Partyflock
 
Forumonderwerp · 930214
­ Nederland
www.autorai.nl

Beleef het ultieme autofeest

Op AutoRAI 2007 valt dit jaar meer te beleven dan ooit! Voor het eerst is er voor een ander tijdstip gekozen, namelijk donderdag 29 maart tot en met maandag 9 april 2007, zodat de AutoRAI als eerste na de Autosalon in Genève al het autowereldnieuws kan brengen. U, als echte autofan, kunt zich te goed doen aan meer auto’s, meer nieuws en meer spektakel dan ooit tevoren!

Wie gaan er allemaal heen? Ik denk dat ik dit jaar 2 dagen ga, lekker op mijn gemakkie :P
Uitspraak van Meneer de Vriesss op vrijdag 16 maart 2007 om 19:56:
Na afloop zuipen, en hostessen neuken in de hotels... Dat is de AutoRAI toch?

Ik heb verhalen gehoord ja..
laatste aanpassing
Uitspraak van Lenny theluxe op maandag 19 maart 2007 om 23:27:
Uitspraak van Meneer de Vriesss op vrijdag 16 maart 2007 om 19:56:
Na afloop zuipen, en hostessen neuken in de hotels... Dat is de AutoRAI toch?

Ik heb verhalen gehoord ja..

WTF is dat echt zo??? Ik wilde met mijn vriendin gaan.
Uitspraak van Meneer de Vriesss op vrijdag 16 maart 2007 om 19:56:
Na afloop zuipen, en hostessen neuken in de hotels... Dat is de AutoRAI toch?

dat heb je met iedere beurs waar dan ook :D Mannen gaan maar al te graag voor hun 'werk' naar een beurs in het buitenland, kunnen ze daar ook gelijk ff de bloemetjes buiten zetten...
Misschien wil ik op een vrijdag gaan maar is me laatste werkdag bij deze baas, of anders zondag maar dan zal het wel super druk zijn :S
Uitspraak van Dalgliesh op dinsdag 20 maart 2007 om 00:14:
WTF is dat echt zo??? Ik wilde met mijn vriendin gaan.

Dat is alleen voor Rai medewerkers..;)
 
Uitspraak van Twenty-Eight op dinsdag 20 maart 2007 om 10:27:
Mannen gaan maar al te graag voor hun 'werk' naar een beurs in het buitenland, kunnen ze daar ook gelijk ff de bloemetjes buiten zetten...

oh nu snap ik het :P
 
Niet dat ze daar eens een lekkere kerel neerzetten, dan wil ik ook wel gaan :P
Geen Ferrari deze keer (N)
Uitspraak van Richard op dinsdag 20 maart 2007 om 20:24:
Geen Ferrari deze keer

Hoezo? op tv was wat over geneve, en daar stond ook de ferrari van formule 1.
Autovisie Supercar Paddock
Dream away…dat doet u ongetwijfeld bij de collectie supersportwagens in de SuperCar Paddock van Autovisie. Hier vindt u de crème de la crème van spraakmakende en ook minder bekende race-auto’s en performance cars. Raspaarden zoals bijvoorbeeld de Pagani Zonda, BMW Z4 MCoupé Motorsport, Ferrari FXX, Ford Shelby Mustang GT 500, Lamborghini Gallardo, Porsche GT3 RS en Maybach Excelero.

ik ga denk ik maar op woensdag, hopelijk is het dan een beetje rustig, kan me herinneren dat ik vorige editie in het weekend ben geweest en dat was echt 3x niks.
Uitspraak van Dalgliesh op dinsdag 20 maart 2007 om 21:22:
Hoezo? op tv was wat over geneve, en daar stond ook de ferrari van formule 1.

Vervelend nieuws voor de Ferrari-fans: het Italiaanse merk staat dit jaar niet op de AutoRAI.
Het besluit is genomen vanwege het 60-jarig jubileum van Ferrari, dat het sportwagenmerk luister bijzet door een speciale tour die op 17 april ook Nederland aandoet. De importeur beschouwt dit als een goede vervanging voor een stand op de AutoRAI.
Op 17 april zal een colonne Ferrari’s ons land bereiken. Deze tocht ging van start in het Midden-Oosten en voerde door verschillende werelddelen. Europa is het laatste continent dat door de stoet sportwagens wordt aangedaan. Eind juni eindigt de tour in Ferrari’s thuisbasis, Maranello.
 
Uitspraak van Twenty-Eight op dinsdag 20 maart 2007 om 10:27:
dat heb je met iedere beurs waar dan ook Mannen gaan maar al te graag voor hun 'werk' naar een beurs in het buitenland, kunnen ze daar ook gelijk ff de bloemetjes buiten zetten...

Goed idee!
Dan maar geen Ferrari deze keer, er staat veel leuker speelgoed dit jaar...:P O:)
Uitspraak van Richard op dinsdag 20 maart 2007 om 21:54:
Vervelend nieuws voor de Ferrari-fans: het Italiaanse merk staat dit jaar niet op de AutoRAI.
Het besluit is genomen vanwege het 60-jarig jubileum van Ferrari, dat het sportwagenmerk luister bijzet door een speciale tour die op 17 april ook Nederland aandoet. De importeur beschouwt dit als een goede vervanging voor een stand op de AutoRAI.
Op 17 april zal een colonne Ferrari’s ons land bereiken. Deze tocht ging van start in het Midden-Oosten en voerde door verschillende werelddelen. Europa is het laatste continent dat door de stoet sportwagens wordt aangedaan. Eind juni eindigt de tour in Ferrari’s thuisbasis, Maranello.

Dan ga ik 17 maart ook kijken, dat wil ik we zien, is du iets unieks,maarik wilde zo graag die F1 ferrari zien.

Uitspraak van Lenny theluxe op dinsdag 20 maart 2007 om 22:25:
Dan maar geen Ferrari deze keer, er staat veel leuker speelgoed dit jaar...

Er staat gelukkig nog zoveel moois :p Ik wil die aston martins zien
Uitspraak van Dalgliesh op dinsdag 20 maart 2007 om 23:27:
Dan ga ik 17 maart ook kijken, dat wil ik we zien, is du iets unieks,maarik wilde zo graag die F1 ferrari zien.

Ik ben een aantal jaren terug eens naar Maranello geweest, Als je Ferrari mooi vind moet je daar zeker eens heen, echt de moeite waard.(Y)


Uitspraak van Dalgliesh op dinsdag 20 maart 2007 om 23:27:
Ik wil die aston martins zien

Dat is mijn persoonlijke favoriet.:P, gelukkig kan ik de auto's op me dooie gemakje bekijken als de RAI gesloten is.:)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Lenny theluxe op dinsdag 20 maart 2007 om 23:33:
gelukkig kan ik de auto's op me dooie gemakje bekijken als de RAI gesloten is

jaja :[
 
Uitspraak van :bounce: Tom :bounce: op dinsdag 20 maart 2007 om 21:24:
Raspaarden zoals bijvoorbeeld de Pagani Zonda, BMW Z4 MCoupé Motorsport, Ferrari FXX, Ford Shelby Mustang GT 500, Lamborghini Gallardo, Porsche GT3 RS en Maybach Excelero.

Staan weer leuke tussen :yes:
Zal de veyron er staan :9
 
Uitspraak van Dalgliesh op woensdag 21 maart 2007 om 11:08:
Wel of geen ferrari?

Wel ferrari. Maar niet van de ferrari stand ;)
in ieder geval al weer 1 auto minder dit jaar

helaas gecrasht tijdens een tussenstop in italie voor n fotoshoot
gelukkig kost deze auto maar 375.268,00 euro
dus deze staat niet op de auto rai

R.I.P.
mustang gelukkig wel aangekomen en heel ook


wat n geluid zeg al die pk`s was voor mij n mooie dag in ieder geval
 
ik ga donderdag 5 april:D
 
Uitspraak van SuperFreak op donderdag 22 maart 2007 om 22:50:
helaas gecrasht tijdens een tussenstop in italie voor n fotoshoot
gelukkig kost deze auto maar 375.268,00 euro
dus deze staat niet op de auto rai

Die zou toch bij de autovisie paddock komen?
 
Tis wel leuk om heen te gaan! Maarja moet wel ff tijd hebben!
laatste aanpassing
 
ik ga helemaal niet :cheer:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 maart 2007 om 12:31:
Die zou toch bij de autovisie paddock komen?

idd
 
Denk dat ik 30 maart maar ga
Uitspraak van Dalgliesh op woensdag 21 maart 2007 om 11:08:
Ferrari FXX

zeer dikke bak
nog n paar mooie powerslides gezien vandaag met die auto
die duitser van wie die was kon wel rijden zeg...
de maybach staat er ondertussen ook
wel jammer dat het nog n concept car is bij een productiemodel zetten ze de kofferbak wel vast die hadden we vandaag bijna los in onze handen hahahaha
Ik sta er dit jaar als verkoper van Mitsubishi :D
en tegenover mijn oude baas Hessing haha ff gek maken :P
Uitspraak van SuperFreak op vrijdag 23 maart 2007 om 19:01:
de maybach staat er ondertussen ook

Ik zag donderdag een Maybach rijden, wat een wagen zeg, ik bleef een tijd naast die auto rijden, ik denk dat de chaffeur wel wat nerveus werd 8-)
 
Ik ga zeker de audi r8 bewonderen,vette bak
Uitspraak van Jumpy86 op zaterdag 24 maart 2007 om 01:21:
Ik sta er dit jaar als verkoper van Mitsubishi
en tegenover mijn oude baas Hessing haha ff gek maken

Stappie terug :D
 
Lijkt me wel leuk.. :yes:
Werkzaam bij Hard Audio Events
Artiest {SHOWLIST artist 65376, 76174}
ga donderdag dr heen.

vorig jaar ook wel goed bevallen, hoop alleen dat het eten wat goedkoper is zeg :rot:
 
Uitspraak van PluizeMuizert op zaterdag 24 maart 2007 om 23:54:
vorig jaar ook wel goed bevallen

Jaar daarvoor neem ik aan. Is 1 keer in de 2 jaar ;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 maart 2007 om 09:28:
Jaar daarvoor neem ik aan. Is 1 keer in de 2 jaar ;)

ja vorige keer dan :P whehe
Uitspraak van Jumpy86 op zaterdag 24 maart 2007 om 01:21:
en tegenover mijn oude baas Hessing haha ff gek maken

ben je daar ontslagen dan? als ik daar zou werken zou ik er nooit meer weg gaan.


Uitspraak van Richard op woensdag 21 maart 2007 om 11:08:
Zal de veyron er staan

volgens hessing wel.
volgens mijn komt de veyron morgen half 12 aan
ff paar mooie filmpjes schieten ghehehehe
want die moet natuurlijk ff n flinke dot gas geven morgen
Uitspraak van :bounce: Tom :bounce: op zondag 25 maart 2007 om 19:05:
ben je daar ontslagen dan? als ik daar zou werken zou ik er nooit meer weg gaan.

Nee zelf vertrokken kon het niet goed vinden met Jan Groen (algemeen directeur)
Uitspraak van Richard op zaterdag 24 maart 2007 om 17:13:
Stappie terug

Ben er nu alleen nog maar met het raceteam als hobby...Met die Maserati.

Soms ook ff zelf een rondje ermee rijden dus vind het wel best haha
Ga er volgend weekend ff kijke :D
 
Ik ga er volgende week ook naartoe, kost bijna geen drol en je hebt een te masterlijke dag. Er staan altijd zulke vette bakken, waar je alleen maar bij kan staan kwijlen. Eventueel gaan sparen, maar dan ben je nog wel ff bezig.
Vanaf morgen gaat het feest beginnen..:9 :woep:
Wereldprimeur AutoRai: CL 65 AMG!

Uitgegeven: 26 maart 2007 10:29

Op de valreep maakt Mercedes-Benz bekend dat de AutoRai er een heuse wereldprimeur bij heeft: het topmodel van de CL-klasse, de CL 65 AMG.

De CL 65 AMG is net als de andere 65 AMG-modellen een absolute koppelbeul: het maximumkoppel is begrensd op 1000 Nm. Ook met de pk’s zit het wel goed: de 6,0-liter biturbo V12 levert 612 pk. De topsnelheid is, zoals bij alle snelle Benzen, begrensd op 250 kilometer per uur. De prijs van de top-CL wordt binnenkort bekendgemaakt.
De belangrijke RAI-primeur bij Mercedes-Benz is de nieuwe C-klasse. Op de Mercedes-stand zijn vier modellen van Mercedes’ nieuwe middenklasser te zien: de C 200 Elegance, de C 220 CDI, C 320 CDI en C350 Avantgarde. Wie zich wil vergapen aan supercars doet er goed aan even een kijkje te nemen bij de SLR 722 Edition, een speciale, 650 pk sterke versie van de sowieso al superexclusieve SLR.