Partyflock

Forumonderwerp · 934641
1 volger · 31540x bekeken
Betreft: evenement: Trance Energy, zaterdag 3 maart 2007 om 21:00
Waarschuw beheerder
Vertel vertel.....:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daantje^^ op woensdag 7 maart 2007 om 13:41:
ik jat niet ik leen alleen

Heet jij Gup?! :p

Trouwens, volgens mij is die verdoving bij jou nog steeds niet uitgewerkt Daan

:lol:
Artiest {SHOWLIST artist 20568, 35871}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 7 maart 2007 om 13:34:
Maar goed, da's mijn mening he :P Ik twijfel niet zo heel erg aan mijn kennis ver House en in 't bijzonder Trance, dat jij dat wel doet is jouw goed recht.

Ik bekijk het ook vanuit een organisatorisch perspectief soms :). Ik twijfel niet eens zo zeer aan je kennis maar de manier waarop je het vertelt, daar krijg ik geen warm gevoel van... laat ik het zo maar zeggen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Beat op woensdag 7 maart 2007 om 13:44:
Die zijn bijelkaar niet zo groot als house in nederland hoor...

Bij house heb je de "modepopjes" en hardcore de "lonsdale jongeren".

Wat echt groter is is niet duidelijk, je hebt zoveel va die seizoens-die-hards..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op woensdag 7 maart 2007 om 13:46:
Trouwens, volgens mij is die verdoving bij jou nog steeds niet uitgewerkt Daan

Klopt ja :d

Iemamd heeft met Mdma zitten fukken in myn Cola :lol:
Was heel T-E flink de weg kwijt :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 7 maart 2007 om 13:37:
HS en is voglens mij idd wel wat groter dan club, club is alelen meer toegankelijk, HS en HC hebben toch te maken met te veel vooroordelen.

House, wat mij betreft van deephouse tot aan club/groove. Absoluut de grootste stroming in Nederland. Dit is ten eerste aan de grote hoeveelheid bezoekers te zien op betreffende feesten. Ten tweede zal je het meest house horen als je willekeurige "tenten" binnenloopt in nederland.

PF natuurlijk totaaaaaaaaaaal geen reeel beeld met betrekking op house in Nederland.. laat dat heel duidelijk zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ENROC op woensdag 7 maart 2007 om 13:47:
Uitspraak van Thijs1984 op woensdag 7 maart 2007 om 13:37:
agressief zijn

Uitspraak van Thijs1984 op woensdag 7 maart 2007 om 13:37:
Sensation black

Slecht voorbeeld

:lol:

Nee maar over het algemeen is de sfeer op hs feesten erg gemoedelijk, vegelijkbaar met TE.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Beat op woensdag 7 maart 2007 om 13:52:
Dit is ten eerste aan de grote hoeveelheid bezoekers te zien op betreffende feesten. Ten tweede zal je het meest house horen als je willekeurige "tenten" binnenloopt in nederland

Alle feesten worden hier op pf vermeld, ik denk dat als je allee feesten in NL naast elkaar legt (ongeacht de bezoekers van PF) en dan het aantal bezoekers naast elkaar legt dan denk ik dat HS en HC samen zowiezo veel groter zijn als de clubfeesten (wel eens 20 clubfeesten per jaar gezien met +30.000 bezoekers??) maar dat heeft ook te maken met het feit dat je club op iedere willekeurige hoek aan kan treffen en HS en HC niet altijd (maar wel steeds vaker) en daarbij schaar ik jump ook wel zo onder de hand in die hoek, dat is op dit moment de groeisector. Club heeft die groei al gehad.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 7 maart 2007 om 13:52:
Nee maar over het algemeen is de sfeer op hs feesten erg gemoedelijk, vegelijkbaar met TE.

Klopt.

Uitspraak van Beat op woensdag 7 maart 2007 om 13:47:
de manier waarop je het vertelt, daar krijg ik geen warm gevoel van... laat ik het zo maar zeggen

Ik wel, pis soms in m'n broek van het lachen, ook een warm gevoel..

Dit zijn van die eindeloze discussies.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daantje^^ op woensdag 7 maart 2007 om 13:45:
ik wille teeeeeeerug

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 7 maart 2007 om 13:30:
Ik krijg gewoon altijd omhoogstaande nekharen van die fuckdiscussie altijd. Ik zou 't liefst zien dat iedereen gewoon lekker genoot ipv andermans dingen af te zeiken. Ik vind juist die hippiegedachte achter House heel mooi en ja, soms wil ik misschien te graag iets zien dat helemaal niet bestaat. want zo openminded is House helaas niet. Hokjes hier hokjes daar, en zodra 't dan over iets gaat dat kut is dan is 't gelijk voor homo's

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ENROC op woensdag 7 maart 2007 om 13:55:
Dit zijn van die eindeloze discussies

:jaja: pcies :d

je raakt er maar niet over uirgepraat.
luek om te lezen altyd :d
maar meng me er niet zo meer in
b)
Waarschuw beheerder
Markus Schulzzzz :lief:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van cindy1984 op woensdag 7 maart 2007 om 13:02:
3 DUIM en PINK zyn geen vingers

Toch kun je met een duim wel vingeren (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beat op woensdag 7 maart 2007 om 13:15:
Jean heeft hier in Nederland toch heel wat meer betekend in de tijd dan die zogenaamd opkomende trance in Belgie die je aankaart

Jij komkt duidelijk niet uit het Zuiden des lands!

In Zeeland, Brabant en Limburg zijn de belgische Trance/Hardtrance en Jump al jaaaaaaaren van zeer grote invloed geweest! Zowel op het uitgaanspubliek als producers uit deze streken...

Bovendien zijn de Belgische Trance producers ook veel toonaangevender (internationaal) geweest altijd, alsdat je op het eerste gezicht zou zeggen.. Komt misschien vooral omdat ze Internationaal als DJ nooit zo super bekend zijn geworden, maar producers als MIKE, Airwave, Minimalsitix, Gert en zelfs de hitjesmachines regi penxten, ian van dahl etc zijn in het zuiden des lands altijd veel groter gewest als Jean en consorten... Dat is tenminste mijn ervaring!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 7 maart 2007 om 13:55:
(wel eens 20 clubfeesten per jaar gezien met +30.000 bezoekers??)

Nee, maar die feesten maken niet goed wat er elk weekend in de betere clubs in NL is aan bezoekers.

Uitspraak van ENROC op woensdag 7 maart 2007 om 13:55:
Dit zijn van die eindeloze discussies.

Misschien wel ja, maar ik vind het altijd wel ok :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beat op woensdag 7 maart 2007 om 13:44:
Die zijn bijelkaar niet zo groot als house in nederland hoor... Dit slaat echt alles ! Het klopt gewoon niet wat je zegt.

Grapjas, je bent zeker nog nooit onder de rivieren geweest?

alleen in de Randstad is House misschien het grootste, en dan ook nog alleen in de grote steden..
BeuQen is echte dorpsmuziek (helaas)

EDIT: ik zou wel willen dat het zo was! Maar HS en HC zijn voor het gemiddelde volk toch de echte stijlen.. als je van House houdt ben je in de boerendorpen al gauw een homo..
Helaas zijn de meeste mensen zo kortzichtig
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 14:22:
Bovendien zijn de Belgische Trance producers ook veel toonaangevender (internationaal) geweest altijd, alsdat je op het eerste gezicht zou zeggen.. Komt misschien vooral omdat ze Internationaal als DJ nooit zo super bekend zijn geworden, maar producers als MIKE, Airwave, Minimalsitix, Gert en zelfs de hitjesmachines regi penxten, ian van dahl etc zijn in het zuiden des lands altijd veel groter gewest als Jean en consorten... Dat is tenminste mijn ervaring!

Dit ben ik redelijk met je eens ja. Toch de "scene" an sich is er nooit beter geweest is mijn idee.

Waarom je het over Jump hebt weet ik niet want daar had ik het niet over :P.

Airwave :respect: ! Heb die kerel een keer voor een feest geboekt, wat een gekkenhuis was dat, heel vet. Zijn nieuwe Planisphere CD is ook weer heel sterk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 14:22:
maar producers als MIKE, Airwave, Minimalsitix, Gert en zelfs de hitjesmachines regi penxten, ian van dahl etc zijn in het zuiden des lands altijd veel groter gewest als Jean en consorten... Dat is tenminste mijn ervaring!

Geld voor mij ook...ging vroegah ook altijd naar Highstreet, Illusion, BBC etc. Totdat ik de Matrixx ontdekte :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 14:24:
Grapjas, je bent zeker nog nooit onder de rivieren geweest?

Onder andere 5jaar studie onder de rivieren en veel vrienden daar :). Maar je punt is duidelijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daantje^^ op woensdag 7 maart 2007 om 14:00:
Cosmig Gate

Joeeeehaaaa

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beat op woensdag 7 maart 2007 om 14:29:
Onder andere 5jaar studie onder de rivieren en veel vrienden daar . Maar je punt is duidelijk

Beetje overdreven gezegd misschien van mij ;)

Maar helaas is het bijna overal in NL nog 'hardere stijlen' wat de klok slaat.. Behalve in de Randstad...

Sinds een jaar of 3 is er langzaam weer verandering aan het komen...en je ziet dat de (electro)house het langzaam aan het overnemen is van de Hardstyle en Hardcore als Mainstream stijl... Ofdat dat goed is voor de stijl waag ik te betwijfelen, maar goed..

wel grappig dat die beleving heel anders is, ligt er puur aan waar je vandaan komt / woont
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
pff wat maken jullie je allemaal druk zeg...

Zet een setje op, zet m schandalig hard, klik pf weg en ga lekker genieten.. :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op woensdag 7 maart 2007 om 14:39:
Zet een setje op, zet m schandalig hard, klik pf weg en ga lekker genieten..

Waar blijven die setjes van zaterdaggggg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ENROC op woensdag 7 maart 2007 om 13:49:
Bij house heb je de "modepopjes" en hardcore de "lonsdale jongeren".

moet zeggen dat de sfeer niet echt anders is hoor!! heb op trance energie ook 2 opstootjes gezien en bij hardstyle/hardcore zie ik er ook bijna geen maar jah de meeste mensen op hardcore feesten zien er wat vreemd uit ;p maarjah iedereen heeft toch het zelfde doel om daar zich lekker te vermake en de sfeer zijn bij beide genres prima maarjah... (vaak zie je mensen wat boos kijken steek je een duim omhoog is het ineens je grote vriend gheghe :P)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 14:40:
Waar blijven die setjes van zaterdaggggg

Ik teer nog ff op oud spul.. Had nog nix van Markus Schulz gehoord, dus ik heb nog wel wat sets in te halen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RAY990 op zondag 4 maart 2007 om 06:07:
Vertel vertel.....

Super gaaaf!! Maar jou niet gezien! :o Dat is de eerste keer 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Caspèr du Rouge op woensdag 7 maart 2007 om 14:41:
moet zeggen dat de sfeer niet echt anders is hoor!! heb op trance energie ook 2 opstootjes gezien en bij hardstyle/hardcore zie ik er ook bijna geen maar jah de meeste mensen op hardcore feesten zien er wat vreemd uit maarjah iedereen heeft toch het zelfde doel om daar zich lekker te vermake en de sfeer zijn bij beide genres prima maarjah... (vaak zie je mensen wat boos kijken steek je een duim omhoog is het ineens je grote vriend gheghe )

Op T.E. zeiden mensen netje sorry (ik ook) als je perongeluk tegen ze aan liep. Doe je dat op straat krijgt je gelijk een ram voor je bek, lol.
Vaag heh? Waardoor zouden ze zo vriendelijk zijn....? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van blauwvinger op woensdag 7 maart 2007 om 15:25:
Op T.E. zeiden mensen netje sorry (ik ook) als je perongeluk tegen ze aan liep. Doe je dat op straat krijgt je gelijk een ram voor je bek, lol.
Vaag heh? Waardoor zouden ze zo vriendelijk zijn....?

gheghe idd :yes: wordt zelf ook altijd heel lief op z'n feest :$ gheghe :) maaruh wel lekker vaag trouwens hadden echt vette visuele effecten op TE ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van blauwvinger op woensdag 7 maart 2007 om 15:25:
Uitspraak van Oo Hardcore oO op woensdag 7 maart 2007 om 14:41:
moet zeggen dat de sfeer niet echt anders is hoor!! heb op trance energie ook 2 opstootjes gezien en bij hardstyle/hardcore zie ik er ook bijna geen maar jah de meeste mensen op hardcore feesten zien er wat vreemd uit maarjah iedereen heeft toch het zelfde doel om daar zich lekker te vermake en de sfeer zijn bij beide genres prima maarjah... (vaak zie je mensen wat boos kijken steek je een duim omhoog is het ineens je grote vriend gheghe )

Nou ga vrij regelmatig naar hardcore feestjes maar de
sfeer vind ik daar bij lange na niet hetzelfde als op trance energy.. sfeer was op TE echt super :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van erik-m op woensdag 7 maart 2007 om 15:32:
Wat is precies het verneukte eraan? klinkt behoorlijk als het origineel toch?

ja dat wel maar de ovegang naar het volgende nummer :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M.arlon (F) op woensdag 7 maart 2007 om 15:33:
Nou ga vrij regelmatig naar hardcore feestjes maar de
sfeer vind ik daar bij lange na niet hetzelfde als op trance energy.. sfeer was op TE echt super

ik hoor van veel mensen dat ze de sfeer idd minder tof vinden op hardcore feesten maarjah op een of andere manier heb ik altijd super veel relaxe gesprekke met mensen zonder dat ik ze ken en altijd wel aardig en tof maar op TE vond ik dat iets minder (het kletsen) maar sfeer was wel tof en relax
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Caspèr du Rouge op woensdag 7 maart 2007 om 15:29:
echt vette visuele effecten op TE

Je bedoelt dat hek midden op de dansvloer? :roflol:
Waarschuw beheerder
staan tafels :P gheghe ligstoelen :P en lasers die in golfbeweging zich verspreide :P lichten die mooi in elkaar over vloeien :$ klein beetje foutje gemaakt :$ gheghe maar was wel mooi eik :P trouwens die teslacoil he heeft iemand die ook gezien dat bliksem ding achter de hardstage? heeft daar iemand een mooi filmpje van?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmuz op woensdag 7 maart 2007 om 15:49:
Je bedoelt dat hek midden op de dansvloer?

Volgens mij heb jij dingen gezien die er niet waren :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Caspèr du Rouge op woensdag 7 maart 2007 om 15:53:
gheghe ligstoelen

Daar ben je toch niet op gaan liggen hé? :P

Uitspraak van Caspèr du Rouge op woensdag 7 maart 2007 om 15:53:
heeft iemand die ook gezien dat bliksem ding achter de hardstage?

Helemaal niet gezien :nee: Stom.. ik zie die lasers nu ook zo mooi op filmpjes. Daar is het me nooit zo goed opgevallen.. :(
Mooi trouwens als je al die handen omhoog ziet, en mensen die klappen (L) *kippenvellll*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmuz op woensdag 7 maart 2007 om 15:55:
Helemaal niet gezien

kweet zeker dat het er was foto's wel van gezien maar nog geen filmpjes echt mega vet :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmuz op woensdag 7 maart 2007 om 15:55:
Daar ben je toch niet op gaan liggen hé?

heb het wel geprobeerd bleek het gewoon een stuk been te zijn :S maarjah toch lastig hoor als er ineens tijdens het lopen tussen jou en je maat een hek opdoemt :P gheghe :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Caspèr du Rouge op woensdag 7 maart 2007 om 15:57:
kweet zeker dat het er was foto's wel van gezien maar nog geen filmpjes echt mega vet

Je hallucineerde gewoon ;) Grapje, heb 't ook wel gezien op foto's idd! Zag er netjes uit!! (Y) :jaja:

heb het wel geprobeerd bleek het gewoon een stuk been te zijn

HAHAHA :roflol: Vond het been het niet erg dat je erop ging liggen? :P

maarjah toch lastig hoor als er ineens tijdens het lopen tussen jou en je maat een hek opdoemt

Stond verbaasder te kijken toen 't ineens weg was.. :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmuz op woensdag 7 maart 2007 om 16:00:
Stond verbaasder te kijken toen 't ineens weg was..

gheghe :P
Uitspraak van Kimmuz op woensdag 7 maart 2007 om 16:00:
HAHAHA Vond het been het niet erg dat je erop ging liggen?

kon me net corrigeren :P
Hoewel ik wel een keertje de lollie van mijn vriendin wilde pakken (het stokje wat uit haar mond stak) en ze keek me toch raar aan waarom ik zo voor haar gezicht een grijpende beweging maakte;)
Waarschuw beheerder
sorry we dwalen ff af :P maaruh jah TE was wel een geslaagd feestje maar denk niet dat ik er nog snel naar toe zal gaan toch niet helemaal mijn muziek en jah voor een keer is het leuk maarjah wie weet als er een goa stage bij gaat komen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Caspèr du Rouge op woensdag 7 maart 2007 om 16:06:
TE was wel een geslaagd feestje maar denk niet dat ik er nog snel naar toe zal gaan

Hmm ik wil denk ik nu toch wel wat vaker naar een Trance feest. Vind trance aan 't begin van de avond van bijv. hardstyle feesten nooit zo geweldig. Dan wil ik harde muziek. Maar op TE was het niet te vergelijken, very good :kwijl:
laatste aanpassing