Partyflock

Forumonderwerp · 929740
2 volgers · 72145x bekeken
Waarschuw beheerder
Als je vriendin te dik is of gaat worden, dan kan je dat toch gewoon zeggen?! En als je 2 of 3x in de maand samen uit eten gaat, dan is het toch niet gek dat je dat stopt omdat ze te dik gaat worden. Ik zie het al helemaal voor me dat ze straks 80 kilo is, dan is het te laat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op donderdag 15 maart 2007 om 11:28:
Jij heb geen idee wat een dictator is, hahaha sufferd.

Waarschijnlijk heb JIJ geen idee wat een dictator is!!!!
JIJ wilt tog dat jouw vriendinnetje alles doe wat JIJ wilt!!!
goh..klinkt niet als....

en sorry hoor maar vind het een suggestieve opmerking..:-)

dus waarschijnlijk hoor je niet eens wat je super ego rond bazuint..of is het je alter ego speaking????

gasten..of beter gezegd..debielen zoals jouw creeeren juist anorexia...:-(
ik zou zeggen.....je moeders zou eens moeten horen wat je rond bazuint....

ik geloof dat ik hier misselijk van word....blehhh

Waarschuw beheerder
woah jonguh egt waar.
neem gwoon iemand zoals die is.
dan is iedereen blij.
wat boeit uiterlijk nou. k dacht dat t om innerlijk ging.
Waarschuw beheerder
die persoon moet het zelf willen.
Als hij/zij zo gelukkig is dan maakt het toch niet uit.

Een vriendin van mij is ook vrij dik en ik heb daar ook wel is wat van gezegt, alleen omdat ze zelf zei ik wil afvallen en dan toch macdonald eten en broodje vlees en toch die dikke laag mayo erop.

Ze kon toen kiezen voor een maagverkleining of een maagband.
Een maagband is voor mensen die veel eten maar niet veel snoepen en ze snoept heeeeeel veel maar ze zal en moest die maagband.
Ze hefft hem nu 2 jaar en niks afgevallen en 7 operaties achter de rug :/

Waarschuw beheerder
Samen sporten?? 8)

Waarschuw beheerder
Mijn God wat een loser ben jij zeg
dat jij uberhaupt nog meiden kan ronselen!!
Waarschuw beheerder
Dit is vanaf vandaag mijn beste topic, na dat gezeur met die pups, staat deze bovenaan, ik dank u allen, ik heb hard om jullie gelachen. SLOTJE
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Samen meer aan seks gaan doen o:)

en als dat nie helpt met de ketting op de lopende band zette paar uur per dag :x
En dan achteraf net doen of het allemaal een grapje was...
Whahaha :loser:

Als mensen jou profiel hebben gezien weten ze al genoeg hoor...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op zaterdag 17 maart 2007 om 19:59:
Dit is vanaf vandaag mijn beste topic, na dat gezeur met die pups, staat deze bovenaan, ik dank u allen, ik heb hard om jullie gelachen

Je kan in ieder geval lachen om jezelf *applaus* voor de
sneue topic opener (y)
Ga nu maar gauw uit eten met je vriendin :honger: SUCCES !!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik snap 't wel.. je zou ook niet op d'r gevallen zijn als ze vet was waarschijnlijk..

Waarschuw beheerder
gaaaaaaaaaaaaaaap :P als je zoveel op je vriendin te klagen heb dump haar lekker :D gossie wat een dramaqueen

ps je verdient haar geen eens... ga naar je andere vriendinnen toe :P je internetvriendinnen van 40 kilo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op donderdag 15 maart 2007 om 00:33:
Volgens mij is het MIJN relatie en in MIJN relaties doen MIJN vriendinnen wat IK wil.

klinkt als een cultuurverschil... correct me if i'm wrong. ik ben opgevoed met de opvatting dat men communiceert over dingen. en dat iedereen het recht op zijn/haar keuzes heeft, zolang ze die van een ander niet op een negatieve wijze beinvloeden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WALDI op zondag 18 maart 2007 om 04:13:
klinkt als een cultuurverschil... correct me if i'm wrong. ik ben opgevoed met de opvatting dat men communiceert over dingen. en dat iedereen het recht op zijn/haar keuzes heeft, zolang ze die van een ander niet op een negatieve wijze beinvloeden.

Dat is zo 2006

Waarschuw beheerder
Uitspraak van "Lot" op donderdag 15 maart 2007 om 08:45:
Dan moet je samen gezellig sportieve dingen gaan doen.
Doe je toch wat leuks.

Idd :)

Waarschuw beheerder
dames meer gebruik maken van spit/sport:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
beste topic ooit dit :p

Ook voor als je van je vriendin af wil moet je gewoon hier even serieus op in gaan.

Waarschuw beheerder
Ik had dus gelijk in dat het fake was.

Maarre als het toch fake was hoe denk je er nou zelf echt over, dan ben je dus toch wel respectvoller tegen je vriendin als je die dus hebt :9.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op dinsdag 13 maart 2007 om 00:33:
Ja, natuurlijk dump ik mijn vrouw dan, maar als een vrouw een kind van mij krijgt en heeft dan DWING ik haar om op haar gewicht te letten, dan is het allemaal veel makkelijker, want dan is ze van mij, mijn andere vriendinnen wegen allemaal rond de 45/50 kilo. En 1 ervan heeft al 3 kinderen.

Hmm een hufter als jou krijgt misschien wel een dunne, maar GEEN GELUKKIGE vrouw...

Ten eerste DWING je niet :loser:
Ten tweede is 40 a 50 kg ONGEZOND gewicht
Tenslotte ik weeg 80 kg maar omdat ik 1.88 ben zegt mijn gewicht helemaal NIETS! En als jij dat dik vind moet je maar ff in mijn album kijke...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lievesuusje op donderdag 15 maart 2007 om 16:11:
(de meeste)vrouwen groeien nu eenmaal en vooral als ze ouder worden of een kind hebben gekregen..
wen er maar aan!!

Oja, en welcome in the real world

Waarschuw beheerder
Geef r wat meer sex ;) miss doe jij t wel fout gehehehehehe..............
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2007 om 13:39:
Ik had dus gelijk in dat het fake was.

Maarre als het toch fake was hoe denk je er nou zelf echt over, dan ben je dus toch wel respectvoller tegen je vriendin als je die dus hebt .

Topic is fictief! En wil je nu een lintje? Het staat in het topic dat het fictief is detective.
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op maandag 19 maart 2007 om 14:47:
wrom nou weer een bull terrier dan?

Waarschijnlijk moet jij het niet persoonlijk opvatten maar er zijn genoeg mensen die die hond niet kiezen omdat het een onwijs lief en aanhankelijk beest is maar omdat ze het stoer vinden om met zo'n hond te lopen (i.p.v. een jack russeltje ofzo)...

Ben zelf ook gek op bullterriers, het is dat wij te weinig thuis zijn... Moet voor een hond ook leuk zijn he?

Waarschuw beheerder
ja moet je je vooral als een klootzak gaan gedragen ,daar word ze vast wel slank en zelfverzekerder door
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2007 om 17:57:
ja moet je je vooral als een klootzak gaan gedragen ,daar word ze vast wel slank en zelfverzekerder door

Een jongen die uit ervarig spreekt, vertel eens meer?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op zaterdag 17 maart 2007 om 19:59:
SLOTJElaatste aanpassing 17 maart 2007 20:03

Doe er dan wat aan en zeur niet door
Je bent vrij duidelijk nu
DANKU
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2007 om 21:36:
Doe er dan wat aan en zeur niet door
Je bent vrij duidelijk nu
DANKU

Laat mij even nagenieten!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op maandag 19 maart 2007 om 22:00:
Laat mij even nagenieten!

he daar heb je ook weer gelijk in
LEVE HET SARCASME hoezee hoezee :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WEN-D a.k.a. Miss-Talk-A-Lot :roflol: op maandag 19 maart 2007 om 17:45:
Ben zelf ook gek op bullterriers, het is dat wij te weinig thuis zijn... Moet voor een hond ook leuk zijn he?

Vergelijk jij zijn dikke vriendin nou met een hond...HAHAHA!

PS: Ik zeg, voor straf vreemgaan met haar beste vriendin.

Waarschuw beheerder
Misschien heel cliche, maar het gaat toch om de binnenkant? Daarnaast kan je toch best erover praten. Misschien durft ze jou niet goed te zeggen dat ze het zelf ook te ver vind gaan. Het moeilijkste is het zelf toegeven. Je moet er juist voor haar zijn, in plaats van haar af te vallen, en dit soort suggesties...:

Uitspraak van Robbbin op zaterdag 31 maart 2007 om 19:57:
Ik zeg, voor straf vreemgaan met haar beste vriendin.

moet je maar overheen lezen, gemeend of niet.

Waarschuw beheerder
donateur
gewoon meer neuken (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op woensdag 7 februari 2007 om 19:51:
Als je vriendin te dik is of gaat worden, dan kan je dat toch gewoon zeggen?! En als je 2 of 3x in de maand samen uit eten gaat, dan is het toch niet gek dat je dat stopt omdat ze te dik gaat worden. Ik zie het al helemaal voor me dat ze straks 80 kilo is, dan is het te laat.

Tuurlijk mag je aangeven dat je vindt dat je vriendin te dik wordt op een tactische manier want bij vrouwen ligt dit onderwerp zeer gevoelig. Maar ik snap niet wat je bedoeld met dat het TE LAAT is als ze 80 kilo weegt. Als je ongezond dik wordt is het goed om even kritisch naar jezelf te kijken maar wat ik aflijd uit jou tekst wil je gewoon dat ze doet aan het schoongheidsideaal en dat lijkt me zeer onredelijk.... ik zou niet blij met je zijn. Vraag haar eens hoe zij erover denkt en kom tot een oplossing, straks ga je haar nog onnodig kwetsen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 maart 2007 om 20:58:
Als je ongezond dik wordt is het goed om even kritisch naar jezelf te kijken

Bestaat er iets als gezond dik worden dan?
schoongheidsideaal en dat lijkt me zeer onredelijk....

Schoonheidsideaal? Dat is voor iedereen verschillend, is meer een kwestie van smaak. Ik begrijp uit jou post dat je slank ziet als onderdeel van schoonheidsideaal. Dus wie bepaald dat dan?
ik zou niet blij met je zijn.

Idem dito
Waarschuw beheerder
Maar ik snap niet wat je bedoeld met dat het TE LAAT is als ze 80 kilo weegt

Tis wel zo;)

Waarschuw beheerder
Als je vriendin te dik is of gaat worden, dan kan je dat toch gewoon zeggen?!

tuuk (Y)

Vraag haar eens hoe zij erover denkt en kom tot een oplossing, straks ga je haar nog onnodig kwetsen.

inderdaad :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 maart 2007 om 20:55:
gewoon meer neuken

Altijd doen!

Waarschuw beheerder
hij is dus net zo nep als dat ie eruit ziet...owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

ach had het kennen weten!!!!

dit zijn dus de lokale aandachtstrekkers!!!!
sneu hoor!!!!!!!!!

:-(
Waarschuw beheerder
Ook bedankt voor je reactie, over vooroordelen gesproken, je leest denk ik te snel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op donderdag 19 april 2007 om 10:23:
over vooroordelen gesproken, je leest denk ik te snel.

it takes one to know one... :loser:
Waarschuw beheerder
Hey euki, alles goed?
Waarschuw beheerder
Ja super :)

Waarschuw beheerder
Ik vind niet dat je het zomaar kan zeggen ( op een botte manier) :no: Maar je kan wel erover praten, en dan samen actie ondernemen als zij er ook zo overdenkt...

Waarschuw beheerder
Dan moet ze gewoon minder eten en meer sporten.

Ik vind het maar niks, een vrouw die dik is :S

Waarschuw beheerder
Ben benieuwd als ze zwanger is of je dan ook klaagt dat ze te dik is! accepteer haar gewoon zoals ze is. Neem aan dat haar karakter niet opeens ook is veranderd dus. Het is haar lichaam! Ze doet er heus wel wat aan wanneer ze er zelf last van hebt. Dat is niet aan jou om te bepalen vind ik! Zoiezo help je dikke mensen niet door te zeggen dat jijzelf vind dat ze er wat aan moeten doen en er steeds over beginnen werkt alleen maar averechts. Alleen als ze er zelf ook achter staan heeft het effect!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 april 2007 om 15:48:
Ben benieuwd als ze zwanger is of je dan ook klaagt dat ze te dik is! accepteer haar gewoon zoals ze is. Neem aan dat haar karakter niet opeens ook is veranderd dus. Het is haar lichaam! Ze doet er heus wel wat aan wanneer ze er zelf last van hebt. Dat is niet aan jou om te bepalen vind ik! Zoiezo help je dikke mensen niet door te zeggen dat jijzelf vind dat ze er wat aan moeten doen en er steeds over beginnen werkt alleen maar averechts. Alleen als ze er zelf ook achter staan heeft het effect!

Pfff, ik kom er niet uit hoor. Moet ik het nu wel of niet zeggen???
Waarschuw beheerder
Als je vriendin te dik is of gaat worden, dan kan je dat toch gewoon zeggen?!

ja is ongezond

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op zaterdag 7 april 2007 om 14:08:
Bestaat er iets als gezond dik worden dan?

JAZEKER:P

[img width=263 height=161]https://album.partyflock.nl/8402472.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 19 april 2007 om 18:08:
JAZEKER

grappig zeg :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 april 2007 om 18:14:
grappig zeg

:nocheer:

Ik vind m wel grappig tis gewoon waar!
laatste aanpassing