| Betreft: | evenement: Trance Energy, zaterdag 3 maart 2007 om 21:00 |
hey wackiejacky jij staat trouwens wel opvallend veel op de foto...
hey wackiejacky jij staat trouwens wel opvallend veel op de foto
dat valt toch wel mee?
maaruh heeft iemand toevallig een filmpje van dat bliksem geval wat in de hardstage stond dat was wel mega vet
Begin jij nu ook al? 3x ofzo op de ID&T site, dat valt toch wel mee? Stonden meerdere fotografen en ik stond toen net helemaal vooraan
wel cherry blossom overigens
Flockers is pas erg..
wackiejacky, zit nog een verrassing tussen je PB'tjes
En nou weer in jullie mand allemaal!
dan kom ik je verrassing wel tegen
Erg jammer want 't is wat mij betreft de vetste plaat van Woods (nou vooruit, samen met Advanced en De Bom dan
Da's ook niet erg. Pfffff jullie zijn gewoon niet oldschool jongens, dat is 't probleem. 'Vroegah' stond je gewoon 30x op de foto omdat er toen nog maar een club van een paar 100 man was. Je moet eens bij die ouwe garde kijken man, Franka, Poekie, Sammy, Digle, T0mmie zef, Fairytale, echt allemaal vet veel foto's op de eerste feesten.
En tja Flockers was toch een beetje een reunie dus als ik dan 17x op de foto sta bij 19 fotografen is dat nog heeeeel netjes. Nog niet eens 1x per fotograaf!
ps. Ja... Ik weet het, had wat moeite met filmen hehehehe
Gruuuwwelijke filmpjes zeg
Eerst Cherryblossom, voor die gelegenheid maar helemaal vooraan bij de linker subwoofer gaan staan op het nummer optimaal te horen voelen en absorberen, gelijk daarna nog the future en daarna advanced, het was weer helemaal genieten met woods
ow en Wackiejacky wat kun jy my naam zeggen Hi Hi
De oude garde... ja dat waren nog eens tijden
PF is gewoon heel snel uitgegroeid tot een commerciele partysite met veel en veel verschillende mensen
ja echt zeker een supervette opening van sander
Was zelf toen bij mark norman die extreem tof opende met "touch me"
Naja,volgens mij nemen ze JOU vaak op de foto hoor ipv dat jij z opzoekt,of zie ik t nou fout?
Ouwe Dwaas, dat tweede filmpje van Schulz! Wow tering heej toen liep er echt een traan over mn wang hoor.
Je hebt trouwens echt vlak achter me gestaan zie ik Ik zie mezelf volgens mij ook vaag bij dat derde filmpje (The space we are) Haha op 't 4e filmpje geloof ik ook Is bijna niet te zien (wat een kutkwaliteit Maar had dit keer echt geen zin om zelf te filmen) maar toch.
Is die wel gedraaid? Die heb ik gemist
Damn die opening van Sander van Doorn!!!! Hoe de neuk heet die plaat!!!!!???????