Partyflock

Forumonderwerp · 934948
2 volgers · 34807x bekeken

Waarschuw beheerder
personelijk vind ik het een dom programma , maar aan de andere kant heeft het wel wat.
kijk vermaak is het zeker , maar of je relatie er tegen bestand is weet ik niet.
ik hoor veel mensen zeggen, dat hun nooit uit elkaar zouden gaan, maar de warmte, drank, en mooie vrouwen/mannen maken het wel verdomt moeilijk.
denk jij dat jij het aan kan, of wat vind je van programma's die je relatie op de proef stellen.

tevens nog even een testje als je denk dat je de verleiding wel aan kan .

http://www.temptation-island.nl/ukoppels.php

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :@ Kutwijf © :@ op donderdag 10 mei 2007 om 21:20:
Binnenkort hebben we daar een uitstapje van, zie ik hem misschien wel

Spannuuuuuuuuund
Waarschuw beheerder
Ja Rachel is al eens eerder vreemd gegaan.
Hij zelf ook met haar beste vriendin ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :@ Kutwijf © :@ op donderdag 10 mei 2007 om 21:21:
Hij zelf ook met haar beste vriendin

lekkere vriendin heb je dan(Y)

hoe weet je dat:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :@ Kutwijf © :@ op donderdag 10 mei 2007 om 21:21:
Hij zelf ook met haar beste vriendin

hahha lekker stelletje dan!:S
Waarschuw beheerder
ooeeh verder kijken :D haha ben benieuwd...
Waarschuw beheerder
Geloof dat het al meerdere malen gezegt is. En op temptation island site staat het ook bij de biografien dat ze beide al eens vreemd gegaan zijn ;)

Waarschuw beheerder
Vind dit seizoen niet zo boeiend van temptation.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :@ Kutwijf © :@ op donderdag 10 mei 2007 om 21:23:
Geloof dat het al meerdere malen gezegt is. En op temptation island site staat het ook bij de biografien dat ze beide al eens vreemd gegaan zijn

ohw oke :)
Waarschuw beheerder
Heb t gemist wat is er allemaal gebeurd?
Waarschuw beheerder
Ohhh die Takis is echt erg hoor! Zelf even de brave jongen uithangen flikker toch op! Ik zou er niet eens een relatie mee willen laat staan een open relatie hahaha Bianca kan wel beter krijgen als Takis!

Waarschuw beheerder
Die Takis is inderdaad niet helemaal wijs volgens mij... Hij doet echt net alsof hij zo goed bezig is geweest en dit en dat en dat hij alleen maar zo ver is gegaan met aRina (:lol: ) omdat Bianca al hun afspraken heeft verbroken... Wat een loser :loser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
o o o... die gringo en zijn meissie.. :o wel te verwachten zijn reactie.. mja beetje zielig dat die der helemaal liet stikken..

Waarschuw beheerder
Gringo is ook een loser... Hij zegt maar steeds dat ie ook de kans had om sex te hebben, maar dat niet heeft gedaan blabla... Niemand wilde daar sex met hem, daarom is het niet gebeurd :loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! (6) * N. * (6)™ ! op donderdag 10 mei 2007 om 21:44:
o o o... die gringo en zijn meissie.. wel te verwachten zijn reactie.. mja beetje zielig dat die der helemaal liet stikken..

echt totaal niet vind ik. Na wat hij net allemaal gezegd heeft heb ik wel veel meer respect voor hem gekregen want hij heeft gewoon helemaal gelijk(Y)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 21:33:
Die Takis is inderdaad niet helemaal wijs volgens mij... Hij doet echt net alsof hij zo goed bezig is geweest en dit en dat en dat hij alleen maar zo ver is gegaan met aRina ( ) omdat Bianca al hun afspraken heeft verbroken... Wat een loser laatste aanpassing 10 mei 2007 21:45

:jaja: eens! en ons brave fredje blijkt toch zo braaf niet te zijn :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! (6) * N. * (6)™ ! op donderdag 10 mei 2007 om 21:44:
o o o... die gringo en zijn meissie.. wel te verwachten zijn reactie.. mja beetje zielig dat die der helemaal liet stikken..

ja inderdaad dat vind ik ook, hij had haar op zn minst even kunnen vastpakken :S Nee, meteen naar Elynn willen haha die toch niks van hem wilt :looser: das pas stom!

Rachel en Laurent die nog meer hebben gedaan? Stelletje aso's :P hahaha, ben wel benieuwd of Danny en zij nog samen zijn, zal wel niet dan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 21:46:
Gringo is ook een loser... Hij zegt maar steeds dat ie ook de kans had om sex te hebben, maar dat niet heeft gedaan blabla... Niemand wilde daar sex met hem, daarom is het niet gebeurd

whahahahahhaha :roflol:
Waarschuw beheerder
Gringo is ook een loser... Hij zegt maar steeds dat ie ook de kans had om sex te hebben, maar dat niet heeft gedaan blabla... Niemand wilde daar sex met hem, daarom is het niet gebeurd

dat weet je niet he...die elynn kan ook andere redenen hebben gehad het daar niet met hem te doen. Ze zij toch ook: om sex te hebben moet je met twee zijn? Er hangen daar overal camra's dus heel Nl en belgie genieten mee als je daar lekker ligt te ketsen:P

Waarschuw beheerder
Die Gringo is echt niet wijs hoor! Die denkt echt dat Elynn met hem verder wil! Dat is de enige reden dat hij Ciska nu laat zitten!!!

En dan komt hij er straks achter dat Elynn hem niet moet en dan heeft Ciska zo'n plaat voor haar kop dat ze met hem gaat trouwen! :vaag:

En die Rachel, ik kan er niet over uit...wat een gemene trol zeg! Arme Denny!!!

Waarschuw beheerder

Ja inderdaad! :lol: Hij had het al eerder gedaan dan Ciska áls hij de kans had gekregen! :loser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gringo is gewoon een stakker.. in en in verrot!

Biance verdiend inderdaad beter dan die :loser: als een Takis.. Wat een schijnheil!

En zo perfect is het stelletje dus toch niet.. Frederick toch vreemdgegaan..:/

Waarschuw beheerder
dat weet je niet he...die elynn kan ook andere redenen hebben gehad het daar niet met hem te doen. Ze zij toch ook: om sex te hebben moet je met twee zijn? Er hangen daar overal camra's dus heel Nl en belgie genieten mee als je daar lekker ligt te ketsen:P

Precies zoals ik zeg dus : niemand wilde daar sex met hem hebben, daarom is het niet gebeurd......

En zo perfect is het stelletje dus toch niet.. Frederick toch vreemdgegaan..:/

Beetje jammer inderdaad dat Frederiek zijn troost, zoals hij zelf zegt in het voorfilmpje, ergens anders heeft gezocht... welke troost eigenlijk :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Is Frederik vreemdgegaan? Wanneer dan?
Vond die 2 ontzettend lief samen :)

Rachel en Danny: stom dat Danny er toch intrapt.. Zonder haar praatte hij heel wijs, en nu? :nee: Ze heeft echt wel meer gedaan dan alleen zoenen, dat zag je ook op de beelden..

Bianca en Takis: jammer dat Bianca zo stom is begonnen, nog meer jammer dat Takis dat ziet als een vrijkaartje om ook nog met Amina naar bed te gaan en dat biecht-ie niet eens op :S Allebei fout dus..

Ciska en Gringo: was te verwachten dat het gesprek zo zou gaan, Ciska is gewoon fout geweest, maar Gringo net zo goed! (en dan vooral vóór Temptation Island, maar goed..) Wel heeeel dom van hem dat-ie meteen naar Elynn vliegt :/

Ben benieuwd naar volgende week :D
En dan is het helaas afgelopen :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 21:56:
Beetje jammer inderdaad dat Frederiek zijn troost, zoals hij zelf zegt in het voorfilmpje, ergens anders heeft gezocht... welke troost eigenlijk

nou idd dat vroeg ik me ook al af..vond het best een leuk stel !
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Annelies(L) op donderdag 10 mei 2007 om 22:01:
Is Frederik vreemdgegaan? Wanneer dan?
Vond die 2 ontzettend lief samen

zag je in het voor stukje voor de volgende aflevering van hoe nu verder toen ze thuis waren...

Rachel en Danny: stom dat Danny er toch intrapt.. Zonder haar praatte hij heel wijs, en nu? Ze heeft echt wel meer gedaan dan alleen zoenen, dat zag je ook op de beelden..

zag je ook in het voor stukje want dan zit ze weer met de andere gast en zegt ze dat hun de enige zijn geweest wie het gelukt is om de camera te ontwijken...naja weet je al genoeg !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hij zegt maar steeds dat ie ook de kans had om sex te hebben, maar dat niet heeft gedaan blabla... Niemand wilde daar sex met hem, daarom is het niet gebeurd

hahaha
ja idd
hij wilde te graag
daarom gebeurde er niks
en nu zit Elynn weer met hem opegscheept in de laatste nacht :D

helaas weer voorbij
benieuwd wat er nu met fredje en veronique verder gebeurd
zag er niet goed uit :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op donderdag 10 mei 2007 om 22:03:
zag je in het voor stukje voor de volgende aflevering van hoe nu verder toen ze thuis waren...

Dat heb ik maar half meegekregen, dan ben ik nog meer benieuwd :9

Uitspraak van Terror :[ op donderdag 10 mei 2007 om 22:03:
zag je ook in het voor stukje want dan zit ze weer met de andere gast en zegt ze dat hun de enige zijn geweest wie het gelukt is om de camera te ontwijken...naja weet je al genoeg !

Ja, je zag ook al met de dreamdate dat de camera door die raamluiken heen filmde en toen zag je de dekens 'bewegen' haha :P
Stom wijf dat het ook is, waarom biecht ze dat dan niet op? En wel Danny helemaal ondervragen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :@ Kutwijf © :@ op donderdag 10 mei 2007 om 21:07:
Stoort dat bij jullie ook zo telkens??

word er gek van!
maar ben blijkbaar nie de enige hier in de buurt
vast een storing ofzo in de kabel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :yes: ramona :yes: loves the dj op donderdag 10 mei 2007 om 22:11:
fred en veronique zijn al getrouwd toch

nee joh in augustus pas

hier gelukkig geen storing.... :D

Vond Danny in de aflevering van vandaag wel wat weghebben van Wesley Sneijder op sommige momenten dat zijn gezicht in beeld was...
die wangen/ogen...
Miss Dynamite? ook opgevallen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
maja misschien was de liefde sterk genoeg om te vergeven ?!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van OUWEGEK WAUZITEIT MTF [M.O.T.P.C.] op donderdag 10 mei 2007 om 22:28:
ja dat had ik gehoord
maar moet het eerst zelf zien
de beelden lieten zien dat het niet goed ging

joh gringo en ciska kunnen na deze aflevering allebei toch geen ander meer krijgen!:P dus waarschijnlijk gaan die 2 wel trouwen hoor;)
Waarschuw beheerder
... btje jammer dat Veronica hier enorm stoorde :[
ga het maandag gewoon nog een keer kijken :D

sja, veel wat hier is gezegd sluit ik me bij aan ... en sorry hoor, wat is die Takis arrogant ... bleeegh!!
donateur
Uitspraak van nel.nl op donderdag 10 mei 2007 om 22:32:
joh gringo en ciska kunnen na deze aflevering allebei toch geen ander meer krijgen! dus waarschijnlijk gaan die 2 wel trouwen hoor

:lol:

ik vind die gringo echt wel aantrekkelijk hoor :$
sorry.. hij is volgenss mij echt romantisch :yes:
donateur
Uitspraak van :yes: ramona :yes: loves the dj op donderdag 10 mei 2007 om 22:33:
sorry.. hij is volgenss mij echt romantisch :yes:

ja daar op het eiland vond iedereen alles romantisch en doen ze zo omdat de mogelijkheden er waren
daarom snap ik niet dat iedereen er steeds weer intrapt en zegt dat die of die zo leuk of lief is
alles wordt door het programma geregeld....

Waarschuw beheerder
Wat is die Rachel een vaag wijf zeg, tegenover danny maakt ze van alle muggen olifanten, en wat doet te zelf.. btj met die gast zoenen en waarschijnlijk dus nog meer :X Dan ben je niet egoistisch bezig ofzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Inge :cheer: op donderdag 10 mei 2007 om 22:26:
Vond Danny in de aflevering van vandaag wel wat weghebben van Wesley Sneijder

Cker weten.. Lekker bekkie..!
Waarschuw beheerder
donateur
jammer dat Takis dat ziet als een vrijkaartje om ook nog met Amina naar bed te gaan en dat biecht-ie niet eens op

Nou idd..;)
Vorige week hoorde je hem nog zeggen ...Ik heb zo hekel aan mensen die tegen me liegen.. 8) En hij doet zelf het beste!;)

Bianca vind ik een leuke meid, Danny vind ik echt een lekker jochie ;)

Die Cisca moet is leren zonder die kerel te leven...ze hangt helemaal aan die engert!;) Blech!!:[

Die andere 2 Belgen Fredje en die meiss ...die vond ik wel grappig...;)Maar toen die Gringo met die Mellisa er vandoor ging...baalde hij wel....want voor mij gevoel wou hij ook wel dobbelen met haar ...haaha...sukkels!;)

Dinsdag weer :banana:

;)

Waarschuw beheerder
kom in mijn armen zoetje

nee ik heb geen zin

dat die gast niet ziet dat ze hem eng vind :Lol:

Waarschuw beheerder
poepeke, zoeteke, zoetje, tetten, ik zie u dood graag, libidos

gekke taal weer zeg dat vlaams

Waarschuw beheerder
Valt me toch tegen van Danny zeg. Die muts van hem beschuldigt hem van dingen die nergens over gaan ("je was intiem met andere meiden" :S), maakt hem compleet zwart daar en zoent zelf met iemand anders en NOG wil hij er als koppel uit gaan. :frusty: Jongen, je hebt echt een bord voor je kop. :S

En om over Ciska maar niet te spreken. Die deed wel erg wanhopig. :S "Pak me dan vast, bla bla bla." Doe niet zo hysterisch op t.v....
Waarschuw beheerder
Rachel = Tenenkrommend irritant.

Ik zou echt binnen 1 minuut al gillend bij d'r wegrennen. Alles wat ze doet of zegt irriteert mij.