker op dan dat ze verkeerd inzoomden :s
mja ik ben wel wat gewend van SBS6.. is nie de eerste keer dat ze zoiets doen :/
heb t nie gezien.. kijk t nieuws wel elke dag zowat alleen had vandaag net ff visite maar echt n blunder hoor :jaja:
Waarschuw beheerder
Kheb net ff herhaling van 4 In Het Land gekeken..
kreeg r echt kippevel van :s

hoop echt dat ze snel terecht is..

Waarschuw beheerder
pff echt zo erg :-( sterkte voor ouders vrienden en familie
Waarschuw beheerder
ik hoop dat jullie de tekst nu wat duidelijker vinden wat er staat..

uhhh ze hebben verkeerde foto´s gebruikt op tv..
ze hebben een foto van een andere vriendin van ons gebruikt..en die is echt niet vermist..
Waarschuw beheerder
donateur
helaas heb ik het gemist :( maar haar koppie staat in mn geheugen gegrift :/

verbaast mij alleen erg dat er in lelystad nergens posters hangen :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van de_dappere op woensdag 4 april 2007 om 00:34:
De mensen die op enige wijze willen helpen print de flyer uit en verspreidt deze zoveel mogelijk ofzo...
Vele handen maken nog steeds licht werk!!

http://nl.facebox.com/de_dappere/photo/photoid=3136129

hier kan je de flyer ook vinden....
De mensen die reeds helpen... Bedankt!!

Hoi Ninanaomi,

Als je wilt kan je hier posters vandaan halen en deze verspreiden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 april 2007 om 08:56:
Als je wilt kan je hier posters vandaan halen en deze verspreiden

helaas moet ik nu naar mn werk maar zal op mn werk ff kijken of ik ze daar kan printen (Y)
kan ik ze vanmiddag iig op het stadion hangen ;)

Waarschuw beheerder
heb een mail gemaakt met haar foto en alle informatie
door gestuurd naar me msn lijst hun sturen ook door

alle kleine beetjes helpen in zulke situaties

Uitspraak van ninanaomi :bye: op vrijdag 6 april 2007 om 08:42:
verbaast mij alleen erg dat er in lelystad nergens posters hangen

ja raar :S ma dat komt nog wel denk ik
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 april 2007 om 09:02:
ja raar

yups zeker als er werd gezegt dat ze mis in de bataviastad gezien zou zijn :/

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 april 2007 om 09:02:
ma dat komt nog wel denk ik

ik zal mn best doen dat er vanmiddag iig rond om stdion iets hangt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 april 2007 om 08:56:
http://nl.facebox.com/de_dappere/photo/photoid=3136129

helaas doet deze link het niet op mn werk :(
iemand anders nog een link waar ik die posters vandaan kan halen?
Waarschuw beheerder
donateur
http://nl.static.facebox.com//p/oo/003/136/3136129.jpg
Waarschuw beheerder
Ik vind het vreselijk elke keer hier weer te lezen dat ze nog niet gevonden is. Het houdt me toch echt wel bezig. Nogmaals: Ik hoop dat snel en ongedeerd thuis komt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shanna-NL op vrijdag 6 april 2007 om 08:41:
ze hebben een foto van een andere vriendin van ons gebruikt..en die is echt niet vermist..

Jah erg he :(
Heb ook al mailtje naar sbs gestuurd want vind dit echt niet kunne :(
Krijg alleen maar berichies en smsjuhs van wat ben jij vermist??

Hallo het gaat hier om cassandra sbs :@:@:@:@
Waarschuw beheerder
Jullie zeiden dat ze was gezien in Amsterdam?
Waarom gaan jullie niet even bij de wallen kijken,je heb van die mannen die meisjes dwingen voor hun te werken.
Kijk daar even, misschien al gedaan ofzo.

Je kan trouwens ook de camera's van het CS in Amsterdam laten bekijken door de politie, Misschien brengt dat wat meer op.

Ik werk in de stad,en het is er elke dag fucking druk,denk niet dat je haar even tegen het lijf zal lopen.

Iig Succes!
Waarschuw beheerder
donateur
Brr wat naar allemaal weer zeg! Ik hoop dat t meiske snel terug is, ongedeerd!!

Sterkte voor iedereen die haar kent!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :@ Kutwijf © :@ op vrijdag 6 april 2007 om 12:53:
Ik vind het vreselijk elke keer hier weer te lezen dat ze nog niet gevonden is. Het houdt me toch echt wel bezig. Nogmaals: Ik hoop dat snel en ongedeerd thuis komt!

Waarschuw beheerder
Ik hoop dat ze ongedeerd thuiskomt en als ze kan dat ze dan zo gauw mogelijk wat laten weten aan iemand..

Waarschuw beheerder
Ondertussen alweer 2 weken vermist... pffff...
Wat zou het akelig zijn voor haar ouders om niet te weten waar hun dochter is....:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !! * Chellie O:) op vrijdag 6 april 2007 om 17:03:
Komt het vanaaf in Vermist?

:jaja: hopelijk levert het wat op.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gwn. Linda op vrijdag 6 april 2007 om 17:16:
Komt het vanaaf in Vermist?

hopelijk levert het wat op.laatste aanpassing 6 april 2007 17:21

ik hoop t ook zo
Waarschuw beheerder
Nog steeds niks :(
Waarschuw beheerder
hieronder een audio file, met uitleg wat de politie vanmorgen jl. heeft gedaan in de Noorderplassen in Almere.

http://archief.omroepflevoland.nl/audio/EE1F40A0DE9EBDDBC12572B5002FF5CD_WFiles_1.wma
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Adelaide Crows op vrijdag 6 april 2007 om 18:21:
hieronder een audio file, met uitleg wat de politie vanmorgen jl. heeft gedaan in de Noorderplassen in Almere.

http://archief.omroepflevoland ... C12572B5002FF5CD_WFiles_1.wma

Er is een telefoonhoesje gevonden, had cassandra een hoesje om haar telefoon??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CLK op vrijdag 6 april 2007 om 14:03:
Jullie zeiden dat ze was gezien in Amsterdam?
Waarom gaan jullie niet even bij de wallen kijken,je heb van die mannen die meisjes dwingen voor hun te werken.
Kijk daar even, misschien al gedaan ofzo.

Het is zooo akelig om op het idee alleen al te komen, maar het zou best weleens kunnen..

Iedereen veel sterkte met het zoeken enzo, lees elke dag hier wel in mee. (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 april 2007 om 19:39:
Iedereen veel sterkte met het zoeken enzo, lees elke dag hier wel in mee. (F)

:yes:"ik ook
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageRus op donderdag 5 april 2007 om 14:47:
Dat hebbende geschreven wend ik mij tot de zelfgeproclameerde padvinders die op onderzoek uit willen om sporen e.d. na te jagen. Hier zijn enkele tips om dat zelf of met een groep te doen:
* spreek met de zwervers uit de betreffende buurt. Het zal je verbazen hoeveel zij weten en stil houden. Kost je een euro, maar ik denk dat je dat er wel voor over hebt.
* verplaats jezef in de vermiste persoon. Wat zou deze persoon hebben gedaan na het verlaten van het feest. Schrijf dan enkele mogelijkheden op papier. Denk daarbij aan: wel/niet dronken, wel/niet onder invloed van drugs/ wel niet met gezelschap vertrokken, welk doel zou deze persoon willen bereiken (is dat naar huis gaan, doelloos slenteren, etc.). Als je bij benadering van de bewaking weet welke richting deze persoon is uitgegaan, dan kun je ook beredeneren wat deze persoon is gaan doen. Pak een kaart, zet een stip op de plek van vertrek neer en daarna een stip op de plek van bestemming. Bekijk de mogelijk te kiezen routes en loop deze. Let daarbij op zaken zoals opgehangen camera's, pinautomaten, winkels met een camera die deels op de stoep uitkomt (mag niet, maar gebeurt wel).
* Aansluitend op het vorige: spreek de mensen die in de buurt van de gekozen bestemming wonen. Kan tot tips leiden.

Jij leeft echt in een computer spelletje he
Waarschuw beheerder
:/

Vond er wel goeie tips tussen zitten..

Sterkte mensen.
:bah:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Was dit alles wat er komt op vermist?
Waarschuw beheerder
ze lieten wel een foto van Cassandra zien

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Adelaide Crows op vrijdag 6 april 2007 om 21:15:
ze lieten wel een foto van Cassandra zien

jah heb het gezien inderdaad, hoop dat er bruikbare tips binnen komen, ik volg het topic nu al een tijdje...Leef echt met de vrienden en familie mee! Sterkte (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Alleen jammer dat ze er geen extra aandacht aan hadden besteed. Of een oproep van een familielid.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 april 2007 om 21:12:
Was dit alles wat er komt op vermist?

Ja was niet echt veel :S
Waarschuw beheerder
ja dat stelde indd niks voor op vermist :|
Waarschuw beheerder
Het korte stukje was nog op verzoek van haar familie. Misschien dat ze later wel om volledige aandacht vragen en iemand dan in de studio plaatsneemt.
Waarschuw beheerder
Nog niks... :/

Nogmaals heel veel sterkte allemaal (F)
Waarschuw beheerder
donateur
sterkte voor alle bekende (Y) (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
blijf het gek vinden... hoe mensen zomaar van de aardbodem kunnen verdwijnen :/ ...
Waarschuw beheerder
Ik las net dat er iemand zei dat ze in Hilversum gesignaleerd was.
De meeste jongeren die ik ken en een beetje in haar profiel passen bevinden zich bij de bar Barracuda.
daar omdehoek zijn veel kamers waar hardcore liefhebbers slapen. Misschien een tip om daar eens een paar vragen te stellen. Die groep is zo close dat als ze hier in Hilversum is er echt wel een persoon is die weet waar ze zit.

Succes!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Poeke op dinsdag 3 april 2007 om 20:22:
@ rOxXy

Ik heb net het hele topic (alle pagina's) gelezen en heb me doodgeërgerd aan je reacties... Hoor je jezelf graag praten of zo?

Je kent het meisje niet eens maar je voert het hoogste woord. Ik begrijp dat je ergens vol van kunt zijn maar denk effe na voordat je reageert

On topic: Heel veel sterkte voor de familieleden en vrienden van Cassandra, ik hoop dat ze snel wordt gevonden.

:respect:

Roxxy je bent zo f*cking makkelijk om de beveiliging de schuld te geven, maar als jij leest is er ook al gezegd dat er een jongen uit gezet is en zij ging met hem mee.

Beveiliging zet je er echt niet zo makkelijk uit. Als je oud genoeg bent om te gaan zuipen ben je ook oud genoeg om naar huis te gaan dat is een stukje verantwoording die je voor jezelf hebt dat is absoluut niet de de taak van de security.

Ontopic:

Mensen die haar kennen en familie, heel veel sterkte en ik hoop voor jullie dat ze gauw terecht is :flower: