Partyflock

Forumonderwerp · 931906

Waarschuw beheerder
Wie kent het niet: je relatie loopt op de klippen... nooit leuk!

Los van het feit dat het een ongelofelijk KUT gevoel is, is het ook een ervaring om lering uit te trekken. En ik weet ook zeker dat ik uit mijn laatste relatie en de bijbehorende breuk weer veel dingen heb geleerd waar ik voor een volgende relatie veel aan zal hebben. Dingen over mezelf, maar ook voor welke valkuilen je moet waken in een relatie.

Wat heb jij geleerd van je vorige relaties en het uit elkaar gaan, en in hoeverre heb je daar iets aan gehad bij een nieuwe relatie?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat ik mensen uit het verleden niet moet missen,er is een reden dat ze mijn toekomst niet gehaald hebben (Y)

Waarschuw beheerder
Dat je, zelfs na een relatie van 3,8 jaar nog altijd heel goeie maatjes kunt blijven..:yes:
Vaak ligt dit een beetje in de taboesfeer, omdat het voor velen ´not done´ is om zoiets te doen....:no:

Ook heb ik geleerd om rustiger in het leven te staan en om wat orde in mn spullen aan te brengen....

:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
dat je NIEMAND kan vertrouwen, echt nooit :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KreZzy op maandag 19 februari 2007 om 03:18:
Dat ik mensen uit het verleden niet moet missen,er is een reden dat ze mijn toekomst niet gehaald hebben

das mooi verwoord (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dorienCRISTAsuzanne op zondag 18 februari 2007 om 23:54:
dat mensen echt NIET veranderen

mensen kunnen wel veranderen, maar niet als ze zelf niet willen of niet inzien dat ze een probleem hebben ;)

Je moet iemand niet wíllen veranderen of hopen dat ie veranderd :yes:
Uitspraak van Track 007 op maandag 19 februari 2007 om 08:06:
das mooi verwoord (y)

heel mooi ja :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KreZzy op maandag 19 februari 2007 om 03:18:
Dat ik mensen uit het verleden niet moet missen,er is een reden dat ze mijn toekomst niet gehaald hebben

heel mooi gesproken!
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 februari 2007 om 09:56:
mensen kunnen wel veranderen, maar niet als ze zelf niet willen of niet inzien dat ze een probleem hebben

Je moet iemand niet wíllen veranderen of hopen dat ie veranderd

Ook hier helemaal mee eens. Verandering moet vanuit iemand zelf komen en niet onder druk van de partner. Dan staat diegene er niet achter en zal hij of zij snel terugvallen in het oude gedrag of de oude gewoontes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 februari 2007 om 09:59:
Ook hier helemaal mee eens. Verandering moet vanuit iemand zelf komen en niet onder druk van de partner. Dan staat diegene er niet achter en zal hij of zij snel terugvallen in het oude gedrag of de oude gewoontes

Inderdaad.

En zelfs al beloven ze je om te veranderen omdat jij dat wilt, dat het dan niet gaat is alleen maar omdat ze het niet voor zichzelf doen. Iedereen mens kan veranderen. Zo kan iedereen vast wel een voorbeeld bij zichzelf verzinnen. Ik was bijvoorbeeld te onafhankelijk, kon niets uit handen geven. Nu wel... kwestie van willen :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 februari 2007 om 10:05:
En zelfs al beloven ze je om te veranderen omdat jij dat wilt, dat het dan niet gaat is alleen maar omdat ze het niet voor zichzelf doen. Iedereen mens kan veranderen. Zo kan iedereen vast wel een voorbeeld bij zichzelf verzinnen. Ik was bijvoorbeeld te onafhankelijk, kon niets uit handen geven. Nu wel... kwestie van willen

willen is the magic word :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 februari 2007 om 09:59:
Verandering moet vanuit iemand zelf komen en niet onder druk van de partner

hij stond niet onder druk door mij.. zei zelf dat ie veranderd was en het dit keer anders was

ik heb hem gewoon domweg geloofd
terwijl hij vervolgens precies hetzelfde weer flikte wat ie al gedaan had

veranderd mn ass :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Niet meer alleen puur op uiterlijk te vallen

Waarschuw beheerder
Zoveel ;)
oa
Dat sex iets speciaals hoort te zijn
En dat comminucatie heeeel belangerijk is
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb geleerd wat verliefd zijn en houden van is. Nooit echt gehad eerder...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The Mara op maandag 19 februari 2007 om 05:12:
dat je NIEMAND kan vertrouwen, echt nooit

mij wel
Waarschuw beheerder
Dat je beter geen relatie kan aangaan, krijgt alleen maar gezeik op een gegeven moment.!
Waarschuw beheerder
Vertel niet alles maar wees eerlijk

Waarschuw beheerder
Dat werkelijk elke man een hufter is.
Waarschuw beheerder
praten over mijn gevoelens en hoe ik over dingen denk. en nee leren zeggen. denk dat dat van mijn kant wel het grote probleem was. en dat heb ik geleerd en nu gaat het wel goed.

Waarschuw beheerder
voor jezelf opkomen en genieten van het leven
Waarschuw beheerder
dat je niet te jong mag gaan hehe:d:d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 februari 2007 om 14:16:
mij wel

Dat zeggen ze allemaal hé, ook degenen die niet te vertrouwen zijn ;)
Waarschuw beheerder
donateur
vertrouwen op mn intuitie en dat sommige mensen toch best wisselvallig kennen wezen

Waarschuw beheerder
dat je met elkaar moet kunnen praten over alles...

en dat het in eens voorbij kan zijn :( zonder dat je van te voren iets gemerkt hebt

Waarschuw beheerder
dat je zowel de positieve als negatieve kanten moet kunnen accepteren van je partner, anders kan het weleens verkeerd aflopen..
Waarschuw beheerder
Dat je niks heb aan jongens die huilen :no:

Als het 1x gebeurd ok maar 3x achter elkaar
dat was niks voor mij :no:

Ook is het heel belangrijk dat je een eigen mening heb
en dat had hij niet en dat is echt niet leuk hoor.
Dit zal mij niet meer gebeuren :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 februari 2007 om 21:34:
dat je zowel de positieve als negatieve kanten moet kunnen accepteren van je partner, anders kan het weleens verkeerd aflopen..

:jaja:

Helaas kan niet iedereen de negatieve kanten accepteren. Maar ja iedereen heeft ze, het is maar net hoe belangrijk die specifieke dingen dan voor iemand zijn.

Omdat ik weet dat ik zelf niet perfect ben heb ik er meestal niet zo'n moeite mee om iemands negatieve kanten te accepteren. Het is zuur als dat andersom dan niet gebeurd.. maar ja daarvoor geldt ook: als iemand er niet mee kan leven dan moet hij of zij vooral iemand zoeken die die negatieve kanten niet heeft.. maar die heeft dan wel weer wat anders wat niet leuk is.

Waarschuw beheerder
Eenmaal een vreemdganger altijd een vreemdganger.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 februari 2007 om 22:19:
Helaas kan niet iedereen de negatieve kanten accepteren. Maar ja iedereen heeft ze, het is maar net hoe belangrijk die specifieke dingen dan voor iemand zijn.

inderdaad!
En is het iets waar je niet mee zou kunnen leven tsja dan houd het gewoon al op.

Wederom ben ik het met je eens (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 februari 2007 om 22:30:
Eenmaal een vreemdganger altijd een vreemdganger.

(Y)

Toch maar weer een relatie beginnen terwijl we allebei wisten dat het geen zin had... Maar het allleen niet van elkaar wisten...

Dus next time.. Betere communicatie en opener zijn.... :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 februari 2007 om 10:01:
En is het iets waar je niet mee zou kunnen leven tsja dan houd het gewoon al op.

helaas wel ja

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 februari 2007 om 10:01:
Wederom ben ik het met je eens

goed he, zo eensgezind als wij zijn :-D ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 februari 2007 om 10:30:
goed he, zo eensgezind als wij zijn :-D ;-)

Bijna opvallend ja 8)
Waarschuw beheerder
wat ik geleerd heb ,mijn ex was een ontzettende meeloper,waait met alle winden mee....wil ik dus nooit meer hebben.
doe mij maar een zelfverzekerde man(heb ik nu),met eigen mening en sterk karakter.
Waarschuw beheerder
ik heb geleerd wat liefde is, maar ook wat haat is jammer genoeg (n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 februari 2007 om 15:11:
Dat werkelijk elke man een hufter is.

:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 februari 2007 om 10:45:
Bijna opvallend ja

hehe, trouwen? :lol:

:roflol:

Ach ja wij vrouwen begrijpen elkaar tenminste!
Ik zei laatst nog tegen een vriendin: als vrouwen net zo dachten als mannen was heel de wereld vrijgezel!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 februari 2007 om 19:33:
Wat heb jij geleerd van je vorige relaties

Hoe zulke zakken er op deze aardbol rond lopen

Waarschuw beheerder
Ik zei laatst nog tegen een vriendin: als vrouwen net zo dachten als mannen was heel de wereld vrijgezel!

:/ beetje vreemde conclusie... ik denk dat de meeste gasten die kwa innerlijk oke zijn, echt wel naar een relatie zoeken.

Het probleem is dat vrouwen vaak de verkeerde criteria gebruiken in hun zoektocht naar een partner.

Wat ik heb geleerd tsjah... dat ik geen Nederlandse vriendin hoef want Nederlandse meiden zijn ge emancipeerd op de verkeerde manier, het lijkt wel alsof ze hun eigen zorgzame kant stelselmatig onderdrukken omdat dat niet past in het credo 'girl power' ofzoiets, mss wat erg generaliserend maar ik heb dit echt vaak mee gemaakt zowel binnen als buiten mn relatie...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 februari 2007 om 19:31:
beetje vreemde conclusie... ik denk dat de meeste gasten die kwa innerlijk oke zijn, echt wel naar een relatie zoeken.

Wat ik hiermee bedoelde te zeggen is dat mijn ervaring (en van veel vriendinnen) is dat mannen het meteen op geven als het eens een tijdje wat minder makkelijk gaat. Terwijl vrouwen daarentegen een veel langere adem hebben en er veel langer voor willen blijven vechten.

Ik ben het met je eens dat er genoeg mannen zijn die oke zijn en echt wel een relatie zoeken. Maar nogmaals, een relatie krijgen en een relatie houden zijn 2 verschillende dingen, en in dat laatste zijn mannen niet uit het sterkste hout gesneden ;-) Maar dit is slechts MIJN mening!

Waarschuw beheerder
Dat van dat opgeven snap ik sowieso niet... als een gast zn vriendin zo makkelijk laat gaan, dan is ie dr gewoon niet waard vind ik :)

Waarschuw beheerder
dat drugs junky's nooit stoppen met gebruiken,,!!

Waarschuw beheerder
Dat ik geen vriend hoeft die zwaar aan de drugs zit! :d

Waarschuw beheerder
donateur
Dat liefde meer kapot maakt dan je lief is :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 februari 2007 om 20:13:
Dat van dat opgeven snap ik sowieso niet... als een gast zn vriendin zo makkelijk laat gaan, dan is ie dr gewoon niet waard vind ik

I agree on that one

Waarschuw beheerder
Had 7 maanden een relatie met een jongen
die echt zo jaloers was! :O
Me altijd controleren, me stiekem volgen,
me site's hacken om berichtjes te controleren enz. enz.
Allemaal van die rare dingen terwijl
ik nooit iets verkeerds deed of iets heb gedaan
om hem zo jaloers te maken.

Vervolgens had ik het uitgemaakt.
Toen werd het helemaal erg.
Hij begon me echt te stalken en niks hield hem tegen.
Vervolgens ben ik zo verschrikkelijk pia geworden
en ben hem aangevlogen.
Toen heb k gezegd dat als ie door zou blijven gaan
dat ik z'n strot zou doorsnijden!

Zo aggresief werd ik ervan.
Toen heb k een ander nummer genomen en
daarna heb ik nooit meer wat van hem gehoord of gezien!

Waarschuw beheerder
Dat liefde Niet Te Koop is met Geld.:@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 februari 2007 om 21:41:
Hij begon me echt te stalken en niks hield hem tegen.

Jakkes, wat een engerd

ja sommige mensen handelen het niet zo goed als ze gedumpt worden.. ellendig voor je !

Waarschuw beheerder
Ahja het is allemaal goed gekomen haha!
Maar het had ook echt niet langer door moeten gaan :[
Dacht dat meisjes over het algemener jaloers waren...
Nou niet dus haha!
Ik heb dus geleerd dat ik nooit meer zon jongen wil!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 februari 2007 om 22:15:
Ik heb dus geleerd dat ik nooit meer zon jongen wil!

Heb je er nu een radartje voor ontwikkeld? :-D