Partyflock

Forumonderwerp · 931472
Ach ende wee, wat moet dat worden met PF’s troetelkindje Flockers? :cry:

Nog steeds niet uitverkocht. Sterker nog: bezoekersaantallen lopen terug naar nu al 14.854 en we weten uit ervaring dat uiteindelijk misschien slechts 60% van de mensen in dat lijstje daadwerkelijk naar het feest toe gaan.

Mijn zakjapanner zegt dat dat er een schamele 8.912 zijn. :nosmile:

Van die 8.912 bezoekers probeert nu ook al een flink deel zijn kaarten te slijten via het databeest van moederschip PF zelf.

Omdat ze echt verhinderd zijn die dag? Of voelen ze misschien aan dat Flockers wel eens niet het Walhalla zou kunnen gaan zijn dat we het allen zo graag zien worden. :|

Tot overmaat van ramp zorgt de aanwezigheid van Neophyte, Partyraiser en Tha Playah er straks ook nog voor dat we door de Wazi’s het podium niet meer zien. Pogo-terreur-aan-je-voordeur. De EHBO zal er weer blij mee zijn.

Ach ende wee, wat moet dat worden met Flockers… :cry:

Mede-flockers, vertel het mij.

up
Feest maak je zelf, of het nu druk is of niet.
Moet er wel bij zeggen dat ik voor dit feest niet 2 uur ging treinen. Half uur is lang genoeg :yes: :)

Gewoon afwachten....

Ben wel aanwezig :yes: heb er wel m'n bedenkingen bij, maar ga met leuke mensen dus zal wel goed komen.

moet helaas wel bijna 2uur rijden, maar dat moet ik bijna naar elk feest :(
Uitspraak van Trinity³ op vrijdag 16 februari 2007 om 11:23:
Pogo-terreur-aan-je-voordeur.

Dat is wel weer minder.....maar ga er gewoon niet in de buurt staan :no:

Verder zal het best een heel leuk feest worden :yes:
Ach ende wee, wat moet dat worden met PF’s troetelkindje Flockers?

Nog steeds niet uitverkocht. Sterker nog: bezoekersaantallen lopen terug naar nu al 14.854 en we weten uit ervaring dat uiteindelijk misschien slechts 60% van de mensen in dat lijstje daadwerkelijk naar het feest toe gaan.

Mijn zakjapanner zegt dat dat er een schamele 8.912 zijn.

Van die 8.912 bezoekers probeert nu ook al een flink deel zijn kaarten te slijten via het databeest van moederschip PF zelf.

Omdat ze echt verhinderd zijn die dag? Of voelen ze misschien aan dat Flockers wel eens niet het Walhalla zou kunnen gaan zijn dat we het allen zo graag zien worden.

Tot overmaat van ramp zorgt de aanwezigheid van Neophyte, Partyraiser en Tha Playah er straks ook nog voor dat we door de Wazi’s het podium niet meer zien. Pogo-terreur-aan-je-voordeur. De EHBO zal er weer blij mee zijn.

Ach ende wee, wat moet dat worden met Flockers…

MOet niet gekker worden :roflol: Als je niet weet hoeveel kaarten er zijn verkocht moet je ook niet je zakjap erbij pakken om uitspraken te doen :lol:
ik ga niet, vind de line up niks
maar ja uitverkocht of niet zal me worst wezen...
gun iedereen die wel gaat een leuke avond

Ik hoop dat het wat wordt,
want ik heb kaarten!!!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 februari 2007 om 10:35:
want ik heb kaarten

me too en t word ook nog eens mn eerste feestje O:)

kben erg benieuwd hoe dat eraan toegaat :lol:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 februari 2007 om 10:35:
want ik heb kaarten!!!

Me 2

zany is zany
headhunterz is headhunterz
showtek is en blijft showtek.

en of ze nou op flockers komen of ergens anders, deze gasten staan garant voor een superavond:D :cheer: :bounce:

Heb nog steeds m'n twijfels erover.. ene kant lijkt het
me wel lachuh, andere kant niet.. :o

Bij twijfel niet doen is me geleerd, dus waarschijnlijk
ga ik niet :/

beetje zinloos topic, weet je hoeveel mensen wel gaan maar geen partyflock hebbe.. nee? nou dan kan je het ook nie berekenen:P wij zijn met 7 en 4 hebben geen flock dus tja en Q-dance weet echt wel waar het mee bezig is hoor:D
en nog een laatste punt:D je gaat toch niet naar een feest omdat het uitverkocht is, je gaat voor de dj`s, qlimax was wel uitverkocht en kijk hoeveel mensen zeuren over de drukte;)
zo heb me zegje gedaan:P

latersssss
Uitspraak van actief op zondag 18 februari 2007 om 12:25:
Bij twijfel niet doen is me geleerd, dus waarschijnlijk
ga ik niet

Tuurlijk wel, gewoon gaan :jaja:

ik wil ook, iemand die een kaartje wil doneren? O:)

Haha maar heb ook nog niemand om te gaan 8)

Als ik de lotto had gewonnen, had ik je met liefde
een kaartje gegeven (F)
Nog maar 6 dagen :D zinnn :jaja: We gaan met een supergrote gezellige groep en de line up is (y)
IK ga wel :)
Je moet nog niet gaan zeuren zonder iets gezien te hebben, daarna kun je altijd nog oordelen (y)
Als je de line up relaxt vindt en je gaat niet omdat andere mensen zeggen dat ut een kutfeessie wordt ben je echt stupid :loser:
laatste aanpassing

Hé dat rijmt
Uitspraak van actief op zondag 18 februari 2007 om 12:55:
Haha maar heb ook nog niemand om te gaan

Als ik de lotto had gewonnen, had ik je met liefde
een kaartje gegeven

Ahhhh :lief:

ik hoorde gisteren dat 2 anderen wel gaan, kan het niet uitstááán :[
Uitspraak van :cocktail: Renée :cocktail: op zondag 18 februari 2007 om 13:27:
Je moet nog niet gaan zeuren zonder iets gezien te hebben, daarna kun je altijd nog oordelen

heelmaal waar :jaja:

en ach, het zal heus wel gezellig worden toch? Tis maar net wat je er zelf van maakt
Uitspraak van ~Curl~ op zondag 18 februari 2007 om 13:30:
en ach, het zal heus wel gezellig worden toch? Tis maar net wat je er zelf van maakt

Vind ik ook :D Gewoon zelf de fun maken :yes:
Uitspraak van ~Curl~ op zondag 18 februari 2007 om 13:30:

:jaja: mee eens:D
Ik twijfel nog...
Ik heb er wel zin in en ik denk dat het wel een leuk feestje wordt, dat máák ik gewoon zelf ervan :woop:

Denk dat weleens alleraardigst kan worden daar :yes:

Ik heb een kaartje gekregen :lief:
en we zullen met een mega groep aanwezig zijn
Met zoveel bekenden is elk feest wel gezellig :cheer:

Kaarten weggeven net als bij de laatste Innercity, ik meld mij alvast aan..8)

Uitspraak van verwijderd op zondag 18 februari 2007 om 23:17:
Kaarten weggeven net als bij de laatste Innercity, ik meld mij alvast aan..

dan kom je toch lekker niet :[

Uitspraak van verwijderd op zondag 18 februari 2007 om 23:29:
dan kom je toch lekker niet :[

Idd, niemand die daar mee zit hoor..

Uitspraak van verwijderd op zondag 18 februari 2007 om 23:35:
Idd, niemand die daar mee zit hoor..

Ik dus ook niet..:[

doe maar weer stoer.. :gaap:

Ik heb zelfs gehoord dat bij een bezoekersaantal van onder de 8000, Partyflock opgeheven zal worden..O:)
laatste aanpassing

:O
ook jij kan te ver gaan he :[

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 februari 2007 om 00:22:
ook jij kan te ver gaan he

Mijn oren horen wel vaker dingen die het daglicht niet kunnen verdragen..O:)
laatste aanpassing
en we weten uit ervaring dat uiteindelijk misschien slechts 60% van de mensen in dat lijstje daadwerkelijk naar het feest toe gaan.

uit ervaring? ik weet niet uit welke ervaring jij put maar volgens mij gaat uiteindelijk vaak 75% vd mensen die t feest aangevinkt hebben naar t feest...tel daarbij op de mensen die GEEN account hebben maar wel op de lineup afgaan of met vrienden meegaan en dan moet je tot de conclusie komen dat t feest bijna uitverkocht is...
wij gaa met ze tiene heen en gaan helemaal los line-up staat garant voor een leuke party
dan maar wat rustiger maar dan heb ik wel iets meer ruimte om los te gaan :D
dus deze topic slaat gewoon weer nergens op ;)

alleen leuke mensen gaan naar flockers:P

zin in flockers :cheer:

:bounce:
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 februari 2007 om 12:35:
beetje zinloos topic, weet je hoeveel mensen wel gaan maar geen partyflock hebbe.. nee?

Dat hebben wij ook ....grote groep waar en maar een paar pf van hebben ...met z'n alle maken we er gewoon een leuk feestje van :cheer:
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 februari 2007 om 12:48:
alleen leuke mensen gaan naar flockers

:cheer: :lol:

:/ is toch bijna bij elk feest waar er gestampt word?! daaaaar zit ik nou echt nie mee! beuk of terug of lekker ergens anders staan ;)

zin an :D gezellig met mensn die je kent en wat mensen meeten dus
Uitspraak van Gooische Trut ;) op maandag 19 februari 2007 om 16:12:
met z'n alle maken we er gewoon een leuk feestje van

:yes:!!!

Is er iemand die mijn kaartje misschien wil kopen,
ik ga waarschijnlijk niet meer

Dit feest is VOOR Partyflockers, dat betekent dat zeker 85 tot 90% van de bezoekers daadwerkelijk op Partyflock zit...dus die 60% gaat hier niet op....wordt evengoed lekker rustig in het Gelredome :yes:
laatste aanpassing
.
laatste aanpassing
Had het ze wel gegund...een uitverkocht huis...maar ja, soms zit het mee...
laatste aanpassing

Ik geef mezelf altijd 2 weken hersteltijd vanwege carnaval en een weekend rust.. Dus ja, dat is standaard het weekend na carnaval :yes: