Partyflock

Forumonderwerp · 937403

Waarschuw beheerder
Sunday, 18 March 2007
Gegevensanalyse van de zon door de NASA heeft aangetoond dat tijdens de zonneactiviteitspiek in 2012 de zonneactiviteit 30 tot 50 procent heviger is dan de vorige piek in de zonnecyclus. Er is een officiele waarschuwing gegeven voor dat jaar.

De instabiliteit van de magnetische velden op de zon wordt veroorzaakt doordat de polen van de zon rond die periode omkeren. Echter berekeningen tonen aan dat in 2012 de zonneactiviteit nog heviger zal zijn, zo'n 30 tot 50 procent dan het vorige maximum. Dit is gebaseerd op plasma-flow analyses in de zon. Waarom dit precies gebeurt, weet men niet.

De zonneactiviteit zal coronal-mass ejections veroorzaken. Deze uitbarstingen met geladen deeltjes kunnen satellieten uit laten vallen en ernstige scheuren in het aardmagnetisch veld veroorzaken, waardoor elektrische apparaten op aarde defect kunnen raken, radiostoringen op kunnen treden en het Noorderlicht te zien is.

Bron: NASA http://science.nasa.gov/headlines/y2006/10mar_stormwarning.htm
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2007 om 00:32:
Het is al héél erg lang duidelijk dat in dat jaar de Nieuwe Tijd begint...

Na volgend jaar worden er zowiezo alleen nog maar NieuweTijds of Indigokinderen geboren...

toevallig dat de nieuwe tijds kinderen en de indigos' al geboren worden vanaf dat de tv voor iedereen is...

mensen weten meer omdat ze meer zien... wel toevallig he ?

Waarschuw beheerder
In 2012 worden we allemaal neger B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2007 om 13:25:
worden we allemaal neger

dat heet evolutie :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bounz™ op maandag 19 maart 2007 om 12:59:
het is ook al begonnen, voel je het niet ?

vanaf nu dus alleen nog indigo tijdskinderen.

wat was ook al weer de definitie?

Oh ja als ze vier knikkers in hun linker zak dragen op de 9e dag na hun 6e verjaardag is het een nieuwe tijdskind en als ze een kever onderste boven in de hoedenla leggen op het moment dat het het minst goed uit komt voor de grootouders was het een indigo kind.

Ik geloof er geen drol van... en uiteraard zal als er in 2012 zon electrocloud (wat op zich wel zou kunnen) op ons komt, de electriciteit een week uitvallen... maar dat er dan nieuw besef etc komt... daar geloof ik niets van. Ik denk zelfs dat als er een global disaster komt dat iedereen nog meer voor zichzelf zal vechten.

Maar goed als het 2012 is en er gebeurt niets dan komen de priesters van de 2012 profetie vertellen dat er zeker 7 jaar speling kan zijn. In 2019 wordt verteld dat God de aarde nu met rust laat omdat er zoveel indigo kinderen zijn geboren, maar dat hij over 9.500 jaar ZEKER weer terug komt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van crisjecris op maandag 19 maart 2007 om 13:23:
mensen weten meer omdat ze meer zien... wel toevallig he ?

gras is groen en kikkers zijn groen... toevallig he?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2007 om 14:07:
toevallig he?

Uitspraak van bounz™ op maandag 19 maart 2007 om 13:24:
ik geloof niet in toeval, jij wel?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2007 om 11:07:
22 december 2012 jwt

we kunnen er nu nog een paar decennia bij plakken

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2007 om 13:25:
In 2012 worden we allemaal neger

:LOL:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bounz™ op maandag 19 maart 2007 om 14:08:
ik geloof niet in toeval, jij wel?

Uitspraak van crisjecris op maandag 19 maart 2007 om 13:23:
toevallig dat de nieuwe tijds kinderen en de indigos' al geboren worden vanaf dat de tv voor iedereen is...

dit slaat gewoon nergens op. hmm volgens mij is de staafmixer rond die tijd ook in grote getallen verkocht... hmmm hmmm

Het is ook bewezen dat des te groter je schoenmaat des te groter de kans dat je rookt... toeval? ik denk het niet...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2007 om 14:13:
toeval? ik denk het niet...

precies (y)

Waarschuw beheerder
donateur
1 ding: dat 2012 gebeuren heeft geen betrekking tot een rationeel proces.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bounz™ op maandag 19 maart 2007 om 14:15:
precies

alleen mensen met een grote schoenmaat roken meer omdat ze ook ouder zijn, niet omdat ze grote voeten hebben.

En ik denk dus ook niet dat er meer indigokinderen geboren worden door de televisie maar door... jaa... ik geloof sowieos niet in indigokinderen. Nou ja laat ik het zo zegegn: STEL er zijn van die kidneren dan ontstaan die niet door de TV maar door de nieuwe tijd. En de TV is ook ontstaan door de nieuwe tijd omdat er steeds meer technologische vooruitgang is gekomen.

of zou de tv door een indigokind uitgevonden zijn? (krijg je soms grote voeten van roken?)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2007 om 14:33:
1 ding: dat 2012 gebeuren heeft geen betrekking tot een rationeel proces.

en zal natuurlijk op geen enkele manier te registreren zijn. Pas in 2690 zullen geschiedschrijvers inzien hoe belangrijk die datum was!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2007 om 00:16:
De instabiliteit van de magnetische velden op de zon wordt veroorzaakt doordat de polen van de zon rond die periode omkeren

en niet alleen van de zon :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op maandag 19 maart 2007 om 01:15:
evolutie door chaoslaatste aanpassing 19 maart 2007 01:15

zo is het ...

kijken wie er over blijven (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2007 om 11:40:
Het is de schuld van de allochtonen

:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2007 om 14:34:
alleen mensen met een grote schoenmaat roken meer omdat ze ook ouder zijn, niet omdat ze grote voeten hebben

idd, soms lijkt er een oorzakelijk verband te zijn tussen 2 variabelen, maar vergeet men dat er nog een 3e variabale in het spel is

In gebieden waar relatief veel kinderen worden geboren worden er ook veel meer ooievaars geteld. Zie je nou wel, de ooievaar brengt kinderen. :vaag:

Logisch, op het platteland worden meer kinderen geboren en laten daar nou ook meer ooievaars vliegen in de natuur, dan in de stad.

Op deze manier kun je veel mensen voor de gek houden met zogenaamde cijfers.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2007 om 14:35:
en zal natuurlijk op geen enkele manier te registreren zijn.

Geen flauw idee...

Het is in ieder geval waarschijnlijk niet zozeer iets externs dat te gebeuren staat. Het is vooral een intern proces dat bij mensen zal plaatsvinden; innerlijke veranderingen; groei van bewustzijn; groei van de mensheid. Een spiritueel proces dus.

En uiteraard... dat is voor de rationele westerling natuurlijk weer niet te begrijpen. ;)

Ja gaat het vanzelf (hopelijk) wel merken de komende jaren.
Waarschuw beheerder
Ik geloof niet in het annunaki-verhaal

te weinig hard bewijs heb ik gezien, een heleboel speculaties

Waarschuw beheerder
donateur
Het annunaki verhaal gaat geloof ik meer over de 'vijanden' die dit proces zullen proberen tegen te houden ofzo (ofzo, weet daar eigenlijk ook niet zo heel veel over nog :$). Kun je in princiepe loskoppelen van de 2012 profetiën.

Waarschuw beheerder
Op welk Annunaki verhaal doel je dan op? Want ik ken er wel meerderen ;)

Daarnaast zijn er vééél meer onderwerpen die gerelateerd zijn aan 2012, met tig van speculaties.

Wat betreft bewijs, die is er genoeg, het is ook maar net hoe je het ziet.. Zoals je net al zei;

Uitspraak van Hassanova op maandag 19 maart 2007 om 16:35:
idd, soms lijkt er een oorzakelijk verband te zijn tussen 2 variabelen, maar vergeet men dat er nog een 3e variabale in het spel is

;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2007 om 17:11:
Het annunaki verhaal gaat geloof ik meer over de 'vijanden' die dit proces zullen proberen tegen te houden ofzo (ofzo, weet daar eigenlijk ook niet zo heel veel over nog ). Kun je in princiepe loskoppelen van de 2012 profetiën.

Dit zou ik niet te hard roepen...
Waarschuw beheerder
nee niet echt

annunaki zijn de aliens die onder ons leven en achter de schermen de touwtjes in handen hebben

ze zijn enkele duizenden jaren naar de aarde gekomen en op deze manier zouden de geloven zijn onstaan ('engelen' ipv de annunaki).

dat gaat er bij mij niet in

sommigen gaan nog verder en zeggen dat annunaki reptielachrigen zijn en van gedaante kunnen veranderen, shape shifters dus

Queen Elizabeth zou er een zijn (Qeen E-lizard-beth).

De amerikaanse vereniging 'Skull and Bones' waar ook Bill Clinto en Bush deel van hebben uitgemaakt zou er ook onderdeel van zijn. Je moet annunaki bloed drinken om lid te worden en zo dus zelf ook annunaki-te worden. Vele presidenten van de vs zouden lid zijn geweest van skull and bones.

Skull and Bones is heel erg besloten overigens.

Maar die bullshit geloof ik dus niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 19 maart 2007 om 16:54:
hard bewijs

heb je nergens van .. want je weet het pas als de tijd gekomen is.

het annunaki verhaal heeft toch diepliggende historische onderbouwing, waar mijn inziens toch wel een kern van waarheid in kan zitten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 19 maart 2007 om 17:16:
sommigen gaan nog verder en zeggen dat annunaki reptielachrigen zijn en van gedaante kunnen veranderen, shape shifters dus

het orginele verhaal komt dit niet in voor.

staat er los van eerder.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op maandag 19 maart 2007 om 17:19:
het orginele verhaal komt dit niet in voor.

staat er los van eerder.

wat is het originele verhaal en wat niet

zijn toch tig groepen op internet te vinden die het annunaki verhaal zo vertellen
Uitspraak van Tacone* o:) op maandag 19 maart 2007 om 17:17:

bullshit, er is genoeg bewijs van zaken die nu spelen

jij wijst op een voorspelling die ons te wachten staat en kunt dan beweren dat het niet te bewijzen valt totdat het gebeurt, ja lekker makkelijk he, zo kan ik ook van alles beweren

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2007 om 17:15:
Dit zou ik niet te hard roepen...

Ik typte het ook zachtjes :9

Uitspraak van Hassanova op maandag 19 maart 2007 om 17:16:
annunaki zijn de aliens die onder ons leven en achter de schermen de touwtjes in handen hebben

Ow ja dat wordt ook wel eens gezegd idd.. tja...misschien de belichaming van.. als in geïncarneerde annunaki zielen in een menselijk lichaam. Maargoed, dat vind ik dan ook weer apart, want de Annunaki schijnen wel gewoon stoffelijke wezens te zijn en het lijkt me dan sterk zij dan zomaar even als iets kunnen incarneren.

Ok, dat is praat van een andere planeet voor jou waarschijnlijk :rot: ;)

Maar voor de rest loopt er idd een bloedlijn in de koninklijke kringen ja. En dat is verder ook gewoon aan te tonen volgens mij. Da's geen uit de lucht gegrepen onzin. :) En ja, dat vind ik toch wel behoorlijk frappant eigenlijk. Ik weet verder niet wat ik van het Annunaki/Illuminatie verhaal moet vinden. Van wat ik erover gehoord heb met de historische onderbouwing erbij, vond ik helemaal zo ongeloofwaardig nog niet. Ik ken alleen de princieze theorie erover nog niet. Dus het zit een beetje als vreemd verhaal in mijn hoofd die ik nog niet helemaal doorheb. Maargoed, ik lees er binnenkort wel een boek over ofzo. Daardoor kom je meer over zaken te weten (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 19 maart 2007 om 17:23:

bullshit, er is genoeg bewijs van zaken die nu spelen

noem jij eens wat dan? :/

Uitspraak van Hassanova op maandag 19 maart 2007 om 17:23:
jij wijst op een voorspelling die ons te wachten staat en kunt dan beweren dat het niet te bewijzen valt totdat het gebeurt, ja lekker makkelijk he, zo kan ik ook van alles beweren

nee, ik trek het breder, want je weet simpelweg niet wat er precies gaat gebeuren.

ik beweer helemaal niet dat de annunaki voorspelling gaat uitkomen, die is veels te negatief in mijn optiek

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2007 om 16:52:
Het is in ieder geval waarschijnlijk niet zozeer iets externs dat te gebeuren staat. Het is vooral een intern proces dat bij mensen zal plaatsvinden; innerlijke veranderingen; groei van bewustzijn; groei van de mensheid. Een spiritueel proces dus.

hier ben ik meer van overtuigd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op maandag 19 maart 2007 om 17:28:
noem jij eens wat dan?

pffff

sla elk wetenschappelijk boek open en je vindt hard bewijs over zaken'

je doet nu net alsof er niks te bewijzen valt in het leven, bullshit dus

nee, ik trek het breder, want je weet simpelweg niet wat er precies gaat gebeuren.

ik beweer helemaal niet dat de annunaki voorspelling gaat uitkomen, die is veels te negatief in mijn optiek

ik beweer ook nergens dat jij die voorspelling gelooft

Waarschuw beheerder
"Hoe meer activiteit op de zon, hoe heftiger het noorderlicht is en hoe groter het gebied waarin je het kunt zien. De zon houdt zich daarbij keurig aan een cyclus van elf jaar. Op dit moment bevindt de cyclus zich op het minimum, in 2011 is de zonne-activiteit weer op haar maximum. "

bron: Columbusmagazine

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op maandag 19 maart 2007 om 17:31:
sla elk wetenschappelijk boek open en je vindt hard bewijs over zaken'

Tja... wetenschap staat volledig buiten dit proces. (tenzij dit bovenstaande bericht gerelateerd is aan de overgang)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 19 maart 2007 om 17:31:
je doet nu net alsof er niks te bewijzen valt in het leven, bullshit dus

nee, dat maak jij ervan.

ik vraag of jij met concreet iets wil komen, waardat jij denkt waar de 'waarheid' zal liggen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2007 om 17:35:
Tja... wetenschap staat volledig buiten dit proces. (tenzij dit bovenstaande bericht gerelateerd is aan de overgang)

Ook dat heb ik niet beweerd, ik beweer alleen dat als je zaken wilt zien die gestaafd worden met bewijs, je die oa kunt vinden in zulke boeken

hij beweert dat je niks kan bewijzen, althans, dat maak ik uit zijn woorden op
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op maandag 19 maart 2007 om 17:38:
nee, dat maak jij ervan.

ik vraag of jij met concreet iets wil komen, waardat jij denkt waar de 'waarheid' zal liggen

bij 100 graden celsius bereikt water zijn kookpunt

Dat kun je dus bewijzen.

Jouw vraag was echter een wedervraag, ik ging hier op in:

Ik zei dat ik weinig hard bewijs voor het annunaki-verhaal heb gezien en jij reageerde door te beweren dat je nergens hard bewijs van hebt

dat is onzin

Waarschuw beheerder
hier ben ik meer van overtuigd

ik denk dat als dat gebeurt dat dat komt doordat mensen gewoon zat zijn van hoe het nu gaat in de wereld. En niet zozeer door een zonneburst of aliens die 'liza' in hun naam doen omdat ze als lizards zich op aarde manifesteren.

En stel die hele spirituele evolutie vind plaats... wat dan?

Hebben china en india dan opeens geen olie meer nodig? Neemt de bevolking weer af naar 2 miljard mensen? Stopt het broeikaseffect?

ik blijf erbij: de mensheid is fucked, tenzij we een eeuwige energiebron vinden. En dan nog hebben we die spirituele revolutie erg hard nodig en nog zijn we fucked.

niet wij, maar wel de mensen over 10 generaties.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 19 maart 2007 om 17:41:
bij 100 graden celsius bereikt water zijn kookpunt

lekker relevant ook. :/

Uitspraak van Hassanova op maandag 19 maart 2007 om 17:41:

Ik zei dat ik weinig hard bewijs voor het annunaki-verhaal heb gezien en jij reageerde door te beweren dat je nergens hard bewijs van hebt

niet wat betreft het 2012 verhaal natuurlijk.

daar gaat het hier toch ook over ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2007 om 17:46:
Hebben china en india dan opeens geen olie meer nodig? Neemt de bevolking weer af naar 2 miljard mensen? Stopt het broeikaseffect?

ik blijf erbij: de mensheid is fucked, tenzij we een eeuwige energiebron vinden. En dan nog hebben we die spirituele revolutie erg hard nodig en nog zijn we fucked.

niet wij, maar wel de mensen over 10 generaties.

nulpuntenergie ,daar wel eens van gehoord?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op maandag 19 maart 2007 om 17:46:
lekker relevant ook

Ontzettend relevant aanngezien JIJ beweert dat je nergens hard bewijs van kunt hebben.

Ik kom met een simpel voorbeeld om aan te tonen dat dat onzin is en vervolgens trek jij de relevantie in twijfel????

Bewijs leveren is bewijs leveren, ongeacht welke stelling je inneemt. Zoals ik al zei: van het annunakigebeuren heb ik geen hard bewijs gezien.

Je reactie dat 'je nergens bewijs van hebt' is dus een ontwijking. Ontzettend relevant.

Uitspraak van Tacone* o:) op maandag 19 maart 2007 om 17:46:
niet wat betreft het 2012 verhaal natuurlijk.

daar gaat het hier toch ook over ?

Bewijs wil ik hebben om zo'n ongeloofwaardig verhaal te geloven. Dat bewijs heb ik niet gezien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op maandag 19 maart 2007 om 17:47:
nulpuntenergie ,daar wel eens van gehoord?

mja en toen ik erover las zag ik er niet echt iets in, ben ook vergeten wat het is en wat het doet.

oneindige energie? Of iedereen spiritueel cool?

Al is het allebei... ik zie geen manier dat al die gigantische problemen verholpen worden. En ik geloof ook niet dat de mens ooit niet meer naar macht zal smachten..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2007 om 17:46:

Dat is een goede vraag ja...

Is ook iets waar ik zeer benieuwd naar ben. Maar een groei in bewustzijn kan een hoop betekenen in ieder geval.

Eigenlijk veranderd de energie hier op aarde als het ware met die overgang naar dat andere tijdperk. We komen op een soort andere frequentie (trilling) te zitten. Wat voor gevolgen dat heeft zal met de tijd blijken.

En over die olievoorraden en dergelijke toestanden... persoonlijk zeg ik dan: we zouden toch sowieso meer terug moeten naar een natuurlijkere manier van leven. In principe hebben we het altijd zonder die shit gekund. Misschien moet juist het leven, het systeem dat we nu kennen, wel juist afgebroken worden. Vandaar ook misschien wel nu al die toestanden op de wereld. Het is een zeer turbulente fase waarin we nu verkeren, en mij zegt dat persoonlijk ook wel wat dankzij de kennis die ik de afgelopen paar jaren verworven heb met betrekking tot dit soort onderwerpen.
Voordat er daadwerkelijke vernieuwing plaats kan vinden zal eerst afgerekend moeten worden met het oude. En voor mij wordt steeds meer duidelijk dat dat proces op volle toeren aan de gang is.

Maargoed, dat is hoe ik het zie. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2007 om 17:57:
En over die olievoorraden en dergelijke toestanden... persoonlijk zeg ik dan: we zouden toch sowieso meer terug moeten naar een natuurlijkere manier van leven. In principe hebben we het altijd zonder die shit gekund. Misschien moet juist het leven, het systeem dat we nu kennen, wel juist afgebroken worden.

makkelijker gezegd dan gedaan

Onze hele maatschappij is ingesteld/afgestemd op het consumeren. Het verbruiken van de bronnen die onze aarde ons biedt is daar ook onderdeel van.

En wat dacht je van de opkomende economien? Met ontzettend veel inwoners (china, india) die hebben tientallen jaren gezien hoe economische welvaart er in westerse landen en in japan uitziet. Dat willen zij ook (en geef ze eens ongelijk).

Denk je dat dat na 2012 wordt getemperd? Dat ineens geen enkele chinees meer een auto wil (die op olie rijdt)?

vind ik heel naief om dat te geloven

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 19 maart 2007 om 18:03:

dat kan idd echt alleen maar als er een soort positieve brainwave komt.

Maar goed ik vind dat tot nu toe alleen gespeculeer en geloof (helaas) niet dta dat gebeurt.

Waarschuw beheerder
Annunaki is gerelateerd aan de kleitabletten van de Sumeriers. En geloof mij..de symboliek van deze kleitabletten is nu nog overal in terug te vinden, vooral bij de elite;

Sumerische Kleitablet.

[img width=513 height=314 cacheid=001401fa002746af4f4fcec21a01d0319b]http://www.returnofthenephilim.com/images/SumerianGiantKing.jpeg[/img]

8 puntige zon (Saturn) De babyloniers noemden het Shamash.

[img width=248 height=210 cacheid=000db605002746b53344dd271a01d0319b]http://www.bearfabrique.org/Catastrophism/Saturn/ROCK5.GIF[/img]

Dagan = VissenGod = Saturn

[img width=176 height=212 cacheid=00056b9f000e18e61a7c61351a01d0319b]http://i105.photobucket.com/albums/m202/anunnaki_2006/dagon.gif[/img]

Italie = Saturnia
"SATURN wandered to Italy, where he ruled as king in the Golden Age and gave the name SATURNIA to the country." (Encyclopedia Britannica, "Saturn," p. 231)

[img width=200 height=200 cacheid=00056b92000e18c97d7aad761a01d0319b]http://i105.photobucket.com/albums/m202/anunnaki_2006/ITALYSATURN.jpg[/img]

Nu worden dit soort dingen duidelijk;

[img width=182 height=162 cacheid=00056b94000e18d52f22d6f81a01d0319b]http://i105.photobucket.com/albums/m202/anunnaki_2006/hotelsaturnia.gif[/img]
Hotel Saturnia & International
S. Marco 2398 - Via XXII Marzo Venice - Italy

De paus die een SATURNO HAT draagt @ St. Peters SQUARE([urlhttp://www.signonsandiego.com/news/world/20060906-0705-pope-hat.html[/url])

[img width=134 height=200 cacheid=0001e07300045c1fc34282031a01d0319b]http://i105.photobucket.com/albums/m202/anunnaki_2006/PopeBenedictwithredSATURNOhat.jpg[/img]

SQUARE = SATURN THE GOD EL
(THE BLACK SQUARE/BLACK SUN)

En dan heb je bijv. dit;

[img width=250 height=320 cacheid=00056baa000e191f1f8435521a01d0319b]http://i105.photobucket.com/albums/m202/anunnaki_2006/fishgodandpopeshat.jpg[/img]

[img width=320 height=251 cacheid=00056bac000e1927effbd2731a01d0319b]http://i105.photobucket.com/albums/m202/anunnaki_2006/popefuneralandmitre.jpg[/img]

[img width=228 height=191 cacheid=00056baf000e192dcf08f9301a01d0319b]http://i105.photobucket.com/albums/m202/anunnaki_2006/DAGON20WORSHIP20CLEAR.jpg[/img]

[img width=320 height=212 cacheid=00056bb3000e19370bc3dbfa1a01d0319b]http://i105.photobucket.com/albums/m202/anunnaki_2006/popemitrefishgod.jpg[/img]

En wat dacht je van dit soort symbolen.

[img width=203 height=203]http://img220.imageshack.us/img220/5606/vaticancollectionwj9.jpg[/img]

[img width=260 height=258 cacheid=000db606002746c26ed7bda91a01d0319b]http://www.assassinat-jfk.com/media/image/cia_logo.jpg[/img]

[img width=480 height=480 cacheid=00056bea000e199e41c1fcb61a01d0319b]http://img113.imageshack.us/img113/3553/hoekenpassercu1.jpg[/img]

Onthoudt wel dat het hierbij gaat om de oude zon = Saturn (black, night, darth vader) En de nieuwe zon = de huidige zon, ook wel Luke Skywalker genoemd.

En jaja, Skull & Bones

[img width=600 height=346 cacheid=00056c08000e19f304cfb3031a01d0319b]http://img224.imageshack.us/img224/2444/clockskullbonesig7.jpg[/img]

Met de klokwijzer op 8 wat Saturn vertegenwoordigd, zo ook de bedekte zwarte kubus (BLACK SQUARE) op de tafel.

De Skull & Bones hoeft per definitie niet afkomstig te zijn van de bloedlijnen, maar heeft wel betrekking op de geheime vennootschappen die door de eeuwen heen bewust was van deze informatie en het ook geheim hield.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2007 om 18:07:
Annunaki is gerelateerd aan de kleitabletten van de Sumeriers. En geloof mij..de symboliek van deze kleitabletten is nu nog overal in terug te vinden, vooral bij de elite;

Sumerische Kleitablet

Symboliek is geen bewijs, dat snap je zelf toch ook wel?

Ik kan ook in 200 jaar tijd (samen met eenhoop anderen) symbolen gaan hanteren bij een verhaal waar we in geloven. Dan nog is het geen bewijs.

Zoals ik al zei: dat zijn eerder speculaties dan hard bewijs.

Het kan duiden op bewijs, maar is op zichzelf echt geen bewijs.
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2007 om 18:07:
Maar goed ik vind dat tot nu toe alleen gespeculeer en geloof (helaas) niet dta dat gebeurt.

Dat bedoel ik idd, speculaties en geen bewijs.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Onze hele maatschappij is ingesteld/afgestemd op het consumeren. Het verbruiken van de bronnen die onze aarde ons biedt is daar ook onderdeel van.

Inderdaad, onze hele maatschappij is daarop afgestemd ja. En de gevolgen daarvan worden steeds duidelijker zichtbaar. We werken steeds verder naar een soort van hoogtepunt toe. En dat hoogtepunt komt steeds dichterbij. (Of je deze weg naar de climax op rationeel gebied ervaart of deze aanvoelt, dat maakt niet uit.) En dat wordt denk ik het breekpunt waarna of alles (door misschien een helpende hand) in positieve zin een totale omslag zal kennen of het einde van de menselijke beschaving zit er aan te komen; komen we massaal tot bezinning worden we wakker uit ons (spirituele) coma of tekenen we ons eigen doodvonnis?

En wat dacht je van de opkomende economien? Met ontzettend veel inwoners (china, india) die hebben tientallen jaren gezien hoe economische welvaart er in westerse landen en in japan uitziet. Dat willen zij ook (en geef ze eens ongelijk).

Denk je dat dat na 2012 wordt getemperd? Dat ineens geen enkele chinees meer een auto wil (die op olie rijdt)?

Je zou inderdaad zeggen dat dat een hele naïeve gedachte is. Toch laat het verhaal van 2012 mij niet los. Gevoelsmatig weet ik ergens gewoon dat het goed zit.
Maar we zullen zien. Ook ik ben zeer benieuwd waar het allemaal naartoe gaat leiden. Vertrouwen heb ik er iig wel in. Al weet ik zo goed als zeker dat deze planeet nog heel wat pijn en ellende te wachten staat de komende tijd. Het is geen kwestie van achterover leunen in een stoel en maar wachten totdat het heilige jaartal aanbreekt ofzo. Integendeel zelfs...

Maar ik vertrouw op de volkeren met hun diepe spirituele wijsheden. Ik heb sowieso ontzettend veel respect voor indianenvolkeren als de Hopi, Maya's, Azteken, etc. Plus ik ervaar en zie met eigen ogen het proces zich in deze tijd ontvouwen waarover deze volkeren al duizenden jaren geleden over spraken en dit nog steeds doen.

Waarschuw beheerder
De oude en de nieuwe zon

[img width=440 height=330]http://img206.imageshack.us/img206/9831/brackenhousezi4.jpg[/img]

De oude zon die dood gaat en de komst van de nieuwe zon, dit is voor ons iedereen bekend;

[img width=270 height=440 cacheid=00056c13000e1a144e084c661a01d032a4]http://img53.imageshack.us/img53/7717/jesuskruiszonskullenbonesnz6.jpg[/img]

8 puntige ster;

[img width=640 height=480 cacheid=00056c04000e19ebd2ff651c1a01d032a4]http://img236.imageshack.us/img236/497/skullenbonesmetsterachtspakenwf6.jpg[/img]

En in films;

[img width=391 height=337 cacheid=00056bc8000e195cbb2dbbb71a01d032a4]http://img231.imageshack.us/img231/1272/2001achtspakenko4.jpg[/img]

[img width=600 height=283 cacheid=00056bdd000e19704e1736b21a01d032a4]http://img287.imageshack.us/img287/2554/2001achtspaken1verkleintqc7.jpg[/img]

Achterin de hoek;

[img width=450 height=300 cacheid=00056bcd000e1960c3b592de1a01d032a4]http://img206.imageshack.us/img206/1879/popeferrariachtspakensterls4.jpg[/img]

Onze grote vrienden weer met de Saturnus in het midden;

[img width=410 height=306]http://img226.imageshack.us/img226/9025/pauswiebertjehoopgedondervk2.jpg[/img]

Why is 1776 a very important date for the USA?

Well look at the numbers.The first two is:

1+7=8 we know that that is the eight spokes or the double cross:

[img width=79 height=77 cacheid=00056bbb000e1945f814666c1a01d032a4]http://img381.imageshack.us/img381/3518/wieleightjz3.gif[/img]

So that is saturn (the old sun)

The next two numbers is 76 so:

7+6=13 and that is our sun.It is called the light,luz,lucy,lucas or luke and
we know that our sun walks trough the constallations in the sky that is why mr.lucas called our sun "luke skywalker".
That is 12 constellations and the sun makes 13 althogether the zodiac.

So the sun is the spirit of 76 and we now know that oil comp. have the sun in their logo so this oil compagny is clear now it is the orange globe:

[img width=150 height=147 cacheid=00056bda000e1978704de4c11a01d032a4]http://img100.imageshack.us/img100/2205/76oiluz5.jpg[/img]

So the date 1776 represents is the old world (old sun saturn) going to the new world (our sun).

We know from sacred geometry that the square represents the root of two and is called the "generative principle".

Please remenber that all heavenly bodies (planets and stars) are often depicted as square's or tilted square's this is because they generate all kinds of energies.

So the generating energy from the orange globe(sun) is the orange square:

[img]http://img163.imageshack.us/img163/1790/orangelogovf1.jpg[img]

Opnieuw Saturnus, Black Square;

[img width=540 height=569]http://img69.imageshack.us/img69/5157/kaabarotatie1pn.jpg[/img]

En dan dit soort symbolen, onthoudt goed, het staat allemaal met elkaar in verbinding;

[img width=200 height=250 cacheid=0004d4c6000c36b82ffb50c71a01d032a4]http://img522.imageshack.us/img522/3300/aolbasicyt7.gif[/img]

[img width=160 height=142]http://img182.imageshack.us/img182/6278/throneog9.jpg[/img]

[img width=200 height=219 cacheid=000427fb000a5b3e7f539b311a01d032a4]http://img182.imageshack.us/img182/4042/queenspeech050517wc6.jpg[/img]

Ridderzaal, Ridder = Knight = night = Saturn. Zaal = Hall. Saturn's hall :roflol:

[img width=400 height=300 cacheid=00056bed000e199c62a125411a01d032a4]http://img201.imageshack.us/img201/8131/troonzaalqt2.jpg[/img]

Je ziet dus alweer de SQUARE. Mét uiteraard de 8 puntige ster, alweer Saturnus;

[img width=400 height=614 cacheid=00056bf9000e19cb0d3783221a01d032a4]http://img58.imageshack.us/img58/4979/binnenhofbinnenpijlji9.jpg[/img]

Onthoudt goed dat Prins Bernhard één van de oprichters was van de BILDERBERG GROEP.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2007 om 18:17:
Inderdaad, onze hele maatschappij is daarop afgestemd ja. En de gevolgen daarvan worden steeds duidelijker zichtbaar. We werken steeds verder naar een soort van hoogtepunt toe. En dat hoogtepunt komt steeds dichterbij. (Of je deze weg naar de climax op rationeel gebied ervaart of deze aanvoelt, dat maakt niet uit.) En dat wordt denk ik het breekpunt waarna of alles (door misschien een helpende hand) in positieve zin een totale omslag zal kennen of het einde van de menselijke beschaving zit er aan te komen; komen we massaal tot bezinning worden we wakker uit ons (spirituele) coma of tekenen we ons eigen doodvonnis?

Ik begrijp deze gedachtegang, ik zie alleen niet hoe spiritueel denken onze maatschappij dusdanig kan veranderen dat die niet meer afhankelijk is van consumptie

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2007 om 18:17:
Gevoelsmatig weet ik ergens gewoon dat het goed zit

Dat bedoel ik dus. Het is eerder 'geloven' dan dat er bewijzen van zijn.
.

Waarschuw beheerder
Denk aan de 2 pillars, de oude en de nieuwe zon, de World Trade Center, die nu er niet meer zijn,

[img width=341 height=536 cacheid=00056bee000e199f60294c811a01d03330]http://img381.imageshack.us/img381/4320/octatussenpilarentb9.jpg[/img]

De FREEDOM TOWER komt er voor op de plaats @ ? Square, 1776 hoog en met uiteraard de 8 puntige ster boven op;

[img width=480 height=489 cacheid=000db610002746c0c829d1251a01d03330]http://img516.imageshack.us/img516/2167/020506tower7bx.jpg[/img]

[img width=450 height=350 cacheid=001401fd002746e119a635d51a01d03330]http://www.fayerwayer.com/archivo/2005/06/freedom_tower_2.jpg[/img]