Partyflock

Forumonderwerp · 931472
Ach ende wee, wat moet dat worden met PF’s troetelkindje Flockers? :cry:

Nog steeds niet uitverkocht. Sterker nog: bezoekersaantallen lopen terug naar nu al 14.854 en we weten uit ervaring dat uiteindelijk misschien slechts 60% van de mensen in dat lijstje daadwerkelijk naar het feest toe gaan.

Mijn zakjapanner zegt dat dat er een schamele 8.912 zijn. :nosmile:

Van die 8.912 bezoekers probeert nu ook al een flink deel zijn kaarten te slijten via het databeest van moederschip PF zelf.

Omdat ze echt verhinderd zijn die dag? Of voelen ze misschien aan dat Flockers wel eens niet het Walhalla zou kunnen gaan zijn dat we het allen zo graag zien worden. :|

Tot overmaat van ramp zorgt de aanwezigheid van Neophyte, Partyraiser en Tha Playah er straks ook nog voor dat we door de Wazi’s het podium niet meer zien. Pogo-terreur-aan-je-voordeur. De EHBO zal er weer blij mee zijn.

Ach ende wee, wat moet dat worden met Flockers… :cry:

Mede-flockers, vertel het mij.
Uitspraak van warezguy op maandag 19 februari 2007 om 01:38:
uit ervaring? ik weet niet uit welke ervaring jij put maar volgens mij gaat uiteindelijk vaak 75% vd mensen die t feest aangevinkt hebben naar t feest...tel daarbij op de mensen die GEEN account hebben maar wel op de lineup afgaan of met vrienden meegaan en dan moet je tot de conclusie komen dat t feest bijna uitverkocht is...

Je vergeet nog even dat er veel animo uit het buitenland is ;)

En voor de mensen die denken dat flock kaarten gaat uitdelen die kunnen dat wel vergeten :jaja:

Heb er zin in:)
Lekker knallen!!!!

Uitspraak van Gus Klabanus op vrijdag 16 februari 2007 om 11:35:
Maar goed de grootste killer is natuurlijk de locatie, die dus absoluut niet geschikt is voor meerdere muziekstromingen Was dan uitgeweken naar een Jaarbeurs, een RAI of een andere locatie waar je meerdere losse zalen had, en je je meerdere stromingen wel prima kon plaatsen ... maar goed, die zijn te groot en krijg je al helemaal nooit vol voor dit event

helemaal mee eens (y)

ik was zelf ook niet van plan te gaan, maar er gaan zoveel bekenden dat ik onmogelijk thuis kan blijven :p
Uitspraak van Sebastiaan™ op maandag 19 februari 2007 om 19:51:
Je vergeet nog even dat er veel animo uit het buitenland is

dat ook nog idd ;) die zullen vooral voor het gelredome komen ook
als iedereen zich nou net zo gedraagd als op pf en alleen maar loopt te kankeren en :looser: naar elkaar doet ken het nog gezellig worden :)

Ik ga. En het wordt zeker gezellig. Het gaat om het gezelschap waarmee je bent en wat je er zelf van maakt. Ik heb het altijd naar mijn zin. Niet zeuren maar feesten!!!
ik vermoed dat House en Hardstyle (en harder) niet samen zullen gaan.. Twee totaal verschillende soorten subculturen in een stadion.. kan niet goed gaan!
De politie zal daarbij wel grote controles gaan houden vermoed ik..

De toekomst zal t uitwijzen :)
Ik ga niet, ik wil mezelf het trauma besparen dat ik straks al die lelijke mensen in t echt zie.

Wat een onzin topic :frusty: pffff ga nie dom onzin lope uitkrame.. t gaat gewoon een mooi feeessie worde en als je nie gaat gaa dan ook niet dit feest stoer lopen afzeiken achter je pc..
ik heb dr zin aaann:D time-table iig zeer fijntjes:yes:
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 februari 2007 om 21:31:
Ik ga. En het wordt zeker gezellig. Het gaat om het gezelschap waarmee je bent en wat je er zelf van maakt. Ik heb het altijd naar mijn zin. Niet zeuren maar feesten!!!

idd Leila, we gaan er een mooi feestje van maken!! Wij vermaken ons overal!!
Hhahaha lol, wat een kutargument dat sommige mensen denken dan er ruzie komt omdat er mensen komen van partyflock....
Op elk willekeurig dance-feest heeft iedereen partyflock...
Enige nadeel wat ik zie is dat de zaal gedeeld moet worden met dat club gedoe....

Maar ik dnek dat er ongeveer 15000 a 20000 man komen als ik al zie hoeveel mensen in mijn omgeving heen gaan die geen eens pf hebben

we zullen het zien, aan de lineup in floickers 1 ligt het niet

zie jullie daar en gas erop
Dit feest is VOOR Partyflockers, dat betekent dat zeker 85 tot 90% van de bezoekers daadwerkelijk op Partyflock zit...dus die 60% gaat hier niet op....wordt evengoed lekker rustig in het Gelredome

Hahahah waar baseer je dat nou weer op kijk op elk willekeurig groot feest daar staan ook maar tussen de 10 en 15 duizend mensen ingeschreven van partyflock en ondertussen zijn die feesten allemaal uitverkocht.... kijk naar qlimax, sensation etc

Nouja we zullen het zien zaterdag, ik weet dat ik en de rest die gaan het allemaal vet tof gaan hebben

Uitspraak van Nicnaamloos op zondag 18 februari 2007 om 19:59:
dat máák ik gewoon zelf ervan

(y) Idem ja... maar misschien zijn wij bevooroordeeld met gratis toegang :X O:)

Ben ook zeer benieuwd hoor...hoe of wat en zeker hoe ze het gaan oplossen wat betreft 2 area's in 1 zaal.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 februari 2007 om 12:40:
Idem ja... maar misschien zijn wij bevooroordeeld met gratis toegang

ohhhhh :[ ben jaloers :9

Uitspraak van M0L op maandag 19 februari 2007 om 21:06:
als iedereen zich nou net zo gedraagd als op pf en alleen maar loopt te kankeren en naar elkaar doet ken het nog gezellig worden

wheheheh :looser:

Ben niet van de partij dus wil een ieder die gaat een knallend feestje wensen!!

Ik ga lekker losss in de Winkel van Sinkel... :bounce:
Ga me prima vermaken :D

nou nou dit topic kan mooi verwijderd worden
al rond de 20.000 kaartjes verkocht dus tja geen flop lijkt me zo he, weer een kansloos topic minder:D:P
Idd dit is gewoon gezeur om niets.. Feesten gaan we! :D

ik heb zojuist me kaartje gehaald en ga er alles aan doen het een geweldig feest te laten worden :yes:
Uitspraak van Trinity³ op vrijdag 16 februari 2007 om 11:23:
Ach ende wee, wat moet dat worden met PF’s troetelkindje Flockers?

Nog steeds niet uitverkocht. Sterker nog: bezoekersaantallen lopen terug naar nu al 14.854 en we weten uit ervaring dat uiteindelijk misschien slechts 60% van de mensen in dat lijstje daadwerkelijk naar het feest toe gaan.

Mijn zakjapanner zegt dat dat er een schamele 8.912 zijn.

Van die 8.912 bezoekers probeert nu ook al een flink deel zijn kaarten te slijten via het databeest van moederschip PF zelf.

Omdat ze echt verhinderd zijn die dag? Of voelen ze misschien aan dat Flockers wel eens niet het Walhalla zou kunnen gaan zijn dat we het allen zo graag zien worden.

Tot overmaat van ramp zorgt de aanwezigheid van Neophyte, Partyraiser en Tha Playah er straks ook nog voor dat we door de Wazi’s het podium niet meer zien. Pogo-terreur-aan-je-voordeur. De EHBO zal er weer blij mee zijn.

Ach ende wee, wat moet dat worden met Flockers…

Mede-flockers, vertel het mij

mag ik dan aan jou vragen waarom je daar een topic voor gaat openen?

Uitspraak van Raytheon op dinsdag 20 februari 2007 om 17:14:
Idd dit is gewoon gezeur om niets.. Feesten gaan we!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 februari 2007 om 17:14:
ik heb zojuist me kaartje gehaald en ga er alles aan doen het een geweldig feest te laten worden

zolang jij thuis blijft gaan wij los:)!
Schijnt toch nog druk te gaan worden...gelukkig :)
laatste aanpassing

Tja wij gaan toch lekker los.

Jij heb gewoon geen geld, dus hou je mond en blijf mooi voor je tv hangen.
Uitspraak van "The Mad One" op dinsdag 20 februari 2007 om 17:30:
Er is geen website voor het feest en er zijn geen flyers...de promotie loopt via Partyflock....dus baken je zo je publiek af

er bestaat ook nog iets als mond op mond ;-)

En zonder al teveel reclame toch nog +/- 20.000 kaarten...

doe het maar na (F)

jank niet zo man draak
Werkzaam bij Partyflock
:lol:

Leuk topic dit :)

Thanks voor weer extra onder de aandacht brengen van Flockers :)

Overigens toch effe twee puntjes hoor:
1) je aantal van 60% van wat op Pf staat klopt niet :no: Gelukkig hebben we nog zoiets als inzicht in de kaartverkoopcijfers ;)

2)waarom zou ik als admin dit topic sluiten? Alleen beleidsovertredingen worden aangepakt en negatief zijn over Flockers mag best :) Wij vieren het feestje wel zonder de negatievelingen hoor (F)

Een ding moet je ons nageven: het leeft wel :lol: Je hebt er zin in of je zeikt het af 8)
Leuk geschreven stukje :D (y)

Maar ik heb er zin in en het wordt leuk :lief:
Ach, probeer het leuk te hebben daar!! (Y)
Ga ik ondertussen wel naar een echt feestje :bounce:
;)
Ik heb er wel zin in :D

Zie wel wat het wordt maar vaak vermaak ik me prima.
ik denk dat het vooral errug gezellig wordt :D

en als je het een kutfeest lijkt... niemand heeft je gezegd dat je MOET komen... blijf lekker thuis, ga de stad in, zuip je klem, of doe wat je normaal op zaterdagavond doet als je niet naar een feest gaat :D boeie
Omdat ze echt verhinderd zijn die dag? Of voelen ze misschien aan dat Flockers wel eens niet het Walhalla zou kunnen gaan zijn dat we het allen zo graag zien worden.

Ik denk door de line-up, die is om te janken!

Ach ende wee, wat moet dat worden met Flockers…

:roflol:

Uitspraak van "The Mad One" op dinsdag 20 februari 2007 om 17:30:
de promotie loopt via Partyflock..

Hoorde anders een interessante reclame laatst op SlamFM langskomen over dit feest ;)

Uitspraak van Ginaa :cheer: op woensdag 21 februari 2007 om 15:17:
maar goed dat ik niet ga

We willen ook geen jumpers..

Wees trots op jezelf dat je niet gaat, en ga ergens anders janken :bye:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 15:30:
We willen ook geen jumpers..

zegt het ze!!! :bounce:

dus jij gaat ook!! straks zie ik je daar nog ;)

Uitspraak van -olMr.P op woensdag 21 februari 2007 om 15:33:
dus jij gaat ook!! straks zie ik je daar nog

Dat zou geinig zijn :lol:
ik bel je wel.. is je nummers nog steeds
06-Be My Daddy? :lol:

Uitspraak van -olMr.P op woensdag 21 februari 2007 om 15:36:
ik bel je wel

Top (Y)

Uitspraak van -olMr.P op woensdag 21 februari 2007 om 15:36:
06-Be My Daddy

Klopt :9 Goed dat je het hebt onthouden :D
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 15:39:
Goed dat je het hebt onthouden

hoe kon ik het vergeten?:P
en anders loop ik wel naar de eerste de beste bapoa frituurder:lol:

Uitspraak van -olMr.P op woensdag 21 februari 2007 om 15:44:
hoe kon ik het vergeten?

:cheer:

Uitspraak van -olMr.P op woensdag 21 februari 2007 om 15:44:
en anders loop ik wel naar de eerste de beste bapoa frituurder

Dan kom je me zeker tegen :9
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 15:46:
Dan kom je me zeker tegen

alleen eet ik niet mee:no:

over eten gesproken!! kga naar huis toe kep :honger:

Toedelzz:bye:
Uitspraak van Sebastiaan™ op maandag 19 februari 2007 om 19:51:
Je vergeet nog even dat er veel animo uit het buitenland is

Oh mijn lieve god, stikt het ook nog van die stink-Duitsers daar :cry:
Uitspraak van Bulters op dinsdag 20 februari 2007 om 17:28:
mag ik dan aan jou vragen waarom je daar een topic voor gaat openen?

Omdat ik graag wil weten wat andere Flockertjes denken over de uiteindelijke afloop van het partijtje.

Ik kan moeilijk iedereen persoonlijk gaan bellen met die vraag he? :aai:

misschien zo'n eerste feestje kleiner moeten beginnen dan ipv gigantisch te willen als Qlimax!
sucses met de verkoop en veel plezier voor de mensen die gaan! :D
Uitspraak van MarrieMarrie op dinsdag 20 februari 2007 om 19:49:
mond op mond

mond tot mond bedoel je :P ehbo cursus heb ik nog niet gehad :P
Uitspraak van Trinity³ op woensdag 21 februari 2007 om 16:47:
Oh mijn lieve god, stikt het ook nog van die stink-Duitsers daar

Ja en denen, zwedenaren, noren, zwitsers, belgen, engelsen zelf amerikanen en australiërs komen maarja die zijn tegenwoordig altijd wel te vinden op feesten :)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 februari 2007 om 17:23:
misschien zo'n eerste feestje kleiner moeten beginnen dan ipv gigantisch te willen als Qlimax!
sucses met de verkoop en veel plezier voor de mensen die gaan!

Had me wel leuker geleken, maar vooral als het dichterbij zou zijn geweest ;-)

zeur toch niet zo....ik hoef het podium echt niet de hele tijd te zien hoor:p ik ga gewoon lekker hakken en pr kennende kaptie f met draaien tijdens dat gepogo:P
gewoon hard gaan met dat feest hahahahah
MoC !!!!!!!!!!! en neophyte!!!!!
Uitspraak van Trinity³ op woensdag 21 februari 2007 om 16:52:
k kan moeilijk iedereen persoonlijk gaan bellen met die vraag he

je krijgt mn nummer toch niet hahahahha:P
Uitspraak van MarrieMarrie op dinsdag 20 februari 2007 om 19:49:
er bestaat ook nog iets als mond op mond

En zonder al teveel reclame toch nog +/- 20.000 kaarten...

doe het maar na

hier in arnhem en in de buurt daarvan hangen wel overal posters enzo.. Weet ook wel zeker dat er heelveel mensen hier uit de buurt gaan komen :)