waarom zie ik het voor me dat e dan een handtas in het gezicht krijgt gemept of zoiets...
en de discrimineer opmerking maar links laten liggen typisch
Welke discriminerende opmerking heb ik volgens jou geplaatst? Je heb er al vaker naast gezeten, dus ik neem het jou niet kwalijk.
klopt maar we worden niet serieuzer genomen ..terwijl wij dr veel meer voor moeten trainen, presteren en laten ,in de ring sta je dr alleen voor
Je vult elkaar aan, moet je niet letterlijk nemen
klopt wel want mn vriend pleurt altijd veel snaaiwerk in de winkelwagen en ik vreet t op
Deze discussie heeft weinig zin lekker ontopic maar weer
verdien je er geld mee?
dan word het misschien de moeite waard
hier in nederland?? nee dan moet je naar japan
Ik heb met vechten een huis auto en eigen bv opgezet. En ben nooit in Japan geweest.
Antwoord op wat?
Een huis, auto en een eigen bedrijf,
En nu weer ontopic
wat zou het leven toch heerlijk zijn als je zo zorgeloos dom kan zijn als jij
O man!!! wat ben jij eigenlijks ook een klein zielig mannetje niet??? ben je nou nog nog steeds bezig!?!?!?! en is nu Ron aan de beurt??? over dom gesproken.... Damn hey ga je maat lastig vallen ofzo met je achterlijke en zonder inhoud reakties, en oordelen over mensen die je niet eens kent en nog nooit hebt gezien!! sjeeeeeees!!! GO GET A LIFE!! of ga er 1 zoeken op www.google.nl
of ga een discussie beginnen over uiterlijk op
www.uglypeople.com
waar trouwens die foto van jou maat perfect tussen past
aatste aanpassing 27 maart 2008 19:40
wat boeit jou dat spuit 11 of moet jij ook weer aandacht ofzo hebben?
voor jou geld precies hetzelfdelaatste aanpassing 27 maart 2008 19:40
O man!!! wat ben jij eigenlijks ook een klein zielig mannetje niet??? ben je nou nog nog steeds bezig!?!?!?! en is nu Ron aan de beurt???over dom gesproken.... Damn hey ga je maat lastig vallen ofzo
![]()
met je achterlijke en zonder inhoud reakties, en oordelen over mensen die je niet eens kent en nog nooit hebt gezien!! sjeeeeeees!!! GO GET A LIFE!!
of ga er 1 zoeken op www.google.nl
of ga een discussie beginnen over uiterlijk op
www.uglypeople.com
waar trouwens die foto van jou maat perfect tussen past (f)
wat zou het leven toch heerlijk zijn als je zo zorgeloos dom kan zijn als jij
Hoeveel keer heb je die text aangepast?
Haha dit topic blijft toch grappigeerst je oma erbij halen dan nog de enige echte RON
volgens mij halen jullie samen een geintje uit, foto's van uglypeople.com gehaald, pf profieltje aangemaakt en lachen maar! Nou het in ieder geval gelukt op mijn lachspieren
maar back2topic...
eerst je oma erbij halen dan nog de enige echte RON
foto's van uglypeople.com gehaald, pf profieltje aangemaakt
Ik discussieer gewoon mee met de rest... oh ja, en af en toe eventjes een lief berichtje naar jou/jullie/het...
Waar gaaaaaaaat dit over
als je vriendin bv 10 kg te dik word, en je gaat dit op partyflock zetten is er toch serieus iets mis met je relatie en ben jij haar niet waard.....
OMG! is het nou zo moeilijk om gewoon van je vriendin je houden zoals ze is... ik denk als je echt van haar houdt dat je dit niet doet zo!! eikel......
Of dat zin heeft met een paar kansloze en trieste figuren hier,het is om je rot te lachen hier
laatste aanpassing 29 maart 2008 03:23
aaaaaaaah kijk er zitten nog wel een paar mensen op PF die normaal zijn
idd en als ze te dik word kan hij haar altijd nog rollen....
hij heeft haar gedumpt omdat ze het niet accepteerd
dat die mensen niet moe worden van hunzelf... sjees ze kunnen van een pluisje een big deal maken maakt niet uit wat je zegt of doet... bvb aanpassen en ze hebben al de grootste lol en echt een big deal voor hun nou nou nou wat volwassen...
Maare.. vind je vriendin dat zelf wel een goed plan, dat ze straks 80 kilo is...?
breek daar je koppie maar niet om he
lol achja.... UPG noemen we dat he Uit Positie Gelult en dan ga je toch op deze manier verder?
who cares? gaat hem er niet om wat zei vind.... maar wat hij vind... en als hij het er niet mee eens is zit er voor haar maar 1 optie op, afvallen of bij hem weggaan... want bij hem draait het om het uiterlijk niet om het innerlijk.... jaja verschil moet er blijven
Als je vriendin te dik is of gaat worden, dan kan je dat toch gewoon zeggen?!
UPG noemen we dat heUit Positie Gelult
who cares? gaat hem er niet om wat zei vind.... maar wat hij vind... en als hij het er niet mee eens is zit er voor haar maar 1 optie op, afvallen of bij hem weggaan... want bij hem draait het om het uiterlijk niet om het innerlijk.... jaja verschil moet er blijven
boeit mij dat nou dom wijf laat mij gewoon lekker met rust met je domme comentaar