Partyflock

Forumonderwerp · 936816
58880x bekeken
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 16 juni 2007 om 11:00
Waarschuw beheerder
donateur
Onderstaand bericht is zojuist op q-dance geplaats­t. Jeeeee. de 14e kunnen we dus extra hard knallen­ op Inqontrol dat we verzekerd zijn van een weer e­en mooi feest!!!
--------------------------------­---------------------------
---------------------­--------------------------------------

Vijfde e­ditie Defqon.1 op strand van Almere

Op zaterdag­ 16 juni organiseert Q-dance op het Almere strand ­de vijfde editie van Defqon.1.
Dit jaar presentee­rt het grootste festival voor de liefhebber van de­ hardere dance wederom tien area’s, die allemaal e­en eigen muzikale richting vertegenwoordigen.

Z­oals je van Q-dance mag verwachten, is er weer vee­l tijd en energie gestoken in een dikke line-up en­ de creatieve invulling van de area’s. Meer hierov­er bij de presentatie van de line-up, die voor de ­start van de voorverkoop bekend gemaakt zal worden­.

De kaartverkoop begint op zaterdag 14 april o­m 18.00 uur.
Wil je er bij zijn, wacht dan vooral­ niet te lang met het kopen van een ticket, want d­e editie van vorig jaar was binnen enkele dagen ui­tverkocht!

Mocht je alvast in de sfeer willen k­omen en wil je nog eens zien wat een vet feest Def­qon.1 vorig jaar was, check dan hier het afterfilm­pje van 2006.

Wellicht overbodig om te zeggen, ­maar koop je kaartje ook alleen via de officiële k­analen en voorkom zo een teleurstelling.

Groet,­
Q-dance
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 mei 2007 om 14:41:
Dat goede nieuws is er idd, maar kan er niks aan doen dat ik toch wel heel erg twijfel of ze straks wel in m'n bus liggen

Dat heb ik dus ook heel erg!! Ik bestel nooit mijn kaartjes via internet.
Want het kan natuurlijk zo zijn dat je kaartjes zoek raken met de post. Dus ben pas helemaal opgelucht als ik die blauw witte envelop in de brievenbus zie;-)

Waarschuw beheerder
Aaaargh, sinds gisteren ook minder vrolijk.

Was heilig van overtuigd dat ik 4 kaartjes had besteld, krijg ik overzicht van m'n creditcard, is er 2x 219 (= 8 kaartjes) afgeschreven.

Nu hoor ik allemaal verhalen dat mensen die als handelaar worden aangezien helemaal geen kaarten krijgen enzo..... zou ik dat risico ook lopen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 18:28:
Aaaargh, sinds gisteren ook minder vrolijk.

Was heilig van overtuigd dat ik 4 kaartjes had besteld, krijg ik overzicht van m'n creditcard, is er 2x 219 (= 8 kaartjes) afgeschreven.

Nu hoor ik allemaal verhalen dat mensen die als handelaar worden aangezien helemaal geen kaarten krijgen enzo..... zou ik dat risico ook lopen

ik zou nu gelijk bellen als ik jou was en vragen of ze 4 kaarten wille annuleren;) hebik ook direct gedaan;)

Waarschuw beheerder
Op zich zou het geen ramp zijn om er 4 meer te krijgen dan besteld, want ken genoeg mensen die nog kaartjes willen.

Maarja... als ik helemaal niks krijg, ben ik wel het haasje!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 18:49:
Op zich zou het geen ramp zijn om er 4 meer te krijgen dan besteld

wel als ze allemaal op 1 naam staan ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennis85 op woensdag 2 mei 2007 om 14:12:
Bij Ticketonline boek je, betaal je en denk je vervolgens dat alles goed is gegaan... Terwijl je er een dag later achter komt dat door een error je bestelling niet is doorgekomen en je betaling wordt terug gestort.

Precies, leg je 220 euro neer voor lucht want de kaarten komen pas een maand later...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb eindelijk een mailtje terug gehad dat mijn betaling goed doorgekomen is :)
Waarschuw beheerder
allemaal RUK dat online bestellen.. bah!! Laat ons gewoon lekker naar de Free Record Shop rennen zodra die open is, zeker zijn van een kaartje! Nu ist maar weer afwachten of ik er doorkom morgen! :(

Waarschuw beheerder
donateur
Ticketonline wordt nu al druk bezocht :O kreeg net een busy scherm :/
Waarschuw beheerder
donateur
ja:s what the fuck nu al druk bezocht dan? :vaag:
ga allemaal es even weg van die site tot morguh vroeg 9 uur..
dan kan ik rond 7 uur alvast rustig inloggen en nog wat kaartjes bestellen voor vrienden o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben ik blij dat ik mijn kaarten al binnen heb.
Waarschuw beheerder
donateur
vaag hoor:/ lijkt me sterk dat op dit moment alzoveel mensen online zijn voor de defqon kaartjes:/
Waarschuw beheerder
En bespaar je klachten van morgen maar alvast:

Ticketonline is van ID&T en Q-Dance en pakken zelf dus de winst van de fee. Ze hebben geen kosten dat ze het uitbesteden en mensen kunnen alleen bij hen een kaartje halen en creeeren zo een monopoliepositie. Genoeg redenen dus om ondanks de negatieve reacties het hier lekker bij te houden!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
echt werkelijk heel triest, je kon gvd gisteravond al niet meer de site van ticketonline op, hoe moet je in vredesnaam op een normale manier aan kaarten voor defqon komen????!!??2@
Waarschuw beheerder
donateur
heel vreemd, ik zie op PF maar 600 man online...

dus er zitten vast geen 5000 man op Ticketonline..
Waarschuw beheerder
aargh,, dit kan gewoon niet :S hoe kun je zo ooit de kans krijgen om kaartjes te kopen

EDIT ik zit erin!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
sja we zullen wel zien om 10uur :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -JoosTy- op zaterdag 5 mei 2007 om 08:55:
EDIT ik zit erin!!!!!

Heb je nu niks aan ;)
Waarschuw beheerder
volgens mij gebruikt iedereen dat truukje nu
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 08:58:
Heb je nu niks aan

We zullen zien :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -JoosTy- op zaterdag 5 mei 2007 om 09:02:
We zullen zien

Had ik de vorige keer ook, je zat er op, klik je op kaartjes, krijg je net zo weer dat busy scherm ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 09:05:
Had ik de vorige keer ook, je zat er op, klik je op kaartjes, krijg je net zo weer dat busy scherm

Ik zit nu op de pagina van defqon, en als ik vernieuw blijft hij erop.. dus hopen maar.....

Waarschuw beheerder
donateur
Succes ;)
Waarschuw beheerder
ik heb me kaarten al dus hoef er niet meer
Waarschuw beheerder
kan je niet telefonisch kaarten bestellen??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Andre®* op zaterdag 5 mei 2007 om 09:10:
ik heb me kaarten al dus hoef er niet meer

Ik ook als het goed is, maar er is nu zoveel mis gegaan, geld zou worden terug gestort, en ineens kreeg ik weer kaarten, maar m'n geld zou ook nog worden terug gestort, verkeerde adres :rot: En al dat soort dingen meer, dat ik nu voor de zekerheid weer ga zitten en anders later die ene kaart die ik nu extra bestel, weer verkoop als ze toch allemaal binnenkomen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -JoosTy- op zaterdag 5 mei 2007 om 09:10:
kan je niet telefonisch kaarten bestellen??

Alleen via ideal of creditcard.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 5 mei 2007 om 08:35:
heel vreemd, ik zie op PF maar 600 man online...

dus er zitten vast geen 5000 man op Ticketonline..

Die site is ook maar bestand tegen een paar honderd mensen :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van "Lot" op zaterdag 5 mei 2007 om 09:14:
Alleen via ideal of creditcard.

dat snap ik, maar misschien als ik bel en ik zeg dat me internet verbinding eruit ligt :P

Waarschuw beheerder
Veel succes allemaal!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -JoosTy- op zaterdag 5 mei 2007 om 09:16:
dat snap ik, maar misschien als ik bel en ik zeg dat me internet verbinding eruit ligt

Daar zullen ze vast niet intrappen als het zo druk is ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb nu al RSI van dat geklik op home de hele tijd

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zaterdag 5 mei 2007 om 09:24:
ik heb nu al RSI van dat geklik op home de hele tijd

Ik denk dat het vanaf 10uur pas begint, want ik zie het linkje ook niet veranderen, volgens mij ververst hij nu alleen die busy pagina :) Dus kan je klikken wat je wil, het helpt geen reet :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
crisis site
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 09:26:
Ik denk dat het vanaf 10uur pas begint, want ik zie het linkje ook niet veranderen, volgens mij ververst hij nu alleen die busy pagina :) Dus kan je klikken wat je wil, het helpt geen reet :)

haha jup, je moet ook niet die pagina vernieuwen!! gewoon hele tijd op home drukken, dan laad hij www.ticketonline.nl opnieuw :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -JoosTy- op zaterdag 5 mei 2007 om 09:29:
haha jup, je moet ook niet die pagina vernieuwen!! gewoon hele tijd op home drukken

Joh ;) zo slim was ik nog wel hoor (Y)
Maar met home is het nu precies hetzelfde als met refresh :)
Waarschuw beheerder
Vanochtend om 6.00 uur al ingelogd voor vrienden van mij

NO problemo !
Waarschuw beheerder
donateur
Aanwezig :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 09:31:
Joh ;) zo slim was ik nog wel hoor (Y)

sorry!!! :)

Uitspraak van Nickelson35 op zaterdag 5 mei 2007 om 09:32:
Vanochtend om 6.00 uur al ingelogd voor vrienden van mij

Blijf je ingelogd dan? tot 10 uur?
Waarschuw beheerder
donateur
Klikkliklik

Waarschuw beheerder
donateur
Hij vind nu de hele pagina niet meer :S zelfs geen busy scherm 8)
*sjugt* crisis al voor tienen, gaat goeoeoeoed :x
Waarschuw beheerder
zelfde probleem hier:P
Waarschuw beheerder
Vanochtend om 8 uur mijn computer al aangezet om kaarten voor een vriend te kopen... Toen was de site al overbezet....

Wat een waardeloze site is dat zeg!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha Dancer op zaterdag 5 mei 2007 om 09:37:
Vanochtend om 8 uur mijn computer al aangezet om kaarten voor een vriend te kopen... Toen was de site al overbezet....

gisterenavond om 9uur al :O Is toch erg :s
Waarschuw beheerder
donateur
Wordt nu al gek:p
Waarschuw beheerder
kan je nou wel of niet bellen? een vriend van me zegt dat het wel mag maar volgens mij niet toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Moet in de toekomst toch echt via een andere site!