2 volgers · 73704x bekeken
Dave toch!
Ga samen met haar fietsen in je sportschooltje
Dave toch!
Ja, ik heb al een traings schema opgezet, alleen voeding moet ze zelf doen.
dan moet je d'r de deur uitzetten en da's voor niemand leuk.
Ik woon alleen, anders was ik medeverantwoordelijk.
Tuurlijk Alleen straks niet gaan zeuren als ze dr broek steeds op moet trekken he. Want het is onmogelijk om bij iedere 2 kilo eraf nieuwe kleren te kopen.
Dr broeken zijn nu te strak! Kan echt niet, en als het haar lukt om niet meer in dr broeken te passen omdat ze te ruim zijn, dan koop ik nieuwe voor haar. Want vrouwen die hun broek optrekken is pas echt lelijk!
ik heb ervaring hier mee, mijn vriend zei dat ook gewoon botweg.. je ben te dik..
is niet leuk om aan te horen, dus ik zou het op een voorzichtige manier brengen.
maar ik moet wel eerlijk zeggen het heeft me ogen wel geopend, maar ik ben wel van mening dat hij het ook anders heeft kunnen zeggen.
dus ga niet heel cru zeggen ja schat, je ben te dik.
is niet leuk om aan te horen, dus ik zou het op een voorzichtige manier brengen.
maar ik moet wel eerlijk zeggen het heeft me ogen wel geopend, maar ik ben wel van mening dat hij het ook anders heeft kunnen zeggen.
dus ga niet heel cru zeggen ja schat, je ben te dik.
hey dave niet om het een of ander he
jij was vroeger op school ook niet de magerste

jaja heb bij je op school gezeten

en daar bij botter als hoe jij het brengt ken het niet ...
als ik je vriendin was en je zei het me zo ,had je van mij een klap in je gezicht gehad

maar ff foto's gekeken je ziet er beter uit dan vroeger

jij was vroeger op school ook niet de magerste
jaja heb bij je op school gezeten
en daar bij botter als hoe jij het brengt ken het niet ...
als ik je vriendin was en je zei het me zo ,had je van mij een klap in je gezicht gehad
maar ff foto's gekeken je ziet er beter uit dan vroeger
laatste aanpassing
Jah gewoon zeggen... maar pas op dat ze niet gaat flippen op jouw of anything like that.
nou dan kan ze blijkbaar de waarheid niet aan
is toch alleen maar fijn je vriend die een beetje op je let (al moet het niet te gek worden natuurlijk) beter asl een vriend die je constant loopt te voeren bijv. en dat je na een jaar 100 kilo weegt
leg gewoon overal dieet producten neer en leg tijdschriften open met dunne mokkels erin
nee niet doen
hoe meer dunne meisjes je ziet hoe meer je gaat eten omdat je je kut voelt
gewoon steunen en dr vooral niet laten vallen
Als je vriendin te dik is of gaat worden, dan kan je dat toch gewoon zeggen?!
Jammer dat ze dat zelf niet inziet en uit zichzelf er wat aan doet....
Vindt ze het soms niet belangrijk om er leuk bij te lopen en er goed uit te zien??
Ik zou dr vaker meenemen naar de sportschool onder de mom van "gezellig samen gezond doen"
Uitspraak van Hoi zieltjes
op woensdag 7 februari 2007 om 19:56:
Als je vriendin dik is geworden is het tijd om haar in te ruilen voor een dunnere versie
Als je vriendin dik is geworden is het tijd om haar in te ruilen voor een dunnere versie
Tja, als dat gebeurd heeft ze het toch aan zichzelf te danken. Het oog wil immers ook wat
Jammer dat ze dat zelf niet inziet en uit zichzelf er wat aan doet....
Vindt ze het soms niet belangrijk om er leuk bij te lopen en er goed uit te zien??
Soms kun je er zelf ook niks aan doen... ik heb dr bijv. een aanleg voor... ben afgekickt en ben nog eens 20 kilo bijgekome... meen je nou echt dat mensen die dik zijn daar blij mee zijn?
ze kunnen wel lache en vrolijk doen en overal schijt aan hebben maar van binne ga je kapot...
Soms kun je er zelf ook niks aan doen... ik heb dr bijv. een aanleg voor... ben afgekickt en ben nog eens 20 kilo bijgekome... meen je nou echt dat mensen die dik zijn daar blij mee zijn?
Ik heb het niet over alle dikke mensen, ik heb het over zijn vriendin.
En aan zijn verhaal maak ik op dat ze eerst niet dik was en nu dikker wordt doordat ze veel uit eten gaan enzo....
Dus vat mijn opmerking niet persoonlijk op
Dr broeken zijn nu te strak! Kan echt niet, en als het haar lukt om niet meer in dr broeken te passen omdat ze te ruim zijn, dan koop ik nieuwe voor haar. Want vrouwen die hun broek optrekken is pas echt lelijk!
nou nou nou, is het uiterlijk dan echt zo belangrijk?? klinkt als echte liefde dit