vrouwen aan de macht
maar 's werelds grootste democratie wordt geregeerd door een aantal dynastiën.
een aantal dynastiën
maar 's werelds grootste democratie wordt geregeerd door een aantal dynastiën.
bepaalde bloedlijnen
NL kent ook aristocraten families.
ik denk dat die Hillary het niet eens zo slecht zou doen.
maar nog leuker zou het zijn als die obama zou winnen.
zoiezo..alles is beter dan Bush
Condoleeza Rize
Valt wel op ja... Een neger en een vrouw als kandidaat...
Kunnen ze straks natuurlijk zeggen (aka liegen) dat iedereen president kan worden in Amerika...en alle schaapjes zijn weer voorlopig zoet...
De vrouw blijft naar mijn mening met oog op de komende tijd het meest logisch...laatste aanpassing 22 januari 2007 13:53
Gaat Billy weer in het Witte Huis wonen? Bill Clinton als First Lady...
een vrouw als president daaro in iedergeval komt er wel minder geweld een agressie na bush
ik denk dat condolleeza rice als president niet bepaald de vrede zou bevorderen
Waarom kan een neger dan geen president worden ??
Vind dat zo'n iemand het net zoveel verdient als een blanke man, of een vrouw hoor
Waarom kan een neger dan geen president worden ??
Vind dat zo'n iemand het net zoveel verdient als een blanke man, of een vrouw hoor
de secretaressen daar kennen hem nog wel
maar dat nieuws hoor je hier (nog) niet
Dat zou een goede combinatie zijn. Hillary Clinton maakt waarschijnlijk wel grotere kans om de uiteindelijke presidentskandidate te worden. De eerste vrouwelijke president zou, naar mijn mening, een grotere stap betekenen dan de eerste zwarte president. Daarnaast heeft ze meer politieke ervaring en een extra trumpcard. Husband Bill is nog steeds heel populair.
Natuurlijk zou iedereen evenveel recht moeten hebben...
Maar betekend nog niet dat de selectie procedure dus verder eerlijk verloopt...
Je moet geselecteerd worden en degenen die selecteren denken enkel aan zichzelf...en geld...en geld...
Niet iedereen heeft evenveel kans...dit is enkel om de schijn op te houden...
Een kleine consessie doen naar de mensen die altijd lopen te klagen dat het niet eerlijk is...vrouwen en negers hebben minder kans...
No problem...die hebben ze ook...
Dus je geeft de mensen het en ze zijn weer koest voor een tijdje...
Weer even denkend dat er heel veel veranderd is...
Niet beseffende dat het (weer) gewoon een verandering van verpakking is...andere vermomming en niemand herkend het meer en zeurt niet meer...
Slim...brilliant opzich zelfs... Pure onwetendheid aan onze kant alleen...
Al zovaak gebeurd in de historie ook...maar mag hopen dat we er niet in blijven trappen...
HillBilly
maar 's werelds grootste democratie wordt geregeerd door een aantal dynastiën
doe maar een zwarte vrouw
werelds grootste democratie
Das hetzelfde als in '03 hier in Nederland met Johan Vlemmix met zijn Partij van Feest
Natuurlijk zou iedereen evenveel recht moeten hebben...
Maar betekend nog niet dat de selectie procedure dus verder eerlijk verloopt...
Je moet geselecteerd worden en degenen die selecteren denken enkel aan zichzelf...en geld...en geld...
Niet iedereen heeft evenveel kans...dit is enkel om de schijn op te houden...
Een kleine consessie doen naar de mensen die altijd lopen te klagen dat het niet eerlijk is...vrouwen en negers hebben minder kans...
No problem...die hebben ze ook...
Dus je geeft de mensen het en ze zijn weer koest voor een tijdje...
Weer even denkend dat er heel veel veranderd is...
Niet beseffende dat het (weer) gewoon een verandering van verpakking is...andere vermomming en niemand herkend het meer en zeurt niet meer...
Slim...brilliant opzich zelfs... Pure onwetendheid aan onze kant alleen...
Al zovaak gebeurd in de historie ook...maar mag hopen dat we er niet in blijven trappen...
er is ook nog nooit een zwarte president geweest in USA he?
maar 's werelds grootste democratie wordt geregeerd door een aantal dynastiën
wordt nog een leuke verkiezing... Hillary is een vrouw en Obama is zwart en aangezien er nog steeds erg veel mensen in de USA zijn die voor een blanke man willen stemmen... en er is nog een derde kandidaat (een blanke man) voor de republikeinen zal het me niks verbazen als die het wordt (ben zn naam ff kwijt) dus weet het nog net zo niet of Hillary het wel gaat worden
het zijn amerikanen, ben je niet bleek dan ben je zwart
democratie?
hoewel mensen wel degelijk verschillend zijn
nah rather the greatest show on Earth
Ik had liever Gore gezien, ik vind dat hij meer te bieden heeft dan Clinton en Obama, maar helaas doet hij niet mee.
Gore
maar 's werelds grootste democratie wordt geregeerd door een aantal dynastieën.
[Leipe Shit Ouwe!]
Uitspraak van Angel of terror op zaterdag 20 januari 2007 om 20:06:
vrouwen aan de macht
's werelds grootste democratie
http://www.zombietime.com/really_truly_hillary_gallery/
![[img width=800 height=500]http://www.zombietime.com/really_truly_hillary_gallery/Hillary117.jpg[/img]](http://www.zombietime.com/really_truly_hillary_gallery/Hillary117.jpg)