volgende keer
gelijk veel
nemen
ja
goed voor je kontje gaat ie lekker wijd van open staan
dus gewoon lekker gebruiken als je toch al aan de snoepjes enz zit dan kunnen je hersens dat ook wel af
mocht je zelf flesje willen halen moet je bij de betere sexshops ernaar vragend die hebben t meestal wel onder de balie liggen mag namelijk niet meer verkocht worden op legale manier...
30 euro per flesje is het hier en doe je echt lang meer (mits je hem niet kwijtraakt wat meestal bij mij gebeurd)
ma is iid wel leuk spulletje hehe ideaal voor de after's
je word licht in je hoofd enzo
30 euro per flesje is het hier
nee hoor dat is een misverstand, heteros kunnen het ook gebruiken, je moet het nemen als je klaarkomt dat geeft een extra heftig effect, je word licht in je hoofd enzo
ik heb laatst een combi van een paar glazen alcohol en een paar snoepjes en poppers op
of dat het hele erge gevolgen kan hebben
Combi
De combinatie van XTC/speed en poppers vormt een zware belasting voor je hart- en bloedvaten.
Risico's
Doordat poppers de bloeddruk verlaagd bestaat de kans op duizeligheid of flauwvallen. Het hart moet harder werken waardoor hartkloppingen kunnen voorkomen. Daarnaast kan je last krijgen van misselijkheid of een knallende koppijn. Een ander risico wat je minder snel in de gaten hebt is het ontstaan van bloedarmoede. Omdat poppers de druk op de oogbol verhogen bestaat de kans dat gebruik gezichtsstoornissen veroorzaakt. Ook wordt van poppers gezegd dat het een negatieve invloed heeft op het afweersysteem. Dit is nooit bewezen maar kan ook niet worden uitgesloten.
www.unitydrugs.nl
Daarnaast drink jij er ook nog alcohol bij waardoor je bloed verdunt wordt. Dus het lijkt mij geen geweldige combinatie. Zelf kun je dit soort dingen ook heel eenvoudig op internet vinden. Die info lijkt mij betrouwbaarder dan die je hier krijgt van mensen die er niets vanaf weten.
novadic kentron netwerk voor verslavingszorg
lekker is als je t gebruikt net voordat je klaarkomt nooit geprobeerd ma blijk wel zo te zijn...
ik ben niet verslaafd aan drugs, ik neem 1 keer in de maand of soms 2 maanden een keer een snoepje en ik heb nu laatst een keer poppers gebruikt, maar verder neem ik niets en ik drink ook maar af en toe een paar glazen, 3 ofzo, dan ben ik al dronken.
ow.. ja hoe weet je dat !! whaha
poppers= voor homo's
gebruik echte drugs of anders niks !!!
Niet opdrinken! Niet je peuk erin stoppen en aanstekken!
met een peuk geeft wel echt het heftigste resultaat
hij gooide altijd een flesje over een sponsje heen, dat plakte ze dan op de ventilatie in de auto... Ventilatie vol open en ramen dicht houden... Was wel aardig volgens hem.
poppers= voor homo's
gebruik echte drugs of anders niks !!!
Tis niet perse voor homo's. Je moet eens aan een flesje ruiken voordat je klaarkomt of als je uit je dak bent
Is dat zo dat je door poppers makkelijker de liefde kunt bedrijven??
daarom moet je niet teveel neme duuuh slimme
nou kerel (herstel meis) een goede vriend van me is arts weet zkkrs als jij die zooi in handen krijgt en geen weet heb waar het vandaan komt, dat jij teveel gaat nemen die eigen brouwsels is niet te vergelijkenlaatste aanpassing 24 januari 2007 19:03
met een peuk geeft wel echt het heftigste resultaat
al die mensen ook die er aan dood zijn gegaan
zoveel zijn dat er ook weer niet, bovendien is in dat soort gevallen meestal een combinatie met alcohol de oorzaak.
Bedoelen jullie deze poppers soorten? of toch poppers wat niet in de winkel te verkrijgen is?
De RUSH.. oficieel niet te koop maar overal bijna te verkrijgen!!
Daar denk ik aan als ik aan poppers denk!! En dan niet de sprayvorm ( waardeloos)
Een andere variant : Jungle Juice!! Heeft een misselijke jungel lucht en veroorzaakt flinke koppijn!
bederft
Alternatief van poppers= Reiningsvloeistof voor (ja sorry niet overal meer makkelijk te koop) videobanden....BCC verkocht het nog wel..althans vorig jaar nog wel!