Partyflock

Forumonderwerp · 930799

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Als moslims in Nederland willen blijven, moeten ze de helft uit de Koran scheuren en weggooien. Ook moeten ze niet luisteren naar de imam. Dat zegt fractieleider Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid (PVV) dinsdag in een interview met Dagblad De Pers.

Volgens hem staan er ''genoeg verschrikkelijke dingen'' in het heilige boek van moslims. Wilders stelt opnieuw dat de islam een gewelddadige religie is. ''Als Mohammed hier vandaag leefde, zou ik voorstellen om hem als extremist met pek en veren het land uit te jagen'', zegt hij over de profeet die wordt beschouwd als de grondlegger van de islam.

De politicus wil mensen erop wijzen dat de islam het ''grootste gevaar is dat ons bedreigt''. Andere partijen vermijden dergelijke thema's volgens hem. ''Alles waar we trots op zijn, verkopen we aan de duivel. Oud-chef van de Mossad Efraim Halevy zegt dat de Derde Wereldoorlog is begonnen. Die woorden neem ik niet in de mond, maar het klopt wel'', aldus Wilders, die eerder al z'n vrees uitsprak voor een 'tsunami van islamisering in Nederland'.

Wilders: ''Loop over straat en zie waar het toe leidt. Je voelt dat je niet meer in je eigen land leeft. Er is een strijd gaande en we moeten ons verdedigen. Er zijn straks meer moskeeën dan kerken!''

leeoo!!!!

Je vist weer de mooiste stukjes van internet af^^

nu ik!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 februari 2007 om 13:13:
En het grootste gedeelte van Nederland is niet Rooms maar gereformeerd of Protestants

jah daaar hebben we in nederland nog een godsdienst oorlog over gevoerd
wat dacht je van de tijd van de verzuiling, dat was cker een geweldige tijd voor die mensen! (not):lol:
Uitspraak van No-nonsens op woensdag 14 februari 2007 om 17:09:
uitspraken van blair en bush

with the power given to me, by God.
kai su teknon?
"I'm driven with a mission from God. God would tell me: George, go and fight those terrorists in Afghanistan. And I did, and then God would tell me, George, go and end the tyranny in Iraq and I did."
echt he, t lijkt wel een geschoren imam zonder tulband die bush:lol:
laatste aanpassing
And then God would tell me, George I'm not taking the blame, so I'd blame the Commies and I did:p
Uitspraak van Knoalster op donderdag 15 februari 2007 om 11:53:
"I'm driven with a mission from God. God would tell me: George, go and fight those terrorists in Afghanistan. And I did, and then God would tell me, George, go and end the tyranny in Iraq and I did

De pot verwijt de ketel.... :x
Bush said to James Robinson: 'I feel like God wants me to run for President. I can't explain it, but I sense my country is going to need me. Something is going to happen... I know it won't be easy on me or my family, but God wants me to do it.'
Uitspraak van No-nonsens op donderdag 15 februari 2007 om 12:04:
Bush said to James Robinson: 'I feel like God wants me to run for President. I can't explain it, but I sense my country is going to need me. Something is going to happen... I know it won't be easy on me or my family, but God wants me to do it.

nog meer de pot verwijt de ketel....

Nee Wat de betreft: religie + politiek = oorlog. Dat is zo met christendom. Maar dat is zeer zeker ook het geval met de islam. en zelfs nog een tandje erger.
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 15 februari 2007 om 12:07:
Nee Wat de betreft: religie + politiek = oorlog. Dat is zo met christendom. Maar dat is zeer zeker ook het geval met de islam. en zelfs nog een tandje erger.

Hmmz, nou meer hebzucht+politiek=oorlog.
religie wordt alleen als dekmantel gebruikt, Bush kan moeilijk zeggen 'Ik wil die olie, dus daar stuur ik m'n troepen even heen. Tja, als je religie ertegenaan gooit kan je rekenen op meer steun.

Denk je nou echt dat alle oorlogen zijn geweest om de mensen te bekeren?
Ze hebben er een religeus sausje overheen gegooid, maar uiteindelijk ging het de geleerde heren achter de troepen echt alleen maar om macht en geld/rijkdom.
Uitspraak van Flex-y op donderdag 15 februari 2007 om 12:28:
Denk je nou echt dat alle oorlogen zijn geweest om de mensen te bekeren?

Nee, behalve als het moslims zijn natuurlijk. (die smoes gebruikte AH ook)
Uitspraak van ja nee ja nee op dinsdag 13 februari 2007 om 04:59:
Als moslims in Nederland willen blijven, moeten ze de helft uit de Koran scheuren en weggooien. Ook moeten ze niet luisteren naar de imam

Heeft hij al resultaten geboekt?
''grootste gevaar is dat ons bedreigt''

Xenofobe en publieksgeile haatzaaiers en hun aanhang (zie partyflock) zijn het grootste gevaar dat ons gedreigt..
Uitspraak van Flex-y op donderdag 15 februari 2007 om 12:28:
Hmmz, nou meer hebzucht+politiek=oorlog.
religie wordt alleen als dekmantel gebruikt, Bush kan moeilijk zeggen 'Ik wil die olie, dus daar stuur ik m'n troepen even heen. Tja, als je religie ertegenaan gooit kan je rekenen op meer steun

:jaja: dat is ook inderdaad zo. Den kdat het een soort van mengelmoesje is van alels en nogwat. Denk niet dat het 1 ding is, dat kan ook niet met zulke complexe sitauties.
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 15 februari 2007 om 13:30:
Ik denk dat we vooral jou in de cathegorie kunnen plaatsen anti- VS dit anti westers dat...

Probeer eens de mening van een ander te respecteren. Ook als het niet in je straatje past.

Wie respecteert wiens mening nou niet? :vaag:
wat wil wilders hier nou mee bereiken?
met dit soort uitspraken:

de islam het ''grootste gevaar is dat ons bedreigt''
''Als Mohammed hier vandaag leefde, zou ik voorstellen om hem als extremist met pek en veren het land uit te jagen''
''Alles waar we trots op zijn, verkopen we aan de duivel.
''Loop over straat en zie waar het toe leidt. Je voelt dat je niet meer in je eigen land leeft. Er is een strijd gaande en we moeten ons verdedigen. Er zijn straks meer moskeeën dan kerken!''

maakt ie mensen alleen maar onnodig bang en is ie mijn inziens alleen maar bezig mensen tegen elkaar op te zetten dan daadwerkelijk problemen op te lossen.

daarom :loser: voor wilders
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op donderdag 15 februari 2007 om 13:38:
"Alles waar we trots op zijn, verkopen we aan de duivel."

idd, doet me een beetje denken aan dat nummer van neophyte, alles kapot...
"ze laten hun haren kaal scheren, en worden zo als het ware van god af gesneden-...-ze laten zichzelf arresteren eigenlijk door de housemuziek, wat van satan zelf is"

hmmm...:lol:
wow:o dat ie dat zo in het openbaar durft te zeggen:o

Uitspraak van El más enfermo op dinsdag 13 februari 2007 om 09:39:
Niet echt slim van Wilders, je vraagt christenen toch ook niet om de bijbel te verscheuren

denk dat de bijbel minder :vaag: teksten erin heeft staan dan de koran..

Ben benieuwd hoe dit verder loopt:)
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op donderdag 15 februari 2007 om 13:59:
denk dat de bijbel minder teksten erin heeft staan dan de koran..

Heb jij ze beide gelezen?
Uitspraak van Knoalster op donderdag 15 februari 2007 om 14:01:

dan nog, ze komen uit dezelfde bron:gaap:

gezeik allemaal:gaap:
kan zijn, maar daar ging het haar niet om he
dat is zo, weer een wijze opmerking zonder kennis...

mja dat komt mede door de media en deze politicus, die op een manupulatieve wijze het volk van informatie voorziet:nee:
Uitspraak van Knoalster op donderdag 15 februari 2007 om 14:01:

godzij dank niet:no:
ik vorm mijn mening over bepaalde zaken naar aanleiding van hoe ik het allemaal meemaak in dit land.

Uitspraak van Col-O op donderdag 15 februari 2007 om 14:09:
mja dat komt mede door de media en deze politicus, die op een manupulatieve wijze het volk van informatie voorziet

ik hoef geen info uit de media ik baseer mn mening op dingen zoals ik ze meemaak en om me heen zie en trek daar mn eigen conclusies uit..

en daar laat ik t hierbij..:)
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op donderdag 15 februari 2007 om 16:27:
ik ze meemaak en om me heen zie en trek daar mn eigen conclusies uit..

kun je mij dan uitleggen hoe je door om je heen te kijken op deze conclusie bent gekomen?
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op donderdag 15 februari 2007 om 13:59:
denk dat de bijbel minder teksten erin heeft staan dan de koran..

Wilders heeft het voor elkaar, hij heeft nu zelfs de voorpagina van het Marokkaanse dagblad al-Masa gehaald met z'n domme uitspraken.
Uitspraak van Bruno Basto op donderdag 15 februari 2007 om 17:17:
Wilders heeft het voor elkaar, hij heeft nu zelfs de voorpagina van het Marokkaanse dagblad al-Masa gehaald met z'n domme uitspraken.

dat is dan toch wel weer knap
Uitspraak van waakschaap op donderdag 15 februari 2007 om 17:42:
dat is dan toch wel weer knap

:lol:
ja wat wil je met zulke opmerkingen:P
kijk hoever die deense spotprenten zijn gekomen...
Als moslims in Nederland willen blijven, moeten ze de helft uit de Koran scheuren en weggooien.

Dat lijkt me net zo waarschijnlijk als dat hij iets aan z'n kapsel laat doen..8)
Uitspraak van M!<E op donderdag 15 februari 2007 om 21:28:
Dat lijkt me net zo waarschijnlijk als dat hij iets aan z'n kapsel laat doen

hehe inderdaad zeg...
wat een oelewapper die wilders... net als sommige wilderskontelikkers op dit forum, sjielige sjakies
Wilders: ''Loop over straat en zie waar het toe leidt. Je voelt dat je niet meer in je eigen land leeft. Er is een strijd gaande en we moeten ons verdedigen. Er zijn straks meer moskeeën dan kerken!

Precies, en de meeste denken er zo over maar niemand duft het hardop te zeggen. Je eigen mening hebben kan niet meer dat blijkt maar weer is.

als ze willen blijven moeten ze zich maar is bewijzen dat ze zich als een nederlander kunnen gedragen, maar tot nu toe komt daar weinig van terecht. het meerendeel verziekt het voor de rest
Uitspraak van Babs! op donderdag 15 februari 2007 om 23:38:
Precies, en de meeste denken er zo over maar niemand duft het hardop te zeggen. Je eigen mening hebben kan niet meer dat blijkt maar weer is.

Blijven herhalen... blijven herhalen... misschien ga je het zelf dan ook geloven.
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op donderdag 15 februari 2007 om 13:38:
maakt ie mensen alleen maar onnodig bang en is ie mijn inziens alleen maar bezig mensen tegen elkaar op te zetten dan daadwerkelijk problemen op te lossen

Wilders steunt op de angst van de mensen. En die angst blijft hij voeden, want, zonder angst heeft heel de PVV geen reden tot bestaan meer.

grapjas Roel63...

die angst maak ik dagelijks mee dus heb ik Wilders niet voor nodig, dat hij het durft te benoemen is heel wat anders.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 08:07:
die angst maak ik dagelijks mee

:roflol:

Self-fulfilling prophecie he, zolang jij je blindstaart op moslimhaat, is het nogal logisch dat je als een bang vogeltje over straat gaat.

(ey, dat rijmt :woop: )
laatste aanpassing
Uitspraak van Roel63 op vrijdag 16 februari 2007 om 01:04:
Wilders steunt op de angst van de mensen. En die angst blijft hij voeden, want, zonder angst heeft heel de PVV geen reden tot bestaan meer

An Inconvinient truth :cheer:

Uitspraak van Roel63 op vrijdag 16 februari 2007 om 00:50:

Blijven herhalen... blijven herhalen... misschien ga je het zelf dan ook geloven

goh hij lijkt met een conservatieve moslim. Amrika slegggggt, Nederlanders sleggggt. Westerlingen sleggggt.

Wat wilders doet is niet meer dan een reactie op discriminerend gedrag vanuit de moslimgemeenschap die al jaren duurt. Het was gewoon wachten op een reactie, die krijgen ze nu. tja maarja zeg er maar niets van :x
Uitspraak van Roel63 op vrijdag 16 februari 2007 om 00:50:
Blijven herhalen... blijven herhalen... misschien ga je het zelf dan ook geloven.

is helemaal nergens voor nodig. zie zelf ook wel om me heen wat er gebeurt en als je dat zelf nog probeert te ontkennen snap je der volgens mij niet echt veel van :loser:
Uitspraak van Babs! op vrijdag 16 februari 2007 om 09:41:
als je dat zelf nog probeert te ontkennen snap je der volgens mij niet echt veel van

Wat gebeurt er om me heen dan?
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 16 februari 2007 om 09:43:
Wat gebeurt er om me heen dan?

Wat denk je. discriminatie vanuit de islamitische gemeenschap is eerder regel dan uitzondering. Onder het mom van religie worden er behoorlijk radicale gedachtes getolereerd. Vraag maar eens hoe ze over Nederlanders, amrikanen joden israel het westen enz denken. Het is gewoon een heel erg zwaar soort van racisme dat nog eens goed wordt gekeurd ook.

Er is een reden dat bijv de (vroeger zo mooie) oude stadwijken van bijv Rotterdam zo eenzijdige samensteling hebben. Veel autochtonen zijn gewoon weggetreiterd. of zal ik zeggen weg gediscrimineerd. Wilders en co is puur een reactie op dat soort ontwikkelingen. als je GW de wind uit de zeilen wil nemen dan moet je ervoor zorgen dat discriminatie vanuit de allochtone gemeenschap eens keihard wordt aangepakt. Het is niet zo dat discriminatie alleen maar van blank op zwart werkt. Maar zo wordt het vaak wel gezien.
Maar waarom moet ik last hebben van een mening van een ander? Er wordt vanuit de Nederlandse gemeenschap net zo vaak generaliserend over allochtonen gedacht. Ik denk zelfs dat dat al eerder gebeurde als andersom, maar dat wordt een kip-en-ei-discussie...

De eenzijdige samenstelling is een feit, maar verpaupering van buurten heeft toch niets met de islam te maken?

Ik wil gewoon weten wat er exact voor vreselijks om me heen gebeurd, waar ik bang van moet worden... :/
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 16 februari 2007 om 09:57:
Er wordt vanuit de Nederlandse gemeenschap net zo vaak generaliserend over allochtonen gedacht. Ik denk zelfs dat dat al eerder gebeurde als andersom, maar dat wordt een kip-en-ei-discussie...

Ja kip-ei is het zeker.

Vanuit het punt waar ik sta zeg ik dat het generalsieren en discrimineren vanuit de allochtone gemeenschap ( en dan de islamitische gemeenschap in het bijzonder) is begonnen. aangezien we die mensen gewoon in onze buurt kregen en er eerst niets aan de hand was maar op een gegeven moment waren wij als autochtone kindjes niet veilig meer. Dus zijn "we" als autochtonen massaal weg getrokken. mijn ouders en anderen vonden dat de beste keus als je je (kleine) kind niet bont en blauw geslagen wil zien blijven zien komen. En dat we op straat teksten toegeworpen kregen van "deze land wordt van ons" en "gerot tering kk kaaskoppen".

tja maar als je jezelf negatief uit liet tegen die mensen dan was jij als blanke altijd de racist :[

Maar waarom moet ik last hebben van een mening van een ander?

Het is geen mening het is een waarschuwing :[ en je kan er beter maar naar luisteren.
laatste aanpassing

Ik wil gewoon weten wat er exact voor vreselijks om me heen gebeurd, waar ik bang van moet worden...

triest...

een intervieuw van 1,5 uur en 1 uitspraak of citaat wordt weer extreem belicht

over een deel van de koran.

lees gerust eerst heel het stuk voordat je een mening geeft inplaats van hameren op die uitspraak/ zwaar aangedikt citaatje
Nou, je hoort 't. Al die allochtonen die racistische opmerkingen maken, zijn van plan zich op te blazen. En bovendien je kinderen bont en blauw te slaan. :o
Dit allemaal met doel Nederland over te nemen. 8)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 11:45:
wordt weer extreem belicht

Dat is waar, Wilders heeft het eigenlijk nooit over de islam, maar alleen die stukken worden gepubliceerd. Toch? :D
laatste aanpassing

dat hoor je mij niet zeggen Lindaaatje..

maar uit een gesprek van 1,5 uur 1 zin halen die niet eens zo extreem bedoeld was vind ik wel zoeken naar iets.

zijn bedoeling, het er niet geheel mee eens zijn en zeggen dat er veel dingen staan in de koran die niet meer van deze tijd zijn en er uit kunnen... op zodanige manier verwoord worden dat hij alleen die uitspraak gedaan heeft.

zo bedoel ik het.

zelfde als ik nu zou zeggen, er staan veel dingen in de bijbel die niet meer van deze tijd zijn en eruit kunnen of niet meer relevant zijn.

krijg ik nu al de gelovigen bijbel mensen over me heen?

snap je een beetje waar ik heen wil?
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 16 februari 2007 om 11:47:
Nou, je hoort 't. Al die allochtonen die racistische opmerkingen maken, zijn van plan zich op te blazen. En bovendien je kinderen bont en blauw te slaan.
Dit allemaal met doel Nederland over te nemen

Doe GVD niet zo achterlijk linda!!! :[ Dat stel ik echt niet op prijs. Het namelijk wel zoals het is gegaan en hoe een deel van mijn jeugd is vertiefd.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 11:55:
zelfde als ik nu zou zeggen, er staan veel dingen in de bijbel die niet meer van deze tijd zijn en eruit kunnen of niet meer relevant zijn.

krijg ik nu al de gelovigen bijbel mensen over me heen?

snap je een beetje waar ik heen wil?

Inderdaad :jaja:

Ik begrijp niet dat mensen anno 2007 nog zo op de bres gaan voor een religie waarvan een te groot deel van de aanhang nog in de middeleeuwen denkt te leven.

in een gesprek van 1,5 uur hebben ze 1 zin als " kop" gebruikt.

dat is nu emaal de media, kan iedereen weer lekker smullen van 1 opmerking van Geert.

die overigens niet hatelijk bedoeld was.

maargoed geloof wat je geloven wil.
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 16 februari 2007 om 10:18:
Vanuit het punt waar ik sta zeg ik dat het generalsieren en discrimineren vanuit de allochtone gemeenschap ( en dan de islamitische gemeenschap in het bijzonder) is begonnen. aangezien we die mensen gewoon in onze buurt kregen en er eerst niets aan de hand was maar op een gegeven moment waren wij als autochtone kindjes niet veilig meer. Dus zijn "we" als autochtonen massaal weg getrokken. mijn ouders en anderen vonden dat de beste keus als je je (kleine) kind niet bont en blauw geslagen wil zien blijven zien komen. En dat we op straat teksten toegeworpen kregen van "deze land wordt van ons" en "gerot tering kk kaaskoppen".

tja maar als je jezelf negatief uit liet tegen die mensen dan was jij als blanke altijd de racist

:nee: nooit meegemaakt, terwijl ik in een buurt woon met veel allochtonen en op mijn werk ook de meerderheid allochtoon is.

tuurlijk wel is een slechte ervaring/aanvaring gehad met wat marokkaantjes, maar echt niet meer dan dat ik die heb gehad met autochtonen.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 12:05:
in een gesprek van 1,5 uur hebben ze 1 zin als " kop" gebruikt.

dat is nu emaal de media, kan iedereen weer lekker smullen van 1 opmerking van Geert.

die overigens niet hatelijk bedoeld was.

maargoed geloof wat je geloven wil

Pic on Geert. Omdat hij met Zijn kop moven het maaiveld uit komt. Typisch hollands. Typische linkse stennisschooperij :[ typische manier om rechts in een slecht daglicht te stellen.