Partyflock

Forumonderwerp · 934641
1 volger · 31540x bekeken
Betreft: evenement: Trance Energy, zaterdag 3 maart 2007 om 21:00
Waarschuw beheerder
Vertel vertel.....:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 6 maart 2007 om 19:50:
HE! Zijn jullie DOOF ofzo? :[ KAPPEN nou! :p :(

:aai:
Ik denk, dat je je in 't vervolg maar moet splitsen ;-)

Eindconclusie: Geweldig feest maar VEEL te fokking gropot man, zie nou wat je gewoon allemaal mist voor lekkers op zo'n avond! :(

aahhhhh :knuffel:

(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Gonzo- op dinsdag 6 maart 2007 om 19:42:
Ben ook anti-hokjes, maar het moet wel serieus blijven .

Ik vond het gewoon niet passen in het verloop van de nacht: laten we daar het ophouden .

nouja vind frozen flame nou ook niet echt een jump nummer tenminste niet hoe ze hem op de radio draaien en op TE was ie ook echt niet jump hoor en jah vond het wel lekker first rebirth werd ook gedraait en iedereen stond daar wel lekker los op te gaan... Vind zowiezo een persoon een looser als die een hokjes mens is :looser: niets is zo relax om uitstapjes te maken zelf doe ik het nog wel regelmatig! Snap echt niet dan mensen een muziek style echt helemaal afkraken snap als mensen zeuren als er op een trance feest hardcore wordt gedraait natuurlijk maar een jump nummertje in een soort van trance rmx gaat me wel iets te ver ;)
Waarschuw beheerder
trouwens heeft iemand een filmpje gemaakt van dat bliksem ding (Teslacoil) wat achter de dj stond op de hardstage was echt mega vet :D op youtube staat nog niets...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 6 maart 2007 om 19:52:
Oja, ik HAD dus mn tomatensoep nog op 't vuur staan. Daar gaat verdomme mn eten

sorry, maar kan 't niet laten om hier ff kort om te moeten lachen.. :$
* biedt Jacky een stuk quiche Lorraine aan! :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kaytjuhhh op dinsdag 6 maart 2007 om 19:54:
ik zoek de titel van het 2de filmpje van Markus Schulz

Gobstice! (l)(l)(l) Ow maaaaaan die is MOOI!

Oja ik was weg :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 6 maart 2007 om 18:16:
Oh nee want het is Jump en we kijken niet verder dan ons eigen hokje

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 18:19:
als het goed is draaiden

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 18:09:
Yesss heb eindelijk een frozen flame filmpje gevonden omg krijg gewoon weer kippenvel

Jullie alle 3 hebben iets gemeen:
1. geen verstand van muziek: dat is kazig en simpele beats waarderen.
2. :loser:
Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 6 maart 2007 om 18:18:
jezus, die is nóg slechter dan 't origineel..

Gupje, bedankt (Y) :D

Oke, voor een JUMP plaat is Frozen Flame nog aardig... maar JUMP is gewoon kansloos.

Voor een trance achtige remix zeg ik: WAAROMMMM!!! Wie o wie wil op het kazige succes van 'Frozen Flame' teren?

Dus ja, daar win je het gewoon niet mee. Is gewoon net zo kazig en simpel als de meeste TOP 40 muziek. En dan krijg je, zoals bij top 40, dat meerendeel van de mensen het leuk vindt en dus die 'geweldige' sfeer. Jammerrrr...

@ Reloaded: Thanks for the TL!!! (Y) :D
@ O.D.: Thanks for the movies!!! Altijd goed (Y) :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Re:loaded op dinsdag 6 maart 2007 om 20:05:
01-dj_governor_pres._orion-gobstice

whooaaaa die is zo heerlijk. Kippenvel achter mijn pc!!!!

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauWo op dinsdag 6 maart 2007 om 20:31:
2.

Dus omdat ik iets vet vind wat jij niet leuk vond afgelopen zaterdag heb ik maar geen verstand van muziek en ben ik een loser? Lekker hypocriet..
Maargoed..

Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 6 maart 2007 om 19:52:
Ik ga maar eens mn bed in en hopelijk ben ik dan morgen echt effe van mn TE-wolk af

Hahaha ik zit ook nog steeds op die wolk :P
Waarschuw beheerder
donateur
JUMP is gewoon kansloos.

idd. kwam er laatst ook achter dat ze "Struggle For Pleasure" van Minimalistix in een jump-remix hebben uitgebracht.. :[
Waarschuw beheerder

gast met deze stylen
classics, club, drum & bass, hardtrance, lounge, progressive, techno, trance

heb je toch ook geen verstand van muziek :looser: vind wel dat je nu wel erg kort door de bocht gaat sorry (dan ben je in mijn ogen ook maar een hokjes mens)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmmm
Laurens...ben je ongesteld ofzo...?:aai:
Normaal heb jij het altijd over respect voor elkaar en 'openminded' zijn:S

Gaat t wel joh?:bloem:

Waarschuw beheerder
:respect:Iedereen nog bedankt voor een gezellige nacht:respect:

See You Next Year:bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 6 maart 2007 om 16:23:
Begin jij nu ook al? 3x ofzo op de ID&T site, dat valt toch wel mee? Stonden meerdere fotografen en ik stond toen net helemaal vooraan

Als er 30.000 mensen op een feest zijn is het wel heel toevallig dat jij er zovaak op staat he....;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 20:38:
Dus omdat ik iets vet vind wat jij niet leuk vond afgelopen zaterdag heb ik maar geen verstand van muziek en ben ik een loser? Lekker hypocriet..
Maargoed..

1. Ik was er niet eens bij... gelukkig.
2. Dat is het hem juist, je vind iets vet dat gewoon kansloos is. Dan is :loser: toch wel op zijn plaats.
Uitspraak van Caspèr du Rouge op dinsdag 6 maart 2007 om 20:41:
gast met deze stylen

Het gaat me niet zo zeer om smaak, iedereen moet leuk vinden wat hij / zij leuk vindt en over smaak valt niet te twisten. Ik wil alleen aangeven dat, voor zover ik weet, JUMP kansloos is. Ik heb nog niet iets gehoord dat een beetje kwaliteit heeft zeg maar ;) Dat je het dan leuk vind, is gewoon jammer ;)
heb je toch ook geen verstand van muziek

Of misschien wel? Ik vraag me gewoon af hoe je mijn selectie, wat ook gewoon random kan zijn, als betrouwbare informatie kan zien om te zeggen dat ik geen verstand van muziek heb.
vind wel dat je nu wel erg kort door de bocht gaat sorry

Klopt :D Maar kan er gewoon niet tegen dat er zoooveeeeel goede nummers gedraaid zijn maar dat dan iedereen lyrisch is over een nummer dat kansloos is. Het is gewoon TE makkelijk om zo'n plaat leuk te vinden. Als ik mijn verstand op nul zet, spring ik net zo graag mee op dat nummer :P Want energie heeft ie wel!!! Maar ja, productie is gewoon... bluegh :S
Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 6 maart 2007 om 20:39:
idd.

Nogmaals bedankt gupje (Y) :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op dinsdag 6 maart 2007 om 20:54:
Uitspraak van wackiejacky op dinsdag 6 maart 2007 om 16:23:
Begin jij nu ook al? 3x ofzo op de ID&T site, dat valt toch wel mee? Stonden meerdere fotografen en ik stond toen net helemaal vooraan

Als er 30.000 mensen op een feest zijn is het wel heel toevallig dat jij er zovaak op staat he....

en volgens mij was het wel wat vaker en op bikini ook nog 3x of zo ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van IrEeNtJe op dinsdag 6 maart 2007 om 20:42:
Laurens...ben je ongesteld ofzo...?

Ik heb vandaag echt mijn dag niet volgens mij... ik krijg bij meer mensen het voor elkaar om ze te irriteren. En ik ga maar door... ik zou ergens gewoon beter mezelf even euhm ja, een dag MET tampons moeten gunnen ofzo... hoef ik die rotzooi later niet op te ruimen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 6 maart 2007 om 20:06:
Gobstice! Ow maaaaaan die is MOOI!

Oja ik was weg

Ik dus ook:D (L) en zit hem nu voor de weetikveel hoeveelste keer te luisteren.. maar hij blijft me elke keer weer kippevel bezorgen:D

Waarschuw beheerder
Eindconclusie: Geweldig feest maar VEEL te fokking gropot man, zie nou wat je gewoon allemaal mist voor lekkers op zo'n avond!

inderdaad, tranen......als we die tracklists zien.... maar ja, je moet keuzes maken, en wij hebben toch ook geen verkeerde dingen gehoord: Menno de Jong, stukkie Mark Norman, Markus Schulz, Joop en Bollier, stukkie Paul Oakenfold (sprak ons minder aan), Scott project, Talla 2XLC, Marcel Woods en Gielen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauWo op dinsdag 6 maart 2007 om 20:57:
Het gaat me niet zo zeer om smaak, iedereen moet leuk vinden wat hij / zij leuk vindt en over smaak valt niet te twisten. Ik wil alleen aangeven dat, voor zover ik weet, JUMP kansloos is. Ik heb nog niet iets gehoord dat een beetje kwaliteit heeft zeg maar Dat je het dan leuk vind, is gewoon jammer

Of misschien wel? Ik vraag me gewoon af hoe je mijn selectie, wat ook gewoon random kan zijn, als betrouwbare informatie kan zien om te zeggen dat ik geen verstand van muziek heb.

als je deze twee citaten goed bekijkt dan spreek je zelf toch wel een beetje tegen dat jij zelf geen verstand hebt ;) maarjah zeg niet dat ik dat ook niet hebt maar volgens mij heb je verstand van muziek als je er in heb gestudeerd en voor de rest is het een gevoel wat je er bij krijgt en dat jij een vonk krijgt bij jou genres en ik bij een hoop andere muziek... over smaak valt niet te twisten dus vind het een beetje onzin om zo mensen af te vallen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op dinsdag 6 maart 2007 om 20:54:
Als er 30.000 mensen op een feest zijn is het wel heel toevallig dat jij er zovaak op staat he....

misschien heeft ze dr vrouwelijke rondingen wel in de strijd gegooid hahaha

Waarschuw beheerder
1. Ik was er niet eens bij... gelukkig.
2. Dat is het hem juist, je vind iets vet dat gewoon kansloos is. Dan is toch wel op zijn plaats

1.Jammer dan voor je..misschien had je dan wel gesnapt dat het vet was.
2.Jaa vast...dat bepaal jij ook allemaal he.

Klopt Maar kan er gewoon niet tegen dat er zoooveeeeel goede nummers gedraaid zijn maar dat dan iedereen lyrisch is over een nummer dat kansloos is. Het is gewoon TE makkelijk om zo'n plaat leuk te vinden. Als ik mijn verstand op nul zet, spring ik net zo graag mee op dat nummer Want energie heeft ie wel!!! Maar ja, productie is gewoon... bluegh

Man laat je toch niet zo opnaaien..als ik en anderen dat vet vinden(volgens mij 3 kwart van de main op dat moment maargoed)..daar hoef jij toch niet wakker van te liggen ? Ik zie het probleem echt niet hoor...
Waarschuw beheerder
01-dj_governor_pres._orion-gobstice

Hey bedankt! ga hem meteen ff downloaden :D

Waarschuw beheerder
Ik heb trouwens nog een liedje gemist :
Above & Beyond - Alone tonight..jammer dat ze die niet gedraaid hebben :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op dinsdag 6 maart 2007 om 21:01:
misschien heeft ze dr vrouwelijke rondingen wel in de strijd gegooid hahaha

Als ik fotograaf was had ik dat niet zo erg gevonden....
Waarschuw beheerder
wat is er trouwens met dat gezeik over frozen flame?? ken dat hele nr niet.

Waarschuw beheerder
Weet iemand of er ook filmpjes zijn van DJ JEAN?:yes:
Ik hoor het graag;)
[img width=676 height=454]https://album.partyflock.nl/6764700.jpg[/img]
Doei (k):bye:

Waarschuw beheerder
Voor een trance achtige remix zeg ik: WAAROMMMM!!! Wie o wie wil op het kazige succes van 'Frozen Flame' teren?

Daar keek ik dus ook al van op. Hoe je het wend of keert, je blijft de melodie associëren met het origineel. Ik keek er dus ook wel van op dat iemand als Markus Schulz dit aandurfde.

Waarom heb ik altijd pas na een feest zoiets van: Tering, wat was het ongelofelijk vet!
Op het feest zelf geniet ik wel, maar volgens mij wist mijn geheugen alle mindere dingetjes (zoals rugpijn, pijn aan je voeten van het dansen, etc.) en herinner ik het mij als een goddelijk feest.

Welk nummer draaide Marcel Woods aan het begin van zijn set, dat al eerder op de avond een klapper bleek te zijn. Het heeft een bekende feestmelodie van, volgens een vriend van me, "don't you want me".
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hennep op dinsdag 6 maart 2007 om 21:07:
wat is er trouwens met dat gezeik over frozen flame?? ken dat hele nr niet.

wees blij.. :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 21:11:
Waarom heb ik altijd pas na een feest zoiets van: Tering, wat was het ongelofelijk vet!
Op het feest zelf geniet ik wel, maar volgens mij wist mijn geheugen alle mindere dingetjes (zoals rugpijn, pijn aan je voeten van het dansen, etc.) en herinner ik het mij als een goddelijk feest.

Jaa dat heb ik nou ook.
Wat had ik er veel voor over om het zaterdag nog eens over te doen pffff.
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil TErug.. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 21:13:
Wat had ik er veel voor over om het zaterdag nog eens over te doen pffff.

Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 6 maart 2007 om 21:15:
ik wil TErug..

Jullie zijn niet de enigen die er zo over denken :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 6 maart 2007 om 21:12:
wees blij..

begin nu toch wel nieuwsgierig te worden o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 21:10:
Weet iemand of er ook filmpjes zijn van DJ JEAN?
Ik hoor het graag

Ikheb liever een filmpje van jou, als je het niet erg vind (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hennep op dinsdag 6 maart 2007 om 21:19:
begin nu toch wel nieuwsgierig te worden

Origineel is van Jackal en Hyde....DJ Ruthless & Vorwerk
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hennep op dinsdag 6 maart 2007 om 21:19:
begin nu toch wel nieuwsgierig te worden

moet je niet bij mij voor zijn.. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmuz op dinsdag 6 maart 2007 om 21:17:
Jullie zijn niet de enigen die er zo over denken

Ik heb al eerder gezegd we moeten zaterdag een nieuwe organiseren :P
Bij mij in de huiskamer kan het wel..Ik stel voor dat 1 iemand voor een laserpen zorgt..ik zorg voor de muziek..wie kan dr biertjes tappe :P? En we moeten iemand hebben die de hele avond met de lichtschakelaar knippert! Verder zullen er waxinelichtjes worden ingezet ipv de vuurkanonnen.
Waarschuw beheerder
Markus Schulz

Heeft hij die gedraaid? Ik liep bij Bart Claessen - Playmo weg... dit omdat ik met een vriend naar het kluisje moest omdat hij naar huis wilde. Wat ben ik blij dat ik dat stuk gemist heb zeg :| En wat kansloos / jammer van Markus Schulz dan.

Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 6 maart 2007 om 21:12:
wees blij..

idd.

Uitspraak van Caspèr du Rouge op dinsdag 6 maart 2007 om 21:01:
als je deze twee citaten goed bekijkt dan spreek je zelf toch wel een beetje tegen dat jij zelf geen verstand hebt

Ik zie het niet :no:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 21:02:
1.Jammer dan voor je..misschien had je dan wel gesnapt dat het vet was.
2.Jaa vast...dat bepaal jij ook allemaal he.

1. Als ik er was en het kwam voorbij en het hele publiek ging los dan stond ik voor de volgende keuze:
demonstratief stil blijven staan en sjaggie kijken.
OF
gewoon meespringen en doen aslof het leuk is.

Ligt aan het moment en hoe ik me voel.

2. Toevallig weet ik redelijk wat van. Ik heb een kritisch oor dat zoekt naar o.a. afwisseling en diepgang van het nummer. Of het een beetje 'intelligent' is, zeg ik dan maar. Deze plaat mist alles.
over smaak valt niet te twisten

Dat zei ik al, dus daar ben ik het mee eens :yes:
vind het een beetje onzin om zo mensen af te vallen

Vind ik ook. Maar heb vandaag niet zo mijn dag denk ik... ik wilde naar Gent voor de nieuwe clip van Tiësto en had alles geregeld gebeurt er iets wat ik ong. 2 keer per jaar mee maak: de wekker deed het niet / ik heb hem niet gehoord (Dat laatste kan ik me amper voorstellen omdat ik nooit diep slaap en altijd van geluid om me heen wakker wordt). Dus, dat heb ik moeten missen!!! :(

Oh well... verder zinloos om dat hier op iemands smaak en beleving te botvieren... I know... maar ja, zo ben ik dan een beetje.

Vergeef mij a.u.b. Geniet lekker verder van wat je leuk vind om te horen. Zoals Ireentje al zei: normaliter ben ik een persoon van 'respect hebben voor elkaar' en 'openminded blijven'. Lukt niet zo goed vandaag :( Excuses.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op dinsdag 6 maart 2007 om 21:20:
Ikheb liever een filmpje van jou, als je het niet erg vind

t wordt hoogste tijd dat ze er eens 1 plaatst hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 21:23:
Ik heb al eerder gezegd we moeten zaterdag een nieuwe organiseren
Bij mij in de huiskamer kan het wel..Ik stel voor dat 1 iemand voor een laserpen zorgt..ik zorg voor de muziek..wie kan dr biertjes tappe ? En we moeten iemand hebben die de hele avond met de lichtschakelaar knippert! Verder zullen er waxinelichtjes worden ingezet ipv de vuurkanonnen.

Hahahaha :respect:
Iedereen tapt gewoon eigen bier! (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauWo op dinsdag 6 maart 2007 om 21:32:
Vind ik ook. Maar heb vandaag niet zo mijn dag denk ik... ik wilde naar Gent voor de nieuwe clip van Tiësto en had alles geregeld gebeurt er iets wat ik ong. 2 keer per jaar mee maak: de wekker deed het niet / ik heb hem niet gehoord (Dat laatste kan ik me amper voorstellen omdat ik nooit diep slaap en altijd van geluid om me heen wakker wordt). Dus, dat heb ik moeten missen!!!

Aah dat is wel verdomde kansloos kut.Had je frozen flame niet als wekker in kunne stellen ;) Van die herrie(volgens jou) was je vast wakker geworden :P haha oke flauw...
maar wel rot man..dan zou ik me ook kut voele ja..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LauWo op dinsdag 6 maart 2007 om 21:32:
En wat kansloos / jammer van Markus Schulz dan.

huh? mis ik iets..? :o
Waarschuw beheerder
eerst zeiken over een nrtje en dan over tiesto gaan beginnen hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op dinsdag 6 maart 2007 om 21:20:
Ikheb liever een filmpje van jou, als je het niet erg vind

:lol:

En meer foto's!

-dj_governor_pres._orion-gobstice

Hij is binnen. Damn wat een schitterende plaat!

:kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
don't you want me

Dat was van Felix - Don't You Want Me..... een lekker oudje!
Waarschuw beheerder
donateur
gouwe ouwe! (Y) :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van =Peter= op dinsdag 6 maart 2007 om 21:43:
Dat was van Felix - Don't You Want Me..... een lekker oudje!

ja,die heb ik geloof zelfs 2 keer gehoord en hoorde ook nog cls - can you feel it.een oude parkzichtknaller (y)
Waarschuw beheerder
Hoe durf je Schulz te betichten van het draaien van Frozen Flame :P