| Betreft: | evenement: Trance Energy, zaterdag 3 maart 2007 om 21:00 |
HE! Zijn jullie DOOF ofzo?KAPPEN nou!
![]()
Eindconclusie: Geweldig feest maar VEEL te fokking gropot man, zie nou wat je gewoon allemaal mist voor lekkers op zo'n avond!
Ben ook anti-hokjes, maar het moet wel serieus blijven .
Ik vond het gewoon niet passen in het verloop van de nacht: laten we daar het ophouden .
Oja, ik HAD dus mn tomatensoep nog op 't vuur staan. Daar gaat verdomme mn eten
Op pagina 8: https://partyflock.nl/topic/934641/PAGE/8
heeft walfie een paar filmpjes geupload.. ik zoek de titel van het 2de filmpje van Markus Schulz laatste aanpassing 6 maart 2007 19:56
Gobstice!
Oh nee want het is Jump en we kijken niet verder dan ons eigen hokje
als het goed is draaiden
Yesss heb eindelijk een frozen flame filmpje gevonden omg krijg gewoon weer kippenvel
jezus, die is nóg slechter dan 't origineel..
Jullie alle 3 hebben iets gemeen:
1. geen verstand van muziek: dat is kazig en simpele beats waarderen.
2.
Ik ga maar eens mn bed in en hopelijk ben ik dan morgen echt effe van mn TE-wolk af
Jullie alle 3 hebben iets gemeen:
1. geen verstand van muziek: dat is kazig en simpele beats waarderen.
Begin jij nu ook al? 3x ofzo op de ID&T site, dat valt toch wel mee? Stonden meerdere fotografen en ik stond toen net helemaal vooraan
Dus omdat ik iets vet vind wat jij niet leuk vond afgelopen zaterdag heb ik maar geen verstand van muziek en ben ik een loser? Lekker hypocriet..
Maargoed..
gast met deze stylen
heb je toch ook geen verstand van muziek
vind wel dat je nu wel erg kort door de bocht gaat sorry
idd.
Uitspraak van wackiejacky op dinsdag 6 maart 2007 om 16:23:
Begin jij nu ook al? 3x ofzo op de ID&T site, dat valt toch wel mee? Stonden meerdere fotografen en ik stond toen net helemaal vooraan
Als er 30.000 mensen op een feest zijn is het wel heel toevallig dat jij er zovaak op staat he....
Laurens...ben je ongesteld ofzo...?
Gobstice! Ow maaaaaan die is MOOI!
Oja ik was weg
Eindconclusie: Geweldig feest maar VEEL te fokking gropot man, zie nou wat je gewoon allemaal mist voor lekkers op zo'n avond!
Het gaat me niet zo zeer om smaak, iedereen moet leuk vinden wat hij / zij leuk vindt en over smaak valt niet te twisten. Ik wil alleen aangeven dat, voor zover ik weet, JUMP kansloos is. Ik heb nog niet iets gehoord dat een beetje kwaliteit heeft zeg maar Dat je het dan leuk vind, is gewoon jammer
Of misschien wel? Ik vraag me gewoon af hoe je mijn selectie, wat ook gewoon random kan zijn, als betrouwbare informatie kan zien om te zeggen dat ik geen verstand van muziek heb.
Als er 30.000 mensen op een feest zijn is het wel heel toevallig dat jij er zovaak op staat he....
1. Ik was er niet eens bij... gelukkig.
2. Dat is het hem juist, je vind iets vet dat gewoon kansloos is. Dan is toch wel op zijn plaats
Klopt Maar kan er gewoon niet tegen dat er zoooveeeeel goede nummers gedraaid zijn maar dat dan iedereen lyrisch is over een nummer dat kansloos is. Het is gewoon TE makkelijk om zo'n plaat leuk te vinden. Als ik mijn verstand op nul zet, spring ik net zo graag mee op dat nummer Want energie heeft ie wel!!! Maar ja, productie is gewoon... bluegh
Voor een trance achtige remix zeg ik: WAAROMMMM!!! Wie o wie wil op het kazige succes van 'Frozen Flame' teren?
Waarom heb ik altijd pas na een feest zoiets van: Tering, wat was het ongelofelijk vet!
Op het feest zelf geniet ik wel, maar volgens mij wist mijn geheugen alle mindere dingetjes (zoals rugpijn, pijn aan je voeten van het dansen, etc.) en herinner ik het mij als een goddelijk feest.
Jullie zijn niet de enigen die er zo over denken
Markus Schulz
wees blij..
als je deze twee citaten goed bekijkt dan spreek je zelf toch wel een beetje tegen dat jij zelf geen verstand hebt
1.Jammer dan voor je..misschien had je dan wel gesnapt dat het vet was.
2.Jaa vast...dat bepaal jij ook allemaal he.
over smaak valt niet te twisten
vind het een beetje onzin om zo mensen af te vallen
Ikheb liever een filmpje van jou, als je het niet erg vind
Ik heb al eerder gezegd we moeten zaterdag een nieuwe organiseren
Bij mij in de huiskamer kan het wel..Ik stel voor dat 1 iemand voor een laserpen zorgt..ik zorg voor de muziek..wie kan dr biertjes tappe ? En we moeten iemand hebben die de hele avond met de lichtschakelaar knippert! Verder zullen er waxinelichtjes worden ingezet ipv de vuurkanonnen.
Vind ik ook. Maar heb vandaag niet zo mijn dag denk ik... ik wilde naar Gent voor de nieuwe clip van Tiësto en had alles geregeld gebeurt er iets wat ik ong. 2 keer per jaar mee maak: de wekker deed het niet / ik heb hem niet gehoord (Dat laatste kan ik me amper voorstellen omdat ik nooit diep slaap en altijd van geluid om me heen wakker wordt). Dus, dat heb ik moeten missen!!!