Partyflock

Forumonderwerp · 933958

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Het is nog een beetje vroeg, maar van mij mag het festivalseizoen eigenlijk wel weer beginnen B)

Durf jij het aan??

De 4e editie van Free Your Mind festival dient zich aan. Op 2 juni zijn de oevers van de Rijn namelijk weer 12 uur lang het domein van duizenden feestgangers en wordt het festival festival dit jaar nog beter en de programmering nog spraakmakender.

Deze programmering blijft tot 30 maart nog even geheim. Speciaal voor de trouwe bezoekers heeft de organisatie besloten om zonder verdere aankondiging 1000 Early Bird kaarten in de voorverkoop aan te bieden.

De voorverkoop van deze Early Bird kaarten voor het Free Your Mind Festival gaat van start op donderdag 1 maart om exact 00.00 uur. Gezien de animo en de line-up ziet het er naar uit dat Free Your Mind dit jaar nog sneller uit zal verkopen dan vorig jaar. Zorg dus dat je er op tijd bij bent om teleurstellingen te voorkomen. Daarnaast scheelt een Early Bird kaart je toch € 7,50 (ex fee).

Voor iedereen die het festival de afgelopen jaren heeft meegemaakt weet dat Free Your Mind een ander soort festival is dan de meeste andere festivals. Het is meer een beleving met een uitgelaten stemming en een goed op elkaar afgestemde programmering. Dit jaar wordt er meer energie gestoken in de beleving. Dat uit zich niet in grote (of nog grotere) objecten maar wordt je op andere manieren vermaakt op een persoonlijke manier. Free Your Mind mag dit jaar groeien naar 12.500 bezoekers en blijft daarmee, mede vanwege de geweldige en unieke sfeer, toch knus. De bezoekers hebben de afgelopen jaren Free Your Mind gebracht naar waar het nu staat. Free Your Mind wordt niet voor niks het festival van de lachende mensen genoemd.

Het festival zal dit jaar naast de ongelofelijke line up zich nog meer onderscheiden. Vreemde decors, leuke acts, aparte acties en natuurlijk het geweldige geluidssysteem

Als ik in nederland zou zijn rond die tijd zou ik zeker te weten gaan! maar zit dan nog in azie
Daar wil ik zeker bij zijn, stond inmiddels al in mijn agenda (y)

Nu alleen nog één of meerdere personen vinden die met me mee willen/kunnen.
Ja, is weer zo'n feestje waar ik waarschijnlijk wel zal belanden...

Werkzaam bij Vier
super feest!!!

zeker weer bij! vorig jaar was geweldig!

hopen op net zo;n dikke line up als vorig jaar!
Morgen (vannacht om middernacht) begint de voorverkoop voor early bird kaartjes :)

1e 2 edities waren super. Vorig jaar helaas moeten missen. Dus dit jaar ga ik gewoon dubbel! :D
Ja wordt me 1e keer dan maar denk ik. Dit jaar valt Pinkpop een week ervoor dus kan ik mooi combineren(Y).
Early bird ticket nu 30 euro???? Vind ik wel een beetje raar... kan me herinneren (correct me if I'm wrong) dat het 2 jaar geleden nog 15 of 20 euro was...

Hoeveel kost nu het normale kaartje dan? Ziet er naar uit dat het dan net zo of nog duurder wordt dan awfs
laatste aanpassing
Uitspraak van Joren! op woensdag 28 februari 2007 om 23:24:
Early bird ticket nu 30 euro???? Vind ik wel een beetje raar... kan me herinneren (correct me if I'm wrong) dat het 2 jaar geleden nog 15 of 20 euro was...

Ja dat zou wel eens kunnen kloppen wat je daar zegt.Vorig jaar heb ik mijn kaartje ook in de early-bird actie gehaald en toen was het 25 eetjes (ex fee).

Alleen het verschil met de vorige edities is dat ze nu waarschijnlijk meer uitgeven aan bijv. de line-up (alhoewel die van vorig jaar moeilijk te overtreffen is), decoratie enz. en waarschijnlijk ook wel de grootte en de naamsbekendheid wat overigens weer een mindere zaak is.
Hoeveel kost nu het normale kaartje dan? Ziet er naar uit dat het dan net zo of nog duurder wordt dan awfs

Volgens de site kost een normaal kaartje 37,50 (ex fee) en een early bird ticket 30,- (ex fee) wat dus idd zoals je al zegt duurder is dan AWFS.
Soooooo wat heb ik hier ook zin in zeg :cheer: Kom maar op met al die festivals... van mij mag de zomer beginnen :D Was het maar al zover... :(
afgelopen 2 jaar zeer vermaakt dus ik ben benieuwd. ff de lineup afwachten
Ben benieuwd naar de line-up, dat bepaalt voor mij of ik ga of niet.

Vond 2005 een vette editie, 2006 vond ik niet superboeiend/-gezellig.

Uitspraak van Funk you!! op woensdag 28 februari 2007 om 18:01:
De 4e editie

huh...dat gaat snel....ben ze allemaal geweest maar dacht echt dat het pas 2 x gegeven was....vaag:)
Free Your Mind wordt niet voor niks het festival van de lachende mensen genoemd.

8)....nog nooooooit van gehoord!

Uitspraak van sNicKer? op donderdag 1 maart 2007 om 09:58:
Vond 2005 een vette editie, 2006 vond ik niet superboeiend/-gezellig.

2004 en 2005 waren nog "vernieuwend" qua locatie en plaatsing tenten en gezelligheid.

afgelopen jaar was op rother uitgezonderd een doorgaans festival.

ik laat em dit jaar schieten.
zoals alle festivals in nederland.

Werkzaam bij Music in Mind
Artiest Luc Harter
ongelofelijke line up

Gewaagde uitspraak!

Maar goed, 1e jaar was geniaal.... 2e en 3e jaar waren stukken minder. Toch zal ik dit jaar ook weer gewoon aanwezig zijn, er is niks beters dan gewoon kruipend naar huis kunnen. Daarbij moet ik op de vrijdag voor fym m`n scriptie inleveren, een goede reden om dat de volgende dag op fym te vieren!
Damn...kaartje is wel erg duur zeg!! Kan me ook nog herinneren dat ik er 15 euro voor heb betaald. Nu gewoon het dubbele en dan moet je er nog vroeg bij zijn ook.

Maar ja ik ga denk ik wel!! Heb me toch altijd erg vermaakt daar.

Alweer de 4e FYM. Het zal vast wel weer een leuk feestje worden. Maar vast niet zo leuk als de eerste editie in 2004. Was zeker de de beste editie van FYM.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 10:01:
afgelopen jaar was op rother uitgezonderd een doorgaans festival.

+ Galuzzi.

Maar het klopt dat het vorig jaar minder was dan het jaar ervoor. Mono was veel minder vet dan het jaar ervoor..

Uitspraak van Sabine.... op donderdag 1 maart 2007 om 11:47:
Alweer de 4e FYM. Het zal vast wel weer een leuk feestje worden. Maar vast niet zo leuk als de eerste editie in 2004. Was zeker de de beste editie van FYM.

iedereen met banken over die brug eehn...:lief:
2e keer met het hele terrein omgegooid en de eerste keer onder de brug was ook echt vet.:)
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Vet hoor, nu al zin in. (y)
kijk ik nu alweer naar uit :D

alleen dit jaar wat minder waus hoop ik O:)
laatste aanpassing
Jammer dat het altijd maar weer groter moet... Maar waarschijnlijk toch wel aanwezig.
wat een zeikerds, het was gewoon superlachen vorig jaar en bij MONO werd fantastisch gedraaid...
onderweg nog een grasmat op de kop getikt en VIP kaarten gescoord :) haha
Uitspraak van tiesniewies op donderdag 1 maart 2007 om 13:45:
wordt steeds duurder

beetje jammer idd..

die early birds kaartjes zijn al 30 euries, betekent dat gewoon kaartjes 37,50 zijn, met fee erbij zit alweer op de 40

het kleinschalige/goedkope/gezellige was wel wat FYM onderscheidde van de rest..

maar goed, zal er vast wel weer belanden, afgelopen edities waren wel altijd hele chille dagjes :)
2 juli is op een maandag
2 juni is het free your mind dat is de 6e maand .
*zucht* toch wel t fijnste festivalletje van t jaar denk ik...2 jaar geweldigenoten, dit jaar weer!:yes:

Werkzaam bij Struikgewas
Free Your Mind is toch wel het beste en zeker het gezelligste festival van het jaar!!!
met elk jaar weer een betere line up.
ik kan niet wachten!!!
Uitspraak van Housewerk op donderdag 1 maart 2007 om 15:42:
maar goed, zal er vast wel weer belanden, afgelopen edities waren wel altijd hele chille dagjes

idd voor de te komen (goede) line up, en dag betaal ik het ook wel..
ik ga ook op zekers. Na Blauersee en Have A Nice Day in Eibergen het vetste festival...

vooral FYM 2005
hopen dat we weer het zonnetje van de eerste editie krijgen.. tering wat een heerlijk weertje was het toen :9
Het is meer een beleving met een uitgelaten stemming en een goed op elkaar afgestemde programmering. Dit jaar wordt er meer energie gestoken in de beleving.

haha, iemand heeft hier even een mooi SWOTje voor gemaakt? :D (Y)
Uitspraak van Anouk op donderdag 1 maart 2007 om 15:55:
SWOT

pfff...doet er ook eentje HEAO...:P
Uitspraak van chiquito op donderdag 1 maart 2007 om 18:09:
pfff...doet er ook eentje HEAO...

haha, ik ken er anders nog wel eentje :P
Ik word helemaal doodgegooid met de belevingstrend dus vond het grappig dat ook hier terug te zien :)
Uitspraak van Anouk op donderdag 1 maart 2007 om 20:33:
ik ken er anders nog wel eentje

vandaag gesprek op school gehad over afstuderen... Was maandag voor het eerst in anderhalf jaar weer op school, sommige koppen: "Wat doet die gozer nou weer hier":D

Uitspraak van chiquito op donderdag 1 maart 2007 om 20:41:
weer op school, sommige koppen: "Wat doet die gozer nou weer hier"

haha k ken het, al was het bij mij maar een half jaar haha
Durf jij het aan??

Ja joh, kaartjes zijn besteld. Mmmmmhh.. zonnetje, technootje.. laat maar komen dat seizoen :D

van mij mag het festivalseizoen eigenlijk wel weer beginnen

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 22:55:
haha k ken het, al was het bij mij maar een half jaar haha

ga mijn leven vanaf nu beteren... O:)
Ik blijf er ook bij.. De 1e editie kan niet meer overtroffen worden.. wat een geniaal festival was het die keer zeg! Meesterlijk, echt waar..

2e & 3e jaar waren aanzienlijk minder ten opzichte van het 1e jaar.. Misschien door mijn eigengekweekte hoge verwachtingen..

Sla hem dit keer over vrees ik, tenzij ze met een dikke terreurlineup aan komen zetten..

:jaja:

Zonde he? Hoeft van mij ook niet perse.. Is gestegen als een tiet die prijs! Ze zullen ook wel zo hun redenen ervoor hebben, maar ik kan me herinneren dat ze het 1e jaar toch een dikke line up neer hadden gezet met wel aardig wat grote (lees; dure) namen.. Dus toen was het blijkbaar wél haalbaar met die prijs! Komop guys.
vond er vorig jaar maar niets aan
ook heel weinig sfeer
dus ga dit jaar weer niet zo ver rijden om terug teleurgesteld naar huis te vertrekken
Artiest {SHOWLIST artist 175696, 41598}
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 10:31:
Maar goed, 1e jaar was geniaal.... 2e en 3e jaar waren stukken minder. Toch zal ik dit jaar ook weer gewoon aanwezig zijn, er is niks beters dan gewoon kruipend naar huis kunnen

amen..

alhoewel minimaal onder de brug wel lekker was...

vind die early bird ticket echt fuckin nep...

7.50 verschil... waar heb je t over.. erg jammer
Uitspraak van Pleun op vrijdag 2 maart 2007 om 19:23:
Zonde he? Hoeft van mij ook niet perse.. Is gestegen als een tiet die prijs! Ze zullen ook wel zo hun redenen ervoor hebben, maar ik kan me herinneren dat ze het 1e jaar toch een dikke line up neer hadden gezet met wel aardig wat grote (lees; dure) namen.. Dus toen was het blijkbaar wél haalbaar met die prijs! Komop guys.

Ben het helemaal met je eens, Pleun! Belachelijk hoe duur dit nu is vergeleken met de eerste keer :vaag: Wil deze prijsstijging ook eigenlijk niet steunen, zij moeten wel hele bijzondere djs boeken, wil ik dit jaar gaan. En de 1e is voor mij waarschijnlijk toch niet te overbieden, wat een fantastisch feest was het :lief:

En de groei op 12500 kaarten hoeft voor mij ook niet, juist het knusse was toch zo leuk :(
marktwerking zullen we maar zeggen, kwestie van vraag en aanbod..
pfff doet er ook eentje HEAO... ;)
Uitspraak van Anouk op vrijdag 2 maart 2007 om 20:16:
pfff doet er ook eentje HEAO...

BINNENKOPPERTJE!!! :D
hou op hou op over school

Uitspraak van tiesniewies op zaterdag 3 maart 2007 om 00:00:
hou op hou op over school

haha:D
idd, het gaat hier over de zomer, een mooi festival: FYM!
laatste aanpassing

Uitspraak van Housewerk op donderdag 1 maart 2007 om 15:42:
het kleinschalige/goedkope/gezellige was wel wat FYM onderscheidde van de rest..

helemaal mee eens.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 15:49:
Free Your Mind is toch wel het beste en zeker het gezelligste festival van het jaar!!!

van nederland wel....hoop dat ze dat dit jaar weer laten zien...

Uitspraak van Pleun op vrijdag 2 maart 2007 om 19:23:

ik zie liever 5 a 10 onwijze klappers van namen en voor de rest talents en upcomings!
tword toch wel volle bak...

Uitspraak van Germanpagi op vrijdag 2 maart 2007 om 19:57:
En de groei op 12500 kaarten hoeft voor mij ook niet, juist het knusse was toch zo leuk

...idd
Uitspraak van chiquito op vrijdag 2 maart 2007 om 20:06:
marktwerking zullen we maar zeggen, kwestie van vraag en aanbod..

als het ten koste van de sfeer en degerlijke gaat is dat erg jammer en is dat erg commercieel bekeken.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 12:18:
erg commercieel bekeken.

tja....weer dezelfde discussie, jouw beweegredenen voor het organiseren van een feest zijn niet dezelfde als die van anderen....

De zoektocht naar de nieuwe gezellige intieme festivals blijft dus voortduren :D

H.A.N.D. Have a nice day in Eibergen!!
Uitspraak van chiquito op zaterdag 3 maart 2007 om 14:46:
H.A.N.D. Have a nice day in Eibergen!!

Zonder enige twijfel! :jaja: