Partyflock

Forumonderwerp · 929217

Voor in de gehele maand April hebben wij voor in de Dancing Qube te Emmen op de DONDERDAGAVOND een DJ Contest georganiseerd. Let op!!!! Dit is alleen bestemd voor hardstyle & jumpstyle DJ's.

Opstelling

donderdag 5 april 2007 - Voorronde #1
(Nummer 1 & 2 gaan door naar Halve Finale @ 26-04-07 )

donderdag 12 april 2007 - Voorronde #2

donderdag 19 april 2007 - Voorronde #3

donderdag 26 april 2007 - Halve Finale
(Nummer 1, 2 & 3 gaan door naar Finale @ 05-05-07 )

Zaterdag 5 mei 2007 - Finale Jumpstyle & Hardstyle

Jury:
Jury zal bestaan uit diverse organisaties uit Nederland. Dus je kunt jezelf goed in de kijker spelen voor je toekomst.
De Jury zal letten op platenkeus, stijl, interactie met het publiek en draaitechniek.

** Bij een te groot aantal inschrijvingen word er een selectie gemaakt uit de opgestuurde demo's dermate van een verloting. De DJ krijgt bericht als hij of zij uitgekozen is.[/quote]

laatste aanpassing door een beheerder
Artiest Jows
Scheelt me weer een flinke rit :D
Tjah, aangezien ik geen drankmuntjes kreeg (vond ik niet echt netjes) had ik eigenlijk al weinig zin om terug te komen. Zo werkt het gewoon niet. 5 Mei kon ik sowieso niet ivm een onverwachte afspraak, maar zo komt het ook goed uit.

Opzich jammer, want het klonk wel erg leuk.
wanneer komt de volgende jump und hardstyle contest :)

Artiest Zyris
Uitspraak van Jows op maandag 23 april 2007 om 17:18:
Tjah, aangezien ik geen drankmuntjes kreeg

Dat vind ik idd niet erg gepast. Je reist al zo ver en je draait voor niets en dan krijg je niet eens drankmuntjes. Beetje schunnig!

Wij vroegen ook geen entree en moeten dan zelf ook inkoop doen van de munten a 1,70 p.s :) Maargoed... tis allemaal over en geweest. Diverse Dj's zullen nog wat van ons horen!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2007 om 21:18:
Wij vroegen ook geen entree en moeten dan zelf ook inkoop doen van de munten a 1,70 p.s Maargoed... tis allemaal over en geweest. Diverse Dj's zullen nog wat van ons horen!

Snap dat de kosten best de pan uit kunnen reizen, zeker gezien het feit de tent niet echt lekker liep. Ik hoef ook echt niet 10 muntjes te krijgen. Al zou ik één, twee of drie muntjes krijgen ben ik al tevreden. En dat kost je voor 6 DJ's dus max 30 euro. Moet te overzien zijn denk ik zo. Gaat vaak gewoon om het gebaar.

Diverse Dj's zullen nog wat van ons horen!

Ben benieuwd!! Een klein foutje gemaakt daar, dus mocht niet klagen.
Uitspraak van Rascall op woensdag 25 april 2007 om 21:18:
Diverse Dj's zullen nog wat van ons horen!

daar ben ik ook wel benieuwd naar!!!
Check www.Deltafm.nl nu voor de live uitzending van Mixdownbass met een liveset van de Demolition DJ en DJ prolaxx op de webcam!!!!!!!!!!!!! :cheer:

Dj's zullen nog wat van ons horen!

Let's hope so! ;)
Werkzaam bij Wijgevenfeestjes
Artiest {SHOWLIST artist 56858, 65400, 38565}
laatste aanpassing door een beheerder