Partyflock

Forumonderwerp · 936816
58863x bekeken
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 16 juni 2007 om 11:00
Waarschuw beheerder
donateur
Onderstaand bericht is zojuist op q-dance geplaats­t. Jeeeee. de 14e kunnen we dus extra hard knallen­ op Inqontrol dat we verzekerd zijn van een weer e­en mooi feest!!!
--------------------------------­---------------------------
---------------------­--------------------------------------

Vijfde e­ditie Defqon.1 op strand van Almere

Op zaterdag­ 16 juni organiseert Q-dance op het Almere strand ­de vijfde editie van Defqon.1.
Dit jaar presentee­rt het grootste festival voor de liefhebber van de­ hardere dance wederom tien area’s, die allemaal e­en eigen muzikale richting vertegenwoordigen.

Z­oals je van Q-dance mag verwachten, is er weer vee­l tijd en energie gestoken in een dikke line-up en­ de creatieve invulling van de area’s. Meer hierov­er bij de presentatie van de line-up, die voor de ­start van de voorverkoop bekend gemaakt zal worden­.

De kaartverkoop begint op zaterdag 14 april o­m 18.00 uur.
Wil je er bij zijn, wacht dan vooral­ niet te lang met het kopen van een ticket, want d­e editie van vorig jaar was binnen enkele dagen ui­tverkocht!

Mocht je alvast in de sfeer willen k­omen en wil je nog eens zien wat een vet feest Def­qon.1 vorig jaar was, check dan hier het afterfilm­pje van 2006.

Wellicht overbodig om te zeggen, ­maar koop je kaartje ook alleen via de officiële k­analen en voorkom zo een teleurstelling.

Groet,­
Q-dance

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 april 2007 om 22:16:
Mooi, bestel ik extra kaarten op de zaak. Ander adres, andere rekening.. Geen centje pijn

Door mensen als jou hebben mijn vrienden nog geen kaartje....
Waarschuw beheerder
Op 14 april heeft Defqon.1 2007 al z'n kaarten verkocht. Aangezien niet alle transacties goed zijn gegaan, sommige kaarten dubbel waren geboekt en anderen niet op tijd betaald, zijn er een aantal kaarten vrijgekomen.

Deze kaarten gaan op zaterdag 5 mei om 10:00 uur weer in de verkoop, via TicketOnline.nl. Per persoon kun je maximaal vier kaarten boeken en betaling kan alleen met Credit Card of iDeal.

Alle entreekaarten voor Defqon.1 worden vanaf donderdag 10 mei verzonden. Dit betreft de normale kaarten, als je voor een E-ticket kiest wordt het direct verzonden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 april 2007 om 22:33:

Je bent me net voor... maar idd, dat zijn dus van die mensen die de medepartygangers bestelen en ze dan nog willen afzetten ook door 100-150 euro voor een kaartje te vragen... debielen!!

Weet overigens ook niet of je foto waarop afgebeeld staat dat je 99.999 kaarten besteld hebt onder de map: TICKET ONLINE klopt?? Maar als dat klopt ...tja wat zullen we daarop zeggen? Daar moet ik nog even goed over nadenken, maar kan in ieder geval wel vast zeggen dat ik er geen bezwaar tegen zou hebben als ze je opsluiten...om het nog maar een beetje subtiel te omschrijven...
Waarschuw beheerder
Bel gewoon rond 9.50 - 9.55 naar ticketonline. FF 10 minuten aan de telefoon hangen en dan kaarten bestellen. Kost je wel 4,5 euro maarja, het moet maar
Waarschuw beheerder
Bel gewoon rond 9.50 - 9.55 naar ticketonline. FF 10 minuten aan de telefoon hangen en dan kaarten bestellen. Kost je wel 4,5 euro maarja, het moet maar

Slimme actie van je... Ze zijn namelijk alleen via de website te bestellen. Maar bel jij maar lekker hoor!;)

En de domeinnaam Ticketonline.nl is weer van Q-dance:

Vandaar dat Q-Dance Ticketonline zo de hemel in prijst... Ik dacht eerst dat Ticketonline goedkoper was voor Q-Dance, maar nu snap ik het helemaal!

Hier nog even de geweldige uitspraak van Q-Dance:

"De keuze voor TicketOnline als verkoopkanaal heeft geen negatief effect op het verloop van de verkoop. Als er voor vaste verkooppunten was gekozen waren er net zoveel mensen teleurgesteld."
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dennis85 op vrijdag 27 april 2007 om 09:50:
"De keuze voor TicketOnline als verkoopkanaal heeft geen negatief effect op het verloop van de verkoop. Als er voor vaste verkooppunten was gekozen waren er net zoveel mensen teleurgesteld."

Mja heb nog een mailtje naar ze gestuurd dat dit zo'n bullshit is (alleen dan wat netter)

Maar ze voelen zich te goed erop te reageren!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 april 2007 om 16:44:
heb nog een mailtje naar ze gestuurd dat dit zo'n bullshit is

Idd.
Ticketonline is JUIST dé oorzaak.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 april 2007 om 22:33:

Hey.. voor je conclusies gaat trekken, deze kaarten zijn dus niet voor de verkoop maar voor vrienden van me.

Uitspraak van SandroK op donderdag 26 april 2007 om 23:12:
Weet overigens ook niet of je foto waarop afgebeeld staat dat je 99.999 kaarten besteld hebt onder de map: TICKET ONLINE klopt?? Maar als dat klopt ...tja wat zullen we daarop zeggen? Daar moet ik nog even goed over nadenken, maar kan in ieder geval wel vast zeggen dat ik er geen bezwaar tegen zou hebben als ze je opsluiten...om het nog maar een beetje subtiel te omschrijven...

Bedoel je het onderste plaatje? Pff, hoe simpel ben je? Denk je nou echt dat ik 99.999 kaarten besteld heb? Zoveel kaarten zijn er niet eens :roflol:. Dit screenshotje heb ik alleen maar gemaakt om aan te tonen dat Ticket2 niet te vertrouwen is.

Volgens die site van hun is het mogelijk om 99.999 kaarten bij hun te te bestellen terwijl ze er nooit zoveel kunnen hebben.

Pff, ik heb niet eens zoveel geld. Als ik €6.000.000,- zou hebben zou ik het echt niet allemaal uitgeven aan Defqon kaarten :roflol:

[albumelement=8836573]{element is niet toegankelijk}
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Weet overigens ook niet of je foto waarop afgebeeld staat dat je 99.999 kaarten besteld hebt onder de map: TICKET ONLINE klopt?? Maar als dat klopt ..

pfff dat je er ook alleen maar aan denkt dat het wel eens waar kan zijn :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 27 april 2007 om 17:32:
pfff dat je er ook alleen maar aan denkt dat het wel eens waar kan zijn :rot:

Ja, inderdaad.. Hahaha..

Hoog niveau weer op pf :roflol: :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 april 2007 om 17:35:
Ja, inderdaad.. Hahaha..

Hoog niveau weer op pf

Haha, ik had het veel leuker gevonden als je er wel serieus op in ging... want ik dacht toch echt dat er 99.999 kaarten beschikbaar waren... en dan ook nog is bij een officieel verkooppunt genaamd: Ticket 2, wat je overigens als afbeelding onder de kop ticket ONLINE hebt staan??? Naar mijn weten zijn dat 2 verschillende verkoop sites haha..

Conclusie: iemand moet het niveau hoog houden op pf he :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:roflol: whehehe 8) *sjugt* Ach ja, bevangen van de hitte, laten we het daar maar op houden ;p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SandroK op vrijdag 27 april 2007 om 19:16:
Haha, ik had het veel leuker gevonden als je er wel serieus op in ging... want ik dacht toch echt dat er 99.999 kaarten beschikbaar waren... en dan ook nog is bij een officieel verkooppunt genaamd: Ticket 2, wat je overigens als afbeelding onder de kop ticket ONLINE hebt staan??? Naar mijn weten zijn dat 2 verschillende verkoop sites haha..

:aai: het goed praten heeft geen zin meer ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SandroK op vrijdag 27 april 2007 om 19:16:

Conclusie: iemand moet het niveau hoog houden op pf he :roflol:

Pff, ik ging er serieus op in.

Ticket 2 is geen officieel verkoopkanaal, dat heb ik hiermee proberen aan te tonen.

Moet ik nu een speciaal mapje aan maken omdat er iemand rond loopt die denkt dat ik voor 6 miljoen euro aan Defqon kaartjes heb gekocht?

Hoeveel kaartjes zijn er volgens jou in omloop? 60.000 die in de eerste etappe zijn verkocht + de honderdduizend die ik in mijn bezit heb? Pff.. Je bent wel grappig.

@moonshine, zoals ik je al beloofd heb, ik ga je helpen om aan een kaart te komen B). (@ SandroK, voor dat je weer gaat janken.. Dat kaartje verkoop ik aan Moonshine zonder winst te maken.)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 april 2007 om 20:01:
(@ SandroK, voor dat je weer gaat janken.. Dat kaartje verkoop ik aan Moonshine zonder winst te maken.)

:lol: :lief: Ga zelf ook aan kaarten komen :D Komt goed! Maar thx :knuffel:
Waarschuw beheerder
(@ SandroK, voor dat je weer gaat janken.. Dat kaartje verkoop ik aan Moonshine zonder winst te maken.)

oooh, niet normaal he die sandrok is echt aan het janken he hahaha ... en natuurlijk probeer ik het goed te praten!! Ik ben ook niet zo intelligent... is toch logisch dat ik NIET begrijp dat er geen 160.000 kaarten in de verkoop gaan..duuh!!! (het woord SARCASME klinkt je niet bekend in de oortjes ofwel?)

ohja en nog even tussendoor ik was vorig jaar ook op defqon aanwezig, zoals je in mijn agenda kan zien ;-) .. en van een korte termijn geheugen is bij mij gelukkig nog geen spraken van, maar maakt niet uit .. ben blij dat jullie me toch even gecorrigeerd hebben :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SandroK op vrijdag 27 april 2007 om 21:21:
(het woord SARCASME klinkt je niet bekend in de oortjes ofwel?)

Sarcasme :/ De eerste post was geen sarcasme maar dat probeer je er nu van te maken ;)

Ik ben Queen in sarcasme, heb het woord uitgevonden O:) dus ga me nou niet vertellen dat dit:

Je bent me net voor... maar idd, dat zijn dus van die mensen die de medepartygangers bestelen en ze dan nog willen afzetten ook door 100-150 euro voor een kaartje te vragen... debielen!!

Sarcasme is ;) Dan heb je absoluut geen idee wat dat woord inhoudt 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat kaartje verkoop ik aan Moonshine zonder winst te maken

dat is niet zo slim beter maak je winst op Aukje (6)

:roflol: hahaha

;p

Waarschuw beheerder
De kaartverkoop:D

Verkoop vrijgekomen kaarten Defqon.1

Lees hier verder.

Op 14 april heeft Defqon.1 2007 al z'n kaarten verkocht. Aangezien niet alle transacties goed zijn gegaan, sommige kaarten dubbel waren geboekt en anderen niet op tijd betaald, zijn er een aantal kaarten vrijgekomen.

Deze kaarten gaan op zaterdag 5 mei om 10:00 uur weer in de verkoop, via TicketOnline.nl. Per persoon kun je maximaal vier kaarten boeken en betaling kan alleen met Credit Card of iDeal.

Alle entreekaarten voor Defqon.1 worden vanaf donderdag 10 mei verzonden. Dit betreft de normale kaarten, als je voor een E-ticket kiest wordt het direct verzonden.

Waarschuw beheerder

Dan zijn toch niet alle kaarten verkocht of ben ik gek!:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 27 april 2007 om 22:01:
dat is niet zo slim beter maak je winst op Aukje (6)

:roflol: hahaha

;p

Ach.. Ze betaald me gewoon €52,- in natura.. Voor deze keer kan ik er mee leven :aai:

Uitspraak van SandroK op vrijdag 27 april 2007 om 21:21:
bla bla bla SARCASME bla bla bla

Leg maar eens uit wat de betekenis is van dat woord.. Niet stiekem opzoeken hè ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 april 2007 om 16:44:
Mja heb nog een mailtje naar ze gestuurd dat dit zo'n bullshit is (alleen dan wat netter)

Maar ze voelen zich te goed erop te reageren!

En wat waren je argumenten als ik vragen mag ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spaanse Vlieg:hyper: op zaterdag 28 april 2007 om 20:20:
wanneer krijg je die kaarten eigenlijk binnen ?

Uitspraak van actief op vrijdag 27 april 2007 om 22:58:
Alle entreekaarten voor Defqon.1 worden vanaf donderdag 10 mei verzonden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pilsem op zaterdag 28 april 2007 om 19:10:
En wat waren je argumenten als ik vragen mag ?

Mijn argumenten was ikzelf.. Had een goed voorbeeld waarom ticketonline wel een negatief effect heeft op de voor verkoop.

Lang verhaal, maar om het verhaal ff kort te houden, kaarten bestelt, betaald enz.. Wat mis gegaan bij ticketonline, geen kaarten, geld wordt terug gestort..

Doe je dat in de winkel, dan als je betaald hebt is de aankoop gewoon van jou!! Dus heeft ticketonline een negatief effect op de voorverkoop :jaja:
Waarschuw beheerder
tjah... maaaaarrr vorig jaar heb ik volgens mij niet zoveel gezeur gezien over ticketonline, toen werden de kaarten ook alleen via i-net verkocht... ze konden zo'n grote opkomst echt niet voorspellen hoor. Wat ik hiermee wil zeggen is dat ze het niet verkeerd hebben aangepakt met ticketonline omdat het al eerder goed was gegaan.

edit: oh ja, bij een ticketbox zijn er ook maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar, ik denk dat je daar minder kans hebt op een kaart, tenzij je echt al voor openingstijd al voor de deur staat...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 april 2007 om 23:18:
ff kort te houden, kaarten bestelt, betaald enz.. Wat mis gegaan bij ticketonline, geen kaarten, geld wordt terug gestort..

wij hebben precies hetzelfde gehad:[
Waarschuw beheerder
tjah... maaaaarrr vorig jaar heb ik volgens mij niet zoveel gezeur gezien over ticketonline, toen werden de kaarten ook alleen via i-net verkocht... ze konden zo'n grote opkomst echt niet voorspellen hoor. Wat ik hiermee wil zeggen is dat ze het niet verkeerd hebben aangepakt met ticketonline omdat het al eerder goed was gegaan.

edit: oh ja, bij een ticketbox zijn er ook maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar, ik denk dat je daar minder kans hebt op een kaart, tenzij je echt al voor openingstijd al voor de deur staat...

Als ticketonline een beetje nadenkt kan je bedenken dat veel mensen kaarten willen hebben voor een evenement. Dit betekend dus dat veel mensen de website op een bepaald moment zullen bezoeken. Dat een website overbelast kan zijn mag dus niet gebeuren...

Daarnaast is het zo dat je bij Ticketbox alles zelf in handen hebt. Bij Ticketonline ben je afhankelijk van derden en heb je dus totaal geen zekerheid!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennis85 op zondag 29 april 2007 om 23:00:
Als ticketonline een beetje nadenkt kan je bedenken dat veel mensen kaarten willen hebben voor een evenement. Dit betekend dus dat veel mensen de website op een bepaald moment zullen bezoeken. Dat een website overbelast kan zijn mag dus niet gebeuren...

*betekenT

Stel dat er 20.000 mensen tegelijk op de site wilden 14 april rond 18.00 uur. En je wil ze allemaal tegelijk te hulp staan... nou volgens mij moet je dan wel zo'n ontzettend grote server hebben van hier tot aan Gunter! Zulke dingen kosten ook klauwen vol met geld...

Uitspraak van Dennis85 op zondag 29 april 2007 om 23:00:
Daarnaast is het zo dat je bij Ticketbox alles zelf in handen hebt. Bij Ticketonline ben je afhankelijk van derden en heb je dus totaal geen zekerheid!

Volgens mij, eigenlijk weet ik het wel zeker, dat als het via ticketbox gaat je ook afhankelijk bent van derden :')
En je totaal geen zekerheid is ook bullshit, als je een deal maakt met hun dan vertrouw je ze met die kaarten, ik denk niet dat ze zomaar met een willekeurige site en mensen een deal gaan maken om hun kaarten verkopen hoor. Die zekerheid is er dus zeker wel, niet 100% dat is het nooit...

De manier van verkopen kan wel beter. Ik denk dat ik een betere manier heb. 40.000 kaarten zijn er, 5000 voor het buitenland. 35.000 voor 'ons' over. Verkoop die op 4 verschillende dagen en tijden. Eerst 10.000.. dan weer 10.000, en weer 10.000 heb je 5000 over + kaarten die vrijgekomen zijn, die verkoop je op dag 4. En als de 10.000 op zijn moeten ze dat gelijk erbij zetten. Goed idee ?
Waarschuw beheerder
ik heb gewoon op om kwart over 12 snachts nog kaarten besteld die dag.. dus vette onzin dat het uitverkocht was
Werkzaam bij Explosive Sounds
Artiest {SHOWLIST artist 32642, 60114}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van FunkieMamaXavi op maandag 30 april 2007 om 10:47:
ik heb gewoon op om kwart over 12 snachts nog kaarten besteld die dag.. dus vette onzin dat het uitverkocht was

joh,dat hebben ze waarschijnlijk alleen maar neergezet om de druk van die server af te nemen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pilsem op maandag 30 april 2007 om 09:49:
5000 voor het buitenland

er gaan er ook zo'n 5000 naar collega's, sponsors, medewerkers, medeorganisatoren, relaties en noem maar op!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pilsem op zondag 29 april 2007 om 09:09:
ze konden zo'n grote opkomst echt niet voorspellen hoor.

Niet?? Raar dan dat de rest van NL dat wel al wist, maar Ticketonline niet ;)
En of ze dat konden voorspellen!

*betekenT

:rot: Studeer je voor leraar NL ofzo? Doe ff :s

Stel dat er 20.000 mensen tegelijk op de site wilden 14 april rond 18.00 uur. En je wil ze allemaal tegelijk te hulp staan... nou volgens mij moet je dan wel zo'n ontzettend grote server hebben van hier tot aan Gunter! Zulke dingen kosten ook klauwen vol met geld...

Dus heeft ticketonline hier WEER een negatief effect op de voorverkoop ;)

Complete onzin wat Q-dance op de site loopt te vertellen.. 20.000 man tegelijk bij allemaal verschillende voor verkoop adressen, zou dan een heel stuk beter verlopen!
Waarschuw beheerder
dat van die server is wel beetje onzin. het zijn allemaal korte scripts die verwerkt worden door de server. een fatsoenlijke server die ze daar zeker zouden moeten hebben zou dat makkelijk aan moeten kunnen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salientje op zondag 29 april 2007 om 19:19:
wij hebben precies hetzelfde gehad

Maaaar het goede nieuws is er we krijgen alsnog kaarten! JOEHOE DEFQON HERE WE COME!!

voor alle mensen waarbij het nog niet is gelukt, ik hoop dat het bij jullie allemaal ook nog gaat lukken:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van I Rule So Fuck You op dinsdag 1 mei 2007 om 14:03:
Maaaar het goede nieuws is er we krijgen alsnog kaarten! JOEHOE DEFQON HERE WE COME!!

Dat goede nieuws is er idd, maar kan er niks aan doen dat ik toch wel heel erg twijfel of ze straks wel in m'n bus liggen en ik dus zaterdag om 10uur, weer start klaar zit voor nog 2 kaartjes.. Heb ik er straks 4, kan ik 2 andere mensen nog blij maken met een kaartje :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van I Rule So Fuck You op dinsdag 1 mei 2007 om 14:03:

voor alle mensen waarbij het nog niet is gelukt, ik hoop dat het bij jullie allemaal ook nog gaat lukken

:cheer: Wij gaan naar DEFQON :cheer:

Waarschuw beheerder
Zoo ik heb ff ticketonline een mailtje gestuurd en alles is goed gegaan :cheer: we krijgen de kaarten een paar weken voor het evenement :cheer:

Heb er zin in :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
A.s Zaterdag 5 mei zal de 2 verkoop plaats vinden om 10 uur sochtends onthou dat je alleen met creditcard of ideal kunt betalen en max 4 kaarten en ander naam en rekingnummer kunt gebruiken suc 6

Waarschuw beheerder
donateur
eens even kijken of ik ergens nog aan een creditcard of pinpas kan komen
Waarschuw beheerder

Zie dit antwoord: 'dat van die server is wel beetje onzin. het zijn allemaal korte scripts die verwerkt worden door de server. een fatsoenlijke server die ze daar zeker zouden moeten hebben zou dat makkelijk aan moeten kunnen.'

Volgens mij, eigenlijk weet ik het wel zeker, dat als het via ticketbox gaat je ook afhankelijk bent van derden :')
En je totaal geen zekerheid is ook bullshit, als je een deal maakt met hun dan vertrouw je ze met die kaarten, ik denk niet dat ze zomaar met een willekeurige site en mensen een deal gaan maken om hun kaarten verkopen hoor. Die zekerheid is er dus zeker wel, niet 100% dat is het nooit...

De manier van verkopen kan wel beter. Ik denk dat ik een betere manier heb. 40.000 kaarten zijn er, 5000 voor het buitenland. 35.000 voor 'ons' over. Verkoop die op 4 verschillende dagen en tijden. Eerst 10.000.. dan weer 10.000, en weer 10.000 heb je 5000 over + kaarten die vrijgekomen zijn, die verkoop je op dag 4. En als de 10.000 op zijn moeten ze dat gelijk erbij zetten. Goed idee ?

Bij Ticketbox kan het zijn dat één van de apparaten niet werkt... Dan ren je 10 meter en haal je je tickets bij de volgende winkel. Je hebt ze gelijk in de hand en je weet dus direct of iets gelukt is.

Bij Ticketonline boek je, betaal je en denk je vervolgens dat alles goed is gegaan... Terwijl je er een dag later achter komt dat door een error je bestelling niet is doorgekomen en je betaling wordt terug gestort.

Dus...
Waarschuw beheerder
donateur
weet iemand hier hoelang het kan duren voordat het geld wat onterecht is afgeboekt terug word gestort??
was 2 weken terug al bij de bank geweest maar die dikke debielen daar konden me vanmiddag pas vertellen dat ik het helemaal niet kon laten stoneren :@ en bij ticketonline is t eerst binnen 3 weken en nu weer 3 tot 6 weken:o godver wel ff ruim 150 euro teveel afgeschreven ben dr net zo chagrijnig van:s :[
donateur
joh,dat hebben ze waarschijnlijk alleen maar neergezet om de druk van die server af te nemen

:yes:
Waarschuw beheerder
et iemand hier hoelang het kan duren voordat het geld wat onterecht is afgeboekt terug word gestort??
was 2 weken terug al bij de bank geweest maar die dikke debielen daar konden me vanmiddag pas vertellen dat ik het helemaal niet kon laten stoneren en bij ticketonline is t eerst binnen 3 weken en nu weer 3 tot 6 weken godver wel ff ruim 150 euro teveel afgeschreven ben dr net zo chagrijnig van

Ze zijn echt goed bezig die Ticketonline... Heb je geen kaarten en ook al geen geld meer om via marktplaats te kopen!:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op woensdag 2 mei 2007 om 18:53:
weet iemand hier hoelang het kan duren voordat het geld wat onterecht is afgeboekt terug word gestort??

huh? hoe kan je nou teveel hebben afgeschreven ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pilsem op donderdag 3 mei 2007 om 15:36:
huh? hoe kan je nou teveel hebben afgeschreven ?

nouh had eerst 4 kaarten besteld die dag.. maar had 3 euro te weinig op me rekening:frusty: en omdat ze mij niet met ckerheid konden zeggen dat t geld er niet snel af zou wordne geschreven heb ik er 3 kaarten van laten maken.. omdat ik toch geen enkel risico wou hebben..
maar die domme meneer van de ticketonline heeft i.p.v die 4 te canselen ze bij die 3 opgezet:s waardoor er n paar dagen later 7 kaarten van me rekening was afgeschreven:o
ik gauw bellen die 3 laten canselen en toch maar voor de 4 gegaan:)
zodoende zit ik nu te wachten op me geld:[
maar t belangrijkste is dat ik die 4 kaarten i.i.g wel cker heb :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:bye:

Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op donderdag 3 mei 2007 om 17:31:
zodoende zit ik nu te wachten op me geld

:vaag: lekker paniekerig bezig geweest meid 8)

wedden dat het pleuris weer wordt :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op donderdag 3 mei 2007 om 17:34:
lekker paniekerig bezig geweest meid

wedden dat het pleuris weer wordt

:lol: ja de defqon stress werd me zowiezo teveel jah!ik moest en zou gewoon kaarten hebben en wou dan ook geen enkel risico lopen dat t mis zou gaan:[

Uitspraak van Tha_RaveBeast op donderdag 3 mei 2007 om 17:34:
wedden dat het pleuris weer wordt

nee hoor :no: het wordt mooi weer:lief: en zo niet dan nog heb ik er zin aan :bounce: dit is en blijf tgewoon het feest van het jaar ook al regent het!!
dus jammer dan!!