2 volgers · 72544x bekeken
stofwisseling (ander woord, zelfde betekenis)
ah okay, dat is wel handig joh, elke dag mc donalds
over mezelf maak ik me daar geen zorge om, ik heb snel metabolisme
over een partner.. geen probleem
dus jouw vriendin mag 100kilo worden
nou nee dat komt me dan ook de strot uit
ghehe, je hebt het dus al geprobeerd
ik moet wel een beetje op mn eten en beweging letten, maar ik hoef niet af te vallen al zeg ik hetzelf
dus jouw vriendin mag 100kilo worden
als ze 1.90 meter is
wat boeit dat jou eiglijk wat ik wel of niet liever heb?
Ik vraag alleen iets, niet meteen zo defensief hoor, al neuk je een pakkie braadboter, moet jij weten
gut och gut 
zoals ze eruitziet.. mooi figuurtje.. gewicht dat ze heeft.. al sla je me dood
hoe ze is: lief
klaar
verdediging
zoals ze eruitziet.. mooi figuurtje.. gewicht dat ze heeft.. al sla je me dood
hoe ze is: lief
klaar
Uitspraak van Bugsop woensdag 26 november 2008 om 15:57:
dan is het nog min. 20 kilo teveel
met cup H en een kont als j-lo
verdediging
verdediging
als man zou ik daar wel op vallen
en
lief
natuurlijk!!
donateur
Esther jij bent echt schijt irritant, heb je niks ander te doen dan flocken ofzo.. Djeeeesus fucking christ.
nou toen jij er was was ik weg dusssssss.......... ja ik heb wel degelijk wat anders te doen, maar schijten doe je op de plee en na vloeken moet je de mond spoelen
het spijt me wel dude, Ik zou nie zegge idd dat het er goed uit zag, ma dan nog.. Ookal is ze tedik.. Liefde overwint alles.. Dus kweenie wat jij lult maar in mijn ogen lul je onzin.. like ppl say, Uiterlijk straalt. Maar. Innerlijk bepaald
Je zou niet zeggen dat het er niet goed uit zag, maar volgens mij neem jij al genoegen met een damesfiets.
Ik vind uiterlijk wel belangrijk, daarom komen veel mensen ook bij elkaar, de laatste jaren ontmoeten mensen elkaar via internet, maar dan nog. Intresses kun je ook met lelijke mensen delen, maar je gaat toch liever met iemand die past bij wat jij "mooi" vindt!
Misschien vind jij Afrikaanse vrouwen niet mooi, vanwege de kleur. Aziaten vanwege hun ogen. Ik vind dikke vrouwen niet mooi, en daarom heb ik liever geen dikke vriendin.
Om vetzakken af te zeiken natuurlijk! Wat dacht jij dan?
nou het scheelt he niels wij houden ook niet van niggers oeps nu discrimineer ik en krijg ik een vlopje
zeik liever to af
Vanaf nu graag weer ON-topic
werd toch gedaan maar iemand die zijn mening er over geeft en het vergelijkt met rasisme krijgt een ban...
dikke mensen afzeiken mag dus wel gewoon maar een vergelijking neer zetten mag niet?
beetje krom dit
laatste aanpassing

![[img width=250 height=251]http://fat-people.org/images/fat_women/fat_women_250x251.jpg[/img]](http://fat-people.org/images/fat_women/fat_women_250x251.jpg)