Partyflock

Forumonderwerp · 930799

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Als moslims in Nederland willen blijven, moeten ze de helft uit de Koran scheuren en weggooien. Ook moeten ze niet luisteren naar de imam. Dat zegt fractieleider Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid (PVV) dinsdag in een interview met Dagblad De Pers.

Volgens hem staan er ''genoeg verschrikkelijke dingen'' in het heilige boek van moslims. Wilders stelt opnieuw dat de islam een gewelddadige religie is. ''Als Mohammed hier vandaag leefde, zou ik voorstellen om hem als extremist met pek en veren het land uit te jagen'', zegt hij over de profeet die wordt beschouwd als de grondlegger van de islam.

De politicus wil mensen erop wijzen dat de islam het ''grootste gevaar is dat ons bedreigt''. Andere partijen vermijden dergelijke thema's volgens hem. ''Alles waar we trots op zijn, verkopen we aan de duivel. Oud-chef van de Mossad Efraim Halevy zegt dat de Derde Wereldoorlog is begonnen. Die woorden neem ik niet in de mond, maar het klopt wel'', aldus Wilders, die eerder al z'n vrees uitsprak voor een 'tsunami van islamisering in Nederland'.

Wilders: ''Loop over straat en zie waar het toe leidt. Je voelt dat je niet meer in je eigen land leeft. Er is een strijd gaande en we moeten ons verdedigen. Er zijn straks meer moskeeën dan kerken!''
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 februari 2007 om 14:11:
ja maar miss overdrijf je wat

absoluut niet, er zijn al onderzoeken gedaan om te kijken waar die chips het beste geïmplanteerd kunnen worden bij mensen, waar ze geen schade aanrichten aan lichamelijk weefsel. die plekken zijn de voorhoofd en de rechterhand.
waarschijnlijk worden het RIFD chips die nu ook al steeds meer gebruikt worden.
google maar wat, en zie het zelf met eigen ogen;)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 februari 2007 om 14:11:
Zou em toch maar is kijken, zeker omdat het gewoon een zwaar interessante documentaire is.

ja idd, wil em zowiezo nog wel zien, want ik geloof dat die documentaire een beetje de aanleding is geweest voor de mate van besef over het milieu zoals die nu is toch?
althans ik dacht dat ik ergens gezien of gelezen had...
Uitspraak van Col-O op woensdag 14 februari 2007 om 14:14:
waarschijnlijk worden het RIFD chips die nu ook al steeds meer gebruikt worden.

Baya Beach Club heeft ze al(lang).

Uitspraak van Col-O op woensdag 14 februari 2007 om 14:15:
ja idd, wil em zowiezo nog wel zien, want ik geloof dat die documentaire een beetje de aanleding is geweest voor de mate van besef over het milieu zoals die nu is toch?
althans ik dacht dat ik ergens gezien of gelezen had...

Ja, de laatste tijd hebben we het er allemaal weer flink over.. ;)

één van de aanleidingen daarvoor is Al Gore geweest, die deze presentatie over de hele wereld heeft gegeven..
Uitspraak van Weger op woensdag 14 februari 2007 om 14:17:

idd, ze komen binnenkort ook al in het nieuwe paspoort volgens mij.
dat ding met die vingerafdruk erin...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 februari 2007 om 14:19:
Ja, de laatste tijd hebben we het er allemaal weer flink over..;)

hehe ok:P
dan zal ik binnekort er maar is de tijd voor nemen(Y)
Uitspraak van Col-O op woensdag 14 februari 2007 om 14:09:
ik heb het over reageerbuis werk

ik probeer te zeggen dat genetische modificatie zoals dat zo mooi heet, van alle tijden is en zelfs een natuurlijke achtergrond kan hebben. dus ook reageerbuisexperimenten zijn meestal ongevaarlijk, in tegenstelling tot wat vaak gezegd wordt.
laatste aanpassing
Uitspraak van Weger op woensdag 14 februari 2007 om 14:17:

baja is sowieso :loser:
Uitspraak van waakschaap op woensdag 14 februari 2007 om 14:25:
dus ook reageerbuisexperimenten zijn meestal ongevaarlijk, in tegenstelling tot wat vaak gezegd wordt.

ik zeg ook niet dat we een virus uitvinden of iets in die zin.
het is meer het gevaar met de maatschappij.
ik zeg maar wat; straks is het normaal dat een gezin naar de dokter gaat en bespreekt welke haakleur het kind krijgt, wat voor ogen enz.
aangezien wij in zo'n geweldig verneukeratieve maatschappij leven, krijg je dan siuaties als; heeft je jouw kind nog geen eens....?? wat achterlijk zeg, ga met je tijd mee.

als je weet waar dr. mengele in 40-45 mee bezig is geweest, dan snap je wat ik bedoel.;)
Uitspraak van waakschaap op woensdag 14 februari 2007 om 14:26:
baja is sowieso

Daar gaat het ook om.
Uitspraak van Col-O op woensdag 14 februari 2007 om 14:29:
als je weet waar dr. mengele in 40-45 mee bezig is geweest, dan snap je wat ik bedoel

"Boys from Brazil"

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 februari 2007 om 14:06:
praak van Oxygen op woensdag 14 februari 2007 om 13:55:
Wie? Met welk leger? wil de westerse beschaving omver helpen?

lijkt me sterk dat de moslims dat zijn maar
je weet het niet
radicalen gaan door met hun geloof tot in de dood
ik denk dat we daar wel maatregelen voor moeten nemen zou alleen niet weten wat

Denk niet zozeer aan Moslims die het westen om zeep kunnen helpen, maar wel aan de rijzende macht van het communisme dat China heet.

Of Rechts-extremisten waar Rusland nu mee te maken heeft (als die straks aan die kernwapens kunnen komen)deze zijn ook vrij anti-Europa en Amerika
Uitspraak van Weger op woensdag 14 februari 2007 om 14:38:
Boys from Brazil

juistem!:lol:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 februari 2007 om 14:42:
Rechts-extremisten waar Rusland

je zou haast denken dat er weer een koude oorlog op de agenda staat...
Uitspraak van Col-O op woensdag 14 februari 2007 om 14:29:
als je weet waar dr. mengele in 40-45 mee bezig is geweest, dan snap je wat ik bedoel.

dat is inderdaad krankzinnig, maar niet het eerste waar ik aan denk als het gaat om genetische modificatie...
Uitspraak van waakschaap op woensdag 14 februari 2007 om 14:53:
dat is inderdaad krankzinnig, maar niet het eerste waar ik aan denk als het gaat om genetische modificatie...

daar heb je gelijk in, genetische manipualtie is niet per definitie slecht.
er zijn ook zeker hele goeie dingen geberud als gevolg, bijvoorbeeld een grotere oogst van landbouwproducten = meer voedsel:)
ik denk alleen wel dat je hele strenge regels en grenzen moet naleven als het om dit onderwerp gaat.
de geschiedenis herhaalt zich niet voor niks...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 februari 2007 om 11:01:
Soemerische rijk heeft niet veel van doen met de eerste bijbel geschriften. Hoewel de Tenach en Nieuwe Testament wel schrijven over de oudheid (Babylon etc.) Was dit geen monothëstische godsdienst dus heeft nooit kunnen dienen als "begin" van de bijbel.

Oude Testament/Hebreeuwse Bijbel/Tenach is geschreven vanaf de tijd van Mozes..

Als je genesis leest staat er overduidelijk "laat ons..." met andere woorden meervoud... ;)
Elohim is een meervoud...geen enkelvoud... :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 februari 2007 om 11:22:
Die de ID (intelligent design) theorie aanhing (het tegenovergestelde van de Evolutietheorie)

ID is helemaal niet het tegenovergestelde van evolutietheorie hoor... :)
ID sluit evolutietheorie helemaal niet uit...ze vervangen termen als toeval alleen door gestuurd/ontworpen en dat soort termen...
Het proces achter de evolutie en dergelijke hebben ze dus een ander idee over...ze weigeren het als puur toeval te zien...
Dat sommigen met die theorie aan de haal gaan en hem verkrachten om hem aan te kunnen passen naar hun ideeen om gelijk te halen is spijtig... :/
Uitspraak van TYHARO op woensdag 14 februari 2007 om 15:36:
ID is helemaal niet het tegenovergestelde van evolutietheorie hoor...

is er ergens een bron waar deze theorie wordt uitgelegd TYHARO?
ik ken de theorie eerlijk gezegd niet, en ikzelf geloof ook totaal niet in de darwin theorie:nee:
maar dat komt meer door een benadering van mn 'gezonde verstand' van die theorie.
Uitspraak van Col-O op woensdag 14 februari 2007 om 15:43:
darwin theorie
maar dat komt meer door een benadering van mn 'gezonde verstand' van die theorie.

welk verstand?
Uitspraak van M.U.S.T.H. op woensdag 14 februari 2007 om 16:08:
welk verstand?

denk je dat ik daar serieus op in ga ofzo?:lol:

:loser:
neeeeehhhhhh.......

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 februari 2007 om 14:42:
Of Rechts-extremisten waar Rusland nu mee te maken heeft (als die straks aan die kernwapens kunnen komen)deze zijn ook vrij anti-Europa en Amerika

ik ben zelf ook tegen amerika maar het gevaar zuid korea is momenteel geweken (voor zo lang als het duurt)
Dat dachten ze bij Hitler ook toen hij een verdrag tekende.

heb je gelijk aan

Als er evenveel mensen geloven in de bijbel, als in de kerstman. Dan word het weer heerlijk gezellig.

Dit geldt ook voor de paashaas :)

De wereld is al een zooitje, en dat word echt niet meer beter.

Als die lieve god dit in zijn jeugdige jaren had geweten dan had hij de mensheid nooit gemaakt. haha

laters
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 14 februari 2007 om 11:58:
ig geen brandende vlaggen en vliegtuigen die torens invliegen :x

Maar wel landen binnenvallen met valse informatie, iets indirecter zeg maar..en als je denkt dat de christenen niks te maken hebben met dit dan heb ik nog wel wat uitspraken van blair en bush
Uitspraak van ja nee ja nee op dinsdag 13 februari 2007 om 04:59:
Als moslims in Nederland willen blijven, moeten ze de helft uit de Koran scheuren en weggooien.

:no: Pak de extremisten aan en laat de goede met rust zou ik zeggen.. ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 februari 2007 om 13:32:
en als iedereen nou eens ophoud met geloven dan waren er geen oorlogen meer

:no: als iedereen nou es ophoudt met hun angsten te botvieren op andere mensen waren er geen oorlogen meer.

Iedereen gelooft wat mij betreft wat ie wil. Wanneer angst de drijfveer achter het geloof is, heb je een voedingsbodem voor godsdienstoorlogen. Het geloof of een godsdienst op zichzelf is geen bron van oorlog. Wanneer er onderliggende angst is wel.

Iemand die niets gelooft is een dood mens. Iedereen heeft wel een geloof in iets. Al is het in jezelf of in mensen om je heen. Geloven is wat anders dan godsdienst belijden. Je kan in veel meer geloven dan in een godsdienstheilige.

Angst voor de dood is ook de uiteindelijke basis voor alle angsten. Daar is alles op terug te geleiden. Een geloof in wat dan ook geeft een basis om te leven.

(zo dat is ff een filosofie voor dummy's) :p
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 februari 2007 om 18:55:
Angst voor de dood is ook de uiteindelijke basis voor alle angsten. Daar is alles op terug te geleiden. Een geloof in wat dan ook geeft een basis om te leven.

maar ik ben niet bang voor de dood
Gelukkig predikt de bijbel één en al vrede en vrijheid
hahaha....stelletje idioten! hou je gewoon bij huisje, boompje, beestje; dat geeft de minste problemen. maar ja, das moeilijk he, zijn allen toch een beetje beest.

Wilders wordt weer wakker. gaaaaaaaap
Elke basis van gods dienst is een goede manier van leven, waar gegarandeerd liefde voor mekaar centraal staat.
Alleen dat sommige mongolen dat anders gaan uit leggen is het probleem.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 februari 2007 om 22:41:
Alleen dat sommige mongolen dat anders gaan uit leggen is het probleem

En daar is de koran wel te vrij in vindt ik dan hoor.

Wilders probeert door te shockeren zijn standpunten er doorheen te krijgen. Het moet haast wel. Door de ruis van gematige meningen enz gebeurd er gewoon minder snel iets als je je op de vlakte houdt.

Al Gore heeft dat principe ook begrepen. En je ziet het, als je mensen overdreven shockeerd dan krijg je reactie die je eigenlijk voor ogen had. Terwijl je die wellicht niet had bereikt als je mensen niet had geshockeerd.
Maar wel landen binnenvallen met valse informatie, iets indirecter zeg maar..en als je denkt dat de christenen niks te maken hebben met dit dan heb ik nog wel wat uitspraken van blair en bush

lichtelijk off topic. Maar het zijn vooral de conservatieve moslims die "de wereld"willen doen laten geloven dat ze met een soort van kruistocht bezig zijn. tja als dat zou was dan hed een kernbom op Mekka veel goedkoper en makkelijker geweest vind je niet??
laatste aanpassing
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 14 februari 2007 om 23:15:
kernbom op Mekka

Ja dat zei ik al ze pakken het subtieler aan, geeft hetzelfde effect alleen dan op een andere manier *dekmantel*

Het enige positieve uit deze hele zaak is het verdrijven van saddam en zijn regime. Maar dit weegt niet eens een beetje op tegen de negatieve kanten en de nog meer doden die zijn gevallen sinds de inval, het liegen, het buiten de internationale wet handelen en alle gevolgen die dit verhaal zal hebben. In een paar jaar tijd is de internationale 'eenwording' weer een eeuw teruggezet.
laatste aanpassing

Daling werkloosheid allochtonen blijft achter

Uitgegeven: 30 januari 2007 10:09
Laatst gewijzigd: 30 januari 2007 11:03

VOORBURG - Niet-westerse allochtonen hebben minder geprofiteerd van de daling van de werkloosheid dan autochtonen. De werkloosheid onder hen daalde wel licht, maar minder sterk dan onder autochtonen.

Allochtonen zijn 3,5 maal zo vaak werkloos als autochtonen. De afgelopen jaren was dit verschil iets minder groot.

Dit blijkt uit cijfers die het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) dinsdag heeft gepubliceerd. In 2006 was de werkloosheid onder allochtonen 15,5 procent, tegen 16,4 procent een jaar eerder.

Van de autochtone beroepsbevolking was in 2006 4,3 procent werkloos.

Jongeren

De daling van de werkloosheid onder niet-westerse allochtonen kwam helemaal voor rekening van jongeren. Bij niet-westerse allochtonen boven de 25 jaar daalde de werkloosheid niet.

In 2006 zaten er 20.000 niet-westerse allochtone jongeren van 15-24 jaar zonder werk. Dat komt neer op 22 procent van de beroepsbevolking in die groep. In 2005 was dat percentage nog 26.

Jeugdwerkloosheid

Onder autochtone leeftijdgenoten daalde in dezelfde periode de werkloosheid van 11 naar 9 procent. De jeugdwerkloosheid onder allochtonen ligt daarmee 2,5 maal hoger dan onder autochtonen.

Profiteren

"Het lijkt erop dat allochtonen wat later profiteren van een economische opleving dan autochtonen", zegt Michiel Vergeer van het CBS. In 2005 daalde onder autochtonen jongeren de werkloosheid al, maar onder allochtone jongeren nog niet. In 2006 is er ook in deze groep een duidelijke daling, aldus Vergeer.

Onder de 25-64-jarigen is er nu onder autochtonen sprake van een daling, maar bij allochtonen niet.

Verhouding

Marokkanen zijn door de jaren heen de groep met de hoogste werkloosheid. Die bedroeg in 2006 17 procent. Daarmee waren zij bijna twee maal zo vaak werkloos als Surinamers, de groep met traditioneel de laagste werkloosheid. De verhouding tussen deze twee groepen is daarmee terug op het niveau van 2000.
Bron: ANP

Misschien verheldert t wat dingen, ik zag de werkloosheid hier en daar voorbij komen...

Hij maakt geen onderscheid tussen een voor Nederlandse samenleving acceptabele interpretatie van de Islam en het fundementalisme.

Als hij zich daadwerkelijk op de hoogte zou stellen van het gevaar waar hij naar refereerd, het extremisme, dan zxou hij ook weten dat dit soort citaten het gevaar alleen maar aanwakkeren omdat hij er speerpunt van gaat worden.

Met dit soort uitspraken plaats hij tevens normbesefende Moslims in de catagorie Moslim extremisten, en dat is heel gevaarlijk, omdat de kans bestaat dat het extremisme hier in NL aan aanhang wint.

Uitspraak van No-nonsens op donderdag 15 februari 2007 om 00:12:
Maar dit weegt niet eens een beetje op tegen de negatieve kanten en de nog meer doden die zijn gevallen sinds de inval

En nog belangrijker, een nòg scherper fundementalisme.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 februari 2007 om 22:41:
Elke basis van gods dienst is een goede manier van leven, waar gegarandeerd liefde voor mekaar centraal staat.
Alleen dat sommige mongolen dat anders gaan uit leggen is het probleem.

nee bij kinderen de klit eruit snijden zodat ze nooit zullen en kunnen genieten van sex, DAT is liefde voor elkaar!!!

nee, ALLE geloven mogen van mij van de aarde verdwijnen.
Uitspraak van sjek op woensdag 14 februari 2007 om 21:31:
Gelukkig predikt de bijbel één en al vrede en vrijheid

gelukkig komen de bijbel en koran uit dezelfde bron, einstein!:loser:

2 McKroket
dat komt van het mongolen gedeelte af.

maar van mij mogen ze ook alle afschaffen,dat wel.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 februari 2007 om 18:55:
Wanneer angst de drijfveer achter het geloof is, heb je een voedingsbodem voor godsdienstoorlogen.

en laten nou net bijna alle wereldgodsdiensten angst als drijfveer voor het geloof hebben

Als moslims in Nederland willen blijven, moeten ze de helft uit de Koran scheuren en weggooien

moeten?? enigste wat mensen MOETEN is schijten op de plee!!

De politicus wil mensen erop wijzen dat de islam het ''grootste gevaar is dat ons bedreigt''

whahhaahhahaha, allemaal bangmakerij!!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 februari 2007 om 09:51:
whahhaahhahaha, allemaal bangmakerij!!!

An inconvenient truth :cheer:
Uitspraak van No-nonsens op donderdag 15 februari 2007 om 00:12:
Het enige positieve uit deze hele zaak is het verdrijven van saddam en zijn regime. Maar dit weegt niet eens een beetje op tegen de negatieve kanten en de nog meer doden die zijn gevallen sinds de inval, het liegen, het buiten de internationale wet handelen en alle gevolgen die dit verhaal zal hebben. In een paar jaar tijd is de internationale 'eenwording' weer een eeuw teruggezet.laatste aanpassing 15 februari 2007 00:23

psies, de huidige situatie ia dezelfde als die van 1900-1914, aanvang van de WW1
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 14 februari 2007 om 23:15:
Wilders probeert door te shockeren zijn standpunten er doorheen te krijgen. Het moet haast wel. Door de ruis van gematige meningen enz gebeurd er gewoon minder snel iets als je je op de vlakte houdt

en het feit dat Wilders soort van 'weggepest' wordt door zijn medekamergenoten omdat ie zogenaamd een fascist is.
in de VS zijn de Democrats nog rechtser dan Wilders
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 februari 2007 om 00:24:
Misschien verheldert t wat dingen, ik zag de werkloosheid hier en daar voorbij komen...

kun je mij uitleggen wat dit met de koran te maken heeft, en de uitsrpaken van wilders?:/
k ben het met je eens dat dat probleem aangepakt moet worden, maar haal geen dingen door elkaar.
we moeten gewoon een duidelijk beleid hebben van no-nonsens, zowel voor allochtonen als autochtonen.
en we moeten geloof niet meer als uitgangspunt nemen voor onze wetten. ik bedoel geloof is geen vereiste voor een goed en harmonieus leven.

Uitspraak van Black Messiah op donderdag 15 februari 2007 om 10:51:
en we moeten geloof niet meer als uitgangspunt nemen voor onze wetten

Hoe kan dat nu met christelijke (en andere partijen met een religie/geloofs overtuiging) in het kabinet/kamer!?
kijk naar de Christen Unie......
Gelijk wordt de euthanasie en arbortussen aangepakt.
En niet om dat het beter is ...maar puur uit het geloof!!!
we moeten geloof niet meer als uitgangspunt nemen voor onze wetten

idd, beste manier van politiek voeren is door religie en politiek gescheiden te houden.
politiek hoort te voldoen aan de behoeften en wensen van burgers (we leven immers toch in een democratie?)
niet die van een of ander heilig boekje.:nee:

Als moslims in Nederland willen blijven, moeten ze de helft uit de Koran scheuren en weggooien. Ook moeten ze niet luisteren naar de imam. Dat zegt fractieleider Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid (PVV) dinsdag in een interview met Dagblad De Pers.

:/ dit slaat totaal nergens op wat die suffe lul zegt
we moeten gewoon een duidelijk beleid hebben van no-nonsens, zowel voor allochtonen als autochtonen.
en we moeten geloof niet meer als uitgangspunt nemen voor onze wetten. ik bedoel geloof is geen vereiste voor een goed en harmonieus leven

Inderdaad.

Geloof staat hier niet meer op een voetstuk. En dat geldt voor ieder geloof.

Maarja het volgende principe gaat op als je het hebt over kritiek op religies:

Kritiek op christendom --> Mensen zien je als en cabaretier of Atheist :cheer:

Kritiek op de islam --> Mensen zien je geregeld als extreem rechts en intollerant :nocheer:
Wilders: ''Loop over straat en zie waar het toe leidt. Je voelt dat je niet meer in je eigen land leeft.

Er is een strijd gaande en we moeten ons verdedigen.

Er zijn straks meer Synagogen dan kerken!''

Ik dacht dat die vent allang onder de grond lag. :gaap: