| Betreft: | evenement: Trance Energy, zaterdag 3 maart 2007 om 21:00 |
Maar goed, da's mijn mening heIk twijfel niet zo heel erg aan mijn kennis ver House en in 't bijzonder Trance, dat jij dat wel doet is jouw goed recht.
HS en is voglens mij idd wel wat groter dan club, club is alelen meer toegankelijk, HS en HC hebben toch te maken met te veel vooroordelen.
Uitspraak van Thijs1984 op woensdag 7 maart 2007 om 13:37:
agressief zijn
Uitspraak van Thijs1984 op woensdag 7 maart 2007 om 13:37:
Sensation black
Slecht voorbeeld
Dit is ten eerste aan de grote hoeveelheid bezoekers te zien op betreffende feesten. Ten tweede zal je het meest house horen als je willekeurige "tenten" binnenloopt in nederland
Nee maar over het algemeen is de sfeer op hs feesten erg gemoedelijk, vegelijkbaar met TE.
de manier waarop je het vertelt, daar krijg ik geen warm gevoel van... laat ik het zo maar zeggen
Ik krijg gewoon altijd omhoogstaande nekharen van die fuckdiscussie altijd. Ik zou 't liefst zien dat iedereen gewoon lekker genoot ipv andermans dingen af te zeiken. Ik vind juist die hippiegedachte achter House heel mooi en ja, soms wil ik misschien te graag iets zien dat helemaal niet bestaat. want zo openminded is House helaas niet. Hokjes hier hokjes daar, en zodra 't dan over iets gaat dat kut is dan is 't gelijk voor homo's
Jean heeft hier in Nederland toch heel wat meer betekend in de tijd dan die zogenaamd opkomende trance in Belgie die je aankaart
(wel eens 20 clubfeesten per jaar gezien met +30.000 bezoekers??)
Dit zijn van die eindeloze discussies.
Die zijn bijelkaar niet zo groot als house in nederland hoor... Dit slaat echt alles ! Het klopt gewoon niet wat je zegt.
Bovendien zijn de Belgische Trance producers ook veel toonaangevender (internationaal) geweest altijd, alsdat je op het eerste gezicht zou zeggen.. Komt misschien vooral omdat ze Internationaal als DJ nooit zo super bekend zijn geworden, maar producers als MIKE, Airwave, Minimalsitix, Gert en zelfs de hitjesmachines regi penxten, ian van dahl etc zijn in het zuiden des lands altijd veel groter gewest als Jean en consorten... Dat is tenminste mijn ervaring!
maar producers als MIKE, Airwave, Minimalsitix, Gert en zelfs de hitjesmachines regi penxten, ian van dahl etc zijn in het zuiden des lands altijd veel groter gewest als Jean en consorten... Dat is tenminste mijn ervaring!
Onder andere 5jaar studie onder de rivieren en veel vrienden daar . Maar je punt is duidelijk
Zet een setje op, zet m schandalig hard, klik pf weg en ga lekker genieten..
Bij house heb je de "modepopjes" en hardcore de "lonsdale jongeren".
moet zeggen dat de sfeer niet echt anders is hoor!! heb op trance energie ook 2 opstootjes gezien en bij hardstyle/hardcore zie ik er ook bijna geen maar jah de meeste mensen op hardcore feesten zien er wat vreemd uit maarjah iedereen heeft toch het zelfde doel om daar zich lekker te vermake en de sfeer zijn bij beide genres prima maarjah... (vaak zie je mensen wat boos kijken steek je een duim omhoog is het ineens je grote vriend gheghe )
Op T.E. zeiden mensen netje sorry (ik ook) als je perongeluk tegen ze aan liep. Doe je dat op straat krijgt je gelijk een ram voor je bek, lol.
Vaag heh? Waardoor zouden ze zo vriendelijk zijn....?
hoe vernuek je Push universal Nation
nou zo dus
http://www.youtube.com/watch?v=TswrBDttbCw&mode=related&search
Uitspraak van Oo Hardcore oO op woensdag 7 maart 2007 om 14:41:
moet zeggen dat de sfeer niet echt anders is hoor!! heb op trance energie ook 2 opstootjes gezien en bij hardstyle/hardcore zie ik er ook bijna geen maar jah de meeste mensen op hardcore feesten zien er wat vreemd uit maarjah iedereen heeft toch het zelfde doel om daar zich lekker te vermake en de sfeer zijn bij beide genres prima maarjah... (vaak zie je mensen wat boos kijken steek je een duim omhoog is het ineens je grote vriend gheghe )
Nou ga vrij regelmatig naar hardcore feestjes maar de
sfeer vind ik daar bij lange na niet hetzelfde als op trance energy.. sfeer was op TE echt super
echt vette visuele effecten op TE
gheghe ligstoelen
heeft iemand die ook gezien dat bliksem ding achter de hardstage?
Volgens mij heb jij dingen gezien die er niet waren
uhm volgens mij bedoele we dat idd
Duh, ik bevestigde het alleen ff!
kweet zeker dat het er was foto's wel van gezien maar nog geen filmpjes echt mega vet
heb het wel geprobeerd bleek het gewoon een stuk been te zijn
maarjah toch lastig hoor als er ineens tijdens het lopen tussen jou en je maat een hek opdoemt
Stond verbaasder te kijken toen 't ineens weg was..
HAHAHA Vond het been het niet erg dat je erop ging liggen?
TE was wel een geslaagd feestje maar denk niet dat ik er nog snel naar toe zal gaan