Partyflock
 
Forumonderwerp · 925675


Flyer designed by Sonic-XL, artwork by Mr. E

De eerste D.D.O.D. van 2007 zit er alweer op en gaat in de boeken als de gezelligste 'Nieuwjaarsreceptie' met de lekkerste muziek, vijf uur lang brachten Cill, Co-Ak, First-Base, Raven en The Dawn de heerlijkste Harddance in café De Trappist. Een goed begin van 2007 voor Dawn of Dance's D.D.O.D., een nacht om aan terug te denken met een glimlach, nagenietend, moe en voldaan thuisgekomen met moegedanste benen en voeten. 2007 is goed begonnen er zijn vele bekende en nieuwe Harddance feesten om naar uit te kijken, zo zal er in de AStA regelmatig de 'Hardere Dance' te horen zijn op verschillende feesten, als Transformers op 19 januari met onder andere JP in de line up en ook Bas & Ram zullen daar feesten gaan geven, Protocol, een naam die mensen die vroeger in de Item kwamen zich nog wel zullen herinneren. Tevens zal het spliksplinternieuwe Hard House zijn tweede editie hebben op drie februari in de Latido in Amsterdam, een nieuw maandelijks feest met niemand minder dan Fausto als resident DJ.

RBO komt ook weer terug met Explosive Valentine Party, deze keer in Schagen waar nu naast UK Hardhouse en Hardtrance ook Trance en Tech-Trance te horen zal zijn met een gevarieerde line-up, NRG Flash gaat onverminderd door met het verspreiden van het Harddance virus in Groningen, de I Love Hardhouse Queen's Day Street Rave voor de Frisco Inn in Amsterdam komt er weer aan en ook op veel andere feesten en festivals staan er talrijke keren één of meer Harddance DJ's in de line-ups. Voeg daar nog eens aan toe dat de vertrouwde HQ stage zal terugkeren op Dance Valley Festival dit jaar en het Harddance plaatje is compleet, genoeg gevuld om de Harddance liefhebber aan zijn trekken te laten komen. Mocht 2006 misschien iets rustiger zijn qua feesten met Harddance, het lijkt er op dat in 2007 de schade weer ruimschoots ingehaald gaat worden.

Dawn of Dance heeft ook de nodige plannen op stapel staan, de samenwerkingen met andere Harddance organisaties zullen doorgaan, uiteraard met Hardhouse Revolution, maar ook met Southern Forest's NRG Flash en RBO. SunD.D.O.D.ay zal ook zeker terugkeren in 2007 en ook deze editie zal geheel in het teken van Classics in de breedste zin van het woord staan. Tevens zijn er plannen om D.D.O.D. een keer in een andere vorm op een zaterdag te houden in twee wel heel speciale samenwerkingen en zit er ook nog eens iets aan te komen in een andere locatie in een andere plaats, kortom er staat genoeg opwindends te gebeuren voor Dawn of Dance in 2007, maar eerst is het tijd voor de volgende editie van D.D.O.D.: negen februari is het tijd voor D.D.O.D. & Hardhouse Revolution - Fourth Joyride

Het zal alweer de vierde editie van D.D.O.D. & Hardhouse Revolution samen worden, een samenwerking die uitermate goed bevalt en negen februari zullen Charly & Nazzz, Tom Moore, The Dawn en niemand minder dan de uit de UK afkomstige Chris Hoff de Trappist voor vijf uur lang in een Harddance Heiligdom gaan veranderen. Stuk voor stuk mensen die één ding gemeen hebben: hun passie voor muziek, met name voor de Harddance en eigenlijk allemaal zo veel als mogelijk zich ook bezighouden of inzetten voor deze muziek, in de meeste gevallen zelfs allebei. En ook deze nacht zullen zij hun uiterste best doen om de aanwezige partypeople weer een onvergetelijke en gezellige nacht te bezorgen, een nacht met Harddance, die voorbij zal vliegen, omdat de tijd nou eenmaal vliegt wanneer je plezier hebt.

The Dawn zal negen februari openen met een mix van funky en techy platen, hier en daar aangevuld met het ietwat stevigere werk. Tweede die avond zal het eerste uur zijn van Charly & Nazzz samen, in hun DJ set van half twaalf tot half één zullen zij laten horen dat zij ook een hele andere en wat zachtere kant kunnen hebben, omdat beide nou eenmaal niet van in hokjes denken houden. Hierna is het dan tijd voor Chris Hoff, die ernaar uitkijkt om weer op D.D.O.D. te komen draaien, degeen die aanwezig waren bij zijn debuut op D.D.O.D. - Sacred of Summer op twee juni 2006 zullen zich ongetwijfeld nog heel goed kunnen herinneren hoe dit jonge talent de Trappist plat draaide. Het vierde uur zullen Charly & Nazzz hun plaats achter de decks weer innemen, waarin zij een semi-live en stevigere set zullen gaan neerzetten, het laatste uur tenslotte is voor Tom Moore. Hij draaide al eerder op de tweede editie van D.D.O.D. meets UK Hardgrooves op zes mei in 2005 en is een zeer getalenteerde DJ die heerlijke muziek draait. Deze avond zal hij ons gaan trakteren op een onvervalst potje Harddance om de avond tot een bevredigend einde te brengen. MC Budha zal natuurlijk de avond zoals gewoonlijk vocaal begeleiden en zal de DJ's hun welverdiende af- en aankondigingen geven.

De entree bedraagt 3 EUR, inclusief één gratis bier/wijn of frisdrank. Het maximum aantal mensen voor café de Trappist is 100 man, dus zou je willen langskomen of wil je meer informatie, stuur dan een mailtje naar info@dawnofdance.com om te voorkomen dat je niet naar binnen kan, omdat de Trappist vol is. Op de site van Dawn of Dance www.dawnofdance.com kun je ook meer informatie vinden. Kom voor een gezellige avond met lekkere Harddance dus negen februari naar D.D.O.D. & Hardhouse Revolution - Fourth Joyride.

De draaitijden van D.D.O.D. & Hardhouse Revolution - Fourth Joyride nog even op een rij:

22:30 - 23:30 The Dawn

23:30 - 00:30 Charly & Nazzz (DJ set)

00:30 - 01:30 Chris Hoff

01:30 - 02:30 Charly & Nazzz

02:30 - 03:30 Tom Moore



Upcoming events of D.D.O.D.

D.D.O.D. - Forever Fearless 9th of March at Trappist
D.D.O.D. Meets NRG Flash - Lightning Strikes 13th of April at Trappist




We take no prisoners... We only convert......



The Dawn Of Harddance Has Begun

Waar is Café de Trappist?



Vanaf het Leidseplein, als je dan de Melkweg rechts hebt, ga je naar links de grotere weg af, waar onder andere de trams zeven en tien rijden.
Deze weg loop je af totdat je aan je rechterkant het Rijksmuseum ziet, dan sla je de weg recht tegenover deze poort in (met de rug naar het Rijksmuseum gezien). Daar zit ook een eetcafe aan de overkant dat Hans en Grietje heet.
Voor de gracht nog ga je meteen naar links de Zieseniskade op dan heb je eerst een restaurantje en daarnaast is de Trappist


laatste aanpassing
 
Werkzaam bij Wijgevenfeestjes
Artiest BeNRG
Uitspraak van Flexy op zaterdag 10 februari 2007 om 15:12:
Of is dat een beetje te cruijfs gedacht.

Das logisch natuurlijk!
 
Spuiten en slikken?
Uitspraak van X-Field op zondag 11 februari 2007 om 11:02:
Geen koffie met cognac?

Ik had geen cognac

Totale schade viel op zich mee: (DDOD zelf niet meegerekend):
- 3 flessen rose
- 1 fles wodka
- 6 halve liters bier
- driekwart fles Irish coffee


Valt best mee toch? ;p ;p

Oh ja en ik ben gestopt met roken o:)
Hihihi, zie nu die foto pas goed

:vaag:

Sorry hoor, ben even heel erg uit mijn gewone doen, maar ja, op dit moment nog even niets aan te doen, maar komt helemaal goed :lief:


Ben heel, heel, heel erg nieuwsgierig naar de foto's van Reefje :yes: ( die van Chris ook wel :roflol: )

En ook superblij met die uitvergroting die Reefje had gemaakt, echt mooi en lief :yes:

Tja goh uh, nou ja :$
Zo even eten en dan tja dunno * rolt met ogen *

Zweverig voor me uit zitten staren ofzo :$
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op maandag 12 februari 2007 om 18:31:
Mark

hee, ja verdomd, zou die zijn ondergedoken? heb hem al een lange tyd niet meer gezien:no: :-(


Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 12 februari 2007 om 18:08:
Sorry hoor, ben even heel erg uit mijn gewone doen, maar ja, op dit moment nog even niets aan te doen, maar komt helemaal goed

had je het afgelopen weekend ook last van zeemansbenen?
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
foto's zijn weer super Reefje!
 
Ja je kan wel weer zien wie er totaal niet fotogeniek zijn :lol: *knipoogt naar Charel en mezelf*
laatste aanpassing
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op maandag 12 februari 2007 om 18:40:
had je het afgelopen weekend ook last van zeemansbenen?

Onder andere :roflol: hihi


Uitspraak van Hans [Tallboy] op maandag 12 februari 2007 om 21:23:
oke dan! succes, en volhouden!

Thanx :lief:

Heel stom, heb hier wel sigaretten liggen vanwege mijn jointjes en denk ook wel dat omdat ik ook blow het misschien ook wat makkelijker vol te houden is, maar merkte dus net dat het soms bijna een gedachteloos iets is dat roken, dat ik al bijna een sigaret gepakt heb zonder dat ik erbij nadacht

Maar....
Op mijn jointje na dan nog steeds niet gerookt :cheer:

Uitspraak van Charly Rocks op maandag 12 februari 2007 om 21:28:
foto's zijn weer super Reefje!

Jaaaaaaaaaaaaaaaa Superfoto's, goede sfeerimpressie B) Thanx Reefje :lief: :hug:
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 12 februari 2007 om 22:43:
maar merkte dus net dat het soms bijna een gedachteloos iets is dat roken, dat ik al bijna een sigaret gepakt heb zonder dat ik erbij nadacht

klopt ja...had ik ook steeds...geestelijk heb ik er ook meer moeite mee dan lichamelijk...
Uitspraak van Hans [Tallboy] op dinsdag 13 februari 2007 om 10:29:
klopt ja...had ik ook steeds...geestelijk heb ik er ook meer moeite mee dan lichamelijk...

We kunnen elkaar dan mooi steunen B)
En ben wel beetje ongedurig, maar weet niet of dat perse door het niet roken komt :x :roflol:


Vanavond in ieder geval ook lekker naar de sportschool :honger: Misschien even suanaatje pakken daarna om mijn gifstoffen beter af te laten voeren ofzo :vaag:
Daan aan het sporten geslagen!? :D

Ik zou vandaag eventjes een uurtje gaan boksen maar me boks maatje is ziek en ik ben ook niet helemaal 100% vrijdag denk maar weer en dan ook maar eventjes spinnen en een zonnebankje pakken (L)
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 21:34:
Ja je kan wel weer zien wie er totaal niet fotogeniek zijn *knipoogt naar Charel en mezelf*laatste aanpassing 12 februari 2007 21:34

dat vat ik op als een belediging, ik ben altijd mooi op foto's :@
 
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 13 februari 2007 om 19:14:
, ik ben altijd mooi op foto's

Daag me niet uit om een serieportret van je te maken! :X
 
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 13 februari 2007 om 19:21:
collagetime

hmmmm, ik ruik een gat in de markt!
Idd collage maken en dan een stuk of 50 keer uit laten printen, inlijsten en verkopen op Koninginnedag! (Y)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 19:55:
ik ruik een gat in de markt

beter dan een markt in je gat...
 
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 13 februari 2007 om 20:02:
beter dan een markt in je gat...

ervaring?
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 13 februari 2007 om 19:03:
Daan aan het sporten geslagen!? :D

:D:D

Nou, Daaan is al vanaf september elke dag minimaal 25.2 kilometer aan het fietsen, of nou ja van maandag tot vrijdag, dus dat sporten deed ik al een tijdje

Net dus 2 uur op de sportschool geweest :x Fucking of nee Daaaaaaaaaaaan niet fuck gebruiken, dat doen alleen mensen met een gebrek aan vocabulaire ;p , maarruh anyways vergeten hoe verslavend het is :lief:
uurtje cardio gedaan en de trainer zegt dat mijn conditie reuze meevalt en gek genoeg lijk ik ook al na pas twee dagen niet roken al meer lucht te hebben, moet je nagaan

Ik heb in ieder geval wel heel sterke benen en bilspieren, kon met gemak 70 kilo wegdrukken en mijn buikspieren waren ook erg sterk, tenminste dat zei de trainer

Nu lekker een saladetje maken en een lekker jointje roken

En nee, heb nog steeds geen sigaretten gerookt, al twee dagen niet :cheer:

Dit heb ik dus niet eerder ooit gedaan, sta een beetje van mezelf te kijken :$:$

Heb ineens een heel romantisch liedje in mijn hoofd :$
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 13 februari 2007 om 20:40:
lijk ik ook al na pas twee dagen niet roken al meer lucht te hebben, moet je nagaan

en ook dat komt me bekend voor :)

maareuh, niet teveel erover hebben hoor, dan krijg je er alleen maar meer zin in ;)
:yes: :yes:

Dat boksen wat jij doet vind ik ook erg stoer, is ook goed voor je om iets te doen waardoor je je zekerder kan voelen in de zin van dat je weet dat je voor jezelf kan opkomen :)

Misschien ga ik wel weer op muy thai ofzo, ook errug leuk :yes:
Uitspraak van Hans [Tallboy] op dinsdag 13 februari 2007 om 21:16:
en ook dat komt me bekend voor :)

maareuh, niet teveel erover hebben hoor, dan krijg je er alleen maar meer zin in ;)

nee, valt me best mee, ik ben juist blij met dat ik me er zo goed door voel en vind mijn huis veel lekkerder roken en ik ruik zelf ook lekkerder nu :yes:

Heb gisteravond ook rustig bij mijn moeder in de 'rookkamer' gezeten dat ze een sigaretje rookte en zelf niet gerookt

Maar ja, het is pas twee daagjes, over weet ik het een half jaar ofzo ga ik pas wat meer 'juichen'
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 13 februari 2007 om 21:17:
Dat boksen wat jij doet vind ik ook erg stoer, is ook goed voor je om iets te doen waardoor je je zekerder kan voelen in de zin van dat je weet dat je voor jezelf kan opkomen

het is heerlijk om je uit te kunnen leven op zo'n boksbal met heerlijk muziekjes!! het niet niet alleen goed voor je zelf vertrouwen en voor het op komen voor je zelf maar na zo'n training dan voel je ook gewoon elk spiertje in je lichaam!!
 
Uitspraak van Hans [Tallboy] op woensdag 14 februari 2007 om 08:15:
ja, nu verraad je jezelf

:O

:lol:
Uitspraak van Hans [Tallboy] op woensdag 14 februari 2007 om 08:15:
ja, nu verraad je jezelf

:roflol:

Ja mijn huis rookt nog wel, ik ben alleen maar gestopt whahahahahah, weet je dat ik dat geeneens gezien heb :roflol:


Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 13 februari 2007 om 21:37:
het is heerlijk om je uit te kunnen leven op zo'n boksbal met heerlijk muziekjes!! het niet niet alleen goed voor je zelf vertrouwen en voor het op komen voor je zelf maar na zo'n training dan voel je ook gewoon elk spiertje in je lichaam!!

:yes: I know the feeling en zo een lekker gevoel die endorfinen of weet ik veel wat het zijn dat je je altijd zo lekker energiek voelt naderhand
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 14 februari 2007 om 09:54:
I know the feeling en zo een lekker gevoel die endorfinen of weet ik veel wat het zijn dat je je altijd zo lekker energiek voelt naderhand

:D ik ga vanavond met Joris een rondje hardlopen dat heet als het nog een beetje droog wordt :/
Wilde wat meer aan beweging gaan doen aangezien ik de 24ste op wintersport ga, maar tot nu toe is het bij 1 uurtje squashen gebleven....
 
Uitspraak van Hans [Tallboy] op woensdag 14 februari 2007 om 12:46:
maar tot nu toe is het bij 1 uurtje squashen gebleven

:gaap: Ja daar redt je het mee!!! :lol:
nee, dat zal wel spierpijn worden ja...maar goed, heb nog anderhalve week, kan iig nog wat krachttraining doen ofzo...of gewoon meer produceren, ben erg beweeglijk achter de knoppen ;)
 
Uitspraak van Hans [Tallboy] op woensdag 14 februari 2007 om 13:22:
ben erg beweeglijk achter de knoppen

We prikken gewoon ff een avondje om onze "jump"dance te oefenen!
Is je conditie ook weer 100%.
:roflol:

on topic: ik zit erover te denken mn verjaardag 16 maart op ddod te vieren...ben de 14de jarig maar woensdag is helemaal 3x nix...
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Hans [Tallboy] op woensdag 14 februari 2007 om 13:37:
on topic: ik zit erover te denken mn verjaardag 16 maart op ddod te vieren...ben de 14de jarig maar woensdag is helemaal 3x nix...l

Geldt ook voor mij!
is niet on-topic want dit topic is van ddod van afgelopen vrijdag :[
laatste aanpassing
Uitspraak van Hans [Tallboy] op woensdag 14 februari 2007 om 13:37:
on topic: ik zit erover te denken mn verjaardag 16 maart op ddod te vieren...ben de 14de jarig maar woensdag is helemaal 3x nix...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 februari 2007 om 12:10:
Geldt ook voor mij!

Zou het gewoon doen als ik jullie was


Pfffff dat moet ook nog gedaan worden besef ik me nu de promo weer enzo etc etc *zucht*

Hoofd staat er atm even niet zo na :/
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 februari 2007 om 12:10:
Geldt ook voor mij!

hey, wist helemaal niet dat jij ook de 14de jarig was :)


Uitspraak van CeLL op donderdag 15 februari 2007 om 13:40:
is niet on-topic want dit topic is van ddod van afgelopen vrijdag

antfucking, in ieder D.D.O.D.topic gaat het ook al over de volgende feesten.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Hans [Tallboy] op vrijdag 16 februari 2007 om 08:45:
hey, wist helemaal niet dat jij ook de 14de jarig was

:yes: zeker wel!
laatste aanpassing