jij komt met dom gelul tegen mij wat niemand wat boeit dus wie is er nu uitgelult
je reageert alleen maar op mij terwijl ik mijn mening ook geef als je het er niet mee eens bent hoef je me niet zo aan te valen slaat helemaal nergens op ofzo hoor
wat jij doet dat is aanvalen en slaat nergens op je kan het gewoon niet hebben dat ik zo denk omdat je zelf dik bent ofzo, ik kan er niks aan doen hoor dat je zo bent hoef je niet tegfen mij zo te doen
maar ik ga naar bed zielig volk hier bahbahlaatste aanpassing 1 april 2008 23:13
dikke wijfen zijn zwaar vies, se moet gewoon meer sporten
boeit mij dat nou dom wijf laat mij gewoon lekker met rust met je domme comentaar
partyflok
avondhumeur
je valt in de herhaling
je valt in de herhaling
nouwe ik reageer 1 keer op jou en moet je kijken hoe aangevallen j je voelt, dat is jammer.
ik reageer ook op andere mensen moet je maar eens teruglezen.
ik jou aanvallen?hahaha meisje toch weet niet of je weet wat dat dan is,
maargoed, we kunnen weer ontopic..
partyflok
Het is partyflock
ja hij weet niks anders te zeggen
hey kreng wat loop je te schelden met trol dan heb je je eigen rattenkop gezien lelik wijf
domme comentaar
wat zit je nou dom te lullen zeg
jij komt met dom gelul
dat weten we niet...
maar ze komt wel met kabaal binnen vallen ofniet
bij elkaar!
ECHT HET TOPPUNT VAN DOMHEID!
Leer ABN, leer te relativeren en denk na voordat je wat zegt.
laatste aanpassing 3 april 2008 15:49
hey kreng wat loop je te schelden met trol dan heb je je eigen rattenkop gezien lelik wijf
Leer ABN, leer te relativeren en denk na voordat je wat zegt.
Wat boeit het hoe dik iemand is. Het gaat eom dat je gelukkig bent met elkaar!
'Dik' is zo een lelijk woord,ik hou het liever bij 'mollig' dat klinkt zachter,respect noemen ze dat ook,maar goed,Hier gaat het blijkbaar meer over het uiterlijk dan het innerlijk,je hoeft niet te veranderen voor je partner...maar als ik je het woord 'dik' al hoor zeggen,dan walg ik al,weet je wel wat DIK is? Dat is volgens mij nog geen 80 kilo,jij vind dat misschien(en zoveeeeeel anderen ook dus ja)maar iemand van 80 kg kan ook mooi en aantrekkelijk en sexy zijn,net als jou 'voorkeur' meiden van 50 kilo ofzo...dit topic gaat volgens mij meer over 'smaak' dan over kilo's maar goed,wat maakt het?
hoef k niet te weten