Partyflock

Forumonderwerp · 933958

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Het is nog een beetje vroeg, maar van mij mag het festivalseizoen eigenlijk wel weer beginnen B)

Durf jij het aan??

De 4e editie van Free Your Mind festival dient zich aan. Op 2 juni zijn de oevers van de Rijn namelijk weer 12 uur lang het domein van duizenden feestgangers en wordt het festival festival dit jaar nog beter en de programmering nog spraakmakender.

Deze programmering blijft tot 30 maart nog even geheim. Speciaal voor de trouwe bezoekers heeft de organisatie besloten om zonder verdere aankondiging 1000 Early Bird kaarten in de voorverkoop aan te bieden.

De voorverkoop van deze Early Bird kaarten voor het Free Your Mind Festival gaat van start op donderdag 1 maart om exact 00.00 uur. Gezien de animo en de line-up ziet het er naar uit dat Free Your Mind dit jaar nog sneller uit zal verkopen dan vorig jaar. Zorg dus dat je er op tijd bij bent om teleurstellingen te voorkomen. Daarnaast scheelt een Early Bird kaart je toch € 7,50 (ex fee).

Voor iedereen die het festival de afgelopen jaren heeft meegemaakt weet dat Free Your Mind een ander soort festival is dan de meeste andere festivals. Het is meer een beleving met een uitgelaten stemming en een goed op elkaar afgestemde programmering. Dit jaar wordt er meer energie gestoken in de beleving. Dat uit zich niet in grote (of nog grotere) objecten maar wordt je op andere manieren vermaakt op een persoonlijke manier. Free Your Mind mag dit jaar groeien naar 12.500 bezoekers en blijft daarmee, mede vanwege de geweldige en unieke sfeer, toch knus. De bezoekers hebben de afgelopen jaren Free Your Mind gebracht naar waar het nu staat. Free Your Mind wordt niet voor niks het festival van de lachende mensen genoemd.

Het festival zal dit jaar naast de ongelofelijke line up zich nog meer onderscheiden. Vreemde decors, leuke acts, aparte acties en natuurlijk het geweldige geluidssysteem

With all due respect maar een hoop mensen hier hebben t over "kleinschaligheid", "intimiteit" en "commercieel" maar gaan wel allemaal naar Timewarp. Ik zou dat nou niet bepaald een "kleinschalig", "intiem" en "niet commercieel" feest willen noemen O:)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 06:45:
With al due respect maar een hoop mensen hier hebben t over "kleinschaligheid", "intimiteit" en "commercieel" maar gaan wel allemaal naar Timewarp. Ik zou dat nou niet bepaald een "kleinschalig", "intiem" en "niet commercieel" feest willen noemen

With al due respect :D maar ik denk dat dit een beetje appels met peren vergelijken is. Niet dat ik zelf op Timewarp ben geweest, maar je kan deze 2 feesten eigenlijk gewoon niet met elkaar vergelijken...

Twijfels, ik kom die nacht weer terug van vakantie...
Uitspraak van Pleun op vrijdag 2 maart 2007 om 19:23:
Zonde he? Hoeft van mij ook niet perse.. Is gestegen als een tiet die prijs! Ze zullen ook wel zo hun redenen ervoor hebben, maar ik kan me herinneren dat ze het 1e jaar toch een dikke line up neer hadden gezet met wel aardig wat grote (lees; dure) namen.. Dus toen was het blijkbaar wél haalbaar met die prijs! Komop guys.

Nou ik zou niet zo 1,2,3 kunnen weten wat die redenen dan zijn. Als dat is vanwege het zogenaamde idee/gevoel van beleving wat ze willen creeren dan vindt ik dat echt kanslooos. Het was de afgelopen jaren toch gewoon goed? De locatie is vet, de line up is goed geweest alleen het geluid mocht naar mijn idee wat beter. Dat zijn toch de enige factoren die meespelen voor een goed feest. Snap niet dat daar een verhoging van 10 euro voor nodig is!!!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 06:45:
With al due respect maar een hoop mensen hier hebben t over "kleinschaligheid", "intimiteit" en "commercieel" maar gaan wel allemaal naar Timewarp. Ik zou dat nou niet bepaald een "kleinschalig", "intiem" en "niet commercieel" feest willen noemen

Uitspraak van Funk you!! op zondag 4 maart 2007 om 09:06:
With al due respect maar ik denk dat dit een beetje appels met peren vergelijken is. Niet dat ik zelf op Timewarp ben geweest, maar je kan deze 2 feesten eigenlijk gewoon niet met elkaar vergelijken...

Ehm ja.. Dit is inderdaad appels met peren vergelijken. :D Ik ben nog nooit op Timewarp geweest.. en het lijkt me gewoon gaaf.

Timewarp is altijd al groot, massaal en al die dingen geweest. FYM is klein begonnen en uitgegroeid tot een waar succes. Al had dit van mij niet gehoeven, want dit ligt toch geheel persoonlijk.

Ik vond het zelf een succes toen bijna niemand van dit festival afwist, de opkomst minimaal was, maar oh zulke lekkere muziek en leuke mensen.

In tegenstelling tot andere mensen is iets pas een succes als ze in landelijke bladen staan en reclame maken en weet ik veel wat allemaal.

Hmm kan het niet goed uitleggen, maar als ik maar weet wat ik bedoel :lief:
Uitspraak van Pleun op zondag 4 maart 2007 om 13:22:
Hmm kan het niet goed uitleggen, maar als ik maar weet wat ik bedoel

:lol: whehe...je legt het wel goed uit hoor ;)

Heb helaas niet de eerste editie van FYM mee kunnen maken, maar de 2de editie vond ik al super chill. Er hing toen echt een heerlijk ongedwongen sfeertje wat je eigenlijk maar weinig tegenkomt bij nederlandse festivals.

Om maar niet te spreken over vorig jaar bij Anthony Rother :lief: Damn, wat ging het lekker los daar zeg!
Uitspraak van Pleun op zaterdag 3 maart 2007 om 22:46:
Zonder enige twijfel!

misschien niet het vetste maar zeker wel het gezelligste festival van afgelopen jaar :D

Werkzaam bij Vier
Uitspraak van chiquito op zondag 4 maart 2007 om 16:53:
misschien niet het vetste maar zeker wel het gezelligste festival van afgelopen jaar

ik dacht dat dat Have a nice day was;)
lezen wat ik quote Pim....nog niet helemaal wakker zeker!

Uitspraak van chiquito op zondag 4 maart 2007 om 17:02:
lezen wat ik quote Pim....nog niet helemaal wakker zeker!

aha dan..haha tering..ik heb niets gezegd o:)

wanneer is dat feest weer eigenlijk?
H.A.N.D.? volgens mij 07-07-07 :D

Uitspraak van chiquito op zondag 4 maart 2007 om 17:14:
.A.N.D.? volgens mij 07-07-07

kom goed uit, dan ben k nog nie op vakantie!
misschien ga ik wel kijkje nemen..(Y)
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 17:17:
kijkje

vet uit je dakpan gaan!
nou ik heb een kaartie

Werkzaam bij Struikgewas
aril brikha is de eerste naam die ik heb gevonden!
(L) zomer

early bird aangeschaft:D zin in zomer!
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 11:28:
aril brikha

Uitspraak van Lennart! op maandag 5 maart 2007 om 11:31:
tof begin iig

eufemisme! Dik vet begin!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 14:22:
early bird aangeschaft

oei, moet ik ook ff gaan doen!
STEVE RACHMAD staat alvast op de line-up :)

Uitspraak van chiquito op dinsdag 6 maart 2007 om 18:45:
oei, moet ik ook ff gaan doen!

en al gedaan?

Uitspraak van acidcriminal op dinsdag 6 maart 2007 om 19:39:
STEVE RACHMAD staat alvast op de line-up

(n)

Zat ik niet echt op te wachten eigenlijk....

Uitspraak van *OZ* op dinsdag 6 maart 2007 om 23:28:
Zat ik niet echt op te wachten eigenlijk....

Nee idd, ik ook niet, goede dj voor de main, maar niet waar ik mijn geld voor heb uitgegeve!

verwacht dikke namen iig!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 14:22:
early bird aangeschaft zin in zomer

pleeeeeaaaaase laat het dit jaar weer gratis worden :yes:o:)

Voor hem kom ik idd zowieso niet!
Uitspraak van Arly de Parly op woensdag 7 maart 2007 om 11:25:
pleeeeeaaaaase laat het dit jaar weer gratis worden

Nederlander! :lol: ;)
Uitspraak van Arly de Parly op woensdag 7 maart 2007 om 11:50:
jij zou niet gratis willen wou je zeggen?

Ikke wel! Je bent een Nederlander of niet... ;P
Uitspraak van TECHNOFREAK 2 op woensdag 7 maart 2007 om 11:51:
Ikke wel! Je bent een Nederlander of niet...

juistem (y) en denk dat niet-nederlanders het ook helemaal niet erg zouden vinden om gratis te gaan...
Uitspraak van Arly de Parly op woensdag 7 maart 2007 om 11:57:
en denk dat niet-nederlanders het ook helemaal niet erg zouden vinden om gratis te gaan...

Ja, gratis is bijna altijd goed idd... (y) Zou ook helemaal niet verkeerd zijn, wat festivalletjes gratis... Zijn er zoveel deze zomer, weet echt niet hoe ik dat allemaal moet gaan financieren! :lol:
Uitspraak van TECHNOFREAK 2 op woensdag 7 maart 2007 om 12:09:
weet echt niet hoe ik dat allemaal moet gaan financieren!

vrienden zoeken in de promotie-business...:yes: hahahha;)
Uitspraak van Arly de Parly op woensdag 7 maart 2007 om 12:17:
vrienden zoeken in de promotie-business...

Ja, da's een goeie! Ken jij er niet een paar???? ;P
Vorig jaar niet geweest, maar heb gehoord dat het supervet was! Dus dit jaar maar eens even kijken om ook te gaan!
Vraag me echt al tijden af wat die smiley nou eigenlijk precies betekend... :)
laatste aanpassing
Uitspraak van TECHNOFREAK 2 op woensdag 7 maart 2007 om 12:35:
Vraag me echt al tijden af wat die smiley nou eigenlijk precies betekend

heb ik me ook altijd afgevraagd...
ik denk dat t een soort van onschuldigheid moet vertegenwoordigen binnen t onderwerp waarover t gaat, terwijl degene die m gebruikt weet dat hij/zij beter weet...ofzo...:vaag:
Uitspraak van Arly de Parly op woensdag 7 maart 2007 om 12:40:
heb ik me ook altijd afgevraagd...

Nee ok, dat ik niet de enige ben zeg maar... (y)
Uitspraak van Arly de Parly op woensdag 7 maart 2007 om 12:40:
ik denk dat t een soort van onschuldigheid moet vertegenwoordigen binnen t onderwerp waarover t gaat, terwijl degene die m gebruikt weet dat hij/zij beter weet...ofzo...

Ok en heb je dat zelf verzonnen of heb je dat van een wat objectievere bron? :) Zit trouwens wel wat in, nu je het zo zegt... (y)
Uitspraak van TECHNOFREAK 2 op woensdag 7 maart 2007 om 12:44:
Ok en heb je dat zelf verzonnen of heb je dat van een wat objectievere bron? Zit trouwens wel wat in, nu je het zo zegt...

naja, verzonnen...
na uitgebreide observatie van en onderzoek naar het gebruik van de desbetreffende smiley ben ik na flink wat zelfberaad tot deze weloverwogen conclusie gekomen....:x

zelf verzonnen dus

O:)
Uitspraak van Arly de Parly op woensdag 7 maart 2007 om 12:49:
na uitgebreide observatie van en onderzoek naar het gebruik van de desbetreffende smiley ben ik na flink wat zelfberaad tot deze weloverwogen conclusie gekomen....

:lol: Ok. Dat ik straks niet op totaal ongepastte momenten mijzelf beroep op het gebruik van deze enigzins vraagoproepende smiley...
tis maar goed dat het grote vraagstuk omtrent deze veelbesproken smiley enigzins is opgehelderd...

:D
Uitspraak van Arly de Parly op woensdag 7 maart 2007 om 14:07:
tis maar goed dat het grote vraagstuk omtrent deze veelbesproken smiley enigzins is opgehelderd...

:roflol: :respect:
Uitspraak van Funk you!! op zondag 4 maart 2007 om 13:32:
Anthony Rother

:respect: dit was echt geniaal ja...

maar de capaciteit is dus flink omhoog geknalt??

mmm, vond t juist wel lachen zo'n intiem sfeertje...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 12:18:
ik zie liever 5 a 10 onwijze klappers van namen en voor de rest talents en upcomings!

jaaaaaa, en wie worden de klappers???
vind steve r. nou niet bepaald klapper...
Uitspraak van Arly de Parly op woensdag 7 maart 2007 om 14:07:

Whaha arlene
Uitspraak van Arly de Parly op woensdag 7 maart 2007 om 15:51:
hm? whatsup?

Wat een taaltje:O
Veel geleerd weer vandaag
Uitspraak van Pimm0 op woensdag 7 maart 2007 om 16:03:
Wat een taaltje

Weer eens wat anders dan die ordinaire straattaal... ;)