Partyflock

Forumonderwerp · 925675
Waarschuw beheerder
[img width=480 height=640]http://www.dawnofdance.com/flyers/ddodhhr4.jpg[/img]

Flyer designed by Sonic-XL, artwork by Mr. E

De eerste D.D.O.D. van 2007 zit er alweer op en gaat in de boeken als de gezelligste 'Nieuwjaarsreceptie' met de lekkerste muziek, vijf uur lang brachten Cill, Co-Ak, First-Base, Raven en The Dawn de heerlijkste Harddance in café De Trappist. Een goed begin van 2007 voor Dawn of Dance's D.D.O.D., een nacht om aan terug te denken met een glimlach, nagenietend, moe en voldaan thuisgekomen met moegedanste benen en voeten. 2007 is goed begonnen er zijn vele bekende en nieuwe Harddance feesten om naar uit te kijken, zo zal er in de AStA regelmatig de 'Hardere Dance' te horen zijn op verschillende feesten, als Transformers op 19 januari met onder andere JP in de line up en ook Bas & Ram zullen daar feesten gaan geven, Protocol, een naam die mensen die vroeger in de Item kwamen zich nog wel zullen herinneren. Tevens zal het spliksplinternieuwe Hard House zijn tweede editie hebben op drie februari in de Latido in Amsterdam, een nieuw maandelijks feest met niemand minder dan Fausto als resident DJ.

RBO komt ook weer terug met Explosive Valentine Party, deze keer in Schagen waar nu naast UK Hardhouse en Hardtrance ook Trance en Tech-Trance te horen zal zijn met een gevarieerde line-up, NRG Flash gaat onverminderd door met het verspreiden van het Harddance virus in Groningen, de I Love Hardhouse Queen's Day Street Rave voor de Frisco Inn in Amsterdam komt er weer aan en ook op veel andere feesten en festivals staan er talrijke keren één of meer Harddance DJ's in de line-ups. Voeg daar nog eens aan toe dat de vertrouwde HQ stage zal terugkeren op Dance Valley Festival dit jaar en het Harddance plaatje is compleet, genoeg gevuld om de Harddance liefhebber aan zijn trekken te laten komen. Mocht 2006 misschien iets rustiger zijn qua feesten met Harddance, het lijkt er op dat in 2007 de schade weer ruimschoots ingehaald gaat worden.

Dawn of Dance heeft ook de nodige plannen op stapel staan, de samenwerkingen met andere Harddance organisaties zullen doorgaan, uiteraard met Hardhouse Revolution, maar ook met Southern Forest's NRG Flash en RBO. SunD.D.O.D.ay zal ook zeker terugkeren in 2007 en ook deze editie zal geheel in het teken van Classics in de breedste zin van het woord staan. Tevens zijn er plannen om D.D.O.D. een keer in een andere vorm op een zaterdag te houden in twee wel heel speciale samenwerkingen en zit er ook nog eens iets aan te komen in een andere locatie in een andere plaats, kortom er staat genoeg opwindends te gebeuren voor Dawn of Dance in 2007, maar eerst is het tijd voor de volgende editie van D.D.O.D.: negen februari is het tijd voor D.D.O.D. & Hardhouse Revolution - Fourth Joyride

Het zal alweer de vierde editie van D.D.O.D. & Hardhouse Revolution samen worden, een samenwerking die uitermate goed bevalt en negen februari zullen Charly & Nazzz, Tom Moore, The Dawn en niemand minder dan de uit de UK afkomstige Chris Hoff de Trappist voor vijf uur lang in een Harddance Heiligdom gaan veranderen. Stuk voor stuk mensen die één ding gemeen hebben: hun passie voor muziek, met name voor de Harddance en eigenlijk allemaal zo veel als mogelijk zich ook bezighouden of inzetten voor deze muziek, in de meeste gevallen zelfs allebei. En ook deze nacht zullen zij hun uiterste best doen om de aanwezige partypeople weer een onvergetelijke en gezellige nacht te bezorgen, een nacht met Harddance, die voorbij zal vliegen, omdat de tijd nou eenmaal vliegt wanneer je plezier hebt.

The Dawn zal negen februari openen met een mix van funky en techy platen, hier en daar aangevuld met het ietwat stevigere werk. Tweede die avond zal het eerste uur zijn van Charly & Nazzz samen, in hun DJ set van half twaalf tot half één zullen zij laten horen dat zij ook een hele andere en wat zachtere kant kunnen hebben, omdat beide nou eenmaal niet van in hokjes denken houden. Hierna is het dan tijd voor Chris Hoff, die ernaar uitkijkt om weer op D.D.O.D. te komen draaien, degeen die aanwezig waren bij zijn debuut op D.D.O.D. - Sacred of Summer op twee juni 2006 zullen zich ongetwijfeld nog heel goed kunnen herinneren hoe dit jonge talent de Trappist plat draaide. Het vierde uur zullen Charly & Nazzz hun plaats achter de decks weer innemen, waarin zij een semi-live en stevigere set zullen gaan neerzetten, het laatste uur tenslotte is voor Tom Moore. Hij draaide al eerder op de tweede editie van D.D.O.D. meets UK Hardgrooves op zes mei in 2005 en is een zeer getalenteerde DJ die heerlijke muziek draait. Deze avond zal hij ons gaan trakteren op een onvervalst potje Harddance om de avond tot een bevredigend einde te brengen. MC Budha zal natuurlijk de avond zoals gewoonlijk vocaal begeleiden en zal de DJ's hun welverdiende af- en aankondigingen geven.

De entree bedraagt 3 EUR, inclusief één gratis bier/wijn of frisdrank. Het maximum aantal mensen voor café de Trappist is 100 man, dus zou je willen langskomen of wil je meer informatie, stuur dan een mailtje naar info@dawnofdance.com om te voorkomen dat je niet naar binnen kan, omdat de Trappist vol is. Op de site van Dawn of Dance www.dawnofdance.com kun je ook meer informatie vinden. Kom voor een gezellige avond met lekkere Harddance dus negen februari naar D.D.O.D. & Hardhouse Revolution - Fourth Joyride.

De draaitijden van D.D.O.D. & Hardhouse Revolution - Fourth Joyride nog even op een rij:

22:30 - 23:30 The Dawn

23:30 - 00:30 Charly & Nazzz (DJ set)

00:30 - 01:30 Chris Hoff

01:30 - 02:30 Charly & Nazzz

02:30 - 03:30 Tom Moore

Upcoming events of D.D.O.D.

D.D.O.D. - Forever Fearless 9th of March at Trappist
D.D.O.D. Meets NRG Flash - Lightning Strikes 13th of April at Trappist

[img width=300 height=237 cacheid=0000e91e0001e796fb63acd31a01bc75a4]http://tinypic.com/y095k[/img]

We take no prisoners... We only convert......

[img width=320 height=288 cacheid=0001853c000371a29f3b90ab1a01bc75a4]http://tinypic.com/eslr0y.jpg[/img]

The Dawn Of Harddance Has Begun

Waar is Café de Trappist?

[img width=300 height=300 cacheid=0000342800006559837288a21a01bc75a4]http://tinypic.com/16mg4i[/img]

Vanaf het Leidseplein, als je dan de Melkweg rechts hebt, ga je naar links de grotere weg af, waar onder andere de trams zeven en tien rijden.
Deze weg loop je af totdat je aan je rechterkant het Rijksmuseum ziet, dan sla je de weg recht tegenover deze poort in (met de rug naar het Rijksmuseum gezien). Daar zit ook een eetcafe aan de overkant dat Hans en Grietje heet.
Voor de gracht nog ga je meteen naar links de Zieseniskade op dan heb je eerst een restaurantje en daarnaast is de Trappist

laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Oo baby ah baby yeah baby HARDDANCE BABY!
Waarschuw beheerder
donateur
Het feest van Round Bass Organisatie op 17 feb. is niet in Wageningen hoor :no:
Schagen is de place to be, dat is echt heeeel ergens anders.
donateur
Uitspraak van Sunshine (An) op donderdag 18 januari 2007 om 09:21:
Het feest van Round Bass Organisatie op 17 feb. is niet in Wageningen hoor
Schagen is de place to be, dat is echt heeeel ergens anders.

:frusty:

Wat vreselijk dom van me, zal het aanpassen en in het persbericht zelf ook laten aanpassen, excuus! (f)
Waarschuw beheerder
donateur
Je zat zeker aan Schageningen te denken he?! ;)
donateur
En bedankt aan degeen die een ticket geopend heeft mbt tot de plaatsnaam van Explosive Valentine's Party, nu waren er dus twee tickets over hetzelfde, pb-tje naar mij was ook voldoende geweest (f)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja beetje vreemde woordkeuze. Het is eigenlijk ook een boete, maar als je alleen maar op het envelopje klikt wordt er toch geen straf ofzo uitgedeeld perse?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 19 januari 2007 om 13:47:
En bedankt aan degeen die een ticket geopend heeft mbt tot de plaatsnaam van Explosive Valentine's Party, nu waren er dus twee tickets over hetzelfde, pb-tje naar mij was ook voldoende geweest:flower:

Ik heb het alleen bij het persbericht gemeld. En daar was ik de eerste. Als er reeds een ticket openstaat krijg je dat ook te zien namelijk. Ik druk vaker op envelopjesO:)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou Peter R, er is dus nog werk aan de winkel! ;)
donateur
Uitspraak van Sunshine (An) op vrijdag 19 januari 2007 om 22:26:
Ja beetje vreemde woordkeuze. Het is eigenlijk ook een boete, maar als je alleen maar op het envelopje klikt wordt er toch geen straf ofzo uitgedeeld perse?

nee, daarom, maar volgens mij wordt het ook wel eens ergens anders gebruikt om een lopende 'zaak'/ iets aan te geven, maar kan niet zo snel op een goed voorbeeld komen

Uitspraak van X-Field op vrijdag 19 januari 2007 om 22:29:
Ik heb het alleen bij het persbericht gemeld. En daar was ik de eerste. Als er reeds een ticket openstaat krijg je dat ook te zien namelijk. Ik druk vaker op envelopjesO:)

Ja en ik dus nog een keer, kon niet zien wat het was dat ticket, maar An had het dus al even in deze topic gemeld dus heb het z.s.m. ook gemeld

Uitspraak van Sunshine (An) op vrijdag 19 januari 2007 om 22:37:
Peter R

Peter RJ?
Waarschuw beheerder
donateur
Peter RJ?

Neuh, Peter R. de V. ;)
Waarschuw beheerder
Deze moet ik ook helaas missen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op zaterdag 20 januari 2007 om 19:04:
Zal ik anders voor de verandering ook maar weg blijven?

As je dat doet.......dan, dan................eeeh......*kom er later nog ff op terug* :X

:D
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 131260, 81871}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op zaterdag 20 januari 2007 om 19:04:
Zal ik anders voor de verandering ook maar weg blijven?

Zou wat zijn als de draaitafel het zelfde idee heeft.
Maar het komt ergens wel weer op het zelfde neer.
Het past beide in het hokje meubilair.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flexy op maandag 22 januari 2007 om 19:12:
Het past beide in het hokje meubilair.

:D (y) Scherp hoor :yes:
donateur
Goodmorning shalalala shoobedoo wap waa

Morgen over twee weekjes is het zover :cheer: :cheer:

Gaat weer een gezellig avondje/nachtje worden met alleen maar leuke mensen ;p en goede muziek :lief:

Van funky, techno, oldschool tot harddance :9
Waarschuw beheerder
donateur
ff miereneuken..... volgens mij is een draaitafel geen meubilair :no: Het valt wat mij betreft in dezelfde categorie als bijvoorbeeld een computer, tv, waterkoker, enz. Dat zijn apparaten en geen meubels.

:)
donateur
Ach, als ze op DDOD er staan, zijn ze wel deel van de inrichting, dus zou je het als meubilair kunnen zien

Joehoe lekker nog maar twee weekjes en ben ook nog eens lekker de vrijdag van DDOD zelf en de maandag erna vrij :lief:
Gaat echt een superweekend worden, maar ja eigenlijk heb ik altijd wel superweekends B) ;p maar deze wordt nog superder dan super ofzooi enzooi :woep:

*doet een dansje en vieieieieieieiert feeeeeeeeeeeest*
donateur
Zin in feestjes, zin in feestjes en we gaan twee uitermate heerlijke Harddance weekendje tegemoet :cheer:
Zaterdag eerst Hardhouse en dan week erna D.D.O.D. yeah yeah yeah :woep: :woep:

I just know something good is going to happen :cheer: :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 30 januari 2007 om 20:39:
zet m ff in je agenda als je lid bentlaatste aanpassing 30 januari 2007 20:43

sorry, ik kan niet op maandag :S

On: Monday 29th January
At: De Trappist (Amsterdam) [map]

From: 22:30 - 03:30
Cost: 3 euros (incl. 1 free drink)
Ticket Info: No presale.
donateur
:$:$ Oh heb het ook helemaal niet gezien :$:$

Werken echt te hard geloof ik ;p

Ik zal eens kijken of ik misschien kan aangeven dat het vrijdag de 9e februari moet zijn :)

Thanx Hans dat je het even hier gepost hebt (f)

*edit

Ik snap even niet hoe ik het zou kunnen (laten) veranderen

Chareeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wor-eens-wakker ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Super!! Chris Hoff weer, die vondt ik erg goed vorig jaar ook, dus kom zeker even langs :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Chris "where's my Irish Coffee?" Hoff!! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 januari 2007 om 18:23:
Chris "where's my Irish Coffee?" Hoff!!

please explain!
donateur
Uitspraak van I love my Drugs op woensdag 31 januari 2007 om 16:58:
Super!! Chris Hoff weer, die vondt ik erg goed vorig jaar ook, dus kom zeker even langs

Gezellig (y) en yeah B) Never enough Hoff :cheer:

Uitspraak van Hans [Tallboy] op donderdag 1 februari 2007 om 08:31:
please explain!

:roflol:

Chris wilde graag dat ik Irish Coffee voor hem ging maken en die heb ik gisteren dus gehaald, heb hem al gewaarschuwd dat je er vreselijk dronken van wordt :) ZIjn reactie: 'Excellent' :roflol:
Gaat me wel een weekendje worden denk ik zo maar :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Durf je wel, kleine jongetjes dronken voeren?:p
donateur
Je zou eens moeten weten wat ik allemaal durf :)

*edit
Trouwens: Bij mijn weten is trouwens iemand van boven de 21 allang geen klein jongetje ook meer :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb niet bepaald de indruk dat ik dat allemaal wil weten:nee:
Waarschuw beheerder
Zag dat ik volgende week vrij had, kan natuurlijk weer veranderen maar zo niet dan kan ik eindelijk weer eens komen :cheer:
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 1 februari 2007 om 12:22:
Zag dat ik volgende week vrij had, kan natuurlijk weer veranderen maar zo niet dan kan ik eindelijk weer eens komen

Gezellig Nadia :cheer: :cheer:
En ik weet wat je bedoelt hoor, dus lekker belangrijk hoe het er staat ;p ;p
Waarschuw beheerder
RJ heb je nog een leuke vakantie gehad?
MMM zat net te denken aan een kopje Irish Coffee (niet een echte, maar die van Nescafe), maar neem maar nog een kopje thee.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hans [Tallboy] op donderdag 1 februari 2007 om 12:06:
ZIjn reactie: 'Excellent'

oké dan!

Vandaar dus!!! Excellent stuff Irish Coffee! b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sunshine (An) op donderdag 25 januari 2007 om 18:53:
ff miereneuken..... volgens mij is een draaitafel geen meubilair :no: Het valt wat mij betreft in dezelfde categorie als bijvoorbeeld een computer, tv, waterkoker, enz. Dat zijn apparaten en geen meubels.

Nou ,maar ff Macroneuken terug dan.

Het is een draaiTAFEL en dat lijkt mij toch echt een meubel. Jij doelt op de apparatuur die op die tafel is geplaatst en natuurlijk praten we dan over apparatuur.

Maar het echte macro foutje in dit verhaal is natuurlijk de MC ,want ben nog maar weinig levende meubels tegen gekomen.

Al komt een draaitafel soms in de buurt en de kont van een mooie negerin kan wel dienst doen als bijzet tafeltje, maar verder ken ik geen levende meubels voor mijn geest halen.

En ja ook ik heb zitten twijfelen of ik draaitafel als meubel voorbeeld kon nemen. De enige speld die ik er tussen kon krijgen was dat we die apparatuur best ergens anders op kunnen zetten en als nog een feestje konden bouwen. Maar sommige dingen zijn echt onvervangbaar, maar om Daniel nou met apparatuur te gaan verglijken gaat mij dan weer net even iets te ver.
donateur
:roflol: :roflol:

Durf duidelijke taal te vragen ;)

teehee a very goodmorning today lalalalala

Over een weekje is het DDOD-tijd, maar eerst even dit heerlijke weekendje met morgen uiteraard Hardhouse in de Latido, een aanrader voor elke Harddance liefhebber :9

Vanavond nog ff kijken of ik wel of niet wegga, not sure yet, op zich wel veel zin, echt zin om te dansen, kan echt altijd merken als ik een weekend niet weg ben geweest, de danskriebels zijn dan namelijk twee keer zo sterk :9 ;p
Waarschuw beheerder
Er komen trouwens een aantal Engelsen naar Hardhouse dankzij wat reclame aan mijn kant, en een van hun is nogal apart :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha apart? Wie is dat dan?
donateur
Heb wel een Engelsman gezien die ik lekker vond o:)

En veel kleine :roflol: ;p

Anyways time for the countdown to D.D.O.D. :cheer:

En Charly en Nazzz hebben heel wat in petto voor jullie

Er staat speciaal voor hen een Pioneer DJM 800 ( en die mag ik dus ook daarom aanraken enzo ;p :kwijl: )

Krijg kriebeltjes in mijn buik als ik aan die DJM 800 denk :$ :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op vrijdag 2 februari 2007 om 22:01:
het vriendje van Patrick?

hahaha dat zou wat zijn idd :) Hij herinnert Pat nog steeds altijd met een goeie woord :)

Uitspraak van Charly Rocks op zondag 4 februari 2007 om 15:17:
ik hoop niet voor m dat dit zn vriendje was

HEHEHEHE die ene ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ze klonk iig als Arend Langenberg (die nieuwslezer)
donateur
Joehoe goedemorgen zonder zorgen :cheer:

Het aftellen kan nu pas echt beginnen :9 Nog maar 3 daagjes (vandaag tellen we lekker al niet meer mee lekker puh!)
en dan lekker weer D.D.O.D.-en en heel gek, lijkt net alsof de vorige alweer heel lang geleden is geweest :D:D

Lekker veel te doen deze week dus dan gaat het ook lekker snel en dat is goeoeoeoeoeoeoeoed

Er staan weer een aantal nieuwe setjes in:

https://vip.partyflock.nl/flocktopic/33443 in de Dawn of Dance Flock

Mocht je nog geen lid zijn, sluit je dan aan :9
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 55359, 17262}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 4 februari 2007 om 11:19:
En Charly en Nazzz hebben heel wat in petto voor jullie

Voor de technici (en misschien ook niet-technici)onder ons:

- 2 draaitafels + 2 cd spelers

- Pioneer DJM 800 (hulde voor de midi out die er op zit)

- Ableton Live (voor live tracks en als extra effecten bak)

- EMU X Board Midi Controller

- heel veel leuke plug-ins en natuurlijk ook de vetse hard dance

Hoe dit alles precies in elkaar gaat passen is natuurlijk ons kleine geheimpje, maar dat je erbij moet zijn om dit te aanschouwen is zeker.

DJ + DEX 'N FX + LIVE = AUDIO SICKNESS
Waarschuw beheerder
ze staan er wel en als ik ineens zin krijg om te scratchen.

Dan zijn die ouwe barrels nog ergens goed voor :D
donateur
Uitspraak van Nazzz op maandag 5 februari 2007 om 23:17:
Dan zijn die ouwe barrels nog ergens goed voor :D

:[:[:[

Ey niet zo denigrerend over de Technics he, niets mis mee :lief: :lief:

;p

Goodmorning wakker worden, wakker worden, wakker worden!!!!

Nog maar 3 daagjes joehoe de hoehoe en dansen, dansen en dansen

Heb er echt heel, heel, heel erg zin in :yes: Vandaag weer heel veel te doen op het werk en daarna ook, lekker naar de sportschool en thuis ook nog tig dingen te doen, wedden dat het zo donderdag is :9
Waarschuw beheerder
Apparatuur is dus heilig.

Boeddha ook toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op dinsdag 6 februari 2007 om 17:23:
Boeddha ook toch?

hey, wat is dat voor een retorische vraag? stel die maar in je eigen tijd ;P
donateur
:roflol: :roflol:

Harddance is heilig dus alles wat daar direct en indirect mee te maken heeft ook? ;p ;p

Heb echt zin in de vrijdag en de week ging snel, maar gaat nu ineens langzamer ;p Maar vrijdag wordt het toch altijd wel weer yeah B)
Waarschuw beheerder
Helaas kan ik toch niet vanavond want zit vanavond in Groningen.. :(

Waarschuw beheerder
donateur
*Met zeurstem: Muiui-huis, waarom nou weer?? * :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Ga jij wel dan Ben? Ik dacht dat je ziek was ;)

;p

Waarschuw beheerder
donateur
Ziek van m'n werk ja!
Waarschuw beheerder
donateur
Weet ik toch mop :D

Hoe lang moet je nog?

Waarschuw beheerder
donateur
Nog 4 dagen,waarvan m'n baas te belazert is om me er ook maar 1tje vrij te geven! Dus hij heeft me gewoon m'n complete opzegtermijn laten werken!
En m'n vakantiedagen betalen ze uit! (Over belasting spekken gesproken)
Dus deze dag is een kleine genoegdoening!

UGH!
Waarschuw beheerder
donateur
(y) Goed zo! Ik zou maandag ook maar lekker thuis blijven ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 9 februari 2007 om 15:37:
Ik zou maandag ook maar lekker thuis blijven

mwwuuhahahahahahaahahhaa :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 15:36:
Nog 4 dagen,waarvan m'n baas te belazert is om me er ook maar 1tje vrij te geven! Dus hij heeft me gewoon m'n complete opzegtermijn laten werken!
En m'n vakantiedagen betalen ze uit! (Over belasting spekken gesproken)
Dus deze dag is een kleine genoegdoening!

Wat een modderfokkert:o

Waarschuw beheerder
donateur
Idd!!

Een [img width=250 height=250 cacheid=0013ef1e002608d06fea46331a01c3ecac]http://webpages.atlanticbb.net/~ezahurak/gfx/orig/asshole.jpg[/img] is het!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hans [Tallboy] op vrijdag 9 februari 2007 om 08:05:
Tonight's the night!

mag ik hieruit opmaken dat je onder de duim van moeder de vrouw ontsnapt om ff langs te komen? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 15:14:
*Met zeurstem: Muiui-huis, waarom nou weer?? *

Joris heeft een toernooi daar en er moet natuurlijk wel vrouwlijk schoon zijn om hem aan te moedegen.

Ik zeg I(L)Grunn!!!

Nu moet ik me ook echt gaan haasten pfff ik weer alles op het laatste moment doen en zo!

Have fun en doe een dansje voor mij :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 9 februari 2007 om 16:02:
mag ik hieruit opmaken dat je onder de duim van moeder de vrouw ontsnapt om ff langs te komen?

zeg...straks leest ze mee ;) Ga het niet halen...heb een paar heftige deadlines SOON, maar wel leuk klussen. Dus morgen vanaf 9 uur gewoon heel hard aan de slag :)

maar iedereen, ENJOY~!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Have fun allemaal:bye:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op vrijdag 9 februari 2007 om 21:06:
Have fun allemaal

Senks!!!! :D

It's Hoff-time in combinatie met een Audio Sickness
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad. Heel veel plezier vanaaf :D

Waarschuw beheerder
donateur
Dames en heren, Chris Hoff heeft zich vanavond opgeworpen als PF-fotograaf :lol:
Klachten/complimenten over de foto's worden als opbouwende kritiek beschouwd alszodanig! :yes:
Chris Hoff- dj, producer, engineer, parttime Dutchman and photographer!
Way tha go!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 februari 2007 om 07:54:
Dames en heren, Chris Hoff heeft zich vanavond opgeworpen als PF-fotograaf :lol:
Klachten/complimenten over de foto's worden als opbouwende kritiek beschouwd alszodanig! :yes:
Chris Hoff- dj, producer, engineer, parttime Dutchman and photographer!
Way tha go!

Een grote kan alleen groot zijn als hij ook klein kan zijn toch?

Of is dat een beetje te cruijfs gedacht.
donateur
Joehoe de hoehoe

Ik vond het leuk en dronken en gezellig en dronken en geweldig en dronken

Tis maar goed dat ik niet elk weekend zulke hoeveelheden alcohol tot me neem, ik word gewoon zwaar onder de tafel gedronken :roflol:

Verder is het erg leuk en :lief: en gezellig oh ja en dronken
hier

Alleen nu ff niet, want nu gaan we koffie drinken :9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flexy op zaterdag 10 februari 2007 om 15:12:
Of is dat een beetje te cruijfs gedacht.

Das logisch natuurlijk!

Waarschuw beheerder
donateur
Spuiten en slikken?
donateur
Uitspraak van X-Field op zondag 11 februari 2007 om 11:02:
Geen koffie met cognac?

Ik had geen cognac

Totale schade viel op zich mee: (DDOD zelf niet meegerekend):
- 3 flessen rose
- 1 fles wodka
- 6 halve liters bier
- driekwart fles Irish coffee

Valt best mee toch? ;p ;p

Oh ja en ik ben gestopt met roken o:)
donateur
Hihihi, zie nu die foto pas goed

:vaag:

Sorry hoor, ben even heel erg uit mijn gewone doen, maar ja, op dit moment nog even niets aan te doen, maar komt helemaal goed :lief:

Ben heel, heel, heel erg nieuwsgierig naar de foto's van Reefje :yes: ( die van Chris ook wel :roflol: )

En ook superblij met die uitvergroting die Reefje had gemaakt, echt mooi en lief :yes:

Tja goh uh, nou ja :$
Zo even eten en dan tja dunno * rolt met ogen *

Zweverig voor me uit zitten staren ofzo :$
Waarschuw beheerder
donateur
foto's zijn weer super Reefje!

Waarschuw beheerder
donateur
Ja je kan wel weer zien wie er totaal niet fotogeniek zijn :lol: *knipoogt naar Charel en mezelf*
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op maandag 12 februari 2007 om 18:40:
had je het afgelopen weekend ook last van zeemansbenen?

Onder andere :roflol: hihi

Uitspraak van Hans [Tallboy] op maandag 12 februari 2007 om 21:23:
oke dan! succes, en volhouden!

Thanx :lief:

Heel stom, heb hier wel sigaretten liggen vanwege mijn jointjes en denk ook wel dat omdat ik ook blow het misschien ook wat makkelijker vol te houden is, maar merkte dus net dat het soms bijna een gedachteloos iets is dat roken, dat ik al bijna een sigaret gepakt heb zonder dat ik erbij nadacht

Maar....
Op mijn jointje na dan nog steeds niet gerookt :cheer:

Uitspraak van Charly Rocks op maandag 12 februari 2007 om 21:28:
foto's zijn weer super Reefje!

Jaaaaaaaaaaaaaaaa Superfoto's, goede sfeerimpressie B) Thanx Reefje :lief: :hug:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 12 februari 2007 om 22:43:
maar merkte dus net dat het soms bijna een gedachteloos iets is dat roken, dat ik al bijna een sigaret gepakt heb zonder dat ik erbij nadacht

klopt ja...had ik ook steeds...geestelijk heb ik er ook meer moeite mee dan lichamelijk...
donateur
Uitspraak van Hans [Tallboy] op dinsdag 13 februari 2007 om 10:29:
klopt ja...had ik ook steeds...geestelijk heb ik er ook meer moeite mee dan lichamelijk...

We kunnen elkaar dan mooi steunen B)
En ben wel beetje ongedurig, maar weet niet of dat perse door het niet roken komt :x :roflol:

Vanavond in ieder geval ook lekker naar de sportschool :honger: Misschien even suanaatje pakken daarna om mijn gifstoffen beter af te laten voeren ofzo :vaag:
Waarschuw beheerder
Daan aan het sporten geslagen!? :D

Ik zou vandaag eventjes een uurtje gaan boksen maar me boks maatje is ziek en ik ben ook niet helemaal 100% vrijdag denk maar weer en dan ook maar eventjes spinnen en een zonnebankje pakken (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 21:34:
Ja je kan wel weer zien wie er totaal niet fotogeniek zijn *knipoogt naar Charel en mezelf*laatste aanpassing 12 februari 2007 21:34

dat vat ik op als een belediging, ik ben altijd mooi op foto's :@

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 13 februari 2007 om 19:14:
, ik ben altijd mooi op foto's

Daag me niet uit om een serieportret van je te maken! :X

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 13 februari 2007 om 19:21:
collagetime

hmmmm, ik ruik een gat in de markt!
Idd collage maken en dan een stuk of 50 keer uit laten printen, inlijsten en verkopen op Koninginnedag! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 19:55:
ik ruik een gat in de markt

beter dan een markt in je gat...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 13 februari 2007 om 20:02:
beter dan een markt in je gat...

ervaring?
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 13 februari 2007 om 19:03:
Daan aan het sporten geslagen!? :D

:D:D

Nou, Daaan is al vanaf september elke dag minimaal 25.2 kilometer aan het fietsen, of nou ja van maandag tot vrijdag, dus dat sporten deed ik al een tijdje

Net dus 2 uur op de sportschool geweest :x Fucking of nee Daaaaaaaaaaaan niet fuck gebruiken, dat doen alleen mensen met een gebrek aan vocabulaire ;p , maarruh anyways vergeten hoe verslavend het is :lief:
uurtje cardio gedaan en de trainer zegt dat mijn conditie reuze meevalt en gek genoeg lijk ik ook al na pas twee dagen niet roken al meer lucht te hebben, moet je nagaan

Ik heb in ieder geval wel heel sterke benen en bilspieren, kon met gemak 70 kilo wegdrukken en mijn buikspieren waren ook erg sterk, tenminste dat zei de trainer

Nu lekker een saladetje maken en een lekker jointje roken

En nee, heb nog steeds geen sigaretten gerookt, al twee dagen niet :cheer:

Dit heb ik dus niet eerder ooit gedaan, sta een beetje van mezelf te kijken :$:$

Heb ineens een heel romantisch liedje in mijn hoofd :$
donateur
:yes: :yes:

Dat boksen wat jij doet vind ik ook erg stoer, is ook goed voor je om iets te doen waardoor je je zekerder kan voelen in de zin van dat je weet dat je voor jezelf kan opkomen :)

Misschien ga ik wel weer op muy thai ofzo, ook errug leuk :yes:
donateur
Uitspraak van Hans [Tallboy] op dinsdag 13 februari 2007 om 21:16:
en ook dat komt me bekend voor :)

maareuh, niet teveel erover hebben hoor, dan krijg je er alleen maar meer zin in ;)

nee, valt me best mee, ik ben juist blij met dat ik me er zo goed door voel en vind mijn huis veel lekkerder roken en ik ruik zelf ook lekkerder nu :yes:

Heb gisteravond ook rustig bij mijn moeder in de 'rookkamer' gezeten dat ze een sigaretje rookte en zelf niet gerookt

Maar ja, het is pas twee daagjes, over weet ik het een half jaar ofzo ga ik pas wat meer 'juichen'
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 13 februari 2007 om 21:17:
Dat boksen wat jij doet vind ik ook erg stoer, is ook goed voor je om iets te doen waardoor je je zekerder kan voelen in de zin van dat je weet dat je voor jezelf kan opkomen

het is heerlijk om je uit te kunnen leven op zo'n boksbal met heerlijk muziekjes!! het niet niet alleen goed voor je zelf vertrouwen en voor het op komen voor je zelf maar na zo'n training dan voel je ook gewoon elk spiertje in je lichaam!!
donateur
Uitspraak van Hans [Tallboy] op woensdag 14 februari 2007 om 08:15:
ja, nu verraad je jezelf

Ja mijn huis rookt nog wel, ik ben alleen maar gestopt whahahahahah, weet je dat ik dat geeneens gezien heb :roflol:

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 13 februari 2007 om 21:37:
het is heerlijk om je uit te kunnen leven op zo'n boksbal met heerlijk muziekjes!! het niet niet alleen goed voor je zelf vertrouwen en voor het op komen voor je zelf maar na zo'n training dan voel je ook gewoon elk spiertje in je lichaam!!

:yes: I know the feeling en zo een lekker gevoel die endorfinen of weet ik veel wat het zijn dat je je altijd zo lekker energiek voelt naderhand
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 14 februari 2007 om 09:54:
I know the feeling en zo een lekker gevoel die endorfinen of weet ik veel wat het zijn dat je je altijd zo lekker energiek voelt naderhand

:D ik ga vanavond met Joris een rondje hardlopen dat heet als het nog een beetje droog wordt :/
Waarschuw beheerder
Wilde wat meer aan beweging gaan doen aangezien ik de 24ste op wintersport ga, maar tot nu toe is het bij 1 uurtje squashen gebleven....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hans [Tallboy] op woensdag 14 februari 2007 om 12:46:
maar tot nu toe is het bij 1 uurtje squashen gebleven

:gaap: Ja daar redt je het mee!!! :lol:
Waarschuw beheerder
nee, dat zal wel spierpijn worden ja...maar goed, heb nog anderhalve week, kan iig nog wat krachttraining doen ofzo...of gewoon meer produceren, ben erg beweeglijk achter de knoppen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hans [Tallboy] op woensdag 14 februari 2007 om 13:22:
ben erg beweeglijk achter de knoppen

We prikken gewoon ff een avondje om onze "jump"dance te oefenen!
Is je conditie ook weer 100%.
Waarschuw beheerder

on topic: ik zit erover te denken mn verjaardag 16 maart op ddod te vieren...ben de 14de jarig maar woensdag is helemaal 3x nix...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hans [Tallboy] op woensdag 14 februari 2007 om 13:37:
on topic: ik zit erover te denken mn verjaardag 16 maart op ddod te vieren...ben de 14de jarig maar woensdag is helemaal 3x nix...l

Geldt ook voor mij!
Waarschuw beheerder
donateur
is niet on-topic want dit topic is van ddod van afgelopen vrijdag :[
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Hans [Tallboy] op woensdag 14 februari 2007 om 13:37:
on topic: ik zit erover te denken mn verjaardag 16 maart op ddod te vieren...ben de 14de jarig maar woensdag is helemaal 3x nix...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 februari 2007 om 12:10:
Geldt ook voor mij!

Zou het gewoon doen als ik jullie was

Pfffff dat moet ook nog gedaan worden besef ik me nu de promo weer enzo etc etc *zucht*

Hoofd staat er atm even niet zo na :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 februari 2007 om 12:10:
Geldt ook voor mij!

hey, wist helemaal niet dat jij ook de 14de jarig was :)

Uitspraak van CeLL op donderdag 15 februari 2007 om 13:40:
is niet on-topic want dit topic is van ddod van afgelopen vrijdag

antfucking, in ieder D.D.O.D.topic gaat het ook al over de volgende feesten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hans [Tallboy] op vrijdag 16 februari 2007 om 08:45:
hey, wist helemaal niet dat jij ook de 14de jarig was

:yes: zeker wel!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CeLL op vrijdag 16 februari 2007 om 09:14:
ik zeg toch niet dat het niet mag?!

door :[ keur je het wel af ;)
Waarschuw beheerder
donateur
heeeeeeeeelemaal niet! :p
Waarschuw beheerder
als je het niet afkeurt moet je helemaal.......ach laat maar :)pffff verveel me dood op mn werk, maar ja laatste dag! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hans [Tallboy] op vrijdag 16 februari 2007 om 11:10:
pffff verveel me dood op mn werk,

Ga je ff jumpen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 11:11:
Ga je ff jumpen!

hahaha net ff gedaan, zo belachelijk dat ik weer een stukkie vrolijker ben [img width=23 height=22 cacheid=000041d000008196efa978091a01c62666]http://www.synthforum.nl/forums/images/smilies/mafiosi.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hans [Tallboy] op vrijdag 16 februari 2007 om 11:44:
hahaha net ff gedaan, zo belachelijk dat ik weer een stukkie vrolijker ben

Hier ff een stukje van van onze Hans :D Watch AND LEARN! (En ik spring jump er op een gegeven moment ook bij!)

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
allemaal goed oefenen hoor *kijkt streng* eerstvolgende feest wil ik iedereen op een rij zien staan en jumpen maar :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 11:50:
Watch AND LEARN

kut, zit op mn werk, kan het niet zien :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hans [Tallboy] op vrijdag 16 februari 2007 om 12:05:
kut, zit op mn werk, kan het niet zien

Thuis meteen checken want we doen het echt goed man!!!! b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 12:08:
want we doen het echt goed man

ben gewoon bang dat ik er echt op sta :X

:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 11:11:
Ga je ff jumpen!

nog een kleine waarschuwing, als je op electro jumpt val je bijna.

Waarschuw beheerder
donateur
Das natuurlijk wel een goeie: "slowmotion-jump" !!
Waarschuw beheerder
fresh fm heeft helaas geen pitch control...

Waarschuw beheerder
donateur
Charel ook niet op Hard House, weet je nog? :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
Wat mij betreft.............:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 14:37:
Charel ook niet op Hard House, weet je nog?

Hey! Wil jij zeggen dat ik ze nie strak had lopen? :@ :P Kwam omdat je je tieten liet zien!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 16 februari 2007 om 15:29:
Kwam omdat je je tieten liet zien!!!

Fuck, dat heb ik gemist.

Gelukkig heb ik ze een aantal keer op het strand mogen bewonderen :kwijl:

;p

Waarschuw beheerder
donateur
Dit jaar ook te aanschouwen met meer borsthaar! :S

Tenminste nog ergens waar haar groeit! :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 februari 2007 om 18:43:
Dit jaar ook te aanschouwen met meer borsthaar!

Ik zeg....Jeroen :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 16 februari 2007 om 18:51:
Ik zeg....Jeroen

Ik zeg; self service, heerlijke strandbedden, en kakelende bejaarden!!! :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Dan voeg ik nog toe: overheerlijke broodjes :kwijl:

Is het al zomer? Kan niet wachten tot we weer lekker op de lekkerste strandbedjes ever liggen. Drankje erbij, frisbee mee...
Waarschuw beheerder
donateur
foto's van Bea van DDOD zijn priceless... :D

[img width=640 height=480 cacheid=001289bc000488c91c6c02a11a01c6fdff]http://i14.photobucket.com/albums/a316/charly01/IMG_0512.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=001289bc000488ca6bbc33b01a01c6fdff]http://i14.photobucket.com/albums/a316/charly01/IMG_0519.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=001289bc000488cb932cf7011a01c6fdff]http://i14.photobucket.com/albums/a316/charly01/IMG_0514.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=001289bc000488cc210c2b111a01c6fdff]http://i14.photobucket.com/albums/a316/charly01/IMG_0513.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
ik vraag me alleen af, welke van die foto´s nu nep zijn. lijkt me echt veel eerder een kwestie van verry verry bad timing als ik sommige foto´s zo zie.
donateur
Denk combinatie van beide, denk eerder dat ze een keer bji toeval op zo een foto zijn gestuit en dan die teksten erbij zijn gaan verzinnen etc etc
donateur
Duidelijke taal ;p

Even iets heel anders:

Peeps alsjeblieft teken deze petitie ook!

Onderwerp: Dolfijnen slachting Doe er wat aan!

Beste doedijkers, dierenliefhebbers en weldenkende mensen,

Onderstaande beelden uit Japan zijn walgelijk en roepen echt om actie. Zeker de mensen die ooit met dolfijnen gezwommen of gedoken hebben moeten dit verschrikkelijke beelden vinden. Maar ieder weldenkend mens kan bedenken dat deze massa slachtpartij een halt toegeroepen moet worden. Dat kan alleen met actie van de rest van de wereld.

Willen jullie alsjeblieft deze petitie tekenen?

Bekijk de walgelijke video op:
www.glumbert.com/media/dolphin

En teken daarna de petitie op onderstaande link:
www.petitiononline.com/golfinho

Bedankt!

Zou het videootje alleen kijken als je echt een hele sterke maag hebt.......
Waarschuw beheerder
197609 Signatures Total...dat kan beter!