Partyflock

Forumonderwerp · 929740
2 volgers · 70865x bekeken
Waarschuw beheerder
Als je vriendin te dik is of gaat worden, dan kan je dat toch gewoon zeggen?! En als je 2 of 3x in de maand samen uit eten gaat, dan is het toch niet gek dat je dat stopt omdat ze te dik gaat worden. Ik zie het al helemaal voor me dat ze straks 80 kilo is, dan is het te laat.
Waarschuw beheerder
Wat nou als je vriendin na 2 jaar een echt kut wijf word, ze kan weinig hebben, ze is niet aardig tegen je, ze ruimt niks op in huis. Ze heeft nergens meer zin in. Mag je dat wel zeggen, mag je daar wel over praten? Of is het je vriendin en die neem je zoals ze is, ook al is ze veranderd?!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op maandag 12 februari 2007 om 15:45:
Wat nou als je vriendin na 2 jaar een echt kut wijf word, ze kan weinig hebben, ze is niet aardig tegen je, ze ruimt niks op in huis. Ze heeft nergens meer zin in. Mag je dat wel zeggen, mag je daar wel over praten? Of is het je vriendin en die neem je zoals ze is, ook al is ze veranderd?!

Neuhhh...dan kan ze opbokken (Y)

Net als wanneer ze dik en fatsig wordt....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op woensdag 7 februari 2007 om 19:51:
dat ze straks 80 kilo is

geef dr een abonnement voor een sportschool kado ( valentijnkadootje ? )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 15:49:

Ja, ze ziet mij aankomen, dat vind ik ook echt een suf kado om te geven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op maandag 12 februari 2007 om 15:53:
Ja, ze ziet mij aankomen

Dan mag zij daar ook wel wat van zeggen vind ik....

Waarschuw beheerder
dat is helemaal geen suf kado, het is juist goed om te bewegen, dik of niet dik.
ik heb het mezelf kado gedaan :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 15:56:
ik heb het mezelf kado gedaan

Ja maar jij weet wat je leuk vindt...
Waarschuw beheerder

tuurlijk praat je erover.
en als jullie er niet uitkomen en ze blijft zo, dan denk ik dat jullie niet bij elkaar passen..
succes ermee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror Dingske op maandag 12 februari 2007 om 17:54:
tuurlijk praat je erover.
en als jullie er niet uitkomen en ze blijft zo, dan denk ik dat jullie niet bij elkaar passen..
succes ermee

Heb jij nu nog wel enig idee waar het over gaat?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op maandag 12 februari 2007 om 18:10:
Heb jij nu nog wel enig idee waar het over gaat?

uuuh sex ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 18:35:
uuuh sex ?

Hahahaha :/

Waarschuw beheerder
zat ik er ver naast ? :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 18:44:
zat ik er ver naast ?

volgens mij ben ik niet de enigste die het niet meer snapt dan..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op maandag 12 februari 2007 om 15:53:

Ja, ze ziet mij aankomen, dat vind ik ook echt een suf kado om te geven.

Niet als het een jaarabbonnement is (6) :D

Waarschuw beheerder
Mijn vriend kan het gewoon zeggen als ik aan kom hoor.. soms heb ik het zelf pas in de gaten als ik nergens meer in pas :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 20:24:
Mijn vriend kan het gewoon zeggen als ik aan kom hoor..

Jup.. Anderen zien dat toch meestal eerder dan jijzelf:)

Waarschuw beheerder
Mocht ik aankomen dan mag iemand dat gerust tegen me zeggen :D

En verder...een vriend van me heeft ook een vriendin die in 1,5 jaar tijd echt véél is aangekomen..baalt hij ook flink van, maar hij zegt het niet direct tegen haar :/ vind ik wel slap..moet toch kunnen op een aardige manier?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror Dingske op maandag 12 februari 2007 om 18:52:
volgens mij ben ik niet de enigste die het niet meer snapt dan..

nee joh ik zit je te plagen.
Waarschuw beheerder
Mag je dat wel zeggen, mag je daar wel over praten? Of is het je vriendin en die neem je zoals ze is, ook al is ze veranderd?!

tuurlijk mag je er wat van zeggen , maar wel op een normale manier ..
Waarschuw beheerder
gaat toch ni alleen om het uiterlijk..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Witte ik et?!? op maandag 12 februari 2007 om 21:47:
gaat toch ni alleen om het uiterlijk..

toch is dat het eerste waar je naar kijkt..........jij ook
Waarschuw beheerder
maar het gaat er hier om als je al een vriend of vriendin hebt!!!!!

natuurlijk kijk ik ook na het uiterlijk... maar ik vind het belangrijkste wat er van binnen zit..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Witte ik et?!? op maandag 12 februari 2007 om 21:54:
maar ik vind het belangrijkste wat er van binnen zit..

Ik kan er niet warm van worden als ik denk "goh wat is hij toch lief" en dan een dik ventje zie. Als mijn vriend te dik zou worden zou ik hem meeslepen naar de sportschool, ik hoop dat hij dat ook voor mij zou doen als ik echt rond zou worden.
Waarschuw beheerder
Nou word liever oud met iemand warik echt iets aan heb!!!!
oke is natuurlijk wel mooier.. enzo zou ik misschien zelf ook wel doen maar alsik echt zu moeten kiezen,,
dan toch echt wel om de binnenkant.

Waarschuw beheerder
Als je vriendin te dik is of gaat worden, dan kan je dat toch gewoon zeggen?! En als je 2 of 3x in de maand samen uit eten gaat, dan is het toch niet gek dat je dat stopt omdat ze te dik gaat worden. Ik zie het al helemaal voor me dat ze straks 80 kilo is, dan is het te laat.

Gewoon zeggen..

Je hebt ook kans dat je meteen een magere versie moet zoeken..
Dus dan viel het verkeerd :O

Kzou de wel mee oppassen hoe je het brengt
koop anders een hele kleine broek dan ziet ze het verschil wel 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NilesBanks op maandag 12 februari 2007 om 15:48:
Neuhhh...dan kan ze opbokken

Ooit was jij lief :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Witte ik et?!? op maandag 12 februari 2007 om 21:54:
maar het gaat er hier om als je al een vriend of vriendin hebt!!!!!

natuurlijk kijk ik ook na het uiterlijk... maar ik vind het belangrijkste wat er van binnen zit..

Weet jij dat dikke mensen van binnen uit dikker worden?! Het is niet zo dat er steeds een laagje over ze heen word gegoten!

Waarschuw beheerder
Paar gram speed voor valentijn.

Nee serieus. Als ze het zelf ook erkent en ziet is het niet zo'n punt, dan kun je er samen uit komen. Elkaar lichamelijk treveden houden is wel belangrijk. Maar dit soort zaken kunnen voor vrouwen nogal gevoelig liggen dus kijk goed uit hoe je het haar kenbaar maakt in dat geval.

Hoe kijkt ze er zelf tegenaan, en weet ze hoe jij erover denkt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 00:54:
Hoe kijkt ze er zelf tegenaan, en weet ze hoe jij erover denkt?

Dit topic is fictief, ik wil weten hoe jullie erop zouden reageren, ik had mijn vriendin gezegd, na een discussie tijdens het kijken van de afvallers, dat ik haar wel zou zeggen dat ze te dik zou worden, en ze is daar gewoon blij mee. En ik zei ook dat ik haar zou steunen.

Waarschuw beheerder
Ah, ok. Naja kijk, zeggen moet je het zowiezo, je kunt jezelf wel voor de gek houden, maar je knots neemt daar geen genoegen mee.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 01:01:
maar je knots neemt daar geen genoegen mee.

Ik zou ook geen relatie nemen met een dikke vrouw. Ook niet met iemand die rookt.
Als in je relatie, je vriendin begint met roken, mag je dan wel zeggen dat ze moet stoppen?
Dat het zo'n taboe is, dat er niet over corpulentie gesproken mag worden met vrouwen, dat komt door die proppies die een minderwaardigheids complex hebben en die steun zoeken bij lotgenoten. En die flauwekul, dat ze heel gelukkig zijn met een dik lichaam, dat vind ik echt onzin, ze hebben dan geen idee van hun beperkingen. Ik heb het nu over dikke vrouwen met een hoog vet percentage! Niet over iemand die stevig is.
Waarschuw beheerder
ik vind 80 kilo een lekker gewicht:D
heb je tenminste geen bottekoningin op schoot :vaag:
flexibel genoeg:lol: zonder dat ze kraakt :lol:

Waarschuw beheerder
Gewoon vertellen!
je kwetst haar er missien wel mee..
maar nou maak je jezelf ook gek
en zij krijgt straks wel het gevoel dat er wat is, omdat je misschien anders gaat doen etc.
en dan is het helemaal moeilijk om te vertellen!

Waarschuw beheerder

Eerlijk zeggen, dat is het beste, maar niet op een kwetsende manier :no:

Ken een meidje, die was 15 kilo aangekomen, elke dag vroeg ze aan haar vriend, vind jij me ook dikker geworden? Vriendlief antwoord steevast, nee schat je ziet er net zo geweldig uit als in het begin dat ik je leerde kennen.....Meisje is nu een vriend armer en 25 kilo rijker :/ lullig, maar je kan beter de waarheid vertellen voordat het erger wordt :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op dinsdag 13 februari 2007 om 01:20:
Dat het zo'n taboe is, dat er niet over corpulentie gesproken mag worden met vrouwen, dat komt door die proppies die een minderwaardigheids complex hebben en die steun zoeken bij lotgenoten. En die flauwekul, dat ze heel gelukkig zijn met een dik lichaam, dat vind ik echt onzin, ze hebben dan geen idee van hun beperkingen

dr mag best over gepraat worden... maar zoals jij in het begin bezig was met je ieder pondje komt door het mondje is gewoon onzin... Dit geld misschien voor de meeste mensen maar alng niet voor iedereen... en dat je dan van die debiele opmerkingen geeft als koop een mars ofzo...

en geloof me...lang niet iedereen is gelukkig met zn dik lichaam :) ik niet en ik ben me bewust van mijn beperkingen... Maar ik vind ook dat wanneer iemand die zelf niet dik is, er niet over moet praten als of hij er alles vanaf weet... je hebt geen flauw idee hoe mensen met overgewicht denken, doen of leven... en als je dan met je cliche dingetjes aankomt, had je van te voren kunnen weten dat je daar mensen mee ging kwetsen... en dat je commentaar zou krijgen :)
Waarschuw beheerder
donateur

Ga dan in plaats van uiteten leuke dingen ondernemen waar wat meer beweging in zit.

(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 20:43:
Anderen zien dat toch meestal eerder dan jijzelf

nou ik voel dat meteen aan mijn broeken die dan strakker zitten hoor haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' MO :[ op dinsdag 13 februari 2007 om 11:32:
dr mag best over gepraat worden... maar zoals jij in het begin bezig was met je ieder pondje komt door het mondje is gewoon onzin... Dit geld misschien voor de meeste mensen maar alng niet voor iedereen... en dat je dan van die debiele opmerkingen geeft als koop een mars ofzo...

en geloof me...lang niet iedereen is gelukkig met zn dik lichaam ik niet en ik ben me bewust van mijn beperkingen... Maar ik vind ook dat wanneer iemand die zelf niet dik is, er niet over moet praten als of hij er alles vanaf weet... je hebt geen flauw idee hoe mensen met overgewicht denken, doen of leven... en als je dan met je cliche dingetjes aankomt, had je van te voren kunnen weten dat je daar mensen mee ging kwetsen... en dat je commentaar zou krijgen

Hey proppie, ik dacht dat jij klaar was met dit fictieve topic? Want jij zet weer onzin neer. Dus alleen dikke mensen mogen praten over obesitas en de gevolgen van dik zijn. Dat je dik bent, wil niet zeggen dat je meteen weet hoe het komt dat je zo dik bent. Vocht vasthouden reken ik niet mee, ik heb het steeds over dikke mensen met een hoog vet percentage. Volgens mij begon jij met beledigen. Ik st aecht versteld van jou beredenering. Dus slank nederland moet dikke mensen negeren? Dikke mensen verdienen geen support? Jij voelt je minderwaardig, reflecteer dat niet op anderen.
Waarschuw beheerder
ik zet geen onzin neer :) in jou hoofd is het misschien onzin maar voor mense met overgewicht is het het dagelijkse leven...

en je hebt mij nooooit horen zeggen dat dikke mensen geen steun nodig hebben of genegeerd moeten worden dus lul niet zo uit je nek...

dikke mensen hebben wel degelijk support nodig, maar niet op de manier die hier vaak genoemd word... want zo schiet je geen fuck op... je kan me best weer tegen gaan spreken maar weet je hoe het zit... je zegt dat ik me minderwaardig voel he... tegenover wie zou ik me zo moeten voelen? tegenover jou ? :lol: laat me niet lache... ik voel me juist stukken beter... omdat ik wel vrienden heb die het niks uitmaakt hoe ik er uit zie... en er niet meteen een fucking probleem van maken...

en jij begon met je domme opmerking van koop en zak chips cola en blablabla... en ja daardoor raak ik geirriteerd... dus denk in het vervolg eens na over wat je zegt en wat voor effect die woorden hebben op andere

Waarschuw beheerder
heeeeey doe is wat aardiger tegen mekaar :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' MO :[ op dinsdag 13 februari 2007 om 13:30:
en jij begon met je domme opmerking van koop en zak chips cola en blablabla... en ja daardoor raak ik geirriteerd...

kom uit je vrachtwagen dan...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 13:33:
heeeeey doe is wat aardiger tegen mekaar

regel jij et hier es ff mop 8)

Uitspraak van lonschandale op zondag 11 februari 2007 om 17:21:
om je rot te schamen ben nu dan 18 en weeg 60 kg maar vind mezelf nog steeds te zwaar

schaam je je nu maar es rot jah sjeezus! 60 is n goed gewicht hoor kweenie:S
waar mensen zich al niet druk over kunnen maken:s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 14:23:
waar mensen zich al niet druk over kunnen maken

nja ik heb ook nie het minimum gewicht bij mijn lengte maar ook niet het zwaarste.. maar ik ga me eigen niet uithongeren.. gewoon voorkomen dat je te zwaar wordt
beter voorkomen dan genezen (lijnen)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Puntenbokser op dinsdag 13 februari 2007 om 14:19:
kom uit je vrachtwagen dan...

Punt 1 : ik rij nog geen vrachtwagen

en punt 2: erg volwassen ha ha ha :S
Waarschuw beheerder
nouja wat maakt dat nou uit neem der gewoon zoals ze is en jammer dan dat er een paar kilotjes meer aanzitten.. het innerlyk is toch veel belangrijker..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Megan .x :banana: op dinsdag 13 februari 2007 om 16:40:
nouja wat maakt dat nou uit neem der gewoon zoals ze is en jammer dan dat er een paar kilotjes meer aanzitten.. het innerlyk is toch veel belangrijker..

als jouw vriend opeens een vette bierbuik krijgt zo groot als een luchtballon piep jij wel anders!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 16:44:
als jouw vriend opeens een vette bierbuik krijgt zo groot als een luchtballon piep jij wel anders!

nou nee hoor het boeid me niks ik neem me vriend zo zoals die is en heb tenminste nog wat om beet te pakken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' MO :[ op dinsdag 13 februari 2007 om 13:30:
ik zet geen onzin neer in jou hoofd is het misschien onzin maar voor mense met overgewicht is het het dagelijkse leven...

en je hebt mij nooooit horen zeggen dat dikke mensen geen steun nodig hebben of genegeerd moeten worden dus lul niet zo uit je nek...

dikke mensen hebben wel degelijk support nodig, maar niet op de manier die hier vaak genoemd word... want zo schiet je geen fuck op... je kan me best weer tegen gaan spreken maar weet je hoe het zit... je zegt dat ik me minderwaardig voel he... tegenover wie zou ik me zo moeten voelen? tegenover jou ? laat me niet lache... ik voel me juist stukken beter... omdat ik wel vrienden heb die het niks uitmaakt hoe ik er uit zie... en er niet meteen een fucking probleem van maken...

en jij begon met je domme opmerking van koop en zak chips cola en blablabla... en ja daardoor raak ik geirriteerd... dus denk in het vervolg eens na over wat je zegt en wat voor effect die woorden hebben op andere

Jij bent een typisch voorbeeld van een dikkerd die zijn woede omzet in vreetbuien, dat is idd minder schadelijk dan iemand die zijn woede omzet in geweld, chapeau