mannen anders ook hoor
, nee ik zeg toch ook niet alle mannen, alleen de meeste wel
voor na het knuffelen
toch ook gewoon een keer een dildo gebruiken ofzo ?
nee ik zeg toch ook niet alle mannen, alleen de meeste wel
maar inderdaad, vrouwen kunnen voor of na 't knuffelen ook gewoon een dildo gebruiken. mannen zijn dan ook eigenlijk gewoon overbodig
ja hoor, heb 4 vriendjes gehad, en allemaal wilde ze na het knuffelen sex
heb 4 vriendjes gehad, en allemaal wilde ze na het knuffelen sex
Maar vrouwen kunnen voor na het knuffelen toch ook gewoon een keer een dildo gebruiken ofzo ?
maar inderdaad, vrouwen kunnen voor of na 't knuffelen ook gewoon een dildo gebruiken. mannen zijn dan ook eigenlijk gewoon overbodig
Wat versta jij onder knuffelen ?
elkaar gewoon een knuffel geven, lekker naast elkaar liggen, of lekker samen naakt in bed tegen elkaar aan liggen
want als je samen naakt in bed gaat liggen tegen elkaar aan dan wil de ander al snel sex
I rest my case
want als je samen naakt in bed gaat liggen tegen elkaar aan dan wil de ander al snel sex
of lekker samen naakt in bed tegen elkaar aan liggen
het is eerder andersom. Mannen denken meteen aan sex.
Ik bedoel, ik voel me soms zo gebruikt, elke keer als ik alleen wilde knuffelen
ehmmmmmm, volgens mij ben je in de war met mannen
zelfs ik als man weet dat
Waarom moeten vrouwen na het knuffelen altijd gelijk neuqen ?
ik ben moe, of ik heb even niet zo'n zin
Waarschijnlijk komt dat omdat vrouwen altijd maar aan een ding denken en dat is zo snel mogelijk die swans naar binnen hengelen, en daar hebben ze alles voor over!
Ik betaal zelfs mannen voor sex
De arme man die gewoon moe is van het werkenhet gangbangen van zijn secetaresses en geen zin heeft om thuis nog te neuqen
Maar een hardwerkende man, werkt niet op een kantoor. Maar in de haven of in de bouw
Ik denk dat die gedachten andersom is mannen kunnen niet knuffelen en denken alleen maar aan neuken...!!!
als we zeggen dat we willen knuffelen betekend het eigenlijk:
" klootzak, ik loop al een uur met een lek onder me,
dat pik je niet op
k zit al een half uur op je heen en weer te schuren
NEUK ME NOU GEWOON "
als we zeggen dat we willen knuffelen betekend het eigenlijk:
" klootzak, ik loop al een uur met een lek onder me,
dat pik je niet op
k zit al een half uur op je heen en weer te schuren
NEUK ME NOU GEWOON
Ik knuffel liever
idd, het mag af en toe best iets vaker bij knuffelen blijven.. sex is niet het belangrijskte
omdat we van knuffelen vaak een natte doos krijgen en daar moeten jullie dan voor boeten.
omdat we van knuffelen vaak een natte doos krijgen en daar moeten jullie dan voor boeten.
hou van knuffelen
Vrouwen zijn nymfo's denken alleeeeeeeeeeen maar aan seks
Wanneer kom je weer lekker naar NEEderland schatje, ik mis je knuffels!
Dikke kus, Sneefje
nou als ik na elke knuffel moest neuken
heeeeeeerlijk knuffelen
Ja das echt irritant weet je... lig je een beetje moe lekker op de bank tv te kijken moeten ze eerst bij je liggen... Prima, das lekker warm. Een beetje knuffelen. Ook Prima natuurlijk. Dan gaan ze je af en toe een kusje geven... Prima, das lief bedoeld.
Maar dan gaan ze opeens over naar een tongzoen en weet je gewoon dat het vanaf het begin af aan allemaal om het neuqen te doen is geweest!!! Daar gaat je voetbalwedstrijd!!!!
Ze plannen alles alvast heel sneeky en zorgvuldig, zodat het zogenaamd lijkt alsof het eerst niet de bedoeling was, maar het gaat gewoon allemaal om het neuqen !!
Ja das echt irritant weet je... lig je een beetje moe lekker op de bank tv te kijken moeten ze eerst bij je liggen... Prima, das lekker warm. Een beetje knuffelen. Ook Prima natuurlijk. Dan gaan ze je af en toe een kusje geven... Prima, das lief bedoeld.
Maar dan gaan ze opeens over naar een tongzoen en weet je gewoon dat het vanaf het begin af aan allemaal om het neuqen te doen is geweest!!! Daar gaat je voetbalwedstrijd!!!!
Wat is er mis met neuqen???
Lekker toch! Het is ook nooit goed hè, de één loopt moeilijk te doen omdat vrouwen alleen maar willen knuffelen, de ander loopt te klagen dat vrouwen alleen maar willen neuken na het knuffelen. Wees blij, de meeste mannen (en/of vrouwen) hebben het niet zo goed getroffen!