Partyflock
 
Forumonderwerp · 926235
:cheer: HillBilly :cheer:

maar 's werelds grootste democratie wordt geregeerd door een aantal dynastiën.
laatste aanpassing
 
Werkzaam bij Vier
Hillary for President

 
Uitspraak van TYHARO op maandag 22 januari 2007 om 13:52:
Valt wel op ja... Een neger en een vrouw als kandidaat...

Waarom kan een neger dan geen president worden ??
Vind dat zo'n iemand het net zoveel verdient als een blanke man, of een vrouw hoor :yes:
Uitspraak van !!jean!! op zaterdag 20 januari 2007 om 21:11:
Gaat Billy weer in het Witte Huis wonen? Bill Clinton als First Lady...

de secretaressen daar kennen hem nog wel:p

Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 09:22:
een vrouw als president daaro in iedergeval komt er wel minder geweld een agressie na bush

ik denk dat condolleeza rice als president niet bepaald de vrede zou bevorderen
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 januari 2007 om 14:06:
Van mij mag Hillary winnen.

Van mij ook :yes: Heeft ze gewoon Bill als raadgever :yes:
Laat haar maar gekozen worden :yes:
 
amerika kan van mij de kk krijgen

democratie my ass
zou beter zijn voor de wereld denk als mevrouw clinton daar de boel zou besturen
 
Uitspraak van Gabber_Oreste op dinsdag 23 januari 2007 om 13:40:
ik denk dat condolleeza rice als president niet bepaald de vrede zou bevorderen

lees dan ook wat ik een paar posts verdre zei
en wat is er verder nog neer heb gezet
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 januari 2007 om 12:16:
Waarom kan een neger dan geen president worden ??
Vind dat zo'n iemand het net zoveel verdient als een blanke man, of een vrouw hoor

Natuurlijk zou iedereen evenveel recht moeten hebben... :)
Maar betekend nog niet dat de selectie procedure dus verder eerlijk verloopt...
Je moet geselecteerd worden en degenen die selecteren denken enkel aan zichzelf...en geld...en geld... :p
Niet iedereen heeft evenveel kans...dit is enkel om de schijn op te houden...
Een kleine consessie doen naar de mensen die altijd lopen te klagen dat het niet eerlijk is...vrouwen en negers hebben minder kans...
No problem...die hebben ze ook... :D
Dus je geeft de mensen het en ze zijn weer koest voor een tijdje...
Weer even denkend dat er heel veel veranderd is...
Niet beseffende dat het (weer) gewoon een verandering van verpakking is...andere vermomming en niemand herkend het meer en zeurt niet meer...
Slim...brilliant opzich zelfs... Pure onwetendheid aan onze kant alleen...
Al zovaak gebeurd in de historie ook...maar mag hopen dat we er niet in blijven trappen...
 
:cheer: woman on the top! :cheer:



Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 januari 2007 om 12:16:
Waarom kan een neger dan geen president worden ??
Vind dat zo'n iemand het net zoveel verdient als een blanke man, of een vrouw hoor

er is ook nog nooit een zwarte president geweest in USA he?

Dan gaat het hoe dan ook een mooie verkiezing worden..
 
.
laatste aanpassing
Zolang het maar een Democraat wordt(y)
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 18:53:
.

????????
 
Uitspraak van Vlaco op donderdag 25 januari 2007 om 20:39:
Zolang het maar een Democraat wordt

mag hopen van wel
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 20:40:
????????

!!!!!!!!
 
VS-senator Barack Obama, Democratisch presidentskandidaat, heeft tot nu toe bijna net zoveel geld ingezameld voor zijn campagnekas als zijn concurrent Hillary Clinton. Clinton kreeg zo'n 26 miljoen dollar binnen, Obama 25 miljoen. De nieuwkomer Obama heeft al van circa 100.000 aanhangers geld binnengekregen.
ik for president, hoezeeeeee
Uitspraak van Denon op zaterdag 20 januari 2007 om 23:31:
maar dat nieuws hoor je hier (nog) niet

de 30 miljoen in 2 maanden die hij geworven heeft bedoel je?
dat hij inloopt op Clinton en zelfs in sommige (louche) peilingen voor zou staan op the First female President of the USA?
ik denk eerder dat Obama de eerste "zwarte" president wordt dan dat we een eerste vrouwelijke president krijgen
of we moeten weer een Bush achtige truc krijgen zoals 7 jaar geleden met de hertellingen;)
 
ik denk dat ze uiteindelijk samen gaan de winnaar van deze 2 als president en de verliezer als vice president
en dan samen tegen het republikeinse team
 
Dat zou een goede combinatie zijn. Hillary Clinton maakt waarschijnlijk wel grotere kans om de uiteindelijke presidentskandidate te worden. De eerste vrouwelijke president zou, naar mijn mening, een grotere stap betekenen dan de eerste zwarte president. Daarnaast heeft ze meer politieke ervaring en een extra trumpcard. Husband Bill is nog steeds heel populair.

Als Obama vice president wordt, maakt hij over 8 jaar veel meer kans om alsnog president te worden. Amerikanen zijn zo conservatief dat de meerderheid waarschijnlijk even aan hem zal moeten wennen. Min of meer hetzelfde als met Colin Powell.
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 april 2007 om 12:44:
Dat zou een goede combinatie zijn. Hillary Clinton maakt waarschijnlijk wel grotere kans om de uiteindelijke presidentskandidate te worden. De eerste vrouwelijke president zou, naar mijn mening, een grotere stap betekenen dan de eerste zwarte president. Daarnaast heeft ze meer politieke ervaring en een extra trumpcard. Husband Bill is nog steeds heel populair.

idd
en als hun smaen gaan uiteindelijk maken ze denk ik ene vrij reeele kans om de verkiezingen te winnen
Laat een vrouw maar eens de macht pakken.
 
zou waarschijnlijk geen gek idee wezen
 
Uitspraak van TYHARO op woensdag 24 januari 2007 om 09:44:
Natuurlijk zou iedereen evenveel recht moeten hebben...
Maar betekend nog niet dat de selectie procedure dus verder eerlijk verloopt...
Je moet geselecteerd worden en degenen die selecteren denken enkel aan zichzelf...en geld...en geld...
Niet iedereen heeft evenveel kans...dit is enkel om de schijn op te houden...
Een kleine consessie doen naar de mensen die altijd lopen te klagen dat het niet eerlijk is...vrouwen en negers hebben minder kans...
No problem...die hebben ze ook...
Dus je geeft de mensen het en ze zijn weer koest voor een tijdje...
Weer even denkend dat er heel veel veranderd is...
Niet beseffende dat het (weer) gewoon een verandering van verpakking is...andere vermomming en niemand herkend het meer en zeurt niet meer...
Slim...brilliant opzich zelfs... Pure onwetendheid aan onze kant alleen...
Al zovaak gebeurd in de historie ook...maar mag hopen dat we er niet in blijven trappen...

(y)
Kan mezelf weer vinden in jou mening.
Democratie in Amerika rammelt ook van alle kanten, daarnaast is zo'n president daar toch maar een pionnetje. Zeker als het om een Republikein gaat
 
Obama haalt Clinton in
WASHINGTON - Voor het eerst ligt Barack Obama in een opiniepeiling voor op Hillary Clinton in de race om de Democratische presidentskandidatuur in de VS in 2008. Dit meldde de krant USA TODAY woensdag.

30 Procent van de ondervraagden vindt dat de zwarte senator uit Illinois namens de Democraten in de race moet gaan om het Witte Huis, 29 procent vindt de vrouw van ex-president Bill Clinton een geschiktere kandidaat. Dit geldt echter alleen als ook ex-vicepresident en milieuactivist Al Gore kandidaat is. Anders ligt Hillary Clinton met 37 procent voor op Obama (36 procent).
 
Uitspraak van Olde Skoele op zaterdag 20 januari 2007 om 20:05:
HillBilly

maar 's werelds grootste democratie wordt geregeerd door een aantal dynastiën

En als iemand haar wilt spreken, moeten ze eerst haar Beffen :cheer:
laatste aanpassing
HillDog B)

Iemand Southpark gezien?
 
Uitspraak van Rafa op woensdag 6 juni 2007 om 17:14:
Iemand Southpark gezien?

:lol:Snuke:D

Ik had liever Gore gezien, ik vind dat hij meer te bieden heeft dan Clinton en Obama, maar helaas doet hij niet mee.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 17:43:
:lol:Snuke:D

Ik had liever Gore gezien, ik vind dat hij meer te bieden heeft dan Clinton en Obama, maar helaas doet hij niet mee.

:roflol:

ManBearPig! B)

Misschien gaat ie meedraaien als VP.. misschien he.
 
Denk toch helaas dat de Republikeinen weer aan het langste end zullen trekken.. :nee:

Als het een Republikein moet zijn; dan ben ik voor Giuliani. Maar doe mij maar Hillary of Obama, maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 18:10:
Denk toch helaas dat de Republikeinen weer aan het langste end zullen trekken..

Denk het niet, het volk wil dat ze weg gaan uit Irak en de Democraten ook dus die zullen wel winnen. Ik ben voor Obama met Clinton als VP
 
Uitspraak van !!jean!! op donderdag 7 juni 2007 om 10:17:
Ik ben voor Obama met Clinton als VP

zou geode combinatie wezen

of andersom
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juni 2007 om 10:24:
zou geode combinatie wezen

of andersom

zou goede combi zijn
maar no fuckin' way dat dat gebeurt
is amerika nog net ff wat te conservatief voor. ik zet mn geld op obama als presidentskandidaat voor de democraten.
hillary duff?

is toch pas 20 jaar ofzo
en dan al president:|

:/
 
Uitspraak van Soul Survivor op vrijdag 8 juni 2007 om 12:06:
doe maar een zwarte vrouw

maar dan niet condoliza rice
 
Een zwarte homosexuele vrouw.. dat zou goed zijn voor Amerika..
Oprah 4 president
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juni 2007 om 13:16:
Een zwarte homosexuele vrouw

(y) Helaas kunnen veel bekrompen Amerikanen dat alleen nooit bevatten.
 
Paris Hilton 4 President :yes:
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juni 2007 om 14:05:
Paris Hilton 4 President

Das hetzelfde als in '03 hier in Nederland met Johan Vlemmix met zijn Partij van Feest :lol:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juni 2007 om 13:10:
maar dan niet condoliza rice

nee die zeker niet, nee

dan lijkt Oprah me nog een geschiktere kandidaat
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juni 2007 om 14:38:
Das hetzelfde als in '03 hier in Nederland met Johan Vlemmix met zijn Partij van Feest

niet helemaal, Bush is nog veel achterlijker. Daarbij is Paris Hilton mss een naief blondje maar ze is wel iemand die kinderen in de derde wereld zielig vindt enzo. En dus wss een heel wat socialer beleid zou voeren dan Bush :lol:
 
toch denk ik dat hillary wint
de tijd van obama komt nog wel
wordt nog een leuke verkiezing... Hillary is een vrouw en Obama is zwart en aangezien er nog steeds erg veel mensen in de USA zijn die voor een blanke man willen stemmen... en er is nog een derde kandidaat (een blanke man) voor de republikeinen zal het me niks verbazen als die het wordt (ben zn naam ff kwijt) dus weet het nog net zo niet of Hillary het wel gaat worden
 
Uitspraak van Rafa op woensdag 6 juni 2007 om 17:54:
ManBearPig! B)

Hehehe... briljante aflevering ook.

"I'm super serial!!!"......
laatste aanpassing
 
Probleem is dat alle vrouwen op Hillary stemmen, alles wat niet blank is in Amerika voor Obama stemt. De liberale elite zijn keuze maakt tussen Obama en Hillary.

En de rest van het White Trash domweg Republiekein stemt.

Maar denk dat sowieso een Democraat wint, mensen zijn het zat in de VS.
 
blijft wel stil de laatste tijd
maar over ongevere een jaar weten we meer