Verder zijn de deuntjes van Jean (alsin: house) nogsteeds de grootste stroming in NL.

Ja laten we vooral Hardcore en Hardstyle gewoon effe helemaal vergeten.
Zelfde als zo'n man zegt:"trance is voor homo's". Dan zeg ik ook, is goed kerel . Wat boeit het dus? Niks, maar een mening geven moet kunnen.
Dat vind ik net zo dom, zo mogelijk nog dommer. a. wat is er mis met homo's en b. een mening poneer je niet als een stelling. Niks mis met je mening geven maar we slaan er wel erg in door in NL. What happened to god ol' fashioned 'smaken verschillen'?
Trance vierde hoogtij toen wij hier in NL nog op Jean zijn deuntjes dansten? Ik betwijfel het... Trance is daar misschien iets eerder begonnen maar het is nooit beter gaan lopen dan hier in NL.
Op dat moment vierde Trance daar hoogtij ja en was 't een stuk populairder dan Trance in NL. Dat zegt toch verder niets over hoe 't daarna hier gelopen is?
(Dat ik gruwel van Jean is een ander vehaal maargoed )
Da's jouw mening. Ik vind 't niet van belang neer te gaan poten wat ik van Jean vind. Als anderen 't naar zijn zin hebben op zijn muziek vind ik dat geweldig. Hoe meer mensen 't naar hun zin hebebn hoe beter, of ze nu naar Jump, Trance of terrorspeedgabberweetikhetwatcore luisteren. Het een is niet beter dan 't andere, het is allemaal muziek. Dat is 't 'm nou juist, al die elektronische stijlen komen utieindelijk ook allemaal van 't zelfde af hoor. En dat komt ook weer ergens vandaan. Muziek is universeel en dat maakt ook dat 't ene niet beter is dan 't andere.
@ WackieJacky: prima dat je nog even denkt een wijze les te lezen. Maar helaas, volgens mij had ik een x aantal posts terug gezet dat ik een beetje geirriteerd bezig was.
Hoezo zou ik 'wijs' willen zijn? Daar heb ik zo'n reply echt niet voor nodig hoor

En excuses, ik reageerde op je eerste post, heb niet de hele discussie daarna gelezen. Ik heb ook wel eens een kutdag maar ik ga dan dus niet andere dingen lopen af te zeiken. Kan niet ruiken dat jij zo wel in elkaar steekt.
Anyway, je bent jarig geloof ik?

Nou fijne b-day, geniet ervan!

Was echt niet m'n bedoeling je af te zeiken ofzo hoor
Ik krijg gewoon altijd omhoogstaande nekharen van die fuckdiscussie altijd. Ik zou 't liefst zien dat iedereen gewoon lekker genoot ipv andermans dingen af te zeiken. Ik vind juist die hippiegedachte achter House heel mooi en ja, soms wil ik misschien te graag iets zien dat helemaal niet bestaat. want zo openminded is House helaas niet.

Hokjes hier hokjes daar, en zodra 't dan over iets gaat dat kut is dan is 't gelijk voor homo's
Never mind idd, ik sta volgende keer gewoon weer vooraan met mn oogjes dicht, Hardstyle, Jump, trance, kan 't mij nu schelen, als ik maar geniet