15339x bekeken
de buitenkant kan wel leuk zijn.. maar de techniek is verschrikkelijk bij franse auto's
Was niet altijd even best, hedendaagse zijn gewoon prima
Zwz indd, 306 s16, 309s16, 206gt(rc) gt5 turbo, kan nog wel ff zo doorgaan
laatste aanpassing
alles wat uit frankrijk komt en vw en ik heb geen hekel aan vw omdat ik opel rijdt maar alleen omdat de techniek 15 jaar achter loopt!!!!!!! voor de rest zijn het wel goeie auto's.
en omdat vw de dealers zelf auto's liet kopen om een keer de meest verkochte auto van nederland te zijn
maar goed na 35 jaar mag vw er ook wel een keertje staan hahahahahahahahahahaha
en omdat vw de dealers zelf auto's liet kopen om een keer de meest verkochte auto van nederland te zijn
ik heb geen hekel aan vw omdat ik opel rijdt maar alleen omdat de techniek 15 jaar achter loopt!!!!!!!
wil je zeggen dat vw 15 jaar achterloopt op opel wat techniek betreft
Een astra G ligt wat techniek ongeveer op het niveau van een mk3. Dus denk eerder dat het andersom is.
Wel lache kadett trouwens
laatste aanpassing
Maak daar mk 4 van.
Of je kan met argumenten komen waarom dat mk 3 moet zijn
kijk onder de kap bij een astra 1.6 8v en bij een mk3 1.8 8v. Lijkt veel op elkaar. Ook 1 grote zooi
donateur
Kijk je daarentegen bij een golf4 onder de kap, ziet dit er veel netter en moderner uit dan bij een astra G.
Ja, tot je die plastic kap eraf trekt
ik heb geen hekel aan vw omdat ik opel rijdt maar alleen omdat de techniek 15 jaar achter loopt!!!!!!!
Whahahahahaahahahahahahaahahahaah
3 liter auto's, twin charger motoren, W8 en W12 motoren, V5 motoren, compacte V6 motoren, die BlueMotion techniek.
Echt, Opel loopt eerder 15 jaar achter op VW
en omdat vw de dealers zelf auto's liet kopen om een keer de meest verkochte auto van nederland te zijn maar goed na 35 jaar mag vw er ook wel een keertje staan hahahahahahahahahahaha
Die truc hebben ze van..... OPEL
Op oudejaarsdag duizenden Corsa's op naam zetten en meteen weer vrijwaren, die dan met korting werden verkocht als nieuw terwijl mensen gewoon een tweedehands auto kochten...
Jongee
laatste aanpassing
opel en ford
kut auto,s altijd problemen
kut auto,s altijd problemen
Peugeot, Citroen, Renault, Hyundai, Kia... alles gaat kapot! (aandrijflijn, wielophanging, uitlaten NET na de garantie)
En dan zeggen dat japanse auto's oke zijn; suzuki, honda, mazda (aandrijflijn = bagger)
En de rest van de japaners is meestal niet om aan te zien, zeg nou zelf Toyota Prius/Corolla, Mitsubisti Spacewagon/Colt, Subaru Justy, Nissan Micra/Almera...is dat nou mooi? En laten we het niet hebben over die slappe stoelen, dat zwabberige weggedrag, dat week gestuur...
Amerikanen zijn echter ook niet alles, falend weggedrag, benzine-slurpers(gaat wel steeds beter), duur in het onderhoud.
Service van de desbetreffende dealer kun je volgens mij niet meerekenen, want dat is wel erg subjectief; wat verwacht je, welke dealer, hoe f%#cking gestressed zijn ze die dag, alhoewel dat laatste eigenlijk niets uit mag maken. De praktijk wijst echter anders uit!
En dan zeggen dat japanse auto's oke zijn; suzuki, honda, mazda (aandrijflijn = bagger)
En de rest van de japaners is meestal niet om aan te zien, zeg nou zelf Toyota Prius/Corolla, Mitsubisti Spacewagon/Colt, Subaru Justy, Nissan Micra/Almera...is dat nou mooi? En laten we het niet hebben over die slappe stoelen, dat zwabberige weggedrag, dat week gestuur...
Amerikanen zijn echter ook niet alles, falend weggedrag, benzine-slurpers(gaat wel steeds beter), duur in het onderhoud.
Service van de desbetreffende dealer kun je volgens mij niet meerekenen, want dat is wel erg subjectief; wat verwacht je, welke dealer, hoe f%#cking gestressed zijn ze die dag, alhoewel dat laatste eigenlijk niets uit mag maken. De praktijk wijst echter anders uit!
Nog even terugkomende op de discussie boven over vw en opel
Beide bouwen simpele en betrouwbare motoren die eigenlijk weinig stuk gaan ( benzine motoren dan )
De diesels zijn retegoed bij vag maar in de ouwe generatie bij opel (isuzu diesels ) echt heeel slecht en olieboten !
Nu hebben ze de allom betrouwbare jtd uit de fiat groep !
wat betreft het plaatwerk scoort vw veel beter zelfs een golfje 2 is vaak nog hard !
zie jij nog veel kadetjes rijden ??????????? not
alleen geplamuurde varianten of opnieuw in elkaar gelast
Beide bouwen simpele en betrouwbare motoren die eigenlijk weinig stuk gaan ( benzine motoren dan )
De diesels zijn retegoed bij vag maar in de ouwe generatie bij opel (isuzu diesels ) echt heeel slecht en olieboten !
Nu hebben ze de allom betrouwbare jtd uit de fiat groep !
wat betreft het plaatwerk scoort vw veel beter zelfs een golfje 2 is vaak nog hard !
zie jij nog veel kadetjes rijden ??????????? not
alleen geplamuurde varianten of opnieuw in elkaar gelast

![[B&D]guus](/images/user/427590_2939269.jpg)
![[img width=683 height=449]https://album.partyflock.nl/23425903.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/23425903.jpg)

![[Brutalic™]](/images/user/91684_2026884.gif)