Partyflock

Forumonderwerp · 929740
2 volgers · 71958x bekeken
Waarschuw beheerder
Als je vriendin te dik is of gaat worden, dan kan je dat toch gewoon zeggen?! En als je 2 of 3x in de maand samen uit eten gaat, dan is het toch niet gek dat je dat stopt omdat ze te dik gaat worden. Ik zie het al helemaal voor me dat ze straks 80 kilo is, dan is het te laat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op woensdag 14 maart 2007 om 17:03:
Nou dan zal ik maar eens een extra lesje Nederlands nemen!!!

je kan tog leze wat er staat ofni.. tis immers niet verplicht om hier abn te prate :)

daag
Waarschuw beheerder
Uitspraak van N.iicoleo:) op woensdag 14 maart 2007 om 17:42:
je kan tog leze wat er staat ofni.. tis immers niet verplicht om hier abn te prate

daag

Nee maar aangezien we in Nedeland wonen is Het wel leuk om enigzins normaal te schrijven. En een spelfoutje hier en daar is niet erg maar wat jij doet is gewoon alle woorden verdraaien. Dat maakt het lezen van je berichtjes erg irritand.

Toedelsss;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op dinsdag 13 maart 2007 om 00:33:
Ja, natuurlijk dump ik mijn vrouw dan, maar als een vrouw een kind van mij krijgt en heeft dan DWING ik haar om op haar gewicht te letten, dan is het allemaal veel makkelijker, want dan is ze van mij, mijn andere vriendinnen wegen allemaal rond de 45/50 kilo. En 1 ervan heeft al 3 kinderen.

euhmm weet niet als die andere vriendinnen van je 1meter 50 zijn maar als jij 45 kilo weegt en je hebt een beetje lengte dan ga je volgens mij bijna dood hoor??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op woensdag 14 maart 2007 om 17:49:
Nee maar aangezien we in Nedeland wonen is Het wel leuk om enigzins normaal te schrijven. En een spelfoutje hier en daar is niet erg maar wat jij doet is gewoon alle woorden verdraaien. Dat maakt het lezen van je berichtjes erg irritand.

Toedelsss;)

aangezien Nederland een vrij land is en ik geen rekening met jou hoef te houden hier op pf dan is het erg irritant als jij je met mijn zaken bemoeit:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van N.iicoleo:) op woensdag 14 maart 2007 om 19:25:
aangezien Nederland een vrij land is en ik geen rekening met jou hoef te houden hier op pf dan is het erg irritant als jij je met mijn zaken bemoeit

kijk dat leest een stuk lekkerder!!:D;)

Waarschuw beheerder
8) doe nou niet alsof jij niet van dikke billen hou.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op woensdag 14 maart 2007 om 19:39:
kijk dat leest een stuk lekkerder!!:D;)

je kan ook gewoon zeggen dat je uitgelult bent oeps uitgepraat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 maart 2007 om 18:01:
Ik vind dat je iemand moet nemen zoals diegene is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van N.iicoleo:) op woensdag 14 maart 2007 om 19:43:
je kan ook gewoon zeggen dat je uitgelult bent oeps uitgepraat

nee hoor ik geef een compliment over je laatste taal gebruik!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op woensdag 14 maart 2007 om 00:33:
Waarom blijven jullie niet ontopic??? Ben je het er niet mee eens, zeg dan waarom niet, ben je het er wel mee eens, dan zeg je dat, en waarom. Laten we even serieus blijven ipv dat gejengel.

Ahum...Nou ik weer he... 8)

wanneer iemand zijn mening hier neer zet, en jij bent het er niet mee eens ga je meteen domme vooroordeeltjes neer zetten... Als iemand iets zegt...Neem het dan ook aan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anki op woensdag 14 maart 2007 om 20:03:
Ik vind dat je iemand moet nemen zoals diegene is

da vind ik ook
laatste aanpassing
Ik geloof dat het al eerder gezegd is maar lekkere relatie heb je als je dingen achter haar rug om met half nederland bespreekt...

Daarbij zeg je steeds dat JIJ het niet zo ver wilt laten komen, maar denk eerder dat dat HAAR keuze is...
JIJ kunt slechts je mening geven en hopen dat zij zich er iets van aantrekt...

Moet eerlijk zeggen dat ik na pagina 5 wel afgehaakt ben maar lijkt nog steeds over hetzelfde te gaan...
Mocht inmiddels gebleken zijn dat je FAKE bent dan is het jammer dat ik je op deze manier toch weer gegeven hebt wat je zo graag wilt...aandacht :S

Waarschuw beheerder
Inderdaad Wen wat een loser
Waarschuw beheerder
nou zeg inderdaad wat een loser en wat een fake profiel
:roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' MO :[ op woensdag 14 maart 2007 om 20:12:
Ahum...Nou ik weer he...

wanneer iemand zijn mening hier neer zet, en jij bent het er niet mee eens ga je meteen domme vooroordeeltjes neer zetten... Als iemand iets zegt...Neem het dan ook aan...

Vandaag, voorpagina nieuws in de Telegraaf de helft van de Nederlanders vind zichzelf lelijk. Ik vind mijzelf niet lelijk, dus dan moet jij het zijn (y)

Uitspraak van WEN-D a.k.a. Miss-Talk-A-Lot :roflol: op woensdag 14 maart 2007 om 20:18:
Ik geloof dat het al eerder gezegd is maar lekkere relatie heb je als je dingen achter haar rug om met half nederland bespreekt...

Daarbij zeg je steeds dat JIJ het niet zo ver wilt laten komen, maar denk eerder dat dat HAAR keuze is...
JIJ kunt slechts je mening geven en hopen dat zij zich er iets van aantrekt...

Moet eerlijk zeggen dat ik na pagina 5 wel afgehaakt ben maar lijkt nog steeds over hetzelfde te gaan...
Mocht inmiddels gebleken zijn dat je FAKE bent dan is het jammer dat ik je op deze manier toch weer gegeven hebt wat je zo graag wilt...aandacht

Volgens mij is het MIJN relatie en in MIJN relaties doen MIJN vriendinnen wat IK wil. Prima als mensen een mening hebben, als het maar wel MIJN mening is.
Wat nou fake? Ik ben FAN
Waarschuw beheerder
Dan moet je samen gezellig sportieve dingen gaan doen.
Doe je toch wat leuks.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op donderdag 15 maart 2007 om 00:33:
en in MIJN relaties doen MIJN vriendinnen wat IK wil

je wilt dus een slaafje...

meneer de dictator

Uitspraak van "Lot" op donderdag 15 maart 2007 om 08:45:
Dan moet je samen gezellig sportieve dingen gaan doen.

hij ziet er, naar eigen zeggen, perfect uit, dus hij hoeft helemaal niets
Waarschuw beheerder
Ik heb al heel wat sukkels op de flock voorbij zien komen maar dit slaat echt alles! Hoe zielig kun je zijn! Heb allen medelijden met deze perfecte meneer! BAH!
:loser: :loser: :loser: :loser: :loser: :loser: :loser: :loser: :loser: :loser: :loser: :loser: :loser: :loser: :loser: :loser: :loser: :loser: :loser: :loser: :loser: :loser: :loser: :loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sanneke(6) op donderdag 15 maart 2007 om 09:27:
Ik heb al heel wat sukkels op de flock voorbij zien komen maar dit slaat echt alles! Hoe zielig kun je zijn! Heb allen medelijden met deze perfecte meneer! BAH!

Dank u :yes: er zijn toch mensen die goede meningen kunnen delen....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van $ Rico $ op donderdag 15 maart 2007 om 09:29:
Dank u er zijn toch mensen die goede meningen kunnen delen....

kon me nie beheerse toen ik het las :@
sjonge jonge jonge :D

Waarschuw beheerder
Volgens mij is het MIJN relatie en in MIJN relaties doen MIJN vriendinnen wat IK wil.

:x:loser::frusty:

Volgens mij ben je gewoon fake.
En zo niet, dan hoop ik dat er iemand langskomt die je vriendin en jou kent en haar inlicht dat ze ontopic is :devil:.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sanneke(6) op donderdag 15 maart 2007 om 09:32:
kon me nie beheerse toen ik het las
sjonge jonge jonge

Geen probleem ik heb ook zo'n probleem bij sommige topics :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op woensdag 7 februari 2007 om 19:51:
Ik zie het al helemaal voor me dat ze straks 80 kilo is, dan is het te laat.

Sjongejonge, als je vn haar houdt zie ik 't probleem niet.

Waarschuw beheerder
Als je vriendin te dik is of gaat worden, dan kan je dat toch gewoon zeggen?!

Ja ik zou het wel zeggen ja :D als je een goeie relatie hebt moet je dat toch gewoon kunnen zeggen... Wel een beetje op een lieve manier. Maar je zou kunnen voorstellen om samen te gaan sporten en dat jij mee doet om gezonder te eten (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 10:15:
Wel een beetje op een lieve manier.

"Zo schat, die broeken krimpen behoorlijk niet?"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 10:18:
"Zo schat, die broeken krimpen behoorlijk niet?"

ik bedoelde eigenlijk door voor te stellen samen te gaan sporten ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 10:20:
ik bedoelde eigenlijk door voor te stellen samen te gaan sporten

Kan ook.

Goed plan trouwens, sporten :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 08:46:
je wilt dus een slaafje...

meneer de dictator

Jij heb geen idee wat een dictator is, hahaha sufferd.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 08:46:
hij ziet er, naar eigen zeggen, perfect uit, dus hij hoeft helemaal niets

Heb ik helemaal nergens gezegd leugenaar, tevreden met jezelf zijn is een mooi iets.

Uitspraak van Sanneke(6) op donderdag 15 maart 2007 om 09:27:

Waarom medelijden met iemand die je perfect vind?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 09:39:
Volgens mij ben je gewoon fake.
En zo niet, dan hoop ik dat er iemand langskomt die je vriendin en jou kent en haar inlicht dat ze ontopic is

Ja, ik ben de Mol, en ik wacht erop om ontmaskerd te worden, Get a life en lees het hele topic.
Waarschuw beheerder
Vandaag, voorpagina nieuws in de Telegraaf de helft van de Nederlanders vind zichzelf lelijk. Ik vind mijzelf niet lelijk, dus dan moet jij het zijn (y)

Kan me niet herinneren dat mijn naam tussen die andere staat toch? 8) kvind jou maar lelijk... kijk liever in de spiegel als naar jou foto...sukkeltje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' MO :[ op donderdag 15 maart 2007 om 12:28:
Kan me niet herinneren dat mijn naam tussen die andere staat toch?

Dat is een kinder techniek, iets vergeten en het is niet waar, ach kind toch. Koop een zakkie chips.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op donderdag 15 maart 2007 om 11:28:
Waarom medelijden met iemand die je perfect vind?

Niet meteen gaan denken dat ik met “deze perfecte meneer” bedoel dat IK jou perfect vind :loser: JIJ vind jezelf perfect en denkt ook nog eens dat ieder ander dat vind! Erg triest!
Ken n hoop meiden van rond de 80 kg met een maatje meer.die er TOP uitzien (perfect bestaat in mijn ogen niet) En die meiden zul jij in ieder geval nooit van je leven als vriendin kunnen krijgen! apekop :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sanneke(6) op donderdag 15 maart 2007 om 12:44:
Niet meteen gaan denken dat ik met “deze perfecte meneer” bedoel dat IK jou perfect vind JIJ vind jezelf perfect en denkt ook nog eens dat ieder ander dat vind! Erg triest!
Ken n hoop meiden van rond de 80 kg met een maatje meer.die er TOP uitzien (perfect bestaat in mijn ogen niet) En die meiden zul jij in ieder geval nooit van je leven als vriendin kunnen krijgen! apekop

Ja, nu probeer jij je eigen woorden om te draaien, JIJ vind mij perfect, ik heb dat nooit gezegd, ik ben tevreden met mijzelf en ik geloof wel in perfectie, omdat het een persoonlijke waarde is!!! Kunnen krijgen en willen krijgen, ja dat spel speelde ik als puber met mijn ouders ook :S apekop :O nu heb je me :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op donderdag 15 maart 2007 om 12:32:
Dat is een kinder techniek, iets vergeten en het is niet waar, ach kind toch. Koop een zakkie chips.

och kerel... moet je weer op die toer?

Uitspraak van Dalgliesh op donderdag 15 maart 2007 om 12:52:
JIJ vind mij perfect, ik heb dat nooit gezegd

ze zegt net dat het NIET zo is...en als het al zo zou zijn heeft ze een pan los 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op donderdag 15 maart 2007 om 12:52:
apekop nu heb je me

Jeujjj :cheer: :cheer:

Perfectie is een persoonlijke waarde? Kunnen krijgen en willen krijgen ?? Wat een bullshit kan jij verkopen :roflol: lollige vent bende :D Met jou apenhoofd komt het nooit meer goed :no:
Volgens mij is het MIJN relatie en in MIJN relaties doen MIJN vriendinnen wat IK wil. Prima als mensen een mening hebben, als het maar wel MIJN mening is.
Wat nou fake? Ik ben FAN

Volgens mij kun jij beter een hond aanschaffen...
Die kan braaf zitten en liggen (en vooral eten) wat jij wilt...
Ik zou een bullterrier nemen, past goed bij je fake image...

:loser:
Waarschuw beheerder
Als je vriendin te dik is of gaat worden, dan kan je dat toch gewoon zeggen?! En als je 2 of 3x in de maand samen uit eten gaat, dan is het toch niet gek dat je dat stopt omdat ze te dik gaat worden. Ik zie het al helemaal voor me dat ze straks 80 kilo is, dan is het te laat.

a.te laat voor wat??
b. als jij mijn vriend was gingen we zeker niet meer uit eten maar dan om het feit dat ik je nooit meer wil zien na zo'n opmerking :S..

(de meeste)vrouwen groeien nu eenmaal en vooral als ze ouder worden of een kind hebben gekregen..
wen er maar aan!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: T.amara :cheer: op woensdag 14 maart 2007 om 20:16:
Ik vind dat je iemand moet nemen zoals diegene is

Idd :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WEN-D a.k.a. Miss-Talk-A-Lot :roflol: op donderdag 15 maart 2007 om 16:06:

Daarmee ga ik niet akoord
ik werk bij de dierbescherming dus daar gaan we acties tegen voeren straks krijgt tie hond ook niks te vreten
Gaan we niet doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 21:28:
Uitspraak van :cheer: WEN-D :cheer: op donderdag 15 maart 2007 om 16:06:

ik werk bij de dierbescherming dus daar gaan we acties tegen voeren straks krijgt tie hond ook niks te vreten
Gaan we niet doen.

Wou net zeggen... Arm beestje :aai:

Als beesten huismensen konden hebben... Nou dan hoop ik dat hij bij een gorilla familie komt ofzo :lol:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 maart 2007 om 21:28:
Gaan we niet doen.

Het was ook niet serieus bedoelt maar ik ga ervan uit dat je dat wel begrepen had... ;)
Inderdaad, vind ie de hond ook te dik, krijgt ie alleen nog maar komkommer te eten ofzo... :S

Waarschuw beheerder
Komkommmer :D gek wijf ook :P:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WEN-D a.k.a. Miss-Talk-A-Lot :roflol: op donderdag 15 maart 2007 om 16:06:
Die kan braaf zitten en liggen (en vooral eten) wat jij wilt...
Ik zou een bullterrier nemen, past goed bij je fake image...

Waarom een hond nemen? vrouwen laten zich precies hetzelfde behandelen.
Uitspraak van Sanneke(6) op donderdag 15 maart 2007 om 13:51:
Perfectie is een persoonlijke waarde? Kunnen krijgen en willen krijgen ?? Wat een bullshit kan jij verkopen lollige vent bende Met jou apenhoofd komt het nooit meer goed

Je snapt het echt niet he, maar ik heb jou wel door, jij gaat bewust met dikkerds om voor je eigen ego, krijg jij meer aandacht, perenplukker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op vrijdag 16 maart 2007 om 10:51:
jij gaat bewust met dikkerds om voor je eigen ego

yeah right :D sommige mannen geilen zelfs op dik, kun jij nie inkomen he! mijn god wat is jou brein klein!

perenplukker

owjeeh? perenplukker? moet ik nu bang worden? sorry dan moet je nog een poging wagen :D
Waarschuw beheerder
perenplukker

Whahahaha :lol: zijn scheldwoordjes worden steeeeds lulliger :|

Waarom een hond nemen? vrouwen laten zich precies hetzelfde behandelen.

als jou kip zo dom is om zich als een hond te laten behandelen zit er een schroefje los... Of ze is gewoon dom... 8)

ik laat me nooit maar dan ook Noooooooooooooooooit als een hond behaldelen... :no:

Waarschuw beheerder
Zegen dat ze naar de sportschool moet Gaan:P
Waarschuw beheerder
je vriendin te dik is of gaat worden, dan kan je dat toch gewoon zeggen?!

dat vind ik wel

gewoon zeggen: schat..... je bent dik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van º¹º iNNo op vrijdag 16 maart 2007 om 16:10:
gewoon zeggen: schat..... je bent dik.

dat komt tegenwoordig echt niet meer over :no:

je moet ze echt verrot schelden wil het indruk maken (Y)

en zelfs dan kiezen ze nog voor het vreten :looser: