Partyflock
 
Forumonderwerp · 938646
­ Nederland

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

In de Noorderplassen in Almere-Stad is zaterdagmiddag het stoffelijk overschot geborgen van Cassandra van Schaijk.

Buurtbewoners waren aan het varen bij de Oostvaardersdijk toen ze het lichaam vonden.

Vorige week werd ook in de Noorderplassen gezocht naar de vermiste Cassandra van Schaijk, een 17-jarig meisje uit Almere. Cassandra werd sinds 24 maart vermist na een bezoek aan het Almere Events Center, het voormalige Eindelijk.

bron:www.omroepflevoland.nl

Sinds zaterdagochtend 24 maart, 04.00 uur wordt de 17-jarige Cassandra Adriana Schayk uit Almere vermist. Ze was vrijdagavond uitgegaan in Almere-stad bij danscafé 'Eindelijk' en is daarna niet meer thuisgekomen. Cassandra heeft rond 04.00 uur 's nachts met een vriend gebeld.

Politie Flevoland heeft extra mensen ingezet bij het zoeken naar het vermiste meisje Cassandra van Schayk uit Almere. De 17-jarige Cassandra is op zaterdag 24 maart voor het laatst gezien. Sindsdien is zij niet meer thuis geweest en heeft zij niets meer van zich laten horen. De politie heeft inmiddels op verschillende adressen gekeken en bekenden van het meisje benaderd. Tot op heden heeft dat niet geleid tot haar opsporing. De politie zet extra mensen in om de binnengekomen tips na te kunnen lopen en hoopt daarmee dat zij Cassandra op korte termijn terug kan brengen bij haar verontruste ouders.



Geboorteplaats / jaar: Stratford, Canada, 1989
Weg sinds: Zaterdag 24 maart 2007
Laatste woonplaats: Almere-stad
Land: Nederland
Uiterlijke kenmerken: Honingblond lang sluik haar met lichtere plukken, los gedragen, blauwe ogen, 1.73 m. normaal postuur, blanke huidskleur. Op het moment van verdwijning droeg Cassandra een blauwe spijkerbroek met op de kontzak een doodshoofd, rood spagetti-truitje met opschrift 'hardcore', een wit vest met capuchon. Ze heeft een zwarte rugzak met een rokje bij zich.

het feit dat ze nog online is geweest komt omdat haar familie op haar profiel heeft ingelogd

De politie verzoekt mensen, die Cassandra na haar tijdstip van verdwijning hebben gezien of gesproken of mensen die kennis hebben van haar verblijfplaats, dit te melden bij de recherche van de politie in Almere op 0900-8844. Meer informatie over Cassandra is te vinden onder de Opsporingsberichten op politie.nl/flevoland.

Wie weet hier meer over alsjeblieft Normale berichten!!!!!
laatste aanpassing door een beheerder
 
Uitspraak van rOxXy :[ op zondag 15 april 2007 om 23:54:
Je zou ook respect moeten hebben voor Miss Beretta ja!
Zij is 1 van degenen die alles op alles heeft gezet om het meisje terug te vinden.
Vind jouw reacties,allebei, zeer respectloos!
Ga je effe schamen joh....

drama queen:/ hou je mond nou eens joh:S

R.I.P.(F)
veel sterkte
R.I.P. Cassandra

het vreemde is dat de politie op die plek heeft gezocht en dat een paar dagen later een voorbijganger het lichaam vond.

en wat me nog meer op vreet is een of andere mongool die op youtube een video heeft gemaakt over haar... als ik die gast in mijn handen krijg gaat hij het voelen.

heel veel sterkte familie en vrienden...
Uitspraak van MamaCybert op maandag 16 april 2007 om 01:16:
Op de eerste plaats wil ik de familie en naasten vrienden condoleren met het verlies van Cassandra.

Familie, vrienden kennissen en zelfs onbekende hebben er alles aan gedaan om haar te vinden. 3 weken lang zijn zijn flyers verspreid en opgehangen en is er gezocht.
De vermissing en de dood van Cassandra heeft op veel mensen een diepe indruk gemaakt.

Met verbazing keek ook ik samen met naaste vrienden van de familie naar de tv en we schrokken toen bleek dat het meisje dat getoond werd niet Cassandra was. Sbs6 wilde waarschijnlijk als 1e het nieuws brengen maar maakte een hele stomme fout. Een fout die voor beide families een schok moet zijn geweest.

Zoals altijd zijn er dan toch nog personen die zoiets als 'gezeik' moeten betitelen. Het zal je maar gebeuren dat je dood wordt verklaart. Respectloos.....

Het schrijven in het forum mag dan Cassandra niet terug brengen, maar het is wel een manier om de emoties van je af te schrijven....

Voor de nabestaande heel veel sterkte gewenst..........

amen
Ik heb nog een vraag of een reactie voor de crew van PF.

hoe gaat dat verder met haar profiel? het komt naar mijn idee heel hard over zoals het nu staat bij haar status.
is natuurlijk mijn mening en een alleen een vraag ik hoop een serieus antwoord te krijgen daarover en geen opmerkingen van iedereen
→ als beheerder
hoe gaat dat verder met haar profiel? het komt naar mijn idee heel hard over zoals het nu staat bij haar status.
is natuurlijk mijn mening en een alleen een vraag ik hoop een serieus antwoord te krijgen daarover en geen opmerkingen van iedereen

Normaal gesproken moet er door de familie een bewijsje geleverd worden, een rouwkaart of zoiets dergelijks, om vervelende grappen e.d. te voorkomen. Lijkt me hier niet nodig overigens, ik zal wel doorgeven aan mijn collega's of haar profiel van status veranderd kan worden. Dan krijgt ze ook een condoléance ipv gastenboek enzo.

Of bedoelde je dat niet?
Mijn condoleances voor familie, vrienden en bekenden van Cassandra (f)

Ik volgde deze topic vanaf het begin en de koude rillingen liepen over m'n lijf toen ik zaterdag op teletekst keek.
Heel erg dat het zo heeft moeten eindigen, maar ik hoop dat iedereen om Cassandra heen nu wel wat rust heeft nu ze gevonden is.

Heel veel sterkte met dit verlies :(
dat staat er al

Ik zie t.. Ik begreep t dus verkeerd.
hoe gaat dat verder met haar profiel? het komt naar mijn idee heel hard over zoals het nu staat bij haar status.
is natuurlijk mijn mening en een alleen een vraag ik hoop een serieus antwoord te krijgen daarover en geen opmerkingen van iedereen

Wat bedoel je precies dan, vind je het confronterend dat haar status op overleden staat?
Uitspraak van Whot op maandag 16 april 2007 om 09:02:
en wat me nog meer op vreet is een of andere mongool die op youtube een video heeft gemaakt over haar... als ik die gast in mijn handen krijg gaat hij het voelen.

heel veel sterkte familie en vrienden...

linkje ?? oja en het lichaam kan ook pas zaterdag zijn boven komen drijven ;)ik weet niet hoe diep het daar is maar als het heel diep is is het echt lastig zoeken ;)
jeetje wat een trieste afloop :cry:
je hoopt toch altijd als je zoiets leest dat het toch goed afloopt :(


R.I.P meisje (F)
voor alle familie, vrienden en bekenden, gecondoleerd en heel veel sterkte voor de moeilijke tijd die nog gaat komen (F)
Uitspraak van Mama Deb(l) op maandag 16 april 2007 om 09:51:
Uitspraak van :bounce:Hardbass! A.k.A StAmPGEVAAR!!!;P op maandag 16 april 2007 om 09:47:
linkje ?

laten we dat nou hier maar niet gaan plaatsen

het kijken niet waard ;)
Uitspraak van MamaCybert op maandag 16 april 2007 om 01:16:
Met verbazing keek ook ik samen met naaste vrienden van de familie naar de tv en we schrokken toen bleek dat het meisje dat getoond werd niet Cassandra was. Sbs6 wilde waarschijnlijk als 1e het nieuws brengen maar maakte een hele stomme fout. Een fout die voor beide families een schok moet zijn geweest.

Uitspraak van MamaCybert op maandag 16 april 2007 om 01:16:
Zoals altijd zijn er dan toch nog personen die zoiets als 'gezeik' moeten betitelen. Het zal je maar gebeuren dat je dood wordt verklaart. Respectloos.....

Het schrijven in het forum mag dan Cassandra niet terug brengen, maar het is wel een manier om de emoties van je af te schrijven....

:respect: idd!!
En als anderen niet zulke trieste opmerkingen zouden maken erover,dan hadden mensen zoals ik en mamaCybert niet hoeven te reageren erop.

:bah: Sterkte lieve mensen...
 
Nieuwe stagedag... lees ik dit... sterkte aan familie, wat ik niet begrijp is dat de politie daar ZOEKT (met ogen in broekzak blijkbaar) en dat ze word gevonden door mensen die een rondje aan het varen waren... triest...
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 10:04:
, wat ik niet begrijp is dat de politie daar ZOEKT (met ogen in broekzak blijkbaar)

ligt er aan hoe ze gezocht hebben, weet niet of ze bij die zoek actie duikers hadden ingezet, want lijkt mij dat ze haar dan wel hadden gevonden :(

Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 10:04:
en dat ze word gevonden door mensen die een rondje aan het varen waren... triest...

dat komt omdat het een bepaalde tijd duurt voordat het lichaam naar boven stijgt, en idd heel erg triest ook voor die mensen die haar hebben gevonden :(
'Cassandra stapte bij mannen in auto'
door Pieter Buss
ALMERE - De 17-jarige Cassandra van Schayk uit Almere is op de avond van haar verdwijning onder invloed van alcohol of drugs bij twee mannen in de auto gestapt.





Dat suggereren vrienden en bekenden van Cassandra, die op de bewuste avond, zaterdag 24 maart, met haar op stap waren in discotheek 'Eindelijk' (tegenwoordig Almere Events Centre). Haar stoffelijk overschot werd zaterdagmiddag gevonden in het water van natuurgebied de Noorderplassen. Ze bezochten het hardcorefeest Underworld. Cassandra, die op het ROC Flevoland zat, was een groot aanhangster van hardcorefeesten. Dat blijkt op verschillende sites, zoals partyflock en Almere4you. Tijdens Underworld raakte Cassandra dronken en mogelijk onder invloed van drugs. Dat wordt bevestigd door discotheekeigenaar Hans Poechling. Van portiers heeft hij begrepen dat ze een uur voor het einde van het feest alleen de zaak verliet. "Maar het zou ook kunnen dat wij haar er om haar gedrag hebben uitgezet. " Poechling kon daar gisteravond geen uitsluitsel over geven. 'Ontspoorde Terrorhelga', zoals ze zichzelf noemt, kwam na het avondje uit niet meer thuis. Om 4.00 uur 's nachts had ze telefonisch nog contact met een vriend. Later zou ze gesignaleerd zijn op het Centraal Station van Almere, vlakbij de discotheek.

Vrienden van Cassandra meldden op verschillende populaire sites, zoals Fokzine, dat ze in de auto is gestapt bij twee jongens.

De ouders van Cassandra wilden en konden gisteravond niet reageren. Cassandra's vader laat weten dat de zaak nog door te veel raadsels wordt omgeven. De politie Flevoland onthoudt zich van commentaar. Vandaag wordt sectie op het lichaam verricht en komt mogelijk de doodsoorzaak naar voren.



Tjonge Tjonge

die kut media altijd :frusty:


toen ze nog vermist was had niemand haar gezien en nu ze gevonden is lijkt wel of iedereen haar voor de dood nog heb gezien :frusty:
laatste aanpassing
Uitspraak van partystoeipoes op maandag 16 april 2007 om 10:11:
Uitspraak van kaakmans op maandag 16 april 2007 om 10:04:
, wat ik niet begrijp is dat de politie daar ZOEKT (met ogen in broekzak blijkbaar)

ligt er aan hoe ze gezocht hebben, weet niet of ze bij die zoek actie duikers hadden ingezet, want lijkt mij dat ze haar dan wel hadden gevonden

Als het goed is had de politie alleen de kant onderzocht en niet in het water.

Uitspraak van partystoeipoes op maandag 16 april 2007 om 10:11:
dat komt omdat het een bepaalde tijd duurt voordat het lichaam naar boven stijgt, en idd heel erg triest ook voor die mensen die haar hebben gevonden

Nou idd... dat blijft je hele leven op je netvlies staan,zoiets..
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op maandag 16 april 2007 om 10:12:
en die meiden hadden niet eerder kunnen praten

Die "meiden" hebben dat wel al eerder verteld lieve schat.
Uitspraak van .¤~Hellen~¤ op maandag 16 april 2007 om 10:12:
De ouders van Cassandra wilden en konden gisteravond niet reageren. Cassandra's vader laat weten dat de zaak nog door te veel raadsels wordt omgeven. De politie Flevoland onthoudt zich van commentaar. Vandaag wordt sectie op het lichaam verricht en komt mogelijk de doodsoorzaak naar voren.

Nee hehe...Sjonge jonge,dat ze nu al die ouders om een reactie gaan vragen zeg.Lijkt me logisch dat die mensen er nu niks over kunnen zeggen,ze zijn net hun dochter kwijt.
Ik hoop in elk geval dat de doodsoorzaak wel bekend gaat worden en dat het niet een raadsel blijft...
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 16 april 2007 om 10:14:
Als het goed is had de politie alleen de kant onderzocht en niet in het water.

:/ ook lekker dan :/
lijkt mij dat je dan toch juist in het water gaat zoeken :/
Ja,ik denk dat ze dat nog wilden gaan doen..
Ze hadden eerst op de kant gezocht naar sporen.
1 stap tegelijk he.... zo gaat dat bij die politie. :bah:

Maar aan de andere kant is dat ook best goed geweest want ALS er een dader is,dan moet die sporen hebben achtergelaten,op de kant.
Dus ik denk dat ze daar als eerste naar gezocht hebben ofzo..
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2007 om 20:05:
Dan maakt ze maar een topic aan

Dit topic gaat over haar vriendin en zij heeft ook veel verdriet..Misschien is het juist wel beter om zoiets af te schrijven tegen jan en alleman..Niet ieder mens heeft hetzelfde karakter..
 
...
laatste aanpassing
waarom nou weer die link posten:s vooral in dit forum:S
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Mama Deb(l) op maandag 16 april 2007 om 10:34:
waarom nou weer die link posten vooral in dit forum

sorry moest prive (aangepast)
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 10:37:
sorry moest prive (aangepast)

ok goed dat je t verwijderd hebt
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 10:32:
[url

tsja erg ziek om zo een filmpje te maken :rot:
maar is het via bv diegene zijn ip adres niet te achterhalen waar het vandaan komt?
zodat het verwijderd kan worden?


*edit
ook even aangepast (f)
laatste aanpassing
... en nu staat die link nog hier in het topic omdat het gequote is :/ ... haal dat dan ook even weg :flower:
*edit: is al aangepast (Y) top!!

is iig een zeer respectloos filmpje!! (en dan zeg ik het nog lief ... ) :[
laatste aanpassing
 
Uitspraak van partystoeipoes op maandag 16 april 2007 om 10:39:
tsja erg ziek om zo een filmpje te maken
maar is het via bv diegene zijn ip adres niet te achterhalen waar het vandaan komt?
zodat het verwijderd kan worden?

Volgens de NL wetgeving mag zo een filmpje gewoon... weinig aan te doen dus...
 
Wat vreselijk :'(.. En nog zo erg voor die ouders.. die hebben ruim 2/3 weken in spanning gezeten en dan is ze gewoon dood!

Echt R.I.P en zoo veel liefde&sterkte voor de nabestaanden!
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 10:42:
Volgens de NL wetgeving mag zo een filmpje gewoon..

ja dat is ook zo, geweldig die wet hier in nederland :no:
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 10:42:
. weinig aan te doen dus...

misschien niet, maar het is het proberen waard lijkt me ;)
Uitspraak van partystoeipoes op maandag 16 april 2007 om 10:45:
misschien niet, maar het is het proberen waard lijkt me

geen aandacht meer aan schenken.
Denk dat dat de beste oplossing is op t moment
Uitspraak van Mama Deb(l) op maandag 16 april 2007 om 10:46:
geen aandacht meer aan schenken.
Denk dat dat de beste oplossing is op t moment

misschien idd wel voor op dit moment....
Uitspraak van partystoeipoes op maandag 16 april 2007 om 10:39:
tsja erg ziek om zo een filmpje te maken
maar is het via bv diegene zijn ip adres niet te achterhalen waar het vandaan komt?
zodat het verwijderd kan worden

mag ik vragen om wat voor filmpje dat gaat?
Uitspraak van º²º Miss Dynamite *** op maandag 16 april 2007 om 11:18:
mag ik vragen om wat voor filmpje dat gaat?

Een onzin filmpje met onzin muziek en onzin plaatje...
Er word in gesuggereerd dat Cassandra gewoon zit te playstationnen bij iemand.
Ze hebben zelfs haar foto gebruikt en haar gezicht op een ander geplakt zodat het lijkt(nouja lijkt nog niet echt) alsof zij daar zit te playstationnen.

Vind dat de politie de verspreider van dat filmpje even aan moet pakken :[
Is schending van privacy,denk ik...
In elk geval is het gevoelloos en stijlloos.
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 16 april 2007 om 11:22:
Vind dat de politie de verspreider van dat filmpje even aan moet pakken
Is schending van privacy,denk ik...
In elk geval is het gevoelloos en stijlloos.

of vrijheid van menigsuiting

ik keur het trouwens falikant af!
laatste aanpassing
Uitspraak van Helpmaaaanneeesssiiiii op maandag 16 april 2007 om 11:24:
of vrijheid van menigsuiting

Nee want het is geen mening...
Het is een onzin iets.

En totaal niet gepast bij deze situatie.
Ik wil dat filmpje ook wel zien eigenlijk.
Jeetje wat respectloos..Dat is toch te gek voor woorden Hebben mensen dan helemaal geen gevoel meer?
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 16 april 2007 om 11:27:
of vrijheid van menigsuiting

Nee want het is geen mening...
Het is een onzin iets.

En totaal niet gepast bij deze situatie.

waarom maak je je er in godsnaam zo druk over, dr is 1 mannetje die filmpje maakt, oke respectloos, maar ook anoniem... zegt toch genoeg ?!
Uitspraak van RickeY-G op maandag 16 april 2007 om 11:27:
Ik wil dat filmpje ook wel zien eigenlijk.

Zoek dan lekker even zelf en ga hier er niet om zeuren! Of snap je niet dat het voor de ouders/familie/vrienden hard aankomt dat iemand zo solt met de dood van hun dochter
Uitspraak van Helpmaaaanneeesssiiiii op maandag 16 april 2007 om 11:29:
waarom maak je je er in godsnaam zo druk over,

Ik maak me er druk over omdat mensen hier in dit forum er over beginnen....
 
Vreselijke situatie dit!

R.I.P. Cassandra!

Voor de nabestaanden heel veel sterkte!
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 16 april 2007 om 11:22:
Vind dat de politie de verspreider van dat filmpje even aan moet pakken
Is schending van privacy,denk ik...
In elk geval is het gevoelloos en stijlloos.

nou idd was gewoon nieuwsgierig maar dat gaat vrij ver!
Uitspraak van RickeY-G op maandag 16 april 2007 om 11:27:
Ik wil dat filmpje ook wel zien eigenlijk.

Ik zou het niet doen.. echt sommige mensen hebben totaal geen respect..

Sterkte familie en nabestaanden (F)
 
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 16 april 2007 om 11:22:
Een onzin filmpje met onzin muziek en onzin plaatje...
Er word in gesuggereerd dat Cassandra gewoon zit te playstationnen bij iemand.
Ze hebben zelfs haar foto gebruikt en haar gezicht op een ander geplakt zodat het lijkt(nouja lijkt nog niet echt) alsof zij daar zit te playstationnen.

Vind dat de politie de verspreider van dat filmpje even aan moet pakken
Is schending van privacy,denk ik...
In elk geval is het gevoelloos en stijlloos.

Te belachelijk voor woorden :no:

inderdaad erg respectloos...gaat nergens over...
laatste aanpassing
 
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 16 april 2007 om 11:31:
Ik maak me er druk over omdat mensen hier in dit forum er over beginnen....

Jij maakt je overal druk om bemoeizuchtige :/..

Attention whore :loser:

Maar wat ik al zei;
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 10:44:
Echt R.I.P en zoo veel liefde&sterkte voor de nabestaanden!
Ik kan het filmpje niet vinden, vandaar :flower:

En het feit dat er hier zoveel over gepraat word maakt mij gewoon nieuwsgierig.