Partyflock

Forumonderwerp · 931906

Waarschuw beheerder
Wie kent het niet: je relatie loopt op de klippen... nooit leuk!

Los van het feit dat het een ongelofelijk KUT gevoel is, is het ook een ervaring om lering uit te trekken. En ik weet ook zeker dat ik uit mijn laatste relatie en de bijbehorende breuk weer veel dingen heb geleerd waar ik voor een volgende relatie veel aan zal hebben. Dingen over mezelf, maar ook voor welke valkuilen je moet waken in een relatie.

Wat heb jij geleerd van je vorige relaties en het uit elkaar gaan, en in hoeverre heb je daar iets aan gehad bij een nieuwe relatie?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vertrouwen en eerlijkheid belangrijkste is :jaja:
Waarschuw beheerder
uitkyke dat je die gene niet zo gauw moet vertrouwen en niet zomaar jezelf moet laten gaan
Waarschuw beheerder
Dat je NOOIT genoegen moet nemen met een "wel goed" relatie!

Een relatie moet knallen, vlinders hebben, je moet helemaal hoteldebotel zijn en je moet gewoon echt de vonk hebben!

Dus,, eerder knopen leren doorhakken! Geen tijd verspillen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krankheimer op dinsdag 27 mei 2008 om 20:55:
Dat ik me vaker als 1 keer per maand moet douchen :/

nee hoor, 1x per 2 maanden is meer dan genoeg!

stel je voor dat je schoon gaat ruiken ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 april 2008 om 15:36:
Ik doe ook maar weer een duit in het zakje: ik heb geleerd dat ik nooit, maar dan ook echt <NOOIT> meer afstand moet doen van mijn eigen leventje... dat heb ik nu 2x gedaan en 2x gaat het fout. Ik moet mijn eigen leven lijden, mijn eigen dingen doen, mijn eigen omgeving, vrienden, werk, etc. etc. Daar voel ik me het lekkerst bij... die wetenschap zal het er in de toekomst niet makkelijker op maken om weer een leuke relatie op te bouwen, maar ik ben er nu wel achter dat ik liever gelukkig en alleen ben, dan ongelukkig met zijn 2.

Precies!!

ik heb ook geleerd dat je niet je eigen leven om moet gooien voor iemand anders, en dat ik alleen verantwoordelijk ben voor mijn toekomst en dat k daar geen vent voor nodig heb! en dat je mensen niet moet proberen te veranderen, ze moeten zelf op het idee komen het goed te doen..Conclusie: het enigste waar je ECHT iets aan hebt..ben jezelf
laatste aanpassing