Wat nou als je vriendin na 2 jaar een echt kut wijf word, ze kan weinig hebben, ze is niet aardig tegen je, ze ruimt niks op in huis. Ze heeft nergens meer zin in. Mag je dat wel zeggen, mag je daar wel over praten? Of is het je vriendin en die neem je zoals ze is, ook al is ze veranderd?!
Wat nou als je vriendin na 2 jaar een echt kut wijf word, ze kan weinig hebben, ze is niet aardig tegen je, ze ruimt niks op in huis. Ze heeft nergens meer zin in. Mag je dat wel zeggen, mag je daar wel over praten? Of is het je vriendin en die neem je zoals ze is, ook al is ze veranderd?!
tuurlijk praat je erover.
en als jullie er niet uitkomen en ze blijft zo, dan denk ik dat jullie niet bij elkaar passen..
succes ermee
volgens mij ben ik niet de enigste die het niet meer snapt dan..
gaat toch ni alleen om het uiterlijk..
maar ik vind het belangrijkste wat er van binnen zit..
Als je vriendin te dik is of gaat worden, dan kan je dat toch gewoon zeggen?! En als je 2 of 3x in de maand samen uit eten gaat, dan is het toch niet gek dat je dat stopt omdat ze te dik gaat worden. Ik zie het al helemaal voor me dat ze straks 80 kilo is, dan is het te laat.
Neuhhh...dan kan ze opbokken
maar het gaat er hier om als je al een vriend of vriendin hebt!!!!!
natuurlijk kijk ik ook na het uiterlijk... maar ik vind het belangrijkste wat er van binnen zit..
Hoe kijkt ze er zelf tegenaan, en weet ze hoe jij erover denkt?
maar je knots neemt daar geen genoegen mee.
Als je vriendin te dik is of gaat worden, dan kan je dat toch gewoon zeggen?! En als je 2 of 3x in de maand samen uit eten gaat, dan is het toch niet gek dat je dat stopt omdat ze te dik gaat worden. Ik zie het al helemaal voor me dat ze straks 80 kilo is, dan is het te laat.
Dat het zo'n taboe is, dat er niet over corpulentie gesproken mag worden met vrouwen, dat komt door die proppies die een minderwaardigheids complex hebben en die steun zoeken bij lotgenoten. En die flauwekul, dat ze heel gelukkig zijn met een dik lichaam, dat vind ik echt onzin, ze hebben dan geen idee van hun beperkingen
dr mag best over gepraat worden... maar zoals jij in het begin bezig was met je ieder pondje komt door het mondje is gewoon onzin... Dit geld misschien voor de meeste mensen maar alng niet voor iedereen... en dat je dan van die debiele opmerkingen geeft als koop een mars ofzo...
en geloof me...lang niet iedereen is gelukkig met zn dik lichaam ik niet en ik ben me bewust van mijn beperkingen... Maar ik vind ook dat wanneer iemand die zelf niet dik is, er niet over moet praten als of hij er alles vanaf weet... je hebt geen flauw idee hoe mensen met overgewicht denken, doen of leven... en als je dan met je cliche dingetjes aankomt, had je van te voren kunnen weten dat je daar mensen mee ging kwetsen... en dat je commentaar zou krijgen
heeeeey doe is wat aardiger tegen mekaar
om je rot te schamen ben nu dan 18 en weeg 60 kg maar vind mezelf nog steeds te zwaar
waar mensen zich al niet druk over kunnen maken
kom uit je vrachtwagen dan...
nouja wat maakt dat nou uit neem der gewoon zoals ze is en jammer dan dat er een paar kilotjes meer aanzitten.. het innerlyk is toch veel belangrijker..
ik zet geen onzin neer in jou hoofd is het misschien onzin maar voor mense met overgewicht is het het dagelijkse leven...
en je hebt mij nooooit horen zeggen dat dikke mensen geen steun nodig hebben of genegeerd moeten worden dus lul niet zo uit je nek...
dikke mensen hebben wel degelijk support nodig, maar niet op de manier die hier vaak genoemd word... want zo schiet je geen fuck op... je kan me best weer tegen gaan spreken maar weet je hoe het zit... je zegt dat ik me minderwaardig voel he... tegenover wie zou ik me zo moeten voelen? tegenover jou ? laat me niet lache... ik voel me juist stukken beter... omdat ik wel vrienden heb die het niks uitmaakt hoe ik er uit zie... en er niet meteen een fucking probleem van maken...
en jij begon met je domme opmerking van koop en zak chips cola en blablabla... en ja daardoor raak ik geirriteerd... dus denk in het vervolg eens na over wat je zegt en wat voor effect die woorden hebben op andere