Partyflock

Forumonderwerp · 925970
4 volgers · 50034x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=480 height=640 cacheid=000b1b6b002039a0a812536c1a01bcf7ef]http://www.allaboutsymbian.com/images/news/N95/n95-1.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000d74e400269eb1efb229bc1a01bcf7ef]http://www.allaboutsymbian.com/images/news/N95/n95-2.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000d74eb00269edcd2d2000c1a01bcf7ef]http://www.allaboutsymbian.com/images/news/N95/n95-3.jpg[/img]

Paar goeie links met reviews :

Link 1

Link 2

Dit gaat 'em zeker worden voor dit jaar :jaja:
Ingebouwde GPS, HSDPA (sneller dan UMTS), 5 mp camera..

Veel beter dan de Iphone :9
Waarschuw beheerder
volgens mij maakt dat niet uit bij li-ion batterijen, wanneer je em oplaadt
Waarschuw beheerder
donateur
ze zeggen dus dat het alleen de eerste 3 x zo moet en daarna bij voorkeur zo lang mogelijk wachten enzo met opnieuw opladen ... maargoed
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 11:24:
Uitspraak van deTuinman op woensdag 19 december 2007 om 10:50:
maarja als telefoon gebruiker ben je dat niet verplicht, vind ik dan

Die mening deel ik met je

ik dus ook :S daar zouden ze iets anders op moeten verzinnen vind ik

Waarschuw beheerder
Iemand een idee of en wanneer er een messenger voor de Nokia N95 8GB beschikbaar is? Op Nokia.com kun je wel messenger downloaden, dit zou via "downloaden" in je menu moeten kunnen, maar bij mij staat Messenger niet in de downloadlijst! Op de site staat de 8Gb er niet bij in de lijst, maar:

Heb een tijdje Messenger op mijn telefoon gehad, gewoon de N95 software zeg maar, en die deed het een week, waarna hij vervolgens alleen maar aangaf "niet beschikbaar" te zijn...:/

Iemand een idee, tips...?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
De messenger van nokia zelf moet je toch na een maand voor gaan betalen? Eerste maand is gratis ofzo?

Staat bij downloaden geen "winlive" ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op donderdag 20 december 2007 om 16:35:
De messenger van nokia zelf moet je toch na een maand voor gaan betalen? Eerste maand is gratis ofzo?

Volgens mij wel ja...Maar dan nog, als het niet veel is, vond die messenger echt handig!

Uitspraak van Richard op donderdag 20 december 2007 om 16:35:
Staat bij downloaden geen "winlive" ?

Nee, en ik heb alle submappen ook al doorzocht! :/

Weet ook niet waarom die versie die er op stond er ineens mee kapte, las hier op het forum dat men nog wel eens problemen ondervond na een update, maar ik heb nog geen update uitgevoerd!
Waarschuw beheerder
donateur
ik moet die kutaccu elke dag opladen :S

dat vind ik t enige mindere aan de n95
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van --=ruffryder=-- op donderdag 20 december 2007 om 18:42:
ik moet die kutaccu elke dag opladen

dat vind ik t enige mindere aan de n95

lees de topic ff door ,ik had het probleem ook .... dat hoord niet heb nu de leen accu doe dr bijna 3 dagen mee en hij laad binne no-tim e op ook , echt beter dit ...
Waarschuw beheerder
donateur
heb dit topic behoorlijk bijgehouden maar nix gezien of gelezen over de accu:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Drs. Slang :respect: op zaterdag 8 december 2007 om 13:26:
ik had vandaag een probleempje ... me accu helemaal opgeladen gister ,word k vanochtend wakker ,telefoon uit ik naar de nokia winkel , aardige poos gezeten daar , krijg k hem helemaal geupdrade terug , lijk wel een totaal andere foon kwa menu zeg zware verbering ook en volgens mij doet hij het nu weer goed

Uitspraak van Drs. Slang :respect: op maandag 17 december 2007 om 20:38:
ik ben vandaag weer met de accu problemen naar het nokia punt geweest , heb nu een test-accu gekregen , ze zei eerst dak hm een week moest achterlaten ...maarja dat leek me geen geslaagd plan .dus mocht de testaccu meenemen ... die doet het overgens wel goed

ze zeggen door die nieuwe battarijen li-ion dat die eerst 3x helemaal vol en helemaal leeg moeten draaien ,als je dat niet doet gaat die onregelmatig draaien ofzo ....

toch niet goed gekeken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ja.. moet ik weer naar zo'n nokia punt.. ik wil gvd dat mn telefoon t gewoon fatsoenlijk doet :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van --=ruffryder=-- op donderdag 20 december 2007 om 21:25:
.. ik wil gvd dat mn telefoon t gewoon fatsoenlijk doet

moet je daar zo zegge ;) heb ik ook gedaan ,iets subtieler maar ik heb dus de leen accu meegekregen die doet hte perfect ,dus ze regelen het verder maar ik heb een prijzige foon dus survice is wel zo logisch ... zijn trouwens ook gewoon toffe lui daarzo in schiedam :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van --=ruffryder=-- op donderdag 20 december 2007 om 18:42:
ik moet die kutaccu elke dag opladen

zal ik toch maar is ander acu halen ik om de 4 dagen laden en gebruik hem veel

Waarschuw beheerder
heb net de 8 gig versie besteld B)

ben benieuwd of ik ook gezeik met de accu krijg.. vriend van me zei die die had gelezen in een review dat het beter is hem zoveel mogelijk op te laden, lijkt mij sterk of het is een heel soort ander accu dan andere telefoons?

heb gelukkig volop verzekering erop, is alleen wel kut als je hem tijdje kwijt bent voor reparatie :|
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 09:31:
dat het beter is hem zoveel mogelijk op te laden

Nee, want dan ken die accu nooit zn maximale capaciteit hebben.. Als je 'em continue oplaad wordt 'ie lui..

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 09:31:
heb gelukkig volop verzekering erop

Niet op de accu ;) (accecoires zoals accu, lader is 3 maanden garantie).
Alleen op 't toestel zelf zit die verzekering :)

Op de 8 gig versie staat wel de film spiderman 3 geinstalleerd :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op vrijdag 21 december 2007 om 09:46:
Op de 8 gig versie staat wel de film spiderman 3 geinstalleerd

dat is wel een vet voordeel :D

Waarschuw beheerder
Als je 'em continue oplaad wordt 'ie lui..

hij is al lui .. echt

1 dag is opladen ..

heb zelfs een auto oplader gekocht ..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 15:50:
hij is al lui .. echt

1 dag is opladen ..

Als 'ie nog geen 3 maanden oud is, kun je 'em gewoon omruilen bij de winkel waar je 't toestel heb gekocht. Er zit 3 maanden garantie op een accu :)
Waarschuw beheerder
donateur
Op de 8 gig versie staat wel de film spiderman 3 geinstalleerd

kun je die wel helemaal kijken zonder dat je accu leegraakt? :P

Waarschuw beheerder
hoe duur zou een nieuwe accu kunnen kosten dan? valt allemaal wel weer mee toch? 8)

de accu schijnt ook verbeterd te zijn met de 8 gig versie.. mjah denk dat ie met GPS wel veel verbruikt..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 december 2007 om 10:35:
de accu schijnt ook verbeterd te zijn met de 8 gig versie..

Klopt, maar die past niet in de gewone N95 ;)

Enne, gemiddelde nokia accu zit rond de 40 euro :)
Waarschuw beheerder
de accu schijnt ook verbeterd te zijn met de 8 gig versie

gewone N95 heeft een accu met 950mAh
en de 8GB versie heeft een accu met 1200mAh

Waarschuw beheerder
maar je hebt wel accu's van 1200 mAh voor de n95 en die het ook gewoon goed doen

de prijs is ook zeer laag
Waarschuw beheerder
donateur
mjah denk dat ie met GPS wel veel verbruikt..

ja en als het klepje van je cam nog open staat wil die ook lekker doorlopen naar beneden :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op zaterdag 22 december 2007 om 14:40:
Klopt, maar die past niet in de gewone N95

Enne, gemiddelde nokia accu zit rond de 40 euro

Uitspraak van WvVliet op zaterdag 22 december 2007 om 18:29:
gewone N95 heeft een accu met 950mAh
en de 8GB versie heeft een accu met 1200mAh

(y)

Uitspraak van Drs. Slang :respect: op zondag 23 december 2007 om 01:39:
ja en als het klepje van je cam nog open staat wil die ook lekker doorlopen naar beneden

ja idd.. dan duurt het niet lang voordat ie leeg is
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan niet meer me internetbrowser gebruiken, als ik 'em opstart, flikkerd 'ie automatisch weer terug naar me hoofdmenu :S

Ik denk, ik open een attachement vanuit me mail, krijg ik de melding "kan dit nietondersteunde object niet openen" :\

Iemand een idee?

Waarschuw beheerder
was die attachement geen virus ?:P

anders zou k alles afsluiten, opnieuw opstarten.. desnoods software er opnieuw opzetten
Waarschuw beheerder
Nokmote beta is uit voor de mensen die gedoneert hebben, zal vast wel ergens een downloadlink staan op internet :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 december 2007 om 13:43:
was die attachement geen virus ?

Nee, was een kopie van een mailtje van Marktplaats..
Afsluiten heb ik al gedaan, opgestart etc .. maakt niks uit :\

Ik download wel ff de trial van Fsecure :D
Waarschuw beheerder
me telefoon is nu al 2 weken weg, mag onderhand wel weer terug komen :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik zit nog steeds met de leen accu ,ding werkt prima (Y) moet wel vandeweek weer terug :/

Artiest Sneaky-D
Waarschuw beheerder
Ik gebruik de N95 echt puur voor prive gesprekken en zakelijk bel ik met mijn foon van het werk .. maar idd jezus .. als je dat ding flink gebruikt is de lol er snel vanaf zeg.

Wat ik me ook afvraag, ik heb een applicatie draaien op dat apparaat 'Nav4all'. Mijns inziens is dat gratis GPRS ... nou begreep ik via iemand dat je alsnog betaald voor de stemmen, per aanwijzing, doordat dit mogelijk gebruik maakt van de nokia maps? (heb wel een 'unlimited dataverkeer-ding-toestanden via vodafone).

Iemand hier ervaring mee?
Waarschuw beheerder
geen idee, ik gebruik Route66 :)
Waarschuw beheerder
donateur
Navigatie gebruik ik niet eens, heb een Tom Tom :D
Waarschuw beheerder
maar is wel makkelijk als je ergens in een stad loopt,
dat je even op internet de straatnaam kan opzoeke en dan met je
navigatie de winkel kan vinden ;) of bijv. als je ergens bent en je
moet naar station centraal, makkelijk dat je dan je navigatie bij
hebt :)

en ik denk niet dat jij altijd je TomTom bij hebt :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
net ff een N95 voorzien van V20-s/w en toen opnieuw Route 66 eropgezet, die GPS-fix is echt een stuk sneller zeg! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WvVliet op donderdag 27 december 2007 om 22:03:
maar is wel makkelijk als je ergens in een stad loopt,
dat je even op internet de straatnaam kan opzoeke en dan met je
navigatie de winkel kan vinden of bijv. als je ergens bent en je
moet naar station centraal, makkelijk dat je dan je navigatie bij
hebt

Nja, kan idd maar dat gaat wel heel ver voor mij :D

Uitspraak van WvVliet op donderdag 27 december 2007 om 22:03:
en ik denk niet dat jij altijd je TomTom bij hebt

Nee, dat dan weer niet.. Maar navigatie gebruik ik puur als ik ergens heen ga met me auto waar ik niet bekend ben :9

Waarschuw beheerder
als ik hem aansluit op mn pc, ziet ie hem niet in nokia suite etc maar kan wel dingen erop zetten enz met windows verkenner :/

weet iemand dit ?:P drivers etc zijn allemaal geinstalleerd

Waarschuw beheerder
ik heb ook een n95, met alles erop en eraan, heb em al sinds eind april... msn, routte 66, nokmote enz echt ideaal!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Drs. Slang :respect: op donderdag 20 december 2007 om 19:19:
lees de topic ff door ,ik had het probleem ook .... dat hoord niet heb nu de leen accu doe dr bijna 3 dagen mee en hij laad binne no-tim e op ook , echt beter dit ...

ligt ook aan de software die je er op hebt... met de nieuwste versie 20 kan je ook al weer veel langer mee, foto's nemen gaat ook een stuk sneller met de nieuwe sofware!
Waarschuw beheerder
donateur
k moet eens kijken welke versie ik erop heb :/ kom k nog op terug
Waarschuw beheerder
donateur
in het hoofdscherm *#0000# intoetsen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Opvolger van de N95, de N96?

[img width=400 height=300 cacheid=000ed7d7002a198e7b5230441a021e40c5]http://www.mobile-review.com/sadm_files/Nokia%20N961.jpg[/img]
[img width=400 height=300 cacheid=000ed7da002a19a53cf24a941a021e40c5]http://www.mobile-review.com/sadm_files/Nokia%20N962.jpg[/img]
[img width=400 height=300 cacheid=000ed7e0002a19ab019263241a021e40c5]http://www.mobile-review.com/sadm_files/Nokia%20N963.jpg[/img]
[img width=400 height=300 cacheid=000ed7e4002a19b4b3b2bf341a021e40c5]http://www.mobile-review.com/sadm_files/Nokia%20N964.jpg[/img]
[img width=400 height=300 cacheid=000ed7e8002a19b9c972ec541a021e40c5]http://www.mobile-review.com/sadm_files/Nokia%20N966.jpg[/img]
[img width=400 height=300 cacheid=000ed7eb002a19c2f412c5e41a021e40c5]http://www.mobile-review.com/sadm_files/Nokia%20N967.jpg[/img]

At our English-language forum you can see live pics of a new Nokia smartphone marked N96. It looks like Nokia N81, though the form is close to Nokia N95: the numeric keyboard sliding from the bottom and the panel sliding from the top (it is empty on the photo, so we don’t know its destination, probably it carries sensor media player buttons). Taking into account the pictures, Nokia N96 is powered by S60 3rd Edition FP2 (Symbian OS 9.5), the platform hasn’t been announced yet. The rear panel hides a 5-megapixel camera with Carl Zeiss lens and dual LED flash. The source hasn’t provided more details about the specs or the release date.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
mooi glimmend dingetje :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op zaterdag 29 december 2007 om 15:08:
mooi glimmend dingetje

moet eerlijk zegge ,vin dr niks moois aan :no: (N)

vin de N95 8G mooier ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Drs. Slang :respect: op zaterdag 29 december 2007 om 16:23:
moet eerlijk zegge ,vin dr niks moois aan

vin de N95 8G mooier ...

ben ik met je eens :P

Waarschuw beheerder
ik vind de n95 eigenlijk wat te groot, ik denk dat die n96 ook een stukje kleiner is met dezelfde of meer opties... dat heb ik dan veel liever:D