Partyflock

Forumonderwerp · 931447
2253x bekeken

Waarschuw beheerder
Omdat ik zelf gediend heb, en op hyves op zoek ben naar oude maten van die tijd, kwam ik op een hyves van de Landmacht... Daar is dus een discussie gaande of homo's geaccpeteerd moeten worden binnen de krijgsmacht...Sterker nog, ze hebben zelfs een eigen hyves, roze barretten ofzo...

vind jij het slim dat zij ervoor uitkomen? Denk jij dat het ooit geaccpeteerd word?

Ikzelf denk dat ze dit beter voor hun kunnen houden, het is toch een typische machowereld met zijn eigen normen en waarden. Het werkt zelfs averrechts denk ik...

Waarschuw beheerder
Het zijn wel de mannen die dagen lang in de kou in hun putje zitten te bikkelen. Daar moet je ook wel beetje mannelijk voor zijn en lomp....en kortzichtig hahaha lees>>>>ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 10:12:
IK snap je wel!!!! Alleen hoe gaan we dat veranderen dan????? kan niet , snappie...dat bedoel ik......is geen oplossing voor

degene die zo denkt moet zen gedachtengang veranderen zo simpel is het en niet zo kinderachtig reageren omdat ze anders zijn dan jij of wie dan ook...
en dat het een mission impossible weet ik ook wel maar snap dat niet :no: heb 2 vrienden die homo zijn en dat zijn top gasten vallen niemand lastig met het feit dat ze homo zijn of dat ze een ander proberen te versieren daar hebben ze andere manieren voor en die heel anders zijn als onze manier van versieren..
dus het is maar net hoe druk maak je jezelf over het feit dat iemand homo is :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 10:11:
Ze komt uit eindhoven joh niet op reageren .

:roflol:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 10:14:
Nogal arro ook, eigenlijk.. om te denken dat een willekeurige homo jou uberhaupt lekker zou vinden

Kijk, dat bedoel ik B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 10:15:
Het zijn wel de mannen die dagen lang in de kou in hun putje zitten te bikkelen

Een bikkel is een kerel met 1 bal (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 10:14:
Als er een meid naast me in de douche zou staan waarvan ik weet dat ze ook op vrouwen valt, zou ik daar geen problemen mee hebben.. ook al val ik zelf alleen op mannen

daar zou ik ook geen probleem mee hebben :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 10:15:
Het zijn wel de mannen die dagen lang in de kou in hun putje zitten te bikkelen. Daar moet je ook wel beetje mannelijk voor zijn en lomp....en kortzichtig hahaha lees>>>>ik

dit is pas kortzichtig dus als je homo bent kan je niet wat een andere man wel kan :| echt een domme uitspraak dit :[

Waarschuw beheerder
Ben ook gelegenheidshomofoobje denk, thuis ken ik wel wat homo's waar ik gewoon normaal mee omga en chill.
Maar op mn werk als we echt als gekken tekeer gaan moeten we gaan achterblijvers hebben die toevallig weer homo zijn. Een homo die wel bij blijft mag van mij blijven!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 10:19:
Maar op mn werk als we echt als gekken tekeer gaan moeten we gaan achterblijvers hebben die toevallig weer homo zijn. Een homo die wel bij blijft mag van mij blijven!!!!

:looser: ze hebben de zelfde keuring gehad die jij ook heb gehad dus wie ben jij om te beslissen dat hun minder zijn of niet zo goed zijn als jij daar komt het opneer daar hoef je geen homo voor te zijn :no:
er zijn altijd iets beteren en iets minderen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sannemeisje op vrijdag 16 februari 2007 om 09:58:
Waar maak jij je druk om..

Alsof ze jou willen neuken

:lol:

;)
Waarschuw beheerder
Ik hoop echt dat jullie een geintje maken :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sannemeisje op vrijdag 16 februari 2007 om 10:21:
Ik hoop echt dat jullie een geintje maken

nee de meeste mannen denken nu eenmaal zo.. echt :gaap: of ze zelf perfect zijn :|
Waarschuw beheerder
Het grootste probleem is dat je het welbekende zeepje maar beter op de grond kan laten :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Midi-030 op vrijdag 16 februari 2007 om 10:23:
Het grootste probleem is dat je het welbekende zeepje maar beter op de grond kan laten

dan buk jij als eerste of niet :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 10:12:
Door homosexuelen altijd af te schilderen als mensen die je proberen in je reet te neuken als je effe bukt, worden dit soort fabeltjes op een gegeven moment nog serieus genomen ook. Onzin...

Dit beeld wil ik helemaal niet scheppen... Militair zijn niet alleen je beroep, maar ook je leven. Je leeft in een bepaald wereldje, met daarin haar eigen normen en waarden. Deze normen en waarden bevatten een paar (ongeschreven )regels. Een van deze regels is dat homo's niet thuis horen binnen de krijgsmacht, en zeker niet binnen je eigen eenheid. Ik begrijp best dat men probeert een lans te breken, maar vergelijk het met acceptatie van homo's binnen de moslimgemeenschap.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 10:23:
of ze zelf perfect zijn

Ach ja.. zoals ik al zei:

Uitspraak van Sannemeisje op vrijdag 16 februari 2007 om 09:58:
Waar maak jij je druk om..

Alsof ze jou willen neuken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 10:24:
Een van deze regels is dat homo's niet thuis horen binnen de krijgsmacht, en zeker niet binnen je eigen eenheid.

Homosexuelen moeten overal maar geaccepteerd worden, BEHALVE :rot:

Waarschuw beheerder
Een van deze regels is dat homo's niet thuis horen binnen de krijgsmacht, en zeker niet binnen je eigen eenheid. Ik begrijp best dat men probeert een lans te breken, maar vergelijk het met acceptatie van homo's binnen de moslimgemeenschap.

echt te bekrompen voor woorden :| ongelovelijk zielig die gedachtegang :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 10:23:
nee de meeste mannen denken nu eenmaal zo.. echt of ze zelf perfect zijn

Dat bedoel ik helemaal niet...

Het gaat om de cultuur die er is, en die niet veranderd wanneer ineens homo's 'geaccepteerd' worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Tja...van mij mogen ze...is er wel een verbod voor homo's dan? nee toch?

Een oom van mij heeft bij een spionnen eenheid gezeten.
hijs homo

Waarschuw beheerder
Militair zijn niet alleen je beroep, maar ook je leven.

In Centerparcs worden homo's ook niet geweigerd hoor ;p
Waarschuw beheerder
dan buk jij als eerste of niet

als ik buk, mag ik dan een scheet in je gezicht laten? ;)
alleen dan buk ik :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 10:27:
en die niet veranderd wanneer ineens homo's 'geaccepteerd' worden.

Dat heeft meer met de bekrompen gedachtengang van de personen binnen die cultuur te maken..
Als iedereen zo triest blijft denken verandert er natuurlijk nooit iets (Y)

Waarschuw beheerder
@ Sanne en Naomie;

Jullie begrijpen niet de inhoud van mijn betoog... Helaas moet je ook zelf in het leger zitten om te begrijpen wat voor gedachtengang er heerst. Het is een mannenwereld met mannelijke gedachten. En die zijn vaak kortzichtig, zo zijn mannen, daar hebben jullie gelijk in...

Bekijk het eens internationaal. we voeren oorlog met moslims, en willen ook zieltjes winnen bij moslims. Moeten wij als homoleger bekend staan? Dan kunnen we bij voorbaat al thuis blijven, want als moslims ergen een hekel aan hebben...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sannemeisje op vrijdag 16 februari 2007 om 10:30:
Dat heeft meer met de bekrompen gedachtengang van de personen binnen die cultuur te maken..
Als iedereen zo triest blijft denken verandert er natuurlijk nooit iets

Er kan op dit vlak weinig veranderen vrees ik voor de homo's.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 10:31:
Moeten wij als homoleger bekend staan? Dan kunnen we bij voorbaat al thuis blijven, want als moslims ergen een hekel aan hebben...

Die opmerking slaat echt alles...
Als homoleger bekend staan...
Rot op zeg, nu lijkt het alsof jullie allemaal op je fluffy roze sloffen het gevecht aangaan.
Waarschuw beheerder
zo zijn mannen

Gelukkig zijn lang niet alle mannen zo (L)

Helaas moet je ook zelf in het leger zitten om te begrijpen wat voor gedachtengang er heerst.

Ik denk dat je dat hier wel duidelijk hebt proberen te maken of niet..
Moeten wij als homoleger bekend staan?

Schaam je je ervoor dan :rot:

Prachtig hoe er zo makkelijk mensen over 1 kam geschoren worden.. (Y)
Alle homo's uit het leger, want ze kunnen niet meekomen..
Alle moslims haten homo's..
Alle militairen gaan vreemd :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 10:34:
Rot op zeg, nu lijkt het alsof jullie allemaal op je fluffy roze sloffen het gevecht aangaan

We staan toch ook bekend als drugsleger? Omdat softdrugs gedoogd word... zo'n rare opmerking is dat niet hoor...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sannemeisje op vrijdag 16 februari 2007 om 10:35:
Prachtig hoe er zo makkelijk mensen over 1 kam geschoren worden..
Alle militairen gaan vreemd

:respect:

Waarschuw beheerder

In Irak/ Afghanistan wel(y)

Ze mogen er best zijn, maar loop er niet mee te koop...

Schaam je je ervoor dan

Ik vind het geen compliment, laat ik het daarbij houden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 10:36:
We staan toch ook bekend als drugsleger? Omdat softdrugs gedoogd word... zo'n rare opmerking is dat niet hoor...

Dat zegt meer over de mensen die daar zo over denken, dan over jullie.
Nederland is Nederland. Wees er trots op, daarom dien je toch ook voor je land ?
Slik het dan ook, of zoek een andere baan ;)
En die opmerking over dat homo's niet bij kunnen blijven... er zitten ook zat vrouwen in het leger, die staan hun mannetje toch ook ? Waarom zou een homo dat niet kunnen dan ?
Waarschuw beheerder
Je hebt nichten en nichten. De types 'handtasje en gebleekte ster' adviseer ik verre van het leger te blijven. De echte mannen met een andere sexuele voorkeur dan de gemiddelde hetero militair kan wat mij betreft gewoon het leger in (Y)

Daarbij, het ego van de heteroman is zo opgeblazen dat ze denken dat elke homo op hen valt... Geloof me, jullie zijn alleen aantrekkelijk voor breezersnolletjes met een flinke liter GHB. Die nichten kijken graag verder (Y)
Waarschuw beheerder
Als sommige homo's mans genoeg zijn om het vaderland te kunnen verdedigen..dan zou ik er geen probleem mee hebben. De 'nichterige nicht' zou zelf al niet voorkomen in het leger, denk k..die zie je toch wel eerder in de kapsalon. Je moet ze niet allemaal over dezelfde kam scheren..
ik moet er zelf niks van hebben..maar zolang ze zich gedragen zoals elk ander in de KL, waarom niet?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Janneke~ op vrijdag 16 februari 2007 om 10:39:
Daarbij, het ego van de heteroman is zo opgeblazen dat ze denken dat elke homo op hen valt... Geloof me, jullie zijn alleen aantrekkelijk voor breezersnolletjes met een flinke liter GHB. Die nichten kijken graag verder

:respect:

Dát bedoel ik... :loser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 09:14:
Sterker nog, ze hebben zelfs een eigen hyves, roze barretten

het moet niet gekker worden, zie je het al voor je roze baretten staan we niet effe heel erg voor lul in Nederland als ze worden uitgezonden.........
Nederland is gek aan het worden partij voor de dieren roze barretten wat volgt..........
homo of hetero maakt me geen fuck uit maar daar hoeven ze echt niet mee te koop te lopen. Je dient je land that s it gaan ze maar lekker met het roze gevalletje in de gay parade staan..............

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 10:44:
het moet niet gekker worden, zie je het al voor je roze baretten staan we niet effe heel erg voor lul in Nederland als ze worden uitgezonden.........
Nederland is gek aan het worden partij voor de dieren roze barretten wat volgt..........
homo of hetero maakt me geen fuck uit maar daar hoeven ze echt niet mee te koop te lopen. Je dient je land that s it gaan ze maar lekker met het roze gevalletje in de gay parade staan..............

..bij wijze van spreken, muts
Ze staan niet serieus met roze baretten :loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 10:44:

Zoals je ziet gaat het ook fout bij hetero vrouwen :/

Jezus wat een dom wicht ben jij zeg :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 10:41:
Dát bedoel ik...

En ik ook :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Janneke~ op vrijdag 16 februari 2007 om 10:50:
Jezus wat een dom wicht ben jij zeg

kreeg je het verzonnen? knap hoor vind je jezelf zeer slim nu zeker................:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 10:55:
kreeg je het verzonnen? knap hoor vind je jezelf zeer slim nu zeker................

Slim is een krachtige term, maar ben zeker trots op het feit dat ik wel zelfstandig kan denken en begrijpend lezen mij niet onbekend is (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 10:48:
bij wijze van spreken, muts
Ze staan niet serieus met roze baretten

hihi bij wijze van spreken noui ok maar in Nederland sta ik nergens meer van te kijken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 10:56:
hihi bij wijze van spreken noui ok maar in Nederland sta ik nergens meer van te kijken

Zou ik ook zeggen :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Janneke~ op vrijdag 16 februari 2007 om 10:56:
Slim is een krachtige term, maar ben zeker trots op het feit dat ik wel zelfstandig kan denken en begrijpend lezen mij niet onbekend is

mag je trots op zijn geen probleem ben nog niet helemaal wakker maar om nou meteen te gaan katten.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Janneke~ op vrijdag 16 februari 2007 om 10:39:
Daarbij, het ego van de heteroman is zo opgeblazen dat ze denken dat elke homo op hen valt...

Jullie komen steeds met deze opmerking... Waar baseren jullie dit op?

Ik geef een menig gebasseerd op ervaring en gevoel. Jullie geven je mening vanuit een andere invalshoek. Zoals het nu is, moet het ook blijven, je mag best homo zijn, maar verberg het... Loop er in ieder geval niet mee te koop.

Waarschuw beheerder
Hoeft voor mij niet hoor een stel nichten die ons land moeten vertegenwoordigen .
En dat mensen zo een negatiefe blik om die gasten hebben dat ze niet gelijk staan als een normale kerel in het leger is logies . Ze hebben een heel verwijfde blik op zich zelf geworpen . Je haalt ze er ook zo overal uit ook al willen ze het verbergen . Manier van lopen , praten , kijken . Heb er 2 jaar lang 1 in de klas gehad op school van af dag 1 zei ik al dat is een nicht de rest wist het niet . Beetje kijken op internet en waar zie je hem staan op een gay dating site .

Van mij mogen ze lekker thuis blijven en een kantoor baan zoeken die gasten hebben niks te zoeken in het leger
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 10:58:

Op de homofobische reacties van de gemiddelde (jaja, generaliserend, I know) heteroman (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 10:58:

Gebaseerd op jullie opmerkingen.
Uit de meeste teksten maak ik op dat jullie van elke willekeurige flikker verwachten dat hij enorm op jullie zit te geilen, en de hele dag door met een dikke boner achter je aanhuppelt...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 11:00:
Je haalt ze er ook zo overal uit ook al willen ze het verbergen . Manier van lopen , praten , kijken . Heb er 2 jaar lang 1 in de klas gehad op school van af dag 1 zei ik al dat is een nicht de rest wist het niet

'je haalt ze er zo uit'
JIJ wist het... en de rest uit je klas niet..

:loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 09:14:
het is toch een typische machowereld

Nep dus meeste zijn onzekere kneuzen die hopen mannelijker te worden :)
Of ze nemen een paar kuurtjes, zodat ze wat groter worden en ze zich dan wat mannelijekr voelen
:roflol:

Ennuhhh

accepteren nou maar we leven niet in Iraq :looser:

Waarschuw beheerder
Dat iedereen hier nou pro homo is en het niet kan accepteren dat sommige personen het niet zo hebben op deze soort figuren dat is jullie probleem ;)

Zelfde is als je in het oosten een jood en een moslim bij elkaar zet klopt toch ook niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 11:05:
Dat iedereen hier nou pro homo is en het niet kan accepteren dat sommige personen het niet zo hebben op deze soort figuren dat is jullie probleem

Ik ben pro 'niet zeiken' (y)