Partyflock

Forumonderwerp · 931447
2254x bekeken

Waarschuw beheerder
Omdat ik zelf gediend heb, en op hyves op zoek ben naar oude maten van die tijd, kwam ik op een hyves van de Landmacht... Daar is dus een discussie gaande of homo's geaccpeteerd moeten worden binnen de krijgsmacht...Sterker nog, ze hebben zelfs een eigen hyves, roze barretten ofzo...

vind jij het slim dat zij ervoor uitkomen? Denk jij dat het ooit geaccpeteerd word?

Ikzelf denk dat ze dit beter voor hun kunnen houden, het is toch een typische machowereld met zijn eigen normen en waarden. Het werkt zelfs averrechts denk ik...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 12:28:
In een samenleving kun je zonder elkaar nodig te hebben, langs elkaar leven. Defensie is juist het omgekeerde.

Ik denk dat dat ook het probleem is van onze huidige samenleving. We hebben elkaar niet meer nodig. Individualisatie.

Maar goed, ik begrijp je punt wel. Je hoeft alleen niet bang te zijn dat ze je verkrachten ofzo. Is hij minder betrouwbaar omdat hij homo is? Dacht toch echt van niet...:/

En om op je openingspost te reageren:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 09:14:
Denk jij dat het ooit geaccpeteerd word?

Een betere wereld, begint bij jezelf :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van japperd op dinsdag 20 februari 2007 om 12:57:
Maar goed, ik begrijp je punt wel. Je hoeft alleen niet bang te zijn dat ze je verkrachten ofzo. Is hij minder betrouwbaar omdat hij homo is? Dacht toch echt van niet...

Daar ben ik ook niet bang voor, dat is het punt ook niet. Ik wil gewoon niet weten of iemand homo is, omdat ik er dan op gaat letten onbewust.
Waarschuw beheerder
ik ga toch ook niet lopen roepen IK BEN HETERO!

waarom moeten zij dat dan wel :s
Waarschuw beheerder
Omdat ik zelf gediend heb, en op hyves op zoek ben naar oude maten van die tijd, kwam ik op een hyves van de Landmacht... Daar is dus een discussie gaande of homo's geaccpeteerd moeten worden binnen de krijgsmacht...Sterker nog, ze hebben zelfs een eigen hyves, roze barretten ofzo...

vind jij het slim dat zij ervoor uitkomen? Denk jij dat het ooit geaccpeteerd word?

Ikzelf denk dat ze dit beter voor hun kunnen houden, het is toch een typische machowereld met zijn eigen normen en waarden. Het werkt zelfs averrechts denk ik

welke site is dat dan

Waarschuw beheerder
Lastige kwestie. Defensie is toch wel een beetje een macho cultuur bij uitstek. En helaas hebben veel mensen nog het beeld dat homo's geen volwaardige mannen zijn.

Heb niks tegen homo's maar dit gaat wel wat ver... ze zijn net zoals hetero's een geaardheid op zich. En daarin zijn ze duidelijk verschillend van hetero-mannen. Want imo maakt het hebben van een lul en het dr als een man uit zien, iemand niet tot een echte man.

Een echte man is vader van zijn kinderen, echtgenoot van zn vrouw, opa van zn kleinkinderen etc.

Althans zo zie ik het. Een deel van het man-zijn is onlosmakelijk aan het voortplantingsproces verbonden.

Ik ben ook van mening dat ze voor zich moeten houden dat ze homo zijn. Als je hun goed genoeg kent vraag je het zelf maar, voor mij is iemands seksualiteit geen issue.

Hoe ze er mee om moeten gaan heb ik een uitgesproken mening over, maar die dring ik niet aan anderen op, das hun eigen keuzevrijheid.
Waarschuw beheerder
Ik vind het belachelijk dat zulke mensen nog steeds niet geaccepteerd worden.Wat maakt het nou uit.

Ze zijn gewoon bang voor het gedrag en dat ze gaan denken zou hij op mij kunnen vallen.:S Tis het zelfde bij voetballers,daar is toch ook iedereen op en top manenlijk daar word het ook niet geaccepteerd.En in deze tijd maakt het allemaal niet uit.Het zijn ook gewoon mensen dus mogen hun ook in dienst enz...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ikzelf denk dat ze dit beter voor hun kunnen houden, het is toch een typische machowereld met zijn eigen normen en waarden. Het werkt zelfs averrechts denk ik...

denk t ook en geaardheid heeft niks met je werk te maken, doe dat buiten werktijd :/ zeker in t leger

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 februari 2007 om 14:29:
Een echte man is vader van zijn kinderen, echtgenoot van zn vrouw, opa van zn kleinkinderen etc.

Dat is eerder hetr traditionele maatschappijplaatje denk ik. Want wat nou als iemand helemaal niet geïnteresseert is in het hebben van een vrouw en kinderen maar bv veel liever de wereld rondreist en van alles doet zonder daarbij vast te zitten aan een gezin maar toch geen sexuele voorkeur voor z'n eigen geslacht heeft?

Er zijn ook mannen of vrouwen die gewoon niet het levensdoel hebben om zich voort te planten of een relatie met een ander aan te gaan, mensen die genoeg hebben aan goede vriendschappen, etc...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=382 height=565 cacheid=000d991e0026fc177d0e24c61a01c75c26]http://www.threetwoone.org/uggabugga/2005/brokeback-mountain-2.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Er zijn ook mannen of vrouwen die gewoon niet het levensdoel hebben om zich voort te planten of een relatie met een ander aan te gaan, mensen die genoeg hebben aan goede vriendschappen

Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik neem aan dat ieder normaal mens, mits ie de goeie persoon tegen komt, in ieder geval open zou staan voor een relatie. Er niet naar op zoek gaan is een 2e... maar iemand kan altijd je pad kruisen.

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is dan natuurlijk wel weer waar.. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 februari 2007 om 13:47:
Ik wil gewoon niet weten of iemand homo is, omdat ik er dan op gaat letten onbewust.

Dit klinkt weer heel erg alsof je je oren wilt sluiten voor de waarheid...? :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 februari 2007 om 14:29:

Bedoel je daar ook mee dat het man zijn in jouw idee onlosmakelijk verbonden is met het dragen van verantwoordelijkheid?
En zo ja, heb je dan ook meer 'vertrouwen' in homo's die een kind hebben geadopteerd en een langdurige relatie hebben met een andere man of op een andere wijze een sterke verantwoordelijkheid dragen over andere mensen?
Waarschuw beheerder
zelf denk dat ze dit beter voor hun kunnen houden, het is toch een typische machowereld met zijn eigen normen en waarden. Het werkt zelfs averrechts denk ik...

Ik denk dat mensen elkaar eens moeten leren respecteren ongeacht hun sexuele voorkeur.
Die ruige mannenwereld vind ik maar erg zielig als ik hun gedrag hoor wanneer er een homo gesignaleerd wordt.
Wordt volwassen en leer eens dat homo's niet minder man hoeven te zijn dan een hetero man
En laat ze fijn voelen wat ze voelen.
Dat machokippegedrag vind ik erger als het hele homogebeuren.
Waarschuw beheerder
Als ze hun werk maar goed doen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik denk dat mensen elkaar eens moeten leren respecteren ongeacht hun sexuele voorkeur.
Die ruige mannenwereld vind ik maar erg zielig als ik hun gedrag hoor wanneer er een homo gesignaleerd wordt.
Wordt volwassen en leer eens dat homo's niet minder man hoeven te zijn dan een hetero man
En laat ze fijn voelen wat ze voelen.
Dat machokippegedrag vind ik erger als het hele homogebeuren.

(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Weger op maandag 19 februari 2007 om 17:56:
Hetero = blauwhelm
Homo = rozehelm
Bisexueel = paarshelm?

:lol:
Waarschuw beheerder
:d...ken er een

heb je weer wat gevonden :)