Als je in 6x 5 kilo aankomt zit je ook op 30kilo het gaat om de eindstand!
Nou ben ik een sexy meisje tegen gekomen. Vroeger veeeeel mooier lijntje. Maar nog steeds wel sexy. Alleen nu heeft ze best wel pondjes gekregen joh... en dat valt me tegen... Zou ik haar moeten zeggen dat ze moet afvallen?
op 3 jarige leeftijd weeg je wat?? 20 kilo? zeg eens wat...
op 20 jarige leeftijd weeg je meer als 60
dus iedereen is te dik want ze zijn allemaal meer als 30 kilo aangekomen...
weer zon vergelijking van 3x nix
ja dan is ze gewoon lui, wie komt er nou 6x achter 5 kilo aan?
Vrouwen maak je niet druk om die paar pondjes meer, het gros van de mannen valt er namelijk wel op
daar ben ik niet mee eens , de meeste mannen willen een normale vrouw. niet te dik niet te dun. maar ik vind een vol slanke vrouw veel mooier. je lichaam is je tempel he. een slecht onderhouden(te dik) lichaam laat zien dat je niet goed er voor je zelf zorg!
dan is het toch niet gek dat je dat stopt omdat ze te dik gaat worden
Nee een ingevallen, grauw anorexia gezichtje ziet er charmant uit wil je zeggen? Damn zeg...
Ik ken persoonlijk meer mensen met overgewicht, en die zie ik ook veel meer, dan mensen met anorexia.
Omdat in het voorbeeld geval het gaat om iemand die te dik word. In Nederland is veel meer aandacht voor dikke mensen, op tv, magazines en noem maar op. Ik ken persoonlijk meer mensen met overgewicht, en die zie ik ook veel meer, dan mensen met anorexia.
Dus zo dubbel is dat niet.
Omdat jij ( in mijn mening dan ) gewoon een persoonlijke afkeer hebt van dikke mensen, en er dus automatisch meer op let... Let er maar eens op dat wanneer je iets nieuws hebt gekocht of hebt gezien, je er ineens iedereen mee ziet lopen... toch?
ja en hoe komt dat?
omdat je tegenwoordig de dunste moet zijn om mooi en aantrekkelijk te zijn.
en hoe komt dat
MANNEN.
moet je der toch ook mee he.
Ik heb geen idee wat je bedoelt met dat nieuws kopen.
ja en hoe komt dat?
omdat je tegenwoordig de dunste moet zijn om mooi en aantrekkelijk te zijn.
en hoe komt dat
MANNEN.
moet je der toch ook mee he.
Zucht, als je iets nieuws koopt ben je er blij mee en zie je het ineens overal ? nieuwe auto, je vind er een leuk en je ziet hem opeens overal rijden? Je hebt n hekel aan een bepaald nummer op de radio en je hoort het vervolgens op ieder station?
goh wat triest dat iemand zich druk maakt om zijn vriendin haar dikte zeg
zeker bang dat je strax niet meer met r over straat durft
Ik vind uiterlijk belangrijk, en ik heb een mening over kleding, make-up, voeding en alles wat ik bij mijn partner zie.
Hoe denkt jou partner erover? oooohw, zit dat zo
goh wat triest dat iemand zich druk maakt om zijn vriendin haar dikte zeg
snap ik, maar een vraagje: waar trek je de grens??
ik bedoel.. wanneer kijk je liever weg als ernaartoe
Als dit je eerste post in dit topic is, hoop ik dat het meteen de slechtste is, want het gaat nergens over.
Niet iedereen over één kam scheren meid, maar zo bedoel je het vast niet.
is onzin, maar een kamer olifantje kan niemand wat mee toch, of je moet een fetish hebben, maar dat is toch een soort van afwijking dus al met al is het gewoon niets
En wie bepalen dat modebeeld? Mannen? Ja, van die verwijfde modehomo's, werkzaam bij één of ander modellenbureau.
Je moet niet te zwart/wit denken
En wie bepalen dat modebeeld? Mannen?
wat maakt het uit dik of dun het blijft toch het zelfde meisje of jongen waar je van houd en het gata neit alleen om uiterlijk ook om inerlijk
maar ik vind voor mij persoonlijk jou opvatting gewoon wat kleinzerig, laat me dat toch als ik dat graag wil...
er zijn toch wel grenzen
als je dikker word verander je toch en hoe dikker je word veranderd vaak ook je zelfvertrouwen je humeur en intresses dus je blijft niet de zelfde vind ik...
Een man kan ook op het innerlijk en uitstraling vallen.