Partyflock

Forumonderwerp · 929740
2 volgers · 72402x bekeken
Waarschuw beheerder
Als je vriendin te dik is of gaat worden, dan kan je dat toch gewoon zeggen?! En als je 2 of 3x in de maand samen uit eten gaat, dan is het toch niet gek dat je dat stopt omdat ze te dik gaat worden. Ik zie het al helemaal voor me dat ze straks 80 kilo is, dan is het te laat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hobbie op zaterdag 1 september 2007 om 11:10:
wat voor tijdperk leef jij, het je er ook nog een voetstuk bij waar je haar op kan zetten

Ik heb haar zojuist van het voetstuk afgegooid, alleen mannen horen op een voetstuk!
Uitspraak van BLEHFDBB op zaterdag 1 september 2007 om 16:20:
hoerezoon ben jij toch ?

Ik ben niet 1 jouw zonen!

Uitspraak van SJEEP op zaterdag 1 september 2007 om 17:06:
zowieso...als je 3x per maand uit eten gaat betekend dat niet dat je aankomt.-...als je gewoon goede levensstijl hebt is er niks aan de hand...sommige mensen kunnen er niks aan doen dat ze aankomen....en dan nog iets....al heb je een maatje meer....iedereen is gewoon mens dik of dun of wat dan ook wat zou het mij boeien als mn vriendin 80 kilo is (wat ik nog reuze mee vind vallen) is ze daarom minder dan iemand die "het perfecte" lichaam heeft??
FUCK kerel denk na wat je zegt....zeker vrijgezel of niet???

Wat praat jij een onzin zeg, gewicht heeft wel degelijk te maken met hoe mensen worden beoordeeld!
Waarschuw beheerder
Ik zeg het haar gewoon.

Zou wat zijn zeg ik ben niet verliefd geworden op een pudding maar op een knappe meid.
Gelukkig vind ze dat ook van mij dus...

Waarschuw beheerder
Iedereen ksn wel lullig gaan zitten doen, maar hij heeft toch gelijk?
Je valt toch op iemand ;) dan zit je er toch niet op te wachten dat iemand na een tijd ineens heel anders is..??

Gewoon zeggen... een vrouw heeft liever dat iemand eerlijk is dan dat de man schijnheilig blijft zeggen "O wat ben je toch mooi schatje"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 september 2007 om 19:03:
Iedereen ksn wel lullig gaan zitten doen, maar hij heeft toch gelijk?
Je valt toch op iemand dan zit je er toch niet op te wachten dat iemand na een tijd ineens heel anders is..??

Gewoon zeggen... een vrouw heeft liever dat iemand eerlijk is dan dat de man schijnheilig blijft zeggen "O wat ben je toch mooi schatje"

Mee eens

boeien als mn vriendin 80 kilo is (wat ik nog reuze mee vind vallen) is ze daarom minder dan iemand die "het perfecte" lichaam heeft??
FUCK kerel denk na wat je zegt....zeker vrijgezel of niet???

Als mijn vriendin opeens 80 kilo zou wegen dan zou ik het zeker uitmaken

Uitspraak van Dalgliesh op zaterdag 1 september 2007 om 18:50:
Wat praat jij een onzin zeg, gewicht heeft wel degelijk te maken met hoe mensen worden beoordeeld!

Concessies zijn voor een andere leeftijd

sommige mensen kunnen er niks aan doen dat ze aankomen

De meeste mensen kunnen er juist wel wat aan doen.
Aankomen betekend structureel meer energie binnen krijgen dan dat er verbrand wordt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 september 2007 om 19:45:

het scheelt dat dat niet opeens gebeurd
De meeste mensen kunnen er juist wel wat aan doen

lees wat ik zeg...sommige....en dan nog...zijn mensen met een volgens jou perfect gewicht belangrijker voor de maatschappij dan anderen?? iedereen hoe dik of dun kan geweldig zijn.....stel je hebt een vriendin die lang is en 50 kilo weegt...DAT ZIET ER NEIT UIT WHAHAHAHAH
Waarschuw beheerder
gewicht heeft wel degelijk te maken met hoe mensen worden beoordeeld!

zeker maar dat is met uiterlijk net zo....en zoals je reageert op dingen word je ook op beoordeeld,,,,,maar je bent zelf perfect natuurlijk....ik heb ooit 95kilo gewogen....nu 75-80....maar ben er niet andersom geworden hoor....ben nog net zo` mafkees als toen ik 95 woog en als toen ik 65-70 woog
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zaterdag 1 september 2007 om 20:38:
zeker maar dat is met uiterlijk net zo....en zoals je reageert op dingen word je ook op beoordeeld,,,,,maar je bent zelf perfect natuurlijk....ik heb ooit 95kilo gewogen....nu 75-80....maar ben er niet andersom geworden hoor....ben nog net zo` mafkees als toen ik 95 woog en als toen ik 65-70 woog

Als jij graag dikke wijfen neukt, moet je dat lekker zelf weten, ik wil dat namelijk niet.
En wat bazel je nou over gewicht? Ben je nou een man of niet, ik weg 100, wat is je punt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op zaterdag 1 september 2007 om 20:44:
Als jij graag dikke wijfen neukt, moet je dat lekker zelf weten, ik wil dat namelijk niet

ik zeg niet dat ik daar op val....maar als mijn vriendin iets aan zou komen dump ik haar niet en ik zal ervoor zorgen dat ze genoeg beweging krijgt dat ze niet teveel aankomt hoor:P

Waarschuw beheerder
dik of dun, maakt nix uit, als je het maar goed heb met elkaar en nog normaal overal bij kunt en dus sex kan bedrijven!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op zaterdag 1 september 2007 om 21:08:
ik zeg niet dat ik daar op val....maar als mijn vriendin iets aan zou komen dump ik haar niet en ik zal ervoor zorgen dat ze genoeg beweging krijgt dat ze niet teveel aankomt hoor

en als ze dan zegt nee ik voel me goed zo dus ik ga voor jou niet afvallen :)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 september 2007 om 21:29:
dik of dun, maakt nix uit, als je het maar goed heb met elkaar en nog normaal overal bij kunt en dus sex kan bedrijven!

dus als er maar een gat in zit maakt het voor der rest weinig uit hoe het eruit ziet :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zaterdag 1 september 2007 om 21:08:
ik zeg niet dat ik daar op val....maar als mijn vriendin iets aan zou komen dump ik haar niet en ik zal ervoor zorgen dat ze genoeg beweging krijgt dat ze niet teveel aankomt hoor

Als je vriendin van de 55kg naar de 80kg gaat, dan komt ze 25kg aan, dat is niet "iets aankomen" maar dat is het gewicht van een peuter.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op zondag 2 september 2007 om 13:30:
Als je vriendin van de 55kg naar de 80kg gaat, dan komt ze 25kg aan, dat is niet "iets aankomen" maar dat is het gewicht van een peuter.

Tsjah. haar tegen houden.
Voor haar is het miss. ook niet lekker als ze zoveel aankomt,
Je kunt er best wat van zeggen. Maar wel op een nette en aardige manier.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op woensdag 7 februari 2007 om 19:51:
Als je vriendin te dik is of gaat worden, dan kan je dat toch gewoon zeggen?!

Tuurlijk, want als je vent een te grote muil krijgt ken die ook vertrekken :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaantje:[ op maandag 3 september 2007 om 05:41:
Tsjah. haar tegen houden.
Voor haar is het miss. ook niet lekker als ze zoveel aankomt

je kan haar helpen voorkomen idd
Waarschuw beheerder
Ze weegt nu 59.9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op woensdag 7 november 2007 om 23:59:
Ze weegt nu 59.9

Ik mag hopen dat je dat niet dik noemt.. of nou ja ligt ook aan hoe lang ze is..

maar ik vind dat je als partner wel kunt zeggen tegen elkaar van goh je begint beetje te groeien of wat dan ook.. wat je ook kan doen is gewoon samen na fitness centrum gaan of wat dan ook..

just an idea

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Natturlijk moet je dat tegen je vriendin kunnen zeggen.....ik vind het niet meer dan normaal dat je daar gewoon over kan praten ik zou het ook niet willen hoor als ik een vriend zou hebben dat ik hem steeds dikker zie worden... beetje hardlopen kan geen kwaad toch of fitness :P
Waarschuw beheerder
Je moet alles kunnen zeggen maar laat haar wel in haar waarde. Jij zal ook voldoende hebben om onzeker over te zijn, niemand is perfect. En daarnaast is het haar leven en haar lichaam en als zij daar gelukkig mee is, zul je het toch moeten accepteren.

En iemand afwijzen om haar figuur getuigt nou niet bepaald van 'houden van'. Maar goed, in dat geval is ze beter af zonder jou dan met jou.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op donderdag 8 november 2007 om 15:42:
En iemand afwijzen om haar figuur getuigt nou niet bepaald van 'houden van'.

ik denk als ik 20 kilo aan zou komen dat me vriend daar ook niet echt gelukkig mee zal zijn!
dan zal ie vast wel van me houden, maar of die nog opgewonden raakt?
dat denk ik niet :no: ergens ook wel logisch hij viel er ook niet op in het begin ;)

Waarschuw beheerder
donateur
bedoel je dit [img width=322 height=242]https://album.partyflock.nl/25063236.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
ik zal er niet veel van zeggen...

Dat zal ze dan eerder over mij zeggen, maar what u see is what u get :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 november 2007 om 21:20:
bedoel je dit

:lol: :lol: :lol: :lol:

geweldig!:P

Waarschuw beheerder

:O Dat is idd gewoon NIET normaal, 80 kilo! :vaag:

Waarschuw beheerder
In een relatie moet je alles tegen elkaar kunnen zeggen. Mijn vriend begint een bierbuik te krijgen en ik heb er zeker wat van gezegd. Als je merkt dat je vriendin dikker begint te worden, moet je het gelijk zeggen. Kan ze nog op tijd wat aan doen.
Waarschuw beheerder
Dikke wijven :dood:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vlaco op woensdag 14 november 2007 om 23:42:
Dikke wijven: >kots<

inderdaad

Waarschuw beheerder
dikke wijven zijn onhandig in bed vind ik....:dood:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 8 november 2007 om 10:58:
steeds dikker zie worden

nutty professor ?

Waarschuw beheerder
Ik zie het helemaal voor me als het voor jou te laat is :looser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als je vriendin te dik is of gaat worden, dan kan je dat toch gewoon zeggen?! En als je 2 of 3x in de maand samen uit eten gaat, dan is het toch niet gek dat je dat stopt omdat ze te dik gaat worden. Ik zie het al helemaal voor me dat ze straks 80 kilo is, dan is het te laat.

wat zeur je eigelijk als ik zo die foto's op je profiel kijk ben je zelf ook niet zo slank.....

Waarschuw beheerder
als ze de dik is en ook niet wil sporten ofzo dan zou ik haar inruilen :D

een vrouw moet er ook goed uitzien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mayella op donderdag 15 november 2007 om 21:43:
wat zeur je eigelijk als ik zo die foto's op je profiel kijk ben je zelf ook niet zo slank.

Je kunt geen appels met peren vergelijken!

Waarschuw beheerder
koop een pot herbalife voor der..
Waarschuw beheerder
dik....dik........

Is een olifant dik????:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mayella op donderdag 15 november 2007 om 21:43:
wat zeur je eigelijk als ik zo die foto's op je profiel kijk ben je zelf ook niet zo slank.....

Uitspraak van Dalgliesh op zaterdag 17 november 2007 om 11:42:
Je kunt geen appels met peren vergelijken!

Ik lach me rot, haha, Miss Beretta heb je dit toevallig gezien?
Bekijk het linkje eens zou ik zeggen.

"95 kilograms clean"

Over appels met peren vergelijken gesproken, vet met spieren vergelijken :lol:

http://www.dailymotion.com/video/xx0h9_dalgliesh-vs-jurkowski-1_extreme

Waarschuw beheerder
Als je vriendin te dik is of gaat worden, dan kan je dat toch gewoon zeggen?!

Ja ik vind dat je dat wel mag zeggen hoor! Zou ik ook doen en daarom moet mijn vriend ook wat vaker naar de sportschool! :lol:

Waarschuw beheerder
Niet leuk om te horen, maar stel het toch op prijs als anderen me zeggen dat ik dikker aan het worden ben... Als je het zelf niet in de gaten hebt kan je er wat aan doen (als je dat wilt ten minste!) (Y)
Waarschuw beheerder

haha losertje :loser:

Waarschuw beheerder
dan is het te laat.

ander en beter;)
Waarschuw beheerder
ga je toch lekker samen hardlopen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van nel.nl op vrijdag 4 januari 2008 om 02:11:

ook een oplossing..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nel.nl op vrijdag 4 januari 2008 om 02:11:

Of zoek een andere vriendin als je het er niet mee eens bent :d:d:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 september 2007 om 14:35:
Nee het draait om the whole package en een mooi lichaam is daar een onderdeel van.

idd,.... en bovendien, eet je mooie broodjes nooit alleen :D
Waarschuw beheerder
Het maakt mij niet uit, het is nog steeds de gene waar van je houd dus jah.

Waarschuw beheerder

dat zegt meer over jouw!
dan over de mensen die flinker zijn.

Waarschuw beheerder
Ze weegt nu 59.9

dat is bijna een anorexia klant.
ik weeg meer hoor!(ben wel 1,83)
Waarschuw beheerder
Als je vriendin te dik is of gaat worden, dan kan je

tog gewoon meer neukeng?
Waarschuw beheerder
Een beetje dikker is niet erg maar het moet niet te vatsig worden...als mij vriend te dik zou gaan worden zou ik geen snoep en chips meer kopen en uit eten kan nog wel,maar dan vis ofzo.
Niet alleen voor het uiterlijk maar voor z'n gezondheid.
Dan zou ik zelf ook meedoen,niks snoepen en samen fitnessen enzo.
Niet dat ik weg zou gaan als't afvallen niet zou lukken ofzo..

Beter ben je eerlijk.
Als jij dik niet mooi vind dan moet je dat zeggen,kan ze zelf kiezen of ze zin heeft in afvallen en bij jou zijn of schijt aan hebben en bij je weggaan.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 januari 2008 om 17:20:
Ze weegt nu 59.9

dat is bijna een anorexia klant.
ik weeg meer hoor!(ben wel 1,83)

ik weeg het dubbele :X :O