Partyflock

Forumonderwerp · 938646
1 volger · 82806x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
In de Noorderplassen in Almere-Stad is zaterdagmiddag het stoffelijk overschot geborgen van Cassandra van Schaijk.

Buurtbewoners waren aan het varen bij de Oostvaardersdijk toen ze het lichaam vonden.

Vorige week werd ook in de Noorderplassen gezocht naar de vermiste Cassandra van Schaijk, een 17-jarig meisje uit Almere. Cassandra werd sinds 24 maart vermist na een bezoek aan het Almere Events Center, het voormalige Eindelijk.

bron:www.omroepflevoland.nl

Sinds zaterdagochtend 24 maart, 04.00 uur wordt de 17-jarige Cassandra Adriana Schayk uit Almere vermist. Ze was vrijdagavond uitgegaan in Almere-stad bij danscafé 'Eindelijk' en is daarna niet meer thuisgekomen. Cassandra heeft rond 04.00 uur 's nachts met een vriend gebeld.

Politie Flevoland heeft extra mensen ingezet bij het zoeken naar het vermiste meisje Cassandra van Schayk uit Almere. De 17-jarige Cassandra is op zaterdag 24 maart voor het laatst gezien. Sindsdien is zij niet meer thuis geweest en heeft zij niets meer van zich laten horen. De politie heeft inmiddels op verschillende adressen gekeken en bekenden van het meisje benaderd. Tot op heden heeft dat niet geleid tot haar opsporing. De politie zet extra mensen in om de binnengekomen tips na te kunnen lopen en hoopt daarmee dat zij Cassandra op korte termijn terug kan brengen bij haar verontruste ouders.

Geboorteplaats / jaar: Stratford, Canada, 1989
Weg sinds: Zaterdag 24 maart 2007
Laatste woonplaats: Almere-stad
Land: Nederland
Uiterlijke kenmerken: Honingblond lang sluik haar met lichtere plukken, los gedragen, blauwe ogen, 1.73 m. normaal postuur, blanke huidskleur. Op het moment van verdwijning droeg Cassandra een blauwe spijkerbroek met op de kontzak een doodshoofd, rood spagetti-truitje met opschrift 'hardcore', een wit vest met capuchon. Ze heeft een zwarte rugzak met een rokje bij zich.

het feit dat ze nog online is geweest komt omdat haar familie op haar profiel heeft ingelogd

De politie verzoekt mensen, die Cassandra na haar tijdstip van verdwijning hebben gezien of gesproken of mensen die kennis hebben van haar verblijfplaats, dit te melden bij de recherche van de politie in Almere op 0900-8844. Meer informatie over Cassandra is te vinden onder de Opsporingsberichten op politie.nl/flevoland.

Wie weet hier meer over alsjeblieft Normale berichten!!!!!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Poeke op dinsdag 3 april 2007 om 20:22:
@ rOxXy

Ik heb net het hele topic (alle pagina's) gelezen en heb me doodgeërgerd aan je reacties... Hoor je jezelf graag praten of zo?

Je kent het meisje niet eens maar je voert het hoogste woord. Ik begrijp dat je ergens vol van kunt zijn maar denk effe na voordat je reageert

nou inderdaad!!:respect:
met jou kan ik praten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2007 om 21:39:
Ik denk dat ontspoorde Terror Helga, naast het spoor is gaan lopen.

Oeh.. scherp.. heel scherp
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2007 om 21:54:
met jou kan ik praten

en heb jij al iets nuttigs gezegd hier of meegedacht..:no:
Waarschuw beheerder
roxxy probeert alleen maar mee te denken..

en daar zijn wij(haar famillie en vrienden) alleen maar heel blij mee (f)..

Uitspraak van ViS-R op dinsdag 3 april 2007 om 21:39:
Ik denk dat ontspoorde Terror Helga, naast het spoor is gaan lopen.

volgens mij hebben we al duidelijk gezegd dat we geen nutteloze opmerkingen willen..
heb je niks nuttigs te zegge, hou dan je harses..

wij willen cassandra terug vinden..
en dat gebeurd niet met dit soort nutteloze opmerkingen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shanna-NL op dinsdag 3 april 2007 om 22:24:
wij willen cassandra terug vinden..
en dat gebeurd niet met dit soort nutteloze opmerkingen

Jah mooi gesproken shan zo is het maar net..

Oprotten met die debiele opmerkingen!!!

En Roxxy... bedankt dat je zo goed meedenkt(f)
Waarschuw beheerder
k zit hier al enkele dagen mee te lezen...

vind het echt vreselijk wat r gaande is!! :(

en wou ook nog ff zeggen, mensen kunnen nu roxxy wel zo afkraken, maar zij is tenminste wel degene die volop meedenkt en alles doet wat in haar macht ligt om te helpen waar zij kan!! het klopt dat zij prominent aanwezig is in dit topic, maar wat zij doet ervaar ik zeker niet als storend!! dus meis, IK zou zeggen, keep up the good work (Y) :flower:

en dan rest mij alleen nog te zeggen;

ik hoop dat dit meisje zeer snel boven water zal komen! familie en vrienden sterkte in deze tijd :flower:
Waarschuw beheerder
Shanna (K)
Miss Beretta (K)
CITROENTJUH (K)
Waarschuw beheerder
(K) terug wijffiee..

je weet wat ik gezegd heb:)

Waarschuw beheerder
[img width=173 height=200 cacheid=000274010012d9346fc870391a01d51758]http://disney.go.com/educational/2002/images/store/catalog/P-68M01VL00.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [H4L] NICKNAK op zondag 25 maart 2007 om 15:04:
https://partyflock.nl/user/265755.html

dit is haar pf

Volgens mij is ze weer terecht?
Ze is vandaag namelijk online geweest!

Als ze nog niet terecht is succes met zoeken het is echt heel erg!!
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een niveau mensen....
En dan hebben sommigen commentaar op mij.

Waarschuw beheerder
hebben jullie overal wel goed gekeken?

[img width=378 height=378 cacheid=0012c689000ea8f1a18041751a01d51800]http://www.abrona.nl/siteimg/zoeken.jpeg[/img]
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
erg dat mensen dit topic gebruiken om elkaar af te vallen...:[
wat me ook opvalt is dat alles gespeculeerd is, dit terwijl er nog een onderzoek in volle gang zou zijn...:\
er wordt bijvoorbeeld al over 'dader' gepraat...:\ dader waarvan? misschien heeft ze ( NIET TE HOPEN ) een ongeluk gehad en ligt ze in de bosjes langs de weg?
speculeren bij een vermissing is onontkoombaar helaas, maar denk aan familie die ook meeleest...allemaal zo negatief wat hier staat...:( ( tuurlijk, dan kan het alleen maar positiever uitpakken)
veel sterkte voor vrienden en familieleden, en KAP met dat offtopic gediscussiëer...:[ ( Geenstijl nivo..)

:flower:
Waarschuw beheerder
En misschien een idee voor de TOPICOPENER, zet in je openingstopic dat familie haar persoonlijke pagina gebruikt!
Is al vaker geoppert, dus wil je van offtopic onzin af, pas het aan...:flower:
Waarschuw beheerder
WTF proberen jullie nou joh?
Proberen jullie leuk te zijn?

Weten jullie dat er een vader en een moeder zijn die meelezen op dit topic en al anderhalve week geen spoor van hun dochter hebben gezien?Hebben jullie geen enkel gevoel voor een medemens ofzo...
:[

Uitspraak van showpoll op dinsdag 3 april 2007 om 23:39:
Te moeilijk ? Te hoog?

Uitspraak van showpoll op dinsdag 3 april 2007 om 23:34:
Inspecter Gadget!

Nee okee (Y) als dat voor jou al een te hoog niveau is,dan snap ik het.
:looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op dinsdag 3 april 2007 om 23:36:
Wat een niveau mensen....
En dan hebben sommigen commentaar op mij.

Uitspraak van DanM op dinsdag 3 april 2007 om 23:44:
KAP met dat offtopic gediscussiëer... ( Geenstijl nivo..)

ONTOPIC...;)
Waarschuw beheerder
[laat maar
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ze is toch gevonden, dus.
Waarschuw beheerder
Athans, Ze is online geweest.. Maar ja.. Zucht.
Als ik weg zou lopen, merkt ook niemand het. Dan zal ik het flink aanpakken, denk
Waarschuw beheerder
nogmaals wat een niveau heb jij meisje...
ALs je toch zonodig hier wat schrijft,lees dan eerst effe.
Dan had je die laatste 2 domme opmerkingen ook niet geschreven...
Waarschuw beheerder
Klopt ik lees niet alles, Maar genoeg om het te begrijpen. Begrijp jij mij ook? Nee. nauw dan, Zeur dan niet zo veel.
Waarschuw beheerder
Trusten, We vinden haar wel :)
Waarschuw beheerder
Trusten, We vinden haar wel
Waarschuw beheerder
kind moest je niet al slapen ofzo?:S
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De mensen die op enige wijze willen helpen print de flyer uit en verspreidt deze zoveel mogelijk ofzo...
Vele handen maken nog steeds licht werk!!

http://nl.facebox.com/de_dappere/photo/photoid=3136129

hier kan je de flyer ook vinden....
De mensen die reeds helpen... Bedankt!!
Waarschuw beheerder
Ik zag gisteren een stukje over haar bij Hart van Nederland/Shownieuws, schijnt dat ze haar hadden gezien in het publiek bij So you wanne be a popstar, dat ze door een taxi was afgezet en dat ze ook in het uitgaansleven van Hilversum was gezien :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss J.J. op woensdag 4 april 2007 om 08:04:
Ik zag gisteren een stukje over haar bij Hart van Nederland/Shownieuws, schijnt dat ze haar hadden gezien in het publiek bij So you wanne be a popstar, dat ze door een taxi was afgezet en dat ze ook in het uitgaansleven van Hilversum was gezien

dat krijg je altijd wanneer iemand vermist is, dan worden ze overal gezien en 9 van de 10 keer is het niet de vermiste persoon....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op dinsdag 3 april 2007 om 23:46:

Weten jullie dat er een vader en een moeder zijn die meelezen op dit topic en al anderhalve week geen spoor van hun dochter hebben gezien?Hebben jullie geen enkel gevoel voor een medemens ofzo...

je heb eg helemaal gelijk maar dat kon je wel verwachten op PF forums de helft reageert tog dom moet je niks van aantrekken en niet meer op reageren het is al erg genoeg dat het meisje vermist is en misshien komt ze wel terecht en moeten we ons minder gek maken misshien zit ze gwn wel ergens igg sterkte allemaal (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 08:54:
je heb eg helemaal gelijk maar dat kon je wel verwachten op PF forums de helft reageert tog dom

Inderdaad, en wat ik zo hoor valt het hier nog wel mee. Andere sites zijn zo nog wel een tikkeltje harder ;) Is iets wat je erbij moet nemen helaas... Negeren is verstandig overigens O:)

Wat betreft de vermissing zelf; ik zeg altijd maar dat k hoop dat ze uit vrije wil weggegaan is en weer opduikt (Y)
Liever dat ze zelf de benen genomen heeft dan dat het iets anders is. Dus ik hoop dat zij wel degene is die gezien is :yes:
Waarschuw beheerder
Dat van so you wanna be a popstar is al onderzocht door politie en Cassandra was het niet!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van de_dappere op woensdag 4 april 2007 om 09:43:
Dat van so you wanna be a popstar is al onderzocht door politie en Cassandra was het niet!!

Das jammer...
Waarschuw beheerder
Er gaat op dit moment een heel fout mailtje rond volgens mij... je mocht niet reageren op die man van 4 in het land.. ?

Er gaat nu een email rond met deze informatie:

-----------------------------------
>>Cassandra is na een avondje feesten tijdens:
>>Underworld World Of Chaos
>>Datum 23-03-2007 (vrijdag)
>>
>>Locatie Almere Events Centre (eindelijk)
>>Niet naar huis gekomen.
>>Rond 4 uur 's nachts is ze voor het laatst gezien
>>
>>Ze is 17 jaar
>>Woont in bouwmeesterbuurt in Almere buiten
>>En ze is rond de 1.70 , 1.75
>>Haar tot haar schouders en Caramel kleurig
>>Ze droeg die avond een rood hardcore topje met spaghetti bandjes
>>Ze had een blauwe spijkerbroek aan
>>Witte Nike air max met een roze rand bij het Nike teken (schoenmaat 42 )
>>Ze had een zwart hardcore vest aan met een opvallend spinneweb op haar
>>cappuchon
>>Een zwarte jas en een 100% hardcore rugtas
>>Ze spreekt met een Brabants accent
>>
>>Willen jullie alsjeblieft zoveel mogelijk (hardcore)vrienden en kennissen
>>op
>>de hoogte stellen dmv deze flyer.
>>Namens de Familie en vrienden heel hartelijk bedankt.....
>>
>>
>>
>>(foto zit ook bij de bijlage!)
>>
>>Heeft u een tip?
>>Mail de redactie:
>>4inhetland@
>>U kunt ook bellen:
>>035 - 671
>>
>>
>>t.a.v. 4 in het Land

Dit heeft een meisje op dat Almere forum ontvangen :/
Ze geven niet op he :S

*edit* heb de adresgegevens maar ff gewist voordat er miss. toch iemand gaat bellen ofzo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shanna-NL op woensdag 28 maart 2007 om 23:27:
ee is geloof ik niet bij vermist geweest..

weet niet hoelang je daarvoor al weg moet zijn:S

Ik heb anderhalf jaar geleden stage gelopen bij dit programma. Er was niet echt een minimale termijn dat iemand weg moest zijn om in de uitzending te komen toen. Bij kinderen/jongeren kwamen, als ik me het goed herinner ook zaken in de uitzending als ze net een week weg waren. Heb je nog meer vragen hierover, mag het via PM omdat er een aantal insider dingen van toen niet in de openbaarheid gegooid mogen worden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar wat is haar partyflock dan?
Waarschuw beheerder
donateur
weet niet of t al vermeld is in dit topic, (zag t niet zo snel staan)

op geenstijl.nl wordt er ook over gesproken.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/047848.html

helaas zijn ze nooit zo aardig daar over partyflockers :\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darinka (K) op woensdag 4 april 2007 om 10:02:
edit* heb de adresgegevens maar ff gewist voordat er miss. toch iemand gaat bellen ofzo.

laat me raden @rtl4.nl ;)
wat weer een reacties van sommige mensen :/ komen even allemaal over 1 persoon (die nog meedenkt ook) heenvallen :loser: s!

nou ja het lijkt mij hoelanger je wacht met zoeken, hoe verder ze hier vandaan kan zijn en dan word het helemaal zoeken naar een speld in de hooiberg :yes: sorry maar in deze situaties moet je juist van het ergste uitgaan en er alles aan doen om haar terug te vinden...........

en tsja ik vraag me nu ook af waar de politie mee bezig is en of ze al een spoor hebben, want wat ze op shownieuws zeiden vond ik allemaal een beetje raar :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Helpmaaaanneeesssiiiii op woensdag 4 april 2007 om 10:39:
laat me raden @rtl4.nl

Das nie zo moeilijk heh ;P

die was hier trouwens ook al neergezet volgens mij...

Ik wil alleen niet dat mensen straks gaan zeuren dat ik het er neer heb gezet ;)
Waarschuw beheerder
De familie heeft nog GEEN toestemming gegeven aan 4 in het land of welk ander progamma dan ook, buiten vermist a.s vrijdag, om enige info naar buiten te brengen dat het politieonderzoek kan schaden!!
Dit even om verdere verwarring te voorkomen!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op woensdag 4 april 2007 om 10:32:
helaas zijn ze nooit zo aardig daar over partyflockers

zowieso zijn ze niet zo aardig daar :S
ben halverwege maar gestopt met lezen :yes:
man man man wat een kansloze opmerkingen allemaal daar :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partystoeipoes op woensdag 4 april 2007 om 10:57:
zowieso zijn ze niet zo aardig daar
ben halverwege maar gestopt met lezen
man man man wat een kansloze opmerkingen allemaal daar

ach ja, toen ze gister over die turk posten die dat meisje sloeg en hoe ze dat hadden opgeschreven was iedereen het op PF roerend mee-eens terwijl dat ook niet zo netjes was duss..

je moet maar denken, misschien weer 100 extra mensen die het weten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Helpmaaaanneeesssiiiii op woensdag 4 april 2007 om 11:17:
terwijl dat ook niet zo netjes was duss..

hij was zelf ook niet zo netjes ;)

dit is gewoon iemand die haar leven op haar manier volgt, en is dan gelijk n raar stampertje volgens de geenstijlers :\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op woensdag 4 april 2007 om 11:23:
hij was zelf ook niet zo netjes

valt me gewoon op dat gabbers weinig kunnen hebben op dat gebied.. ik kijk daar doorheen (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van rOxXy :[ op dinsdag 3 april 2007 om 23:46:

Denk je nou echt dat die ouders op dit moment tijd hebben om zich druk te maken over zlke dingen?
Hun maakt et nu echt geen reet uit hoe hun docher word afgebeeld, ALS ze maar terug word gevonden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 4 april 2007 om 12:07:
Denk je nou echt dat die ouders op dit moment tijd hebben om zich druk te maken over zlke dingen?

Ja dat denk ik ja...
Ik vind het al niet eens leuk om te lezen,laat staan hoe dat voor hen moet voelen.
En dat laatste begrijp ik zelf ook wel he...
Het is gewoon jammer dat mensen niet een beetje volwassen kunnen reageren op een meisje dat vermist word.Vind ik...